Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 873
ХуЛитери: 1
Всичко: 874

Онлайн сега:
:: Boryana

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКоментари на скуката
раздел: Разкази
автор: apostolicia

Сериали не гледам! От първия, който пуснаха по нашата телевизия. Е, това беше едно време, аз бях на двайсетина години и реалният живот много повече ми харесваше. Гледах два епизода само.
В първия качиха една бременна невеста в един самолет да ходи в болницата да ражда. Доста беше навремила, сиромашката. Как викаше само – тръпки да те побият! После случайно попаднах на 10 или 15 серия. И какво да видя! Тая още вряка в самолета! Викам си: На тия или им е много далече болницата, или тази си кряка ей-така профилактично, от шубе, 15 дена преди термина. Абе – въобще!
То не че в екшъните има кой знае каква логика. Като им гледам колите – само да им чукнеш мигача и гърмят. Как смеят да се возят в тия опасни автомобили, направо не знам. И кой им позволява да ги произвеждат такива кекави – чудно ми е чудо! Или пък гледаш го - кара пикап от втората световна, очукан като германска каска, а в къщата му се е вихрил самият Арт Деко. Само където артистите си ги бива! Шон Конъри – ах! Ал Пачино в “Кръстника”, където казва:”Обиждаш интелекта ми, Карло!”, а очите му светят така красиво стъклено – ах! Ами Анди Гарсия – лелей! Харесвам и Робърт Де Ниро, ама само като актьор, за мъж ми идва малко ехиден – като погледне така – ей така, все едно всичко знае, наднича и зад кожата ти и те кара да се почувстваш адски гола – пък не ми е някак комфортно. Не си падам. Обожавам и Дъстин Хофман, ама не мога да не си призная, че той няма никакъв овлажняващ ефект. За разлика от Хю Грант – леле, майчице. Само да ми падне!
Точно за това предпочитам ония филми, на които пише “създадено по действителен случай” или пък комедиите и приказките. И мразя да ми екранизират някоя супер-книга като “Самоличността на Борн” – пълен провал. Или пък “Птиците умират сами” – нищо общо с оригинала.
Спомням си, когато четох книгата, още не бях гледала филма, бях още много млада, да не кажа направо малка. Така се ядосвах на тая Меги. Ма как може, моля ви се, тя да си седи там, в Австралия и да си страда, а оня непрокопсаник Ралф да си вее расото в Рим. Изобщо не го проумявах! Представях си, че съм Меги. Обаче щом Ралф заминава за Ватикана, аз хващам следващия влак – оф, к`ви ги говоря – самолет ли там, кораб ли – к`вото трябва - и право при него. И се виждах седнала на ръба на някакво шадраванче от мрамор. Той - Ралф, де – върви по алеята, зачетен в молитвеника си. Изведнъж вдига поглед, съзира ме, виждам му се толкова прекрасна, чак сега разбира колко скъпа съм му, колко съм му липсвала, какво всъщност означавам за него. Тръгва към мен с разперени ръце, забързва се, затичва се… спъва се в расото си и цоп – право във фонтанчето.
Пада му се! Да отхвърли жена като Меги! Само Ричард Чембърлейн е способен на такава дивотия!
Според моичкият, не мисля за секс само когато тичам по горящ въжен мост над дълбока камениста пропаст и ме гони огромно бясно куче.
Това май никога не ми се е случвало! Да ме гони бясно куче!?! Бясно куче не съм виждала през целия си живот, камо ли да ме подгони. Освен това аз се разбирам с животните, понеже ги обичам. А те усещат кой ги обича. Защо тогава да ме гони? Пък и да виждате наоколо дълбока камениста пропаст, над която да върже някой въжен мост, дето да пламне ненадейно? Такова съоръжение няма в целия регион.
Само да не си помисли някой, че съм почнала с “Монолозите на вагината”. Тоя спектакъл го бойкотирах, нищо, че беше толкова нашумял. Изобщо отказах да го гледам. Първо ме подразни липсата на финес в заглавието – ачик напъни за оригиналност! После си казах, абе к`во толкова може да ти каже една вагина? От опит знам, че на какъвто и микрофон да я сложиш, издава един-едничък звук – нджвонкц, нджвонкц. Нещо такова, в зависимост от ритъма. И представете си – час, час и половина – нджвонкц, нджвонкц, нджвонкц. Пълна скука!
Точно такива като тая, дето е написала пиесата, ни натресоха еманципацията и феминизма. А после се скриха зад вагините си и - `айде назад към природата. Назад към природата, ама откак мъжете се отучиха от сума полезни навици.
А сега “Монолози на вагината”!
Ма що се криеш, ма? Това заглавие не си го изтипосала щото искаш да останеш анонимна, зер! Е, хубаво, сигурна си имала да кажеш нещо! Ама ако жените са искали да го кажат това нещо, да се намерили начин толкова хилядолетия да го споделят. А пък мъжете, ако им е стискало да го чуят, поне да се бяха заслушали к`во им се говори. Така че на кого пробутваш тая вагина, холан?!
И хич не ми минавай с оня номер, че си жертва на греховния си натюрел, като в розовите романи. Аз нали също съм някаква жена. На кого ги пробутваш тия? Отлично знам от къде минава греха при нас – жените. И – вервай ми – не е през вагината!
Ти к`во си мислиш? Ако се броеше за грях когато е само в главата… лелей – ще горя в Ада, без право на замяна! Боже, к`ви неща ми минават през главата!


Публикувано от BlackCat на 16.04.2008 @ 21:18:16 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   apostolicia

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 01:58:43 часа

добави твой текст
"Коментари на скуката" | Вход | 5 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Коментари на скуката
от ra4e-ton на 16.04.2008 @ 21:59:54
(Профил | Изпрати бележка)
Хей, разсмя ме, apostolicia! :))) Аз си падам малко киноман и ми беше много забавно! Права си за много неща, само това, че пропусна Киану Рийвс сред секси актьорите, не мога съвсем да ти простя, но иначе съм съгласна с другото! :)))
Пишеш чудесно, поздрави! :))))))))))))))))))))))))


Re: Коментари на скуката
от copie на 16.04.2008 @ 22:23:02
(Профил | Изпрати бележка)
Аз нали също съм някаква жена... кеееф!

мноо кефиш, както неведнъж ти казвам :)))
леле, ама забрави Шон Конъри, Робърт Редфорд, Мел Гибсън, Джак Никълсън... за останалите - другите ще те подсетят :)))))))))))
айде, пиши! чакаме!


Re: Коментари на скуката
от vrabets на 16.04.2008 @ 23:23:29
(Профил | Изпрати бележка)
Чакам следващото ... :)
Това е точно порция смях преди сън ... !
:)))))))))


Re: Коментари на скуката
от Rhiannon на 17.04.2008 @ 13:40:48
(Профил | Изпрати бележка)
Ох, направо ме хваща срам с моите еманципирани и феминистични симпатии:))) Щото си права - мъжете се отучиха от куп полезни навици...


Re: Коментари на скуката
от Ufff на 05.06.2008 @ 19:15:02
(Профил | Изпрати бележка)
))))))
Поздрав пак!