Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 796
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 800

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: rajsun

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàËîðè
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: Jipsy

I
   Òàçè ñóòðèí Ëîðè ñå ñúáóäè ñ íîâà íàäåæäà.Òÿ áå ñúíóâàëà ñâîÿ ïðèíö îò ìå÷òèòå.Òîé áåøå ñ ÷åðíè î÷è,òîëêîâà ÷åðíè,÷å êîãàòî ïîãëåäíåøå â òÿõ,òÿ îòêðèâàøå äúëáîêà îáè÷ è íåæíîñò.Òåçè î÷è çà íåÿ áÿõà åäèíñòâåíè è íåçàìåíèìè.Äîðè,êîãàòî ïîãëåäíåøå â äðóãè î÷è,òÿ âèæäàøå ñàìî îíåçè ìàñëèíåíî ÷åðíè,êðàñèâè î÷è...Ëîðè áåøå ìíîãî òúæíà òàçè ñóòðèí.Íåùî ÿ ïðèòåñíÿâàøå è çàäóøàâàøå,ñúëçè áëèêâàõà íà êðàñèâîòî é ëèöå,íî òÿ íå ìîæà äà îñúçíàå ïðè÷èíàòà çà òîâà.Ìîæå áè ïî-êúñíî ïðåç äåíÿ ùåøå äà ÿ îòêðèå è òîãàâà...
   Ëîðè ñòàíà,èçìè ñè î÷èòå è ïîãëåäíà íàâúí.Äåíÿò áåøå ñëúí÷åâ è òèõ,íàâÿðíî îùå åäèí îò ãîðåùèòå þëñêè äíè.Âñå îùå ñå ÷óâñòâàøå ïîòèñíàòà è ñàìîòíà.Íà âúí ñïðÿ êîëà.Òÿ,ñÿêàø â òðàíñ,ïîãëåäíà íåâèæäàùî íàòàòúê.Òîâà áåøå ïðèÿòåëÿò é.Ëîðè íå ïî÷óâñòâà íèùî. íåÿ æèâååøå ïóñòîòà è ìðàê îò ìíîãî âðåìå íàñàì.Íå ÿ ðàäâàøå íèòî èçãðåâà,êîéòî ïðåäè ÿ òðîãâàøå äî ñúëçè,íèòî ïòè÷êèòå,êîèòî é äåéñòâàõà óñïîêîÿâàùî.Íèùî.
   Òÿ íå âèæäàøå äðóãî,îñâåí çàáðàâåí ñúí.Òÿ ñå ðàçõîæäàøå ñ ïðèíöà îò ìå÷òèòå ñè.Áåøå ùàñòëèâà-ìíîãî ùàñòëèâà.Ñ íåãî òÿ ìîæåøå äà èçæèâåå âñè÷êî,çà êîåòî ñè ñòðóâà ÷îâåê äà æèâåå.Åäèíñòâåíî,êîãàòî áÿõà çàåäíî,Ëîðè ìîæåøå äà ñå íàñëàäè íà êðàñîòàòà íà ïðèðîäàòà è íà æèâîòà.
   Íà âðàòàòà ñå ïîõëîïà ðÿçêî è òÿ ñå ñòðåñíà.Î,äà,òîâà áåøå ïðèÿòåëÿò é.Îò êîëêî âðåìå áÿõà çàåäíî-ãîäèíà,äâå èëè ïîâå÷å.Òÿ íå çíàåøå,íî íå èñêàøå è äà çíàå.Ìèñëèòå é ñå âúðòÿõà âñå îêîëî ïðèíöà.
   Àäàì âëåçå è ÿ öåëóíà.Íîñåøå øîêîëàä è áóòèëêà Êîêà-Êîëà.Ùÿõà äà ãëåäàò íÿêàêúâ ôèëì è ïîñëå äà ñòÿãàò êóôàðèòå,çàùîòî èì ïðåäñòîåøå çàìèíàâàíå â ÷óæáèíà.Ïúòóâàíåòî âñúùíîñò áåøå èäåÿ íà Ëîðè.Òÿ ñè ìèñëåøå,÷å àêî ñå îòêúñíå îò âñè÷êî,êîåòî é íàïîìíÿøå çà ïðèíöà,òîé ìîæå áè ùåøå äà èç÷åçíå èëè äà ãî ïîòèñíå äúëáîêî â ñåáå ñè.
   Òÿ íàðåäè ïàð÷åíöàòà øîêîëàä â êðèñòàëíà ÷èíèéêà è ñèïà êîëàòà â ãîëåìè ÷àøè.Äîíåñå ëåä è ëèìîí-òàêà îáè÷àøå êîëàòà.Ñåäíàõà äà ãëåäàò ôèëìà.Áåøå íÿêàêâà ïîðåäíà ñìåõîðèÿ.Äîêàòî ãëåäàõà,òÿ ïîñòîÿííî íåðâíè÷åøå.Âñè÷êî ÿ äðàçíåøå îò ìíîãî âðåìå íàñàì.Íå èñêàøå äà âèæäà è ÷óâà çà íèêîãî è çà íèùî.Àäàì ñåäåøå âñå òàêà áëèçî äî íåÿ.È òîé íå ãëåäàøå ôèëìà.Èñêàøå äà ïîãîâîðÿò,íî íå çíàåøå êàê äà çàïî÷íå.Èçâåäíúæ âçå äèñòàíöèîííîòî è ñïðÿ òåëåâèçîðà.Ëîðè îòíîâî ñå áåøå ðàçìå÷òàëà è íå óñåòè äîðè.Àäàì ñå ÿäîñà.Ðåøè äà ãîâîðè íà ïðàâî.
   -Îò êîëêî âðåìå ñìå çàåäíî,ìèëà?-ïîïèòà òîé.
   -Íå çíàì...-îòâúðíà ìàëêî ñìóòåíî è ñòðåñíàòî Ëîðè.-Ìîæå áè ãîäèíà...
   -Ãîäèíà?!Ìèëè,Áîæå!Íà áàñ,÷å ñè çàáðàâèëà êàêâà äàòà å äíåñ!
Ëîðè çàìúë÷à.Òÿ íå çíàåøå íèòî êîÿ äàòà å,íèòî êîé äåí,íèòî êîÿ ãîäèíà.Íèùî íå çíàåøå,íî íå èñêàøå è äà çíàå.
   -Òîâà å!-âèêíà Àäàì-Âå÷å ìè îìðúçíà äà ñå ïðàâÿ,÷å íèùî íå çàáåëÿçâàì.Ìèñëèø,÷å íå çíàì ëè,ìèñëèø,÷å ìîæåø äà ñêðèåø îãîð÷åíèåòî ñè,êîãàòî ìå âèæäàø?!Êàê òàêà èçâåäíúæ ñòàâàø íàìðúùåíà,à äî ìîìåíòà ñè áèëà âåñåëà?!Îòãîâîðè ìè,Ëîðè!
   Òÿ ìúë÷åøå.Áåøå äîøúë ìîìåíòà,îò êîéòî ñå ñòðàõóâàøå íàé-ìíîãî...
   Àäàì ñå óñïîêîè è é çàãîâîðè ïî-íåæíî,íî ñ ÿä âñå îùå.
   -Íå çíàì êàêâî çà òåá îçíà÷àâà åäíà âðúçêà,Ëîðè.Íî çà ìåí òîâà å åäíî ïðåêðàñíî íà÷àëî-îáè÷àì òå òàêà,êàêòî â äåíÿ,â êîéòî òå âèäÿõ è íå ìèñëÿ,÷å íåùî ñå å ïðîìåíèëî.Àêî èìà íÿêàêúâ ïðîáëåì ìè êàæè-íåêà ãî ðàçðåøèì êàòî ãîëåìè õîðà,ìîëÿ òå,Ëîðè.Íå èñêàì äà òå çàãóáÿ-ïðîñòî íå çíàì êàê ùå æèâåÿ áåç òåá.Ïðåíåáðåãâàì æåëàíèÿòà è ìå÷òèòå ñè ñàìî çàðàäè òåá.-Òÿ ãî ïîãëåäíà ñ áîëêà-Íå,íå èñêàì äà êàæà,÷å òå îáâèíÿâàì-ïðîñòî èñêàì äà çíàì êàêâî òè å.Ñèãóðåí ñúì,÷å ìîãà äà òè ïîìîãíà.
   Ëîðè ñå çàãëåäà â åäíà òî÷êà-çíàåøå,÷å âñè÷êî,êîåòî Àäàì áåøå êàçàë âîëíî èëè íåâîëíî,áåøå èñòèíà.Ãîð÷èâàòà èñòèíà.Òÿ îòíîâî ñå çàòâîðè â ñâîÿòà ÷åðóïêà è íå èñêàøå äà ïóñêà àáñîëþòíî íèêîãî.Íå èñêàøå ïàê äà ÿ íàðàíÿò,íå èñêàøå è ñàìàòà òÿ äà ñå íàðàíè.
   -Íàøàòà âðúçêà å ìíîãî êðàñèâà,Ëîðè.Íÿìàëî å ïîáîèùà è ñêàíäàëè,íàëè?!Êàæè òîãàâà,êàêâî íå òè ñòèãà!?Èìàëè ñìå ìíîãî õóáàâè ìîìåíòè çàåäíî,èìàëè ñìå è ëîøè.Íåêà îïðàâèì íåùàòà-íåêà ñè íàïðàâèì îùå ïî-õóáàâè ìîìåíòè çàåäíî...
   -Èñêàì äà îñòàíà ñàìà-êàçà ðÿçêî Ëîðè.
Àäàì ñòàíà è ñè òðúãíà.
   -Êúäå îòèâàø?-ïîïèòà òÿ
   -Íàëè èñêàø äà îñòàíåø ñàìà?!Òðúãâàì ñè.
Òÿ çà ìèíóòà ñå ïî÷óäè äàëè äà ãî îñòàâè äà ñè òðúãíå èëè äà ãî çàäúðæè.
   -Àäàì,îñòàíè-íåêà ïîãîâîðèì.
Òîé ñåäíà äî íåÿ è é õâàíà ðúêàòà.Êàçà é,êîëêî ìíîãî ÿ îáè÷à è êàê çíàå,÷å òîé å ïðîáëåìà è èñêà äà ñè ñïîìíè êúäå å ñãðåøèë è...Òÿ íå ãî ÷óâàøå.Ëîðè ìíîãî äîáðå çíàåøå îò êúäå èäâà ïðîáëåìà-èäâàøå îò ëè÷íàòà é íåîðèåíòèðàíîñò è îáúðêàíèòå é ÷óâñòâà è îùå ïî-îáúðêàíèòå é ìèñëè.
   -Ïðè÷èíàòà íå å â òåá,Àäàì.Íå ñè òè âèíîâåí çà íèùî.-Òÿ ìëúêíà,çàùîòî ùåøå äà ñå ðàçïëà÷å.À òÿ íèêîãà íå ñè ïîçâîëÿâàøå äà ïëà÷å ïðåä êîãîòî è äà å.
   -Äîáðå,ùîì íå å â ìåí çíà÷è å â äâàìàòà.
Íàñòúïè òèøèíà.
   -Èñêàì äà îñòàíà ñàìà,íå ãîâîðÿ çà ìîìåíòà,ãîâîðÿ çà èçîáùî.
   -ßñíà ìè å ñèòóàöèÿòà,çíàì êàêâî ñëåäâà...
   -Èñêàì äà îñòàíà ñàìà çà ìàëêî-ïîâòîðè òÿ êàòî ñå ïîñúâçå.Èñêàì äà ïðåìèñëÿ íåùàòà è äà ñè èçÿñíÿ ÷óâñòâàòà.Íå èñêàì äà òå íàðàíÿâàì,Àäàì.Íå èñêàì äà óñëîæíÿâàì íåùàòà,ïðîñòî èñêàì...
   Òîé ÿ ïðåãúðíà.Òîâà áåøå ëîøî-òÿ òúêìî áå ñúáðàëà ñìåëîñò äà ãîâîðè çà ñåáå ñè,çà ÷óâñòâàòà è çà âñè÷êî,êîåòî èñêàøå äà ìó êàæå îò ìíîãî âðåìå íàñàì è åòî...òàçè ïðåãðúäêà.Ïðåãðúäêà,â êîÿòî èìàøå íåâåðîÿòíî ìíîãî îáè÷ è ïîäêðåïà. òîçè ìîìåíò Ëîðè ñå ïî÷óâñòâà òîëêîâà ñëàáà è áåçïîìîùíà,÷å àêî íå áåøå ñåäíàëà,ñúñ ñèãóðíîñò ùåøå äà ïðèïàäíå.Òÿ îñúçíà,÷å àêî êàæå âñè÷êî,êîåòî òðÿáâàøå íà Àäàì,ùåøå äà ãî íàðàíè ìíîãî æåñòîêî...
   Ñòîÿõà òàêà,ïðåãúðíàòè,îêîëî ìèíóòà.Ëîðè ñòàíà èçâåäíúæ è êàçà:
   -Õàéäå äà ñòÿãàìå êóôàðèòå-âðåìå å è íèå äà ïî÷èíåì ìàëêî êàòî õîðàòà.
Àäàì ñòàíà è ÿ öåëóíà ñ òîïëèíà.Áåøå ùàñòëèâ,÷å îñòàâàò çàåäíî.Ïîâå÷å íå ìó è òðÿáâàøå.Åäèíñòâåíîòî,çà êîåòî ìå÷òàåøå áå äà ñïîäåëè æèâîòà ñè ñ Ëîðè.
   Áåøå åäèí ÷àñúò íà îáÿä.Àâòîáóñà èì òðúãâàøå â ñåäåì âå÷åðòà.Âñå îùå íå çíàåõà êúäå òî÷íî ùå îòèäàò.Ñúáðàõà ñè áàãàæà.
   -Äà òðúãâàìå,ìèëà.-ïîäêàíè ÿ Àäàì.
   Òÿ êèìíà â çíàê íà ñúãëàñèå è ñå êà÷è ãîðå äî ñòàÿòà ñè. Âñå îùå ÷óâñòâàøå îíàçè ïîòèñíàòîñò îò ñóòðèíòà.Òÿ ðåøè äà ïîãëåäíå è-ìåéëà ñè çà ïîñëåäíî ïðåäè çàìèíàâàíåòî.×åòåéêè åäíî îò ïèñìàòà,òÿ ïîòúíà â óíåñ.Áåøå îò ïðèíöà íà ìå÷òèòå é.Ëîðè ñå ÷óâñòâàøå ìíîãî çëå.Òÿ ìó íàïèñà,÷å ïðàâè âñè÷êî â èìåòî íà òîâà âñè÷êè äà áúäàò ùàñòëèâè,äîðè è ñàìàòà òÿ äà òðÿáâà äà ñòàíå æåðòâà.Òÿ áåøå ãîòîâà íà âñè÷êî ñàìî è ñàìî íèêîé äà íå ñòðàäà.Òîé,ðàçáèðà ñå íÿìàøå äà ñå ñúãëàñè ñ òîâà,ùåøå äà ÿ ïîìîëè äà ïîìèñëè è äà ïðåìèñëè,çàùîòî è òîé é æåëàåøå ùàñòèåòî.Ëîðè ìó êàçà,÷å ñëåä 2 ìåñåöà âñè÷êî ùå å íàðåä-äîòîãàâà òÿ ùå ñúáåðå ñìåëîñò äà êàæå âñè÷êî íà Àäàì è ñúùåâðåìåííî ùå ñè èçÿñíè ÷óâñòâàòà.
   Àäàì äîéäå äà ÿ òúðñè:
   -Ïðèòåñíèõ ñå,ñêúïà.Çàùî ñå çàáàâè òîëêîâà?
   -Ïîãëåäíàõ ñè ïîùàòà-èçâèíÿâàé.
Òîé ÿ öåëóíà è âçå êóôàðà é.Ñëÿçîõà äîëó â õîëà-òàì áåøå íåãîâèÿò êóôàð.Êîëàòà ãè ÷àêàøå îòâúí,çà äà ãè çàêàðà äî àâòîáóñíàòà ñïèðêà.

II
   ×àñúò áåøå ñåäåì-ëåêî ñå ñìðà÷àâàøå,äóõàøå ñèëåí âÿòúð,íî âñå îùå áåøå ãîðåùî è çàäóøíî.Âñè÷êè õîðà ñå êà÷èõà íà àâòîáóñà,ñëîæèõà êóôàðèòå â áàãàæíîòî îòäåëåíèå è ñå íàñòàíèõà óäîáíî ïî ìåñòàòà ñè.Àäàì è Ëîðè áÿõà çàåëè 23 è 24 ìÿñòî. àâòîáóñà áåøå óäîáíî è óþòíî.Äâàìàòà ñåäÿõà áåç äà ðàçãîâàðÿò,âñåêè ïîòúíàë â ñîáñòâåíèòå ñè ðàçìèñëè.Î÷àêâàõà ãè îùå äâà ÷àñà ïúò äî àåðîãàðàòà.Ïîíåæå âñå îùå íå çíàåõà òî÷íî êúäå äà îòèäàò ñè áÿõà êóïèëè îò àâòîãàðàòà ðåêëàìíè áðîøóðè.
   Àäàì ñå ñåòè çà òÿõ è ãè èçâàäè îò ïúòíàòà ñè ÷àíòà.Ïîäàäå åäíà íà Ëîðè è ñå çàãëåäà.Õàðåñà ìó ðåêëàìàòà íà Àíòàëèÿ.Ïëàæúò èçãëåæäàøå ÷èñò è ãîëÿì,õîòåëúò-ëóêñîçåí.Òîé èñêàøå äà çàðàäâà ëþáèìàòà ñè è äà é ïîäàðè åäíà íàèñòèíà çàñëóæåíà ïî÷èâêà.Òåçè ìåñåöè Ëîðè áåøå ìíîãî îòïàäíàëà-íå ÿäåøå,íå ñïåøå,íÿìàøå æåëàíèå çà íèùî.Èñêàøå ñàìî äà å ñàìà,ïîòúíàëà â ìèñëè è ñïîìåíè.
   Ëîðè ãî ïîãëåäíà íÿêàê ñòðåñíàòî,ñÿêàø íå î÷àêâàøå äà âèäè òî÷íî íåãî äî ñåáå ñè... Êàçà,÷å è íà íåÿ é õàðåñâà èäåÿòà çà Àíòàëèÿ. èíòåðåñ íà èñòèíàòà-áåøå é âñå åäíî êúäå ùå ñà-ñàìî è ñàìî íå ñòîè ñàìà ó äîìà,ñðåä âñè÷êèòå òåçè ñïîìåíè.Àäàì ñå çàðàäâà.Âå÷å áåøå ðåøåíî êúäå ùå îòèäàò.Ðàçïîëàãàõà ñ äâå ñåäìèöè,â êîèòî ìîæåõà äà ñè ïðåêàðàò ÷óäåñíî.
   Ïðèñòèãíàõà íà àåðîãàðàòà.Àäàì îòèäå äà êóïè ñàìîëåòíèòå áèëåòè,à Ëîðè äà ïîòúðñè êîëà è øîêîëàä.Ùÿõà äà ïúòóâàò îêîëî ÷àñ.
   Êà÷èõà ñå â ñàìîëåòà.Áåøå õóáàâî.Èçãëåæäà ïúòóâàíåòî ùåøå äà å ìíîãî âúëíóâàùî.
   Àäàì è Ëîðè ñå íàñòàíèõà.Äî òÿõ ñåäíà åäíî âúçðàñòíî ñåìåéñòâî,íà èìå Òîìïñúíñ. Ñàìîëåòà èçëåòÿ.Âñè÷êî áåøå ñïîêîéíî.Ëîðè è Àäàì çàâúðçàõà ðàçãîâîð ñúñ ñåìåéñòâî Òîìïñúíñ.Îêàçà ñå,÷å òå ñà æåíåíè îò 35 ãîäèíè,èìàò äâå äúùåðè è òðè ìàëêè âíó÷åòà.Èçãëåæäàõà ùàñòëèâè,íî ñàìî íà ïðúâ ïîãëåä.Ñòàðèÿò ãîñïîäèí Òîìïñúíñ çàñïà è æåíà ìó ïîìîëè Àäàì äà ñåäíå äî íåãî.Òÿ ñå íàñòàíè äî Ëîðè.
   -Êàê ñè,ñêúïà?Íå èçãëåæäàø ìíîãî ùàñòëèâà.-êàçà ãîñïîæà Òîìïñúíñ.
   Î÷èòå é èçãëåæäàõà ìèëè è ïðèÿòíè,ïúëíè ñ òîïëèíà è ðàçáèðàíå.Ëîðè ÿ ïîãëåäíà â î÷èòå è ðàçáðà,÷å ìîæå äà é ñå äîâåðè íàïúëíî.Ñòàðàòà äàìà áåøå îò òåçè õîðà,êîèòî òå çàïëåíÿâàò ñÿêàø ñàìî ñ åäèí ïîãëåä è òè ñå õàðåñâàò ñàìî ñ åäíî äâèæåíèå.
   -Òàêà å,ãîñïîæî Òîìïñúíñ,íå ñúì ùàñòëèâà.Èëè ïîíå íå ìèñëÿ,÷å ñúì.Íå çíàì êàêúâ ìè å ïðîáëåìà,íî ñå íàäÿâàì â íàé-ñêîðî âðåìå äà ãî ðàçðåøà.
   -Êàçâàé ìè Ìàòèëäà,ìèëè÷êà.Íå ñå ïðèòåñíÿâàé íèêîé îò íàñ,õîðàòà,íå å íàïúëíî ùàñòëèâ.Íèêîé íå èçïèòâà òîâà,êîåòî å î÷àêâàë â íà÷àëîòî.
   Òÿ êàçà òîâà ñ òàêàâà îáè÷,÷å Ëîðè ñå ïðèòèñíà â íåÿ êàòî ìàëêî ìîìè÷åíöå.
   -À ñåãà ìè ðàçêàæè âñè÷êî,äåòåòî ìè,ðàçêàæè ìè è íå ñêðèâàé íèùî îò ìåí.Íå èñêàì äà ïîâòàðÿø ìîÿòà ãðåøêà,à äîêîëêîòî âèæäàì òî÷íî òîâà ïðàâèø.
   Ëîðè é ðàçêàçà âñè÷êî çà Àäàì,çà âðúçêàòà é ñ íåãî,çà ïðîáëåìèòå è î÷àêâàíèÿòà é.
   Ìàòèëäà ÿ èçñëóøà ñ ãîëÿìî âíèìàíèå.Î÷èòå é áëåñòÿõà íÿêàê ñòðàííî.
   -Íî íå å ñàìî òîâà,íàëè,ñêúïà?Èìà îùå íåùî,êîåòî òå èçìú÷âà,íåùî îò êîåòî íå ñå ÷óâñòâàø äîáðå è ïîñòîÿííî ìèñëèø çà íåãî.
   Ëîðè ïîìúë÷à èçâåñòíî âðåìå.Ðåøè äà ñïîäåëè ñ ãîñïîæà Òîìïñúíñ,çàùîòî âñå íà íÿêîé òðÿáâàøå äà êàæå êàêâî ÿ ìú÷è.Íå ìîæåøå äà ìúë÷è è êàçà:
   -Âÿðíî å,Ìàòèëäà.Îáè÷àì Àäàì è èñêàì äà ñúì äî íåãî,äà áúäåì ùàñòëèâè è äà èçæèâååì æèâîò êàòî â ïðèêàçêèòå.Íî íå ìîãà.Ïðàâà ñè,÷å íåùî ìè å ëåãíàëî êàòî ñêàëà íà ñúðöåòî è íå ìîãà äà ñå îòúðâà îò òîâà ÷óâñòâî.Ïðåäè îêîëî ãîäèíà ñðåùíàõ åäíî ìîì÷å.Òîé å âñè÷êî,êîåòî èñêàì,âñè÷êî,îò êîåòî ñå íóæäàÿ è çà êîåòî ìå÷òàÿ.Íî èìà íåùî,êîåòî íèêîé íå òðÿáâà äà çíàå.Òàçè òàéíà íå ìîãà äà òè ÿ ñïîäåëÿ, Ìàòèëäà, èçâèíÿâàé.Ïðåêàëåíî å ëè÷íî.
   -Íÿìà çà êàêâî äà ñå èçâèíÿâàø,äåòåòî ìè.À ñåãà èñêàì è àç äà òè êàæà íåùî.Ïðåäè 37 ãîäèíè ñðåùíàõ ìîÿò ñúïðóã Äæîðäæ.Îáè÷àõ ãî è ìèñëåõ,÷å òîé å ÷îâåêúò,êîãîòî öÿë æèâîò ñúì òúðñèëà.Çàïîçíàõìå ñå íà åäèí áàë ñ ìàñêè.Íèêîãà íÿìà äà ãî çàáðàâÿ.Ñëåä òîâà çàïî÷íàõìå äà ñå âèæäàìå âñÿêà íåäåëÿ îò ìåñåöà.Ïîñòåïåííî ñðåùèòå íè ñå óìíîæèõà.Âèæäàõìå ñå âñåêè äåí çà ïî íÿêîëêî ÷àñà.Ãîâîðåõìå äúëãî-çà íåãî,çà ìåí,çà íàñ,çà áúäåùåòî.Òîé èñêàøå äúùåðÿ,à àç ñèí.Êîïíååõ çà äåíÿ,â êîéòî ùå ìó ðîäÿ äåöà è ùå çàæèâååì çàåäíî.Âñè÷êî áåøå ïðåêðàñíî,äîêàòî åäèí äåí íå ñðåùíàõ Àëåêñ.Òîé èìàøå òàêèâà äúëáîêè î÷è,ãîâîðåøå òîëêîâà ñëàäêî... Âëþáèõ ñå â íåãî îò ìèãà,â êîéòî ãî âèäÿõ.×óâñòâàòà ìè êúì Äæîðäæ ñòàíàõà êàòî ìúãëà íà ôîíà íà ëåòåí äåí.Çàïî÷íàõ äà ìèñëÿ ïîñòîÿííî çà Àëåêñ-òîé áåøå ìîÿò èäîë,ìîÿòà ìå÷òà è ìîÿò êîïíåæ.Âèæäàõìå ñå îêîëî ñåäìèöà,ñëåä êîåòî òîé êàçà,÷å çàìèíàâà.Èìàë ÷óâñòâà êúì äðóãî ìîìè÷å.Íèêîãà íÿìà äà çàáðàâÿ òîçè ìîìåíò.×óâñòâàõ ñå ñìàçàíà è èçïîëçâàíà.Íî íå ïðåñòàíàõ äà ãî îáè÷àì.Äæîðäæ ðàçáðà çà ÷óâñòâàòà ìè êúì Àëåêñ è ìíîãî âðåìå ñëåä çàìèíàâàíåòî ìó ìå ïèòàøå çà íåãî.Àç âñå îòðè÷àõ.Ìîæå áè îò ãîðäîñò ñå çàðåêîõ,÷å ïîâå÷å íèêîãà íÿìà äà âèæäàì Àëåêñ è ÷å òîé ñïèðà äà ñúùåñòâóâà çà ìåí.Åäèí äåí ãî ñðåùíàõ.Áåøå ìèíàëà îêîëî ãîäèíà îò ïúðâîíà÷àëíàòà íè ñðåùà.Ãîñïîäè,òîé èçãëåæäàøå òîëêîâà ïëåíèòåëåí...Èçëÿçîõìå âåäíúæ.Ðàçêàçà ìè çà ðàçî÷àðîâàíèåòî îòíîñíî ìîìè÷åòî,çàðàäè,êîåòî ìå å îñòàâèë è âñè÷êî,êîåòî ìó ñå å ñëó÷èëî ïðåç âðåìåòî,êîãàòî íå áÿõìå çàåäíî.Ðàçäåëèõìå ñå,íî è äâàìàòà äîáðå çíàåõìå,÷å òîâà íÿìà äà å ïîñëåäíàòà íè ñðåùà.Êîãàòî ñå ïðèáðàõ,Äæîðäæ áåøå ó äîìà.Äúðæåøå ñå äîñòà ñòðàííî.Íà ñóòðèíòà ãî ïîïèòàõ êàêâî èìà,íî òîé íå ïîæåëà äà ìè êàæå íèùî.Èçãëåæäàøå îãîð÷åí è ñúñèïàí.Âå÷åðòà ñïîäåëè ñ ìåí,÷å ìå å âèäÿë ñ Àëåêñ.Ñòàíàëî ñëó÷àéíî,äîêàòî ïðàâåë ïîðåäíèÿò ñè âå÷åðåí êðîñ.Ãîâîðèõìå íàäúëãî è íàøèðîêî.Íà ìåí ñúðöå íå ìè äàäå äà ãî íàïóñíà.Ñëåä ãîäèíà ñå îæåíèõìå.Àëåêñ ñúùî áåøå ïîêàíåí,íî íå äîéäå.È òàêà,ìèëà,àç äî äåí äíåøåí ñúæàëÿâàì çà òîâà,÷å â îíçè ìîìåíò íå ñúáðàõ ìàëêî ïîâå÷å ñìåëîñò,çà äà ñïåñòÿ ïî-íàòàòúøíè ìúêè è ñòðàäàíèÿ è íà äâàìàòà.
   Ëîðè èçñëóøà ðàçêàçúò íà ãîñïîæà Òîìïñúíñ áåç äà ñå ïîìðúäíå.Áåøå çàãëåäàíà â åäíà òî÷êà íÿêúäå â äàëå÷èíàòà è íå èñêàøå äà âÿðâà,÷å âñè÷êî,êîåòî áå ÷óëà äî ñåãà,ÿ î÷àêâàøå çà â áúäåùå.Î÷èòå é ñå íàïúëíèõà ñúñ ñúëçè.Ìàòèëäà ÿ ïðåãúðíà è é êàçà,÷å àêî èñêà äà ïîãîâîðè ñ íÿêîé,òÿ ùå å íàñðåùà é âèíàãè.Óìîðåíà îò ñúëçè,Ëîðè çàñïà íà ðàìîòî íà Ìàòèëäà.
   Êîãàòî ñå ñúáóäè âå÷å êàöàõà â Àíòàëèÿ,à îò Ìàòèëäà íÿìàøå è ñëåäà...

III
   Íà àåðîãàðàòà ãè ÷àêàøå ÷åðíà ëèìóçèíà äà ãè çàêàðà äî õîòåë Àóðåëèíäî.Áåøå âúïðîñíèÿò õîòåë îò ðåêëàìíàòà áðîøóðà.Àäàì ñå áå ïîãðèæèë çà âñè÷êî,äîêàòî Ëîðè ñïåøå.
   Ïðèñòèãàíåòî èì â õîòåëà áåøå ãðàíäèîçíî.È äâàìàòà ñå ïî÷óâñòâàõà êàòî êðàëñêè îñîáè.Îùå êàòî ñëÿçîõà îò ëèìóçèíàòà åäèí ìëàäåæ ñ ÷åðâåíî-æúëò êîñòþì è áÿëà øàïêà ãè ïîñðåùíà è ãè çàâåäå äî àïàðòàìåíòà èì.Ñòàÿ íîìåð 413.Áåøå äîñòà ãîëÿì,ñ èçãëåä êúì ìîðåòî.Ïðîçîðöèòå áÿõà âèñîêè îêîëî äâà ìåòðà,à ñàìàòà ñòàÿ-êúì 3 ìåòðà.Íà òàâàíà áÿõà èçïèñàíè íÿêàêâè íåùà íà àðàáñêè åçèê.Íà ïîäà áÿõà ãðèæëèâî ïîñòàâåíè ïåðñèéñêè êèëèìè,à ïðåä âðàòàòà íà ñïàëíÿòà-ïðåïàðèðàíà ÷åðíà ïàíòåðà. ñòàÿòà èìàøå ëàï-òîï,õëàäèëíèê è òåëåâèçîð ñ DVD.Ïèêîëîòî ãè ðàçâåäå èç àïàðòàìåíòà,ïîëó÷è áàêøèøà ñè è ñè òðúãíà.
   Ëîðè ñå çàå äà ðàçîïàêîâà áàãàæà,íî ñå áåøå óìîðèëà îò ïúòóâàíåòî.Èçâàäè ñïàëíîòî áåëüî è ïîïèòà Àäàì äàëè ùå ñè ëÿãà.Òîé îòâúðíà,÷å ùå ñå èçêúïå è ñëåä òîâà ùå äîéäå.Êàòî ñè ñâàëÿøå æèëåòêàòà,ñ êîÿòî áå è â ñàìîëåòà,Ëîðè çàáåëÿçà ìàëêî êúñ÷å õàðòèÿ,êîåòî áå ñëîæåíî âíèìàòåëíî â äæîáà é.Òÿ ãî ðàçãúíà è âèäÿ ñëåäíîòî: "Ìàòèëäà Òîìïñúíñ-223556687".Ëîðè ñå çàïèòà êúäå ëè å ãîñïîæà Òîìïñúíñ â òîçè ìîìåíò.Èñêàøå é ñå äà ñå áå ñáîãóâàëà ïîíå ñ íåÿ.Òÿ ñè ëåãíà ,íî äúëãî âðåìå íå ìîæà äà çàñïè. ìèñëèòå é ñå âúðòåøå âñå ïðèíöà îò ìå÷òèòå é.
   Áåøå îêîëî3 ÷àñúò ñëåä ïîëóíîù.Ëîðè ñå áå ñúáóäèëà ñëåä ïîðåäíèÿò êîøìàð.Òÿ
Ñòàíà âíèìàòåëíî äà íå ñúáóäè Àäàì è ñè îáëå÷å õàëàòà.Îòèäå äî ïðîçîðåöà,îòâîðè ãî è ñå çàãëåäà íàâúí.Ìîðåòî,êîåòî òîëêîâà îáè÷àøå íå é äîñòàâÿøå íèêàêâà ðàäîñò.Íåùî ÿ ìú÷åøå îò ïðåäíèÿò äåí,íî òÿ âñå ãî ïîäòèñêàøå.Îáúðíà ñå è âèäÿ ëàï-òîïà.Áåç äîðè äà îñúçíàâà êîëêî áúðçî ñòèãíà äî íåãî è ãî âêëþ÷è,òÿ âå÷å âëèçàøå â ïîùàòà ñè. "Èìàòå åäíî íîâî ñúîáùåíèå".Ñúðöåòî é áèåøå ëóäî,äúõúò é ñïèðàøå è òÿ íàïðÿãàøå î÷èòå ñè,çà äà âèäè äàëè òîâà å ïèñìîòî,êîåòî ÷àêàøå.Ñòðóâàøå é ñå,÷å ÷àêàíåòî îò íÿêîëêî ñòîòíè ÿ óáèâà,ñÿêàø íÿêîé çàáèâà íîæ â ãúðäèòå é.Ïèñìîòî áå îò íÿêîé ñè Ô.Êîðòíè.Òîâà áå âèðòóàëíîòî èìå íà íåéíèÿò ïðèíö.Òÿ ñå çàðàäâà è çàïî÷íà ñ íåòúðïåíèå äà ÷åòå.Íî ñÿêàø íå èñêàøå äà âèäè òîâà,êîåòî òîé áå íàïèñàë.Îò î÷èòå é áëèêíàõà ñúëçè.Àêî íÿêîé ÿ áå âèäÿë â òîçè ìîìåíò íåïðåìåííî ùåøå äà ñå âëþáè â íåÿ.Èçãëåæäàøå òîëêîâà êðàñèâà ñ ÷åðíèÿò õàëàò,ïðåç êîéòî ñå ïîäàâàõà äâå áåëè êðà÷åòà,çàêè÷åíè ñúñ ñðåáúðíà ãðèâíè÷êà,ñ ïðèçðà÷íî áëåäîòî ñè ëèöå,êîåòî íà ëóííàòà ñâåòëèíà èçãëåæäàøå ñÿêàø ñðåáúðíî è ñ ãîëåìèòå ñè ðàçïëàêàíè î÷è.Áåøå ïëåíèòåëíà... Òÿ òèõè÷êî ñòàíà è îòèäå â õîëà.Èñêàøå äà ãëåäà òåëåâèçèÿ,çà äà íå ìèñëè çà ïðî÷åòåíîòî.
   Íà ñóòðèíòà Àäàì ñå ñúáóäè è ñå ïðèòåñíè,êàòî íå íàìåðè Ëîðè äî ñåáå ñè. Òðåâîæíî ñòàíà è âçå äà ÿ òúðñè èç àïàðòàìåíòà.
   -Àõ,åòî òå,ìàëêî äÿâîë÷å.Íå òè ëè áåøå óäîáíî ëåãëîòî,òà ñè çàñïàëà íà äèâàíà-ïîïèòà ñ óñìèâêà òîé.
   -Çàäðÿìàëà ñúì-êàçà ïðåç ïðîçÿâêà Ëîðè.-Êîëêî å ÷àñúò.
   -Ïî÷òè åäèíàéñåò-âðåìå å çà ïëàæà,ìèëà.Ùå ñå îáëè÷àìå ëè?
   Ëîðè êèìíà óòâúðäèòåëíî è ñå çàïúòè êúì áàíÿòà.
   Ñëåä ïîëîâèí ÷àñ áÿõà íà ðåöåïöèÿòà äà îñòàâÿò êëþ÷à îò ñòàÿòà è äà ñè óãîâîðÿò ÷àñ çà ìàñàæèñòêà.
   Íà ïëàæà áåøå ïðèêàçíî êðàñèâî-ïÿñúêúò áåøå ñúâñåì ìàëêà ÷àñò îò íåãî,ïðåîáëàäàâàõà ãîëåìè,îáëè êàìúíè,êîèòî íàãðåòè îò ñëúíöåòî ñå îãëåæäàõà â î÷èòå íà õîðàòà.Ìîðåòî áå ñïîêîéíî è ÷èñòî-òàêàâà êðàñîòà!!! Ëîðè è Àäàì ñå íàñòàíèõà íà äâà áåëè øåçëîíãà ñ ãîëåìè ÷àäúðè,ñ íàðèñóâàíè ìå÷åòà ïî òÿõ.Àäàì îòèäå äà ïîòúðñè ñëàäîëåä.Êàòî ñå âúðíà Ëîðè îòíîâî ñå áå çàãëåäàëà íåâèæäàùî â äàëå÷èíàòà.
   -Êàêâî èìà,ìèëà?Äà íå ñè áîëíà?-ïðèòåñíåíî ïîïèòà Àäàì
   -Íèùî ìè íÿìà...
   Òÿ çàìúë÷à,ñÿêàø èñêàøå äà êàæå âñè÷êî íà Àäàì,íî íåùî ÿ ñïèðàøå.Îñúçíàâàøå,÷å ïîâå÷å íå ìîæà äà æèâåå òàêà,íî íå çíàåøå íèòî êàê äà çàïî÷íå,íèòî êàêâî òî÷íî äà ìó êàæå.
   -Èçâèíÿâàé,ëþáîâ ìîÿ,íå ñå ÷óâñòâàì ìíîãî äîáðå-áè ëè áèë òàêà äîáúð äà ìå ïðèäðóæèø äî õîòåëà?
   Àäàì ñå ñêîíôóçè ìàëêî,íî íå ìîæåøå äà é îòêàæå.Äî äíåñ íèêîãà íå ãî áå ïðàâèë.Òîé ïðåíåáðåãâàøå âñè÷êî è âñè÷êè çàðàäè íåÿ.Ìíîãî ñêîðî è òÿ ùåøå äà îñúçíàå òîâà.
   Áåøå òðè ñëåäîáåä-âðåìå çà ìàñàæèñòêàòà.Íà âðàòàòà ñå ïî÷óêà ëåêî.Ëîðè îòèäå äà îòâîðè-áåøå òÿ.Âèñîêà îêîëî 1,80 ñì êúì 70 êèëîãðàìà,ñ êðúãëî ÷åðâåíèêàâî ëèöå è îãðîìíè ãúðäè.Áåøå îáëå÷åíà ñúñ ñâåòëî ñèíÿ ïðåñòèëêà è íîñåøå ÷àíòè÷êà ñ ìàçèëà.Îùå êàòî ÿ âèäÿ,Ëîðè ñå ïî÷óâñòâà êàòî äæóäæå äî íåÿ-ñ íåéíèòå 165 ñì.Ìàñàæà ïðîäúëæè îêîëî äâà ÷àñà.Äî âå÷åðòà âñåêè ïðàâåøå,êàêâîòî ìó õàðåñâà.Àäàì ãëåäàøå íåùî íà DVD-òî,à òÿ íàäïèñâàøå êàðòè÷êè íà ïðèÿòåëèòå è ðîäíèíèòå èì.
   Ñòàíà âðåìå çà âå÷åðÿ.Òå ñëÿçîõà â ðåñòîðàíòà.Áåøå ïðåêàëåíî øóìíî è çà òîâà ðåøèõà äà ñè ïîðú÷àò ðóì ñåðâèç.ßäîõà ïå÷åíî ïèëå íà ãðèë è öàðåâèöà,êàêòî è êèòàéñêè õëåá÷åòà.Ïðåç öÿëîòî âðåìå öàðåøå òèøèíà.Íàõðàíèõà ñå è Àäàì ïðåäëîæè äà ñå ðàçõîäÿò êðàé ìîðåòî.
   Ëåê áðèç ðàçâÿâàøå êîñèòå èì,ëóíàòà ãè ãëåäàøå ïîäîçðèòåëíî,à ìîðåòî áå ñïîêîéíî è òèõî.Àäàì ÿ ïîêàíè äà ñåäíå íà åäèí øåçëîíã è ÿ ïîïèòà:
   -Ìèëà,çàáåëÿçâàì,÷å èìà íåùî,êîåòî èñêàø äà ñïîäåëèø ñ ìåí.Òàêà ëè å?
   -Íå,íèùî íÿìà-êàçà ëåêî ïðèòåñíåíà Ëîðè.
   -Àêî èìà íåùî,êîåòî èñêàø äà ìè êàæåø,êàêâîòî è äà å òî-íàïðàâè ãî.Îò äîñòà âðåìå íåùî òå ìú÷è,íî ñå îïèòâàø äà ãî ïðèêðèåø.Êàêâî å òî,ìèëà?
   Òÿ ìúë÷åøå.Çíàåøå,÷å àêî êàæå íà Àäàì èñòèíàòà,íåùàòà ùÿõà äà ñå ïðîìåíÿò è äà ñå ðàçäåëÿò.À íàëè ñà òóê èìåííî çà äà çàçäðàâÿò âðúçêàòà ñè.
   Ñëåä áëèçî ÷àñ ìúë÷àíèå òÿ êàçà:
   -Ùå òè êàæà êàêâî èìà,íî íå çíàì êàê ùå ðåàãèðàø.
   Òîé ÿ ïîãëåäíà è ñòàè äúõ.
   -Ïðåäñòàâè ñè-çàïî÷íà òÿ-÷å îáè÷àø äðóãî ìîìè÷å îñâåí ìåí.Îáè÷àø íè è äâåòå ïî ïî÷òè åäíàêúâ ñèëåí íà÷èí.È äâåòå ñìå òîâà,êîåòî òúðñèø,íî òðÿáâà äà èçáåðåø åäíà îò íàñ.
   -Òà òîâà å êàòî äà èçáèðàì ìåæäó äâà ñúâúðøåíî åäíàêâè ñëàäîëåäà-êàçà Àäàì.
   -Èìåííî.Ñàìî,÷å â åäèíèÿò èìà ìàëêî øîêîëàä,à â äðóãèÿ ñàìî ñìåòàíà.À òè ìðàçèø øîêîëàä,íàëè?!
   -Ìäà.
   -Çíà÷è ðàçáèðàø,÷å...
   -Äà,ðàçáèðàì,÷å èìà äðóã-îòñå÷å Àäàì,íà êîéòî âå÷å ìó äîéäå äî ãóøà îò çàîáèêàëêè.-Äàâàé ïî ñúùåñòâî.
   -Îáè÷àì âè è äâàìàòà.Íå çíàì êîé äà èçáåðà.Òîâà å.
   -Ìèñëè è êàçâàé äîêàòî å âðåìå,Ëîðè.Íå èñêàì ñëåä äåñåò ãîäèíè äà ìå îáâèíÿâàø,÷å àç ñúì âèíîâåí,÷å ñè ñè ïðîïèëÿëà ìå÷òèòå.Àêî èñêàø äà ñè ñ íåãî ìè êàæè,àêî íå ñè äîáðå äîøëà ïðè ìåí.
   Òÿ ñå çàìèñëè.Íå î÷àêâàøå Àäàì äà ðåàãèðà òî÷íî ïî òîçè íà÷èí.Ñåãà òÿ ãî îáè÷àøå îùå ïî-ñèëíî.
   -Íå ìîãà äà ðåøà-òîâà ìè å ïðîáëåìà.
   -Àç ìîãà äà òè ïîìîãíà,ñòèãà òè äà èñêàø òîâà...
   -Äà,èñêàì,ïîâÿðâàé ìè,èñêàì ïîâå÷å îò âñè÷êî íà ñâåòà äà ñúì íàÿñíî ñ ÷óâñòâàòà è æåëàíèÿòà ñè-ïðåêúñíà ãî Ëîðè.-Èñêàì îòíîâî äà ñúì îíîâà ùàñòëèâî ìîìè÷å,êîåòî áÿõ ïðåäè íÿêîëêî ìåñåöà.Èñêàì îòíîâî äà ñå ðàäâàì íà âñè÷êî,êîåòî å îêîëî ìåí,äà èìàì î÷è çà ïðèðîäàòà è çà êðàñîòàòà â íåÿ.
   Çàïî÷íà äúëúã è ìú÷èòåëåí ðàçãîâîð.Àäàì ñòîåøå âñå òàêà ñïîêîåí.Äúðæåøå ñå ïî-ñêîðî êàòî íåèí ïðèÿòåë,îòêîëêîòî êàòî ïàðòíüîð.Ñëåä îêîëî äâà ÷àñà ðàçãîâîð,Ëîðè áåøå óáåäåíà,÷å å íàïðàâèëà ñâîÿ èçáîð.Ìèñëåøå,÷å ÷óâñòâàòà é êúì ïðèíöà îò ìå÷òèòå é íå ñà ðåàëíîñò,à ôàíòàçèÿ,êàêòî è ëþáîâòà é êúì íåãî.Íî ðåøè äà ïîñëóøà ñúâåòà íà Àäàì è äà íå áúðçà ñ âçåìàíåòî íà ðåøåíèå.Ðåøè,÷å óòðîòî å ïî-ìúäðî îò âå÷åðòà è ùå ìèñëè òîãàâà.
   Ùàñòëèâà,òÿ ãî öåëóíà,áëàãîäàðè ìó çà ïîìîùòà è òðúãíàõà êúì õîòåëà.

IV
   Íà ñóòðèíòà Ëîðè ñå ñúáóäè îêîëî ñåäåì ÷àñà.Àäàì ãî íÿìàøå.Òÿ ñòàíà è âçå äà ãî òúðñè.Íÿìàøå ãî íèêúäå.Íà ìàñè÷êàòà â õîëà,áå îñòàâèë áåëåæêà: "Òè÷àì íà ïëàæà-ùå ñè äîéäà çà çàêóñêà". Ëîðè ñå óñìèõíà,îáëå÷å ñå è ïîðú÷à ðóì ñåðâèç.Êîãàòî Àäàì äîéäå òÿ áå íàðåäèëà ëåãëîòî ñ âúçãëàâíèöè,ïî ñðåäàòà áå ñëîæèëà òàáëàòà ñ õðàíàòà,à äî íåÿ êîëàòà ñ ëåä è ëèìîí.Òîé âëåçå,ïîãëåäíà âñè÷êî òîâà è ìó ñòàíà ïðèÿòíî-óñìèõíà ñå åäâà çàáåëåæèìî.×ó,÷å â áàíÿòà òå÷å âîäà è ñå îòïðàâè ïî ïîñîêà íà øóìà.Ëîðè ãî ÷àêàøå.Áåøå êðàñèâà,íàìåòíàòà ñàìî ñ ÷åðåí õàëàò.Êîñàòà ñè áå âúðçàëà íà êîê è ñè áå çàêè÷èëà áÿëà ðîçè÷êà.Àäàì íå èçäúðæà íà èçêóøåíèåòî...
   Êúïàíåòî ïðîäúëæè îêîëî ÷àñ è ïîëîâèíà.Õàïíàõà íà áúðçî è îòèäîõà íà ïëàæà.Êîãàòî ñå âðúùàõà îòòàì,Ëîðè çàáåëÿçà íà ðåöåïöèÿòà òåëåôîíåí íîìåð.Áåøå é ïîçíàò îòíÿêúäå,íî íå ìîæåøå äà ñè ñïîìíè îò êúäå.
   Ñëåäîáåäà Àäàì ñè ïî÷èâàøå,à òÿ ïîäðåæäàøå äðåõèòå.Îòíÿêúäå èçïàäíà ëèñò÷åòî ñ íîìåðà íà ãîñïîæà Òîìïñúíñ.Ëîðè ñúâñåì ãî áå çàáðàâèëà.Òÿ îòèäå äî òåëåôîíà è íàáðà íîìåðà.
   -Àëî?Ìàòèëäà?Ìàòèëäà Òîìïñúíñ?-ïîïèòà Ëîðè.
   -Íå,ãîñïîæèöå.Òîâà å íîìåðà íà õîòåë Àóðåëèíäî.Æåëàåòå ëè äà âè ñâúðæà ñ ãîñïîæà Òîìïñúíñ?
   Ëîðè ñå ñòúïèñà îò èçíåíàäà-ñòàðàòà äàìà è ñúïðóãúò é áÿõà îòñåäíàëè â ñúùèÿ õîòåë êàòî òÿõ ñ Àäàì.
   -Äà,ìîëÿ.Ñâúðæåòå ìå.
   Ìàòèëäà î÷àêâàøå îáàæäàíåòî íà Ëîðè.Óãîâîðèõà ñè ñðåùà-â øåñò âå÷åðòà íà áàðà êðàé áàñåéíà íà õîòåëà.
   -Ìàòèëäà,òîëêîâà ñå ðàäâàì äà òå âèäÿ-êàçà Ëîðè.-Íî òè ìàé çíàåøå êúäå ùå îòñåäíåì,à?!
   -Àìè,ñêúïà,íàëè ïðèÿòåëÿò òè ñåäåøå äî ìúæúò ìè.Äæîðäæ ÷óë,÷å Àäàì ãîâîðè ñ íÿêîé è ñïîìåíàâà èìåòî íà õîòåëà è èñêà ðåçåðâàöèÿ.Îùå îò òîãàâà çíàì,÷å ñìå â åäèí õîòåë-óñìèõíàòî êàçà ãîñïîæà Òîìïñúíñ.
   Äâåòå æåíè ðàçãîâàðÿõà äúëãî,äîêàòî ïèåõà êîêòåéëè "Ìîðñêè áðèç" è ÿäÿõà ìèäè. Ñïîäåëÿõà ñè òàêà ñÿêàø ñå ïîçíàâàõà íå îò äâà äíè,à îò äâàéñåò ãîäèíè.Ìàòèëäà ðàçêàçâàøå çà ñòàðàòà ñè ëþáîâ-Àëåêñ,çà ñúïðóãà è äåöàòà ñè,íî íàé-ìíîãî ñå ðàäâàøå,êîãàòî ãîâîðåøå çà òðèòå ñè âíó÷åòà.Äîðè é ïîêàçà ñíèìêà-èçãëåæäàõà êàòî òðè ìàëêè äÿâîë÷åòà.Äÿâîë÷åòà,êîèòî äàðÿâàò ðàäîñò â òúæíèÿ æèâîò íà õîðàòà.
   Ëîðè ïúê ðàçêàçà íà ñòàðàòà äàìà çà ðàçãîâîðà ñè ñ Àäàì è íà÷èíà,ïî êîéòî òîé ïðèåë íîâèíàòà.
   -Àìà,÷å ñè è òè,ñêúïà.Êàê ñúáðà ñìåëîñò äà ãîâîðèø çà òîâà ïðåä íåãî.Íå òå ëè áåøå ñòðàõ?
   -Äà,Ìàòèëäà,ðàçáèðà ñå,÷å ìå áå ñòðàõ,ñòðàõ äà íå ãî èçãóáÿ,äà íå ñå ðàçñúðäè è äà íå îñòàíà ñàìà è íåðàçáðàíà.Íî ñëåä ðàçãîâîðà íè,àç ñúì óáåäåíà,÷å ãî îáè÷àì ïîâå÷å îò âñè÷êî íà ñâåòà.Òîé å äî ìåí,äîðè äà çíàå ãîð÷èâàòà èñòèíà.Ïîäêðåïè ìå â íàé-òðóäíèÿò ìîìåíò îò æèâîòà ìè è àç íèêîãà íÿìà äà çàáðàâÿ òîâà.Ðàçáðàõ,÷å ëþáîâòà ìè êúì ïðèíöà îò ìå÷òèòå ìè å ñàìî ôàíòàçèÿ,òÿ íå å ðåàëíà.È íå ñìÿòàì äà ñè ãóáÿ âðåìåòî ñ ôàíòàçèè,êîãàòî èìàì äî ñåáå ñè ïðèíö îò ïëúò è êðúâ.
   -Ðàäâàì ñå,äåòå,ðàäâàì ñå.Äàíî òîâà å ïðàâèëíèÿò èçáîð è äàíî íàìåðèø ïúò êúì ùàñòèåòî.
   Äâåòå æåíè ñå ïðåãúðíàõà ïðèÿòåëñêè è ñå ðàçäåëèõà â àñàíñüîðà íà òðåòèÿò åòàæ.Ìàòèëäà è Äæîðäæ áÿõà îòñåäíàëè â ñòàÿ íîìåð 370.
   Êîãàòî ñå ïðèáðà â àïàðòàìåíòà,Ëîðè çàâàðè òåëåâèçîðà ïóñíàò,îêîëî äèâàíà ñå òúðêàëÿõà ïðàçíè áóòèëêè îò êîëà,à Àäàì ãî íÿìàøå.Ïðèòåñíåíà,òÿ òðúãíà äà ãî òúðñè.Åäèíñòâåíîòî,êîåòî çàáåëÿçà áå îòâîðåíèÿò ïðîçîðåö...

V
   Ñ ïðèìðÿëî îò ñòðàõ ñúðöå,òÿ ñå íàâåäå íàä ïåðâàçà è ïîãëåäíà íàâúí.Âñè÷êî áåøå ñïîêîéíî è òèõî,íî îò Àäàì íÿìàøå è ñëåäà.
   -Êàêâî ïðàâèø,ìèëà?!Äà íå ñè ïîëóäÿëà-âòóðíà ñå Àäàì è ÿ äðúïíà îò ïðîçîðåöà òúêìî ïðåäè äà ïàäíå îò íåãî.
   Ëîðè ñå õâúðëè íà âðàòà ìó è îñòàíà êàòî âöåïåíåíà.Ñòîÿ òàêà îêîëî ìèíóòà.Ñëåä êàòî ñå ïîñúâçå,òÿ âçå äà ñå êàðà íà ëþáèìèÿ ñè,÷å òàêà ÿ å ñòðåñíàë.
   -Àç òúêìî âëèçàõ â ñòàÿòà è èçâåäíúæ ïîãëåäà ìè ñå ñïðÿ íà ïðàçíèòå áóòèëêè êîëà è íà îòâîðåíèÿò ïðîçîðåö.Êàêâî ëè íå ñè ïîìèñëèõ...Êúäå áåøå?
   -Åëà äà òè ïîêàæà-êàçà Àäàì è ÿ çàâåäå â êóõíÿòà.Áåøå íàïàçàðóâàë äîñòà íåùà è áå ñãîòâèë âå÷åðÿ.-Ñåäíè,ìèëà,èñêàì äà ïîãîâîðèì.
   Ëîðè ñåäíà è çà÷àêà äà ÷óå,òîâà êîåòî ïðèÿòåëÿò é èìàøå äà êàæå.
   -Ìèëà,îò îíçè ïúò,êîãàòî ãîâîðèõìå,íåùî íå ìè äàâà ïîêîé.Êàæè ìè èñòèíàòà-êîé îò äâàìà íè èçáèðàø?Ùå òå ïîìîëÿ äà íå ìå ëúæåø.
   Òÿ ñòîåøå êàòî òðåñíàòà è íèùî íå ðàçáèðàùà,çàùîòî ìèñëåøå,÷å òîçè âúïðîñ å èçÿñíåí.
   -Íå çíàì êàêâî äà òè êàæà,ñêúïè... Àç òè êàçàõ êàêâî ñúì ðåøèëà-ïðîìúëâè òÿ.
   -Èñêàì äà çíàì êîé îò äâàìà íè èçáèðàø-äàäîõ òè ñðîê äà ñè ïîìèñëèø è äà ìè îòãîâîðèø-òè íå ãî íàïðàâè.Êàæè ìè.
   Òÿ ñòîåøå è ñå âçèðàøå íÿêúäå â ïðîñòðàíñòâîòî.
   -Ùå ìîãà äà òè êàæà ñëåä íÿêîëêî ñåäìèöè-êàçà íàé-ñåòíå òÿ.
   Àäàì ÿ ïîãëåäíà ñ ïðåíåáðåæåíèå-òîâà áå ïîãëåäà,êîéòî òÿ ìðàçåøå íàé-ìíîãî îò âñè÷êî.
   -È ñè ìèñëèø,÷å äî òîãàâà ùå òè ïîçâîëÿ äà ìå ðàçèãðàâàø?Ìèñëèø ëè,÷å å ÷åñòíî?!
   -Àç... íå òå ðàçèãðàâàì-àç òå îáè÷àì.
   -Íî îáè÷àø è íåãî.Êàæè ìè èñòèíàòà,Ëîðè.Íÿìà äà ïîçâîëÿ íà íèêîé äà ñè èãðàå ñ ìåí!Îò äåíÿ,â êîéòî òè ìè ïðèçíà ÷óâñòâàòà ñè êúì ìåí è êúì äðóãèÿ,ñúðöåòî ìè ñïðÿ,ñÿêàø æèâîòà ìè ñâúðøè.Ãëåäàì òå è ñå ÷óäÿ êàê ñúáðà ñìåëîñò äà ìè êàæåø.Íî...
   -Íàìðàçèë ñè ìå,íàëè!?-ïîïèòà òÿ.
   -Íå,äîðè òå óâàæàâàì çà òîâà,÷å ìè êàçà.Íî,ïîâÿðâàé ìè òàêà íå ìîãà äà æèâåÿ ïîâå÷å.Îïèòâàõ ñå äà òå ðàçáåðà,äà òè âëÿçà â ïîëîæåíèåòî,íî íå ìîãà ïîâå÷å.Òè ïîìíèø-êîãàòî ìå ñðåùíà àç áÿõ ñàìîòåí,áÿõ çàãóáèë íåùî ñêúïî,íàìðàçèõ öåëèÿò ñâÿò.Íî,êîãàòî äîéäå,òè ìå íàó÷è êàê äà îáè÷àì õîðàòà è ñâåòà îêîëî ìåí-äàäå ìè íîâ æèâîò.Äàäå ìè ìíîãî,Ëîðè.Íî è ìè âçå ìíîãî.-Àäàì çàìúë÷à.
   Çà ïðúâ ïúò òÿ ñå ðàçïëàêà-áåøå òðîãíàòà îò íà÷èíà,ïî êîéòî Àäàì é ãîâîðåøå.Ñåãà,êîãàòî áåøå íà ïúò äà ãî çàãóáè çàâèíàãè,òÿ îñúçíà êàêâî å òîé â äåéñòâèòåëíîñò çà íåÿ.Êîãàòî é êàçà,÷å æèâîòà ìó å ñúñèïàí,òÿ óñåòè,÷å íåáåòî é ïàäà ïðåä î÷èòå.Íåùî ÿ çàäóøàâàøå.Òÿ ñúáðà ñèëè è êàçà:
   -Ñåãà èçáîðà å òâîé.Àç òè êàçàõ,÷å òå îáè÷àì è ÷å íå ìîãà áåç òåá.Òè èçáèðàø äàëè äà îñòàíåì çàåäíî èëè íå.Íå îòðè÷àì,÷å òå íàðàíèõ.Íàïðàâèõ ìîæå áè íàé-ãîëÿìàòà ãëóïîñò â æèâîòà ñè êàòî òè êàçàõ çà íåãî.Íî ìèñëÿ,÷å òàêà áåøå ðåäíî...Êàêâîòî è äà ðåøèø,íå ìîãà äà òè ñå ñúðäÿ è óïðåêâàì çà íèùî-òÿ çàìúë÷à.
   -Ìíîãî ïðåæèâÿõìå,ìèëà.Ìíîãî ìîìåíòè ñïîäåëèõìå çàåäíî,íî...-Àäàì ÿ ïîãëåäíà â î÷èòå.-Çàùî ãëåäàø òàêà,êàêâî èìà?!
   -Êàê ãëåäàì?Íèùî ìè íÿìà.
   -Ãëåäàø ñÿêàø...
   -Ñÿêàø ñâåòúò ðóõíà òîêó-ùî ïðåä î÷èòå ìè ëè?!Äà,òàêà å.
   -Âèæ,Ëîðè,ìíîãî ñìå çàãóáèëè â ëóòàíå.Ìèñëÿ,÷å çàãóáèòå íè ñòèãàò è íà äâàìàòà.
   -Ìäà...Ïðîñòî ÷îâåê îñúçíàâà êàêâî èìà,åäâà êîãàòî ãî çàãóáè-ïðîøåïíà êàòî ìîëèòâà òÿ.
   -Òàêà å.Ðàäâàì ñå,÷å ãî îñúçíà-òîé ñå çàìèñëè.
   -Êàêâî ðåøàâàø?!-ïîïèòà ñ íàäåæäà è îò÷àÿíèå Ëîðè.
   -Ðåøèõ.Äà îñòàíåì çàåäíî è íèêîãà âå÷å äà íå ñå ðàçäåëÿìå.
   -Íàèñòèíà ëè?Ñèãóðåí ëè ñè?
   -Äà,îáè÷àì òå è èñêàì äà ñúì ñ òåá!
   Äâàìàòà ñå ïðåãúðíàõà è öåëóíàõà. òîçè ìèã ñå ÷óâñòâàõà òàêà,ñÿêàø ñå ñðåùàò çà ïðúâ ïúò. î÷èòå èì ãîðåøå èñêðèöàòà íà ëþáîâòà,à ñúðöàòà è äóøèòå èì ëèêóâàõà.
   -Õàéäå ñåãà äà âå÷åðÿìå-êàçà Àäàì.-Âñå ïàê íå ñúì ãîòâèë íàïðàçíî,íàëè!?
   Öÿëà âå÷åð ñå ñìÿõà è öåëóâàõà.Èìàøå íÿêàêâà ïðîìÿíà è â äâàìàòà.Ëîðè ïîèñêà äà ñå âðúùàò â êúùè ÷àñ ïî-ñêîðî.Èìàøå ðàáîòà çà âúðøåíå.

VI
   Íà ñóòðèíòà Ëîðè ñå ñáîãóâà ñ ãîñïîæà Òîìïñúíñ,êîÿòî é ïîæåëà óñïåõ è ùàñòèå â æèâîòà.Íàïóñíàõà õîòåë Àóðåëèíäî ñ ÷åðíàòà ëèìóçèíà è ìíîãî ïîäàðúöè îò ïåðñîíàëà ìó.Ïîäàðèõà èì ðàêîâèíè è êàìúíè îò ìîðåòî,êàêòî è ìàëêè ìîðñêè òàðàëåæè.
   Êàòî ñè ïðèñòèãíàõà ó äîìà,Ëîðè ïîïèòà Àäàì äàëè íå èñêà äà ñå ïðåíåñå ïðè íåÿ.Òîé ñå ñúãëàñè è äâàìàòà çàæèâÿõà çàåäíî.À ïðèíöà îò íåéíèòå ìå÷òè ñè îñòàíà êèáåð ëþáîâ-òÿ ðàçáðà,÷å åäíî å èñòèíñêà ðåàëíà ëþáîâ,à ñúâñåì äðóãà å âèðòóàëíàòà,ìàêàð è ïîíÿêîãà äà ãè ñìåñâàìå äâåòå.
   Îò òîçè äåí íàñàì è äâàìàòà ñè âçåõà ïîóêà.Òÿ ñå íàó÷è äà íå êðèå ïðîáëåìèòå ñè è äà ãè ñïîäåëÿ,äîêàòî å âðåìå,à òîé-äà íå ÿ ïðèòèñêà íèêîãà ïîâå÷å çà íèùî.
   Äíèòå ìèíàâàõà,à Àäàì è Ëîðè áÿõà âñå òàêà âëþáåíè è ùàñòëèâè.Íî íå èì áèëî ïèñàíî ùàñòèå.Åäèí çèìåí äåí,êîãàòî ñëúíöåòî áå âèñîêî íàä îáëàöèòå è ñíåãà çàñëåïÿâàøå î÷èòå,íà âðàòàòà íà êúùàòà èì ñå ïîõëîïà. òîçè äåí Ëîðè áå ñàìà-Àäàì ãî áÿõà èçïðàòèëè êîìàíäèðîâêà îò ñëóæáàòà ìó.Òÿ îòèäå äà îòâîðè.Çà ìàëêî íå ïðèïàäíà îò èçíåíàäà.Áåøå ïðèíöà îò ìå÷òèòå é ñ ìàñëèíåíî ÷åðíè ãîëåìè î÷è.Òÿ ñå çàðàäâà äà ãî âèäè-ïîêàíè ãî äà âëåçå è ãî ïî÷åðïè òîïëî ìëÿêî.
   -Êàê ñè,ìèëà.Îòäàâíà íå ñìå ñå âèæäàëè.Êàê âúðâè ñ ãàäæåòî òè?-ïîïèòà ñÿêàø ñ èðîíèÿ òîé.
   -Àìè äîñòà äîáðå ñìå-ùàñòëèâè ñìå è òàêà.À ñ òåá êàêâî ñòàâà?Êúäå ñå çàãóáè?
   -Àç...Àìè àç áÿõ êîìàíäèðîâêà.Íå çíàì äàëè ñúì òè êàçàë,íî ñòàíàõ ÷àñòåí äåòåêòèâ.Èçïðàòèõà ìå â Òåñàëèÿ.È çíàåø ëè êîé âèäÿõ òàì?
   -Íå-ïîêëàòè ãëàâà Ëîðè.
   -Àäàì!Áåøå ñ äðóãî ìîìè÷å!
   Ëîðè çíàåøå,÷å Àäàì å â Òðîÿ âúâ âðúçêà ñ íÿêàêâè íîâè ðàçêîïêè.
   -Íå,íå,íàâÿðíî ñè ñå ïðåïîçíàë-òîé å â Òðîÿ.
   -Õàõà!!!Êîëêî ñè ãëóïàâà.Òîé òå ëúæå,à òè ìúë÷èø è ìó âÿðâàø.
   -Íå å âÿðíî!Âúðâè ñè,îñòàâè ìå ñàìà!
   Ëîðè ãî èçãîíè. ìîìåíòà ãî ìðàçåøå-ìíîãî.Ñëåä 20 ìèíóòè,òÿ ëåòåøå çà Òåñàëèÿ.Íî Àäàì íàèñòèíà áå òàì.È íàèñòèíà áå ñ íÿêàêâî ìîìè÷å.Òÿ áå ðàçáðàëà çà ìåñòîíàõîæäåíèåòî ìó îò ñòàðèÿ ñè ïîçíàéíèê-äåòåêòèâà.Êîãàòî ãî âèäÿ,òÿ íå çíàåøå êàêâî äà êàæå èëè íàïðàâè.Îòñåäíà â íÿêàêúâ ìîòåë è áå íàïúëíî ñúêðóøåíà.Åäíà âå÷åð Àäàì é çâúííà íà ìîáèëíèÿ.Òÿ ãîâîðè ñ íåãî âñå åäíî íèùî íå çíàå è íå ïîäîçèðà.Íî é íàïðàâè âïå÷àòëåíèå,÷å òîé âèíàãè é ñå îáàæäà îò ñêðèò íîìåð.Êàçà é,÷å íà ñëåäâàùèÿ äåí ñå ïðèáèðà âêúùè.Ëîðè õâàíà ïúðâèÿ ñàìîëåò è ñå ïðèáðà.Êîãàòî îòâîðè âõîäíàòà âðàòà,òÿ íàìåðè ïàêåò ñúñ ñíèìêè.Âñè÷êèòå áÿõà íà Àäàì è ìîìè÷åòî.Òÿ ñå ðàçñòðîè,íî ïðèáðà ïëèêà.
   Ñëåä îáÿäà äîéäå Àäàì.Òÿ ñå õâúðëè ñ þìðóöè âúðõó ìó è ïëà÷åøå.Òîé íå çíàåøå êàêâî îçíà÷àâà âñè÷êî òîâà èëè ïîíå ñå ïðåñòðóâàøå äîñòà óìåëî.Ëîðè ìó õâúðëè ïàêåòà ñúñ ñíèìêè â ëèöåòî è êàçà,÷å ïîâå÷å íèêîãà íå èñêà äà ÷óâà íèùî çà íåãî.
   Ñëåä êàòî âèäÿ ñíèìêèòå,òîé ðàçáðà âñè÷êî è îòèäå ïðè Ëîðè,êîÿòî ñå áå çàêëþ÷èëà â ñòàÿòà ñè.
   -Ìèëà,âñè÷êî å íàãëàñåíî,çà âñè÷êî å âèíîâåí îíçè êðåòåí ôîòîãðàôà.Âñúùíîñò,òè íàëè çíàåø,àç òðÿáâàøå äà îòèäà íà åäíè ðàçêîïêè â Òðîÿ,íî òîé ñå îáàäè,÷å èìà íåùî èíòåðåñíî â Òåñàëèÿ.Òîãàâà ìå çàïîçíà ñ òîâà ìîìè÷å.Òÿ å äúùåðÿ íà ïðî÷óò âëàäåòåë,êîéòî å áèë óáèò ïðåäè ãîäèíè,íî íèêîé íå å íàìåðèë òðóïà ìó.Àç çà òîâà ÿ ïðåãðúùàì,çàùîòî â òîçè ìîìåíò íàìåðèõìå áàùà é.Òÿ áå îò÷àÿíà.Ëîðè,ñêúïà,ìîëÿ òå,êàæè,÷å ìè âÿðâàø.
   Âðàòàòà ëåêî ñå îòêðåõíà.Îáëÿíà â ñúëçè,òÿ ãî ïîïèòà äàëè é êàçâà èñòèíàòà.Òîé ñå çàêëå â íàé-ñâÿòîòî,êîåòî èìàøå-â íåÿ.Ñëåä òîâà òÿ ñå îáàäè íà åäèí íåèí ñòàð ïðèÿòåë-ïàê äåòåêòèâ,çà äà ïðîâåðè èìà ëè íÿêàêúâ íîâ êîëåãà,íî ñå îêàçà,÷å íèêîé íå ïîçíàâà òîçè ÷îâåê.Êàêòî ñå áå ïîÿâèë,òàêà è èç÷åçíà.Ëîðè è Àäàì ïðîäúëæèõà íàïðåä-âå÷å âñè÷êî áå ÿñíî.Òÿ ñè îáåùà,÷å ïîâå÷å íèêîãà íÿìà äà âÿðâà íà íèêîãî çà íèùî è ÷å ïðåäè äà íàïðàâè íåùî,ùå ñè ïîìèñëè ïðåäâàðèòåëíî.
   Åòî êàê,èçñòðàäàëà òîëêîâà íåùà è ñ õîðà ëèöåìåðè îêîëî ñåáå ñè,êîèòî é æåëàåõà íåùàñòèåòî,íàé-ñåòíå Ëîðè íàìåðè ñâîÿ ïúò ñ ìúæà,êîéòî íàèñòèíà îáè÷àøå ïîâå÷å îò âñè÷êî íà ñâåòà.È ñå çàðå÷å,÷å íèêîé íèêîãà íÿìà äà íàâðåäè íà íåÿ è íà ñåìåéñòâîòî é,êîåòî ìíîãî ñêîðî ùåøå äà íàðàñíå ñ îùå åäèí ÷ëåí.

             ÊÐÀÉ!


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 08.07.2004 @ 22:24:58 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   Jipsy

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 08:27:47 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ëîðè" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.