Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 771
ХуЛитери: 0
Всичко: 771

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДневникът на кралският гъделичкар
раздел: Хумор и сатира
автор: igeo

Попаднах на този стар и окъсан ръкопис съвсем случайно. Един от работниците по разширяването на Лувъра, по спешност се озовал в тоалетната без грам тоалетна хартия, нито имал шише с вода под ръка и, като всеки човек на зор, направил страхотно откритие
– открил между две разместени тухли ли били, тръби ли, да стърчи някакъв къс от кожа. В кожата имало увити 23 листа потъмнял пергамент, с едва различимо писмо на стар френски. От листовете, работникът използвал само два (слава Богу!), защото били доста груби и омацани с вар и какво ли не. Останалите ми бяха предадени нелегално, срещу богато заплащане. Тук предавам съдържанието на ръкописа, така както успях да го разчета.

11 април 15.. (не се чете)
Оперативка при Началника на кралската канцелария. Там сме кралският опитвач, шутът, кралският готвач, придворният поет и аз – кралският гъделичкар. Опитвачът е съвсем нов – за една година това е третият. Горките – такава им е работата, ама и явно не са професионалисти. Добрият опитвач ще подуши отровата още от първата лъжица шкембе-супа. Началникът на канцеларията има хемороиди и е винаги кисел. Половин час ни мърмори, че кралят не бил доволен от нас, щял да ни спре вредните и да ни намали добавките за придворен стаж. Най-много се караше на готвача – един вечно ухилен генуезец. Не си изпълнявал плана по измислянето на нови вкусни гозби и изоставал с изобретяването на специалитет, на името на Н.В. Кралицата. Шут пък е един млад швейцарец - джудже, който свири на разни свирки, на дъски със струни по тях, но по-скоро е философ, отколкото смешник. Онзи ден, разказваха, че бил нарисувал портрет на краля с курешки, взети от любимия му сокол. Аз, ако бях крал, щях да го затворя за три дни в Бастилията само на вода и варено просо. Началникът на кралската канцелария ми поставя задача да проведа курс-обучение с придворните благородници за запознаване с основните техники на гъделичкането. Срок – до края на…(не се чете).
18 април.
Аз съм трето поколение гъделичкар. Дядо ми е гъделичкал малките ходилца на самият Анри ІІІ, като преди това е пробвал разни техники върху баба. Баба ми е била една добре гъделичкана жена (доживя до цели 67 години). Именно великият Анри ІІІ е удостоил дядо със званието “Заслужил рицар на гъдела” – ІІ степен. Баща ми отначало не приемал сериозно професията на дядо и искал да стане соколар при шурето на краля – андалузкия принц, но след като един сокол го клъвнал на най-съкровеното мъжко място, както си лежал гол след едно къпане в Сена, си променил отношението. Точно баща ми въвел за пръв път техниките – гъделичкане с перо от тригодишен разгонен паун и подводно гъделичкане с едногодишни палмови листа, расли от западната страна на палмата (за мъжете – с листа от женска палма, а за жените – от мъжка). Баща ми е печелил не един бас, че може да върне обесени от оня свят, чрез умело и навременно гъделичкане. Аз веднъж пробвах така с един приятел от Орлеан, ама не можах да го съживя, щот той ми правеше на инат. Ей така си отиде, човекът, от инат, само да не спечеля аз баса.

24 април.
Късно вечерта ме повика Н.В. Кралицата-майка. Изтръпнах от ужас, какво ли може да иска от мен. По принцип в нейните покои можеха да влизат само жени и кралят (ама той, само в неделя и по празници). Като влязох (пясъчният часовник до леглото й показваше 11 без 25), я заварих излегната върху широкото кралско легло, гола като весталка, покрита само с фин прозирен воал. На часа ми заповяда да я гъделичкам като пред Второ пришествие. Точно така и каза. Беше се намазала с екзотични благовония, между които различих аромат от трътка на куцо фламинго и зелена египетска мушмула, които неочаквано ме възбудиха. Тя забеляза това и, под заплаха от смърт ми заповяда да пазя в тайна всичко, което ще й направя тази нощ. Заклех се в ръцете си, че ще го пазя. Накара ме да се съблека само по чорапи и да започвам. Добре, че си бях сменил чорапите, преди да дойда при нея. Беше си подготвила странни атрибути – заешка опашка, малки пилешки пухчета, няколко букетчета от нежни треви и едни добре разклонени еленови рога. Накара ме всички тези пухчета и тревички да ги завържа по разклоненията на рогата и така можех да я галя едновременно на няколко места. Отначало се кикотеше гласно като дърта хугенотка на пазар, после започна да мърка като стара котка и накрая се извиваше и пъшкаше от удоволствие като двайсетгодишна сладострастница от долината на Рейн. Изведнъж ме придърпа рязко върху себе си, отметна воала, който я покриваше и ми навря лицето точно над кралската си…(не се чете). Там, на това място, което е обикновено окосмено и което сега беше грижливо обръснато, имаше татуирани думи. Прочетох ги: “Ти си следващият”. Смръзнах се. Оле-ле, майко, така се изплаших, че ми спадна мигом възбудата. Все пак, бих предпочел, ако ще идва Второ пришествие, да съм върху кралицата-дъщеря, или още по-добре -върху кралицата-внучка (но само ако е навършила 16 лета, разбира се). Във всеки случай, повече не можа да ми се втърди възбудата, въпреки майчините усилия на кралицата-майка. След напразните усилия, тя така се ядоса, каза, че за никакъв куртизанин не ставам и така ме фрасна с еленовите рога с пухчетата и тревичките, че те, незнайно как се заклещиха на главата ми и аз побързах да напусна безславно покоите й, като елен-кастрат. В бързината не можах да си взема дрехите, а само забърсах прозрачния воал и криво-ляво си омотах телесата в него. Боже мили, каква ли гледка съм представлявал – гол, по чорапи и с прозрачен воал около срамотиите, с еленови рога с пухчета на главата. Смили се над мен, Боже – дано да ме отмине горчивата чаша до утре…
На сутринта…
(тук явно липсва цял лист – единият от двата, които работникът от Лувъра беше изразходвал със задни мисли)


Публикувано от Administrator на 09.04.2008 @ 18:45:33 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   igeo

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 05:27:30 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Дневникът на кралският гъделичкар" | Вход | 3 коментара (7 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Дневникът на кралският гъделичкар
от regina на 10.04.2008 @ 17:20:42
(Профил | Изпрати бележка)
във връзка с горния текст ми възникнаха некои питания...
-какво точно прави гъделичкаря, когато си изпълнява обязаностите при краля?
-това куртизаните не са ли по-късно в епохите?
-някой да е намерил рецептата(на скришно в Лувър) за шкембе-супата?
-абе...мътна ми се види тая работа...правилно ли е разчетена титлата гъделичкар, да не е нищо друго?
инак - смех!:))))))))))))))))


Re: Дневникът на кралският гъделичкар
от igeo на 11.04.2008 @ 08:34:34
(Профил | Изпрати бележка) http://iv0georgiev.blogspot.bg/
Мисля, че самите ти въпроси будят смех. ( особено финалния - "да не е нищо друго"???)
Останалото е в епохите :)) И се радвам, че се посмяхме заедно... :)

]


Re: Дневникът на кралският гъделичкар
от Pord на 10.04.2008 @ 10:21:28
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/sgenchev
Иво, супер мистификация. Поздрав!

:-)


Re: Дневникът на кралският гъделичкар
от igeo на 10.04.2008 @ 11:21:52
(Профил | Изпрати бележка) http://iv0georgiev.blogspot.bg/
Цял роман може да излезе - "а ла Дан Браун", нали...
Поздрави и на Ваше Славно Ямахирие! :)

]


Re: Дневникът на кралският гъделичкар
от ASTERI на 10.07.2008 @ 12:31:16
(Профил | Изпрати бележка)
Много ми хареса...все още се смея


Re: Дневникът на кралският гъделичкар
от igeo на 10.07.2008 @ 13:17:50
(Профил | Изпрати бележка) http://iv0georgiev.blogspot.bg/
Радвам се, че съм те разсмял. :)

]