Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 751
ХуЛитери: 4
Всичко: 755

Онлайн сега:
:: pc_indi
:: Marisiema
:: LATINKA-ZLATNA
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМрежата
раздел: Други ...
автор: apostolicia

Сънувах, че съм риба. Риба-меч. Сънувах, че съм мъжка риба-меч.
Сънувах, че съм потопена в синьото безвремие на океана, че съм част от него. Толкова прозрачно и толкова синьо. Водата имаше цвета на камъните, които украсяваха една моя детска мечта – бабините прастари обеци. Разбира се, преди да сънувам, че съм риба-меч, смятах, че камъните имат солен цвят. Прозрачно-син, солен цвят.
И аз бях синя. Но по-различно-синя. Хлъзгавият ми, изящно-син силует пореше северния залив. Във водата меко се спусна синкава мъгла. Ефирни медузени крила, които се разпръснаха с измамна прозрачност в синьото мълчание. Прегърнах ги и те ме обвиха. Усетих топлината им – топлината на слънцето, което иначе само прозираше през водата. Заплувах с мрежата, тя се носеше около мен като кралски плащ. Другите риби се отдръпнаха да мина, гледаха ме учудено, възхитени от моя плащ. Мрежата беше възхитена от мен. Аз плувах грациозно и леко, показвах й моите води. Играех с нея, изучавах я и тя мен изучаваше. Поисках да й покажа моите дълбини, гмурнах се…
Тя обви тялото ми по-плътно, после още по-плътно, усука се около мен, задуши ме. Загубих способност да се движа, задушавах се. Гърдите ми се пръсваха. Лудо забих с перките си, но вместо да се освободя, въжетата все по-здраво се оплитаха около тялото ми. Прегръдката им ме задушаваше, изпълни ме лепкава горещина. Издърпаха ме над водата, слънцето вече не беше приятна топлинка, а убийствен припек. Въздух изпълни хрилете ми и очите ми помътняха. Непознати силуети се надвесиха озъбени над мен. Отново заплясках с перки, трябваше да се отскубна, тези неща – хората – не бяха много дружелюбно настроени. В отчаяната борба за живот изглежда съм забравила, че имам опасно оръжие на носа си – нали бях риба-меч. Надеждата ми даде сили, оттлъснах се мощно от палубата на кораба, нежната прегръдка на моя океан ме обви и ми върна живота, изтласка въздуха от хрилете ми, освежи напуканата ми кожа. Разкъсах с моя меч яките въжета на този убийствен затвор. Мрежата вече не беше това, което беше, но още се увиваше с измамна нежност около мен. Изгубила всички илюзии, заблъсках отчаяно въжетата, носът ми се разрани, останах без сили, парчета от тялото ми висяха на мрежата… и изведнъж над водата изригна светлина. Сякаш слънцето беше паднало в нея, стана горещо, изпари се всяка …надежда…
Събудих се. Човек. Женски човек. Сърцето ми биеше в неравноделен ритъм, прекалено бързо, за да мога да отброя ударите му. В гърдите ме стягаше болка, рана дълбока беше цялото ми същество. Но не бях болна. Просто бях изгубена в Мрежата.


Публикувано от Administrator на 07.04.2008 @ 15:02:13 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   apostolicia

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 13:46:07 часа

добави твой текст
"Мрежата" | Вход | 3 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Мрежата
от Silver Wolfess на 07.04.2008 @ 19:08:04
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Това е защото плуваш в северния залив. Ако плуваш в южния или направо пориш в открито море, нещата ще са различни...
Отново аплодисменти!

П.П.: На едно-две места като че видях няколко неща, които могат да се избегнат за олекотяване на изказа. Разкошен разказвач си. По принцип не чета проза от екран, но явно ти ще ме научиш.
Усмивки!


Re: Мрежата
от Rhiannon на 08.04.2008 @ 10:51:39
(Профил | Изпрати бележка)
Няма начин да не се хванеш в мрежата като живееш в този сегашен живот. Малко хора се измъкват от нея.


Re: Мрежата
от Ufff на 05.06.2008 @ 19:17:57
(Профил | Изпрати бележка)
Ужасссс!
;)