Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 797
ХуЛитери: 1
Всичко: 798

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЧовешка таргедиа
раздел: Хумор и сатира
автор: Gligor

Ония ден одих да прекопам нивите, че се беше спекло и като завърнах откъде натам рекох да минем напокрайто назе, колко да видим Глигорица дали не са е фанале пак нещо нервени састояния и викам Глигорице, язе сметам да отскочим до хоремаго що че имаме сабрание да опсъждаме кво че прайме с ония министар на меверето ебаси.

А она ми рече епа млого на гъсто зехте да ги прайте теа сабрание бре пияницо, па и нели сичко си опрайл, и мене, и кво има развалено по къщата, та ти остава само министеро да опрайш. И ми подметна е тека уш напомежду другото, ти разбрали кво е станало с комшиата Сандо, горкиа чиляк вика. На мене първата мисал къде ми премина беше алеле дали па не е подочул найпосле за онова със Сандовица ебаси. Ама ми премина и втора мисал. И си викам ама оно ако е тека, нема начин и Глигорица да нее у извеснос по тоя вапрос и да ми го не натърти баш па у тоа момент, та слет расаждениа реших че нема да е това и рекох на мойта епа язе цел ден работим, а не висим по дуварите да обсъждам ората та откаде да знам за Сандо ебаси. Обесни ми като на човек викам й, кво само ме поткокоросваш тека. А она вика че расбереш, нели отиваш на сабрание. И се фръцна се едно ме нема.

Та улезна у хоремаго язе и гледам дрогарете полвината дошле и си седнале секи на местото си и кротко си отпиват от рикиата, ама некакво напрежение се разнаса е тека из хоремаго некакси. Бре викам си, неможе ча па толко да им е малчаливо по пречина на министеро на меверето, ами тука сигорно има друго нещо ебаси. Зимах си язе една голема и една лемонада от Благой, па зех та седнах до Владо Мастикара, що ем беше сам та да му прайм компаниа, ем да подразберем коещо ебаси. Чукнаме се ние, отпиме от рикиата и мастиката, отпиме и от лемонадите, оригнаме се как си му е ред, па му викам язе абе Мастикар кво сте се омарлушиле текива да не са обявиле повишение некакво на данаците ели на друго нещо. Не бе Глигоре вика, виш го Сандо на кво прелича горкиа. Язе ча сега се освести, че Сандо не е седнал като друг път у центаро на хоремаго, а се свил у кьошето до тезгяфо на Благой Кръчмаро и седи ем омарлушен, ем страдание некакво строи из него ебаси. И друго забелезах язе. Седи накриво некакси на половината стол, а не като как си требва. Ем на половин стол, ем на половината си седалище седи, а другата му половина виси у въздоха. Половината от седалището му, а не половината от стола. И ме загложди мене отвътре, що язе като не разберем нещо много терсене ми става на дошата, апа и никой нищо ти не обеснява, та се дигна язе и се премести при Сандо, без да се извиневам на Мастикара че го напущам, що текова нещо като езвинение като нищо може да го стресира. Владо, а не Сандо.

Здрасти викам му на Сандо. Здрасти промалви и он. Що викам тека си се искривил нещо, да не си паднал от каруцата. Бе нее това вика. Епа като нее това кво е викам. Абе нее за расправане вика. Що бе Сандо викам, нели знааш че язе съм като гроп. Кво улезне у мене, не излиза навънка. Знам бе Глигоре вика, ама мие несгодно да ти расправам. Нема несгодно викам, междо дрогаре сичко се казва като на фелшер, обеснявам му язе. А и тека като не расправаш нищо, а таиш сичко у тебе си, като нищо може и нещо псехично да си докараш викам. Това последното за псехичното го обеди, та зе да ми расправа найпосле ебаси.

Вчера по икиндия Глигоре вика, незнам кво ми щукна, ама рекох да изведем ена булка леко тека на теферич, що она одавна ми дава нишани, ама язе а днеска а утре и се отлагам, ама що отлагам вика незнам. Демек, дошло и реда, викам си язе наум. Отидеме вика ние пооделно да ни не види некой, до ливадата на Митко Цвръклето и нели знааш там по нанагоре малко има ена горичка вика. Епа знам, как да не знам, разправам язе колко да подържам приказката та да не земе да млъкне. Она булката си носеше чердже, та го проснаме вика и се проснаме и ние и бес секакви предизвестиа язе и дигнах сукмано, що кво да си приказваме чак па толко, нели знаеш вика. Знам бе викам, продалжевай. Добре, ама се расположиме несгодно вика. В смисал не на отгоре и отдоле, а на нанагоре и нанадоле. Че ме прощаваш Сандо викам му, ама тука нещо нищо ти не отбрах ебаси. Абе легнаме с главите накаде нагорното обесни он, та като почнаме да се охажваме сащински и оно язе зех да се парзалям по нанадолното. По таа пречина и Сандовеца ми нема нема и току земе та искочи отвънка вика. Мани, ама кой да се сети, че па и Фильо Максимата излезнал с кучето си на лов баш у тоа момент. И нели беха големи мъки и неволи с това парзаляне вика, сигорно язе съм се разпцувал, та ме чуло кучето на Фильо и понеже защото язе го ритнах един път на мегдано, че ме лаеше бес секакви пречини, та като ме видело тека беспомощен вика и ми налете и как си ми беше отвит гъзо зема та ме заапа ьонашки, та чак мръвка ми е откинало деба и добичето човекояцко вика. Мале Сандо рекох састрадателно язе, епа ка можа да легнеш с главата откъде нагорното бе човеко, да беше се сетил наобратно да се расположите, щеше надолното да държи контра и немаше да имаш проблеме ебаси. Абе сетих се язе, рече гузно Сандо, ама чак кога ми отапа мръвка оня дзвер. Епа боли ли те викам. Епа боли ме вика.
И те тека.

И се сети язе, що тека са се омалчале сичките у хоремаго и пак си пият, ама претеснително. Що се е получило естичане на енформациа и сички са подочуле, че Сандо е извеждал булка на теферич. За Сандо ясно, ама за булката не е ясно, що он се прай на джентелмен и не казва коя е била ебаси. И сега секи си мисли дали па нее неговата и тети нови мъки и неволи напокрайто назе по село. Само язе съм у спокойствие, що она Глигорица немаше да ръгне да ме потпитва за Сандо ако беше гузна. Освем ако ми го не натърти нарочно.

Абе една човешка таргедиа като нищо отмества неволите на министар.
Та ако ще и на меверето да е.


Публикувано от Administrator на 04.04.2008 @ 15:48:42 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Gligor

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 18:08:55 часа

добави твой текст
"Човешка таргедиа" | Вход | 5 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Човешка таргедиа
от Layla (asokolova@mail.bg) на 04.04.2008 @ 15:59:21
(Профил | Изпрати бележка) http://cicle-layla.blogspot.com/
хахаха а де, вапрос му възникнал на секи, ми то едно ако замине друго идва да има така нещо да все да гложди :)))

много се радвам, че пак се появи :))))))))))


Re: Човешка таргедиа
от Gligor на 04.04.2008 @ 16:03:50
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
и язе се радвам също тека ама да ме потсетиш приказвале ли сме си с тебе та да се сетим коя си а не друго ебаси.

]


Re: Човешка таргедиа
от ina_ivanova на 04.04.2008 @ 16:15:05
(Профил | Изпрати бележка)
Така си е! Какво са дребните министерски неволи, пред трагедията на цЕло село...
За стила няма да говоря ;)!
И на мен ми липсваше, Глигоре! (Май се повтарям;)!)


Re: Човешка таргедиа
от Gligor на 04.04.2008 @ 16:34:40
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
алеле язе май съм си имал фенки нанатука, ама кво съм се заврел само у село та не земем да мръднем нанасам нанатам да ме пита некой та да се чудим кво да му отговарам ебаси.

]


Re: Човешка таргедиа
от La_ik на 04.04.2008 @ 18:16:26
(Профил | Изпрати бележка)
Бреййй! Олекна ми, че у Добролево сичко си е като го знаеме.
Отка влезнааме у ЕС, вупще не си съ пуказвал, бе. Четооме тъ ф конкурса, ма то и там бе некак еврупейско.


Re: Човешка таргедиа
от Gligor на 04.04.2008 @ 18:30:30
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
епа оно язе освем да ви расправам кво става у Добролево требва и да работим, що Глигорица се сецна силно лошо и ми префърли и поливането на фитирийте и копането, апа за казано да не говориме че без мене там неможе съвсем ич ебаси.
конкурсо беше за проба не за друго нещо.
само ме е ят че го расправих набърже а она Библьотекарката Лиляна ми разправаше че требва да се шлайфа преди да го пущим ама кой да е слуша ебаси.
нели съм си барзак.

]


Re: Човешка таргедиа
от radi_radev19441944 на 05.04.2008 @ 08:37:37
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Аджамийска работа. Тоя приятел явно не е излизал друг път на теферич.


Re: Човешка таргедиа
от Gligor на 11.04.2008 @ 16:22:10
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
и да е одил ништо не приказва ебаси.
може да му требват повечко тернировки.

]


Re: Човешка таргедиа!!! Нумеро уно си, Глигоре!:)))
от marmalad на 08.04.2008 @ 18:48:40
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish23/r_rajkova/index.html
епа ти го знаеш, ама па да си кажем, язе сам ти връла фенка, Глигоре:)
хахахахааааааааааааа
перфекциозен си


Re: Човешка таргедиа!!! Нумеро уно си, Глигоре!:)))
от Gligor на 11.04.2008 @ 16:23:01
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
его оште ена фенка ебаси.
ма баш мие драго да ти кажем.

]