Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 843
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 845

Îíëàéí ñåãà:
:: AGRESIVE
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÍåâúçìîæíàòà âúçìîæíîñò
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Casper

Àáñóðä èëè íå, ôàêò. Ñëó÷àéíà èëè íå ñðåùà. Îñîáåíî óñåùàíå, ôàòàëíî ïðèâëè÷àíå, áåçóìèå âîäåùî äî ëóäîñò, íåèñòîâî æåëàíèå, ïúðâè÷åí èíñòèíêò, íåæíî äîêîñâàíå, èçãàðÿùà ñòðàñò, ðàçïàëåí îãúí, óáèéñòâåíà ñèëà, äèâî ñúðöå …ìàëêà, íî ÷èñòà ñúëçà.
Îáúðêàíîñò è ÿñíîòàòà. Ñëó÷âà ñå. Íå ñå âúçäúðæàì, íî è ìè å îñòàíàëî íÿêàêâî ñè ÷óâñòâî çà ìÿðêà. ×îâåê ñå îïèòâà äà îïðåäåëè ãðàíèöè, à òîâà å ãîëÿìî èçêóñòâî. Îñíîâíèÿò èçòî÷íèê íà íåãàòèâíèòå ÿâëåíèÿ â íàøèÿ æèâîò å áèëà è å ëèïñàòà íà óâàæåíèå. Óâàæåíèå êúì ñåáå ñè è êúì äðóãèòå. Òî ñè å è âèä îòãîâîðíîñò. Ìèñëÿ íåïðåêúñíàòî. Çàòâàðÿì î÷è … âèæäàì, óñåùàì äîêîñâàíèÿ, öåëóâêè, åçèöè, ñëèâàíå, äâèæåíèå … èçïàäàì îò ðåàëíîñòòà. Ìèã. È îùå åäèí. È òè ñå èñêà îùå è äî äîêîãà ? Å, âñÿêî íåùî èìà è íà÷àëî, è êðàé.

Ïîïèòà ìå äàëè èìà ëè íåùî, êîåòî ìå ïðèòåñíÿâà. Äà – âñè÷êî. Êàçàõ òè, ÷å ñúì ìåæäó äâå ñòðàíèöè îò ìîÿ æèâîò. Àêî ïîìèñëèø ðåàëíî òàêîâà íåùî íå ñúùåñòâóâà – ìîæå äà ñè ñàìî ìåæäó äâà ëèñòà, çàùîòî äâåòå ñòðàíèöè ñà ñëåïåíè è å íåâúçìîæíî äà ñè ìåæäó òÿõ. Íèìà ñúì â íåâúçìîæíîòî.  ïðîñòðàíñòâîòî. Äèøàì, äâèæà ñå, æèâåÿ. Ðåàëíîñòè îò æèâîòà. Âñè÷êî îêîëî ìåí ïðîäúëæàâà, òàêà, ñÿêàø íèùî îñîáåíî íå ñå ñëó÷âà. Ïðåõîäíîñò.

Êàêâî íå ìîãà àç: äà òå ñëîæà â ìîÿ ðåàëåí ñâÿò íèêúäå, íåçàâèñèìî îò òîâà, ÷å òå äîïóñíàõ. Íå ìîãà äà ñå ïîÿâÿ è â òâîÿ ñúùî, íèùî, ÷å ëåêî ñå ïúðçàëÿì â íåãî. Òè êàçâàø, ÷å íå òè ïóêà. Òîâà íå å òàêà. Âúðâèì ïî ðàçëè÷íè ïúòèùà, êîåòî å íîðìàëíî. Äàëè è äâàìàòà ñìå â ïåðèîä èçëåçëè îò ïúòÿ ñè, íå çíàì òîâà. Çíàì, ÷å å õóáàâî, íî íåâúçìîæíî. Çíàì, ÷å å ñàìî ìèã. Çíàì, ÷å íå èñêàì òîâà èñêàéêè. Çíàì, ÷å ñâîáîäàòà å è çà äâàìàòà.

Íå èñêàì áîëêà, íàïðàçíè íàäåæäè èëè êàêâîòî è äà å áèëî. Çà òåá. Çà ìåí. Îñúçíàâàì. Ðàçëè÷íè ïëîñêîñòè è ïåðèîäè – òè â íà÷àëîòî íà èñòèíñêèÿ ñè æèâîò, à àç áàâíî êðà÷à ïî ñðåäàòà. Íå ñå äîêàçâàì ïðåä ñâåòà, ïðåä ñåáå ñè, áåçñìèñëåíî å. Èçëèøíî å. Âðåìåòî íå ñïèðà. Ñåãà, ïîíå àç ñúì â ïîêîé, íå ñå äâèæà íà íèêúäå. À òðÿáâà äà òðúãíà âñå íÿêîãà. Çàùîòî æèâîòúò ñè òå÷å, íåóñåòíî, áúðçî, ìèãíîâåíî.

Òîâà å. Íå èñêàì äà óïîòðåáÿâàì, äà ìå ïîëçâàò. Íå ìîãà äà ñå îïèòâàì äà îáè÷àì, çàùîòî àç íå ìîãà äà îòãîâîðÿ ñúñ ñúùîòî. Ñàìî ïðèÿòåëñòâî, äîêîëêîòî òîâà å íóæíî çà òåá – òðóäíî å, íî íå è íåâúçìîæíî.

Òàêúâ å æèâîòúò. Íåâåðîÿòíî åëåìåíòàðíî ïðîñòè÷úê. Òè êàê ìèñëèø? Ìîæåø ëè äà áúäåø ñ ìåí ïî òîçè íà÷èí - ñòðàñò, íàãîí, óäîâîëñòâèå – íåùî êàòî èçÿæäàíå íà ëþáèì áîíáîí, ñëåä êîéòî îñòàâà íèùî, òîé äîðè íÿìà îáâèâêà ?


Ïóáëèêóâàíî îò Amphibia íà 04.04.2008 @ 13:42:11 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Casper

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 00:27:12 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Íåâúçìîæíàòà âúçìîæíîñò" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (6 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Íåâúçìîæíàòà âúçìîæíîñò
îò voda íà 04.04.2008 @ 19:58:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðî÷åòîõ, õàðåñàõ è ñå çàìèñëèõ.

Ñúäúðæàíèå è ñòèë - âñè÷êî å ñèëíî è âúçäåéñòâà.
Ïîçäðàâè!


Re: Íåâúçìîæíàòà âúçìîæíîñò
îò Casper íà 06.04.2008 @ 22:19:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè ...

]


Re: Íåâúçìîæíàòà âúçìîæíîñò
îò cagedbird íà 04.04.2008 @ 22:53:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðåêðàñíî å! Ïîçäðàâè è îò ìåí ;)


Re: Íåâúçìîæíàòà âúçìîæíîñò
îò Casper íà 06.04.2008 @ 22:19:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:-)))))))))))

]


Re: Íåâúçìîæíàòà âúçìîæíîñò
îò nishtopodobno íà 05.04.2008 @ 13:00:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ìè õàðåñà. Îïðåäåëåíî ïîâäèãà âúïðîñè. Ùå ãè ñïîäåëÿ. Äàëè êîãàòî ïîèñêàø íà÷àëîòî íà íåùî, âñúùíîñò íå ìó ñëàãàø è êðàé? È äàëè ñàìî àêî ïîèñêàø íåùî è ñå îêàæå, ÷å òî âñúùíîñò âèíàãè ñè å áèëî òàì, ìàêàð ÷å äî ïðåäè ìàëêî ãî å íÿìàëî, òî ùå ãî áúäå ëè? Íà÷àëîòî è êðàÿ íå ñà ëè ñàìî ïðàâàòà åëèïñà íà íå÷èé õîðèçîíò? Âñúùíîñò ñëúíöåòî èçãðÿâà ëè, èëè çåìÿòà ñå âúðòè?

Íà ëàâèöàòà, ìåæäó êîðèöèòå, òàì çàùî íå ïåÿò ïòèöè? Òîâà, êîåòî áè ìîãúë äà íå ìîæåø, ùå ïðèçíàåø ëè, ÷å íå ãî èñêàø? Óñïÿâàø ëè îò ñåáå ñè äà ñå óêðèåø? È ëåñíî ëè ñå íàìèðàø ïîñëå?

Àáñóðä èëè íå, ôàêò. Ñëó÷àéíà èëè íå ñðåùà.
Îáúðêàíîñò è ÿñíîòàòà. Ñëó÷âà ñå.
Ïîïèòà ìå äàëè èìà ëè íåùî, êîåòî ìå ïðèòåñíÿâà.
Êàêâî íå ìîãà àç: äà òå ñëîæà â ìîÿ ðåàëåí ñâÿò íèêúäå,
íåçàâèñèìî îò òîâà, ÷å òå äîïóñíàõ.
Íå èñêàì áîëêà, íàïðàçíè íàäåæäè èëè êàêâîòî è äà å áèëî.
Òîâà å. Íå èñêàì äà óïîòðåáÿâàì, äà ìå ïîëçâàò.
Òàêúâ å æèâîòúò. Íåâåðîÿòíî åëåìåíòàðíî ïðîñòè÷úê. Ïîçäðàâ :]


Re: Íåâúçìîæíàòà âúçìîæíîñò
îò Casper íà 06.04.2008 @ 22:27:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íàé-õóáàâ ñè îñòàâà ìîìåíòúò íà î÷àêâàíåòî è ïîäãîòîâêàòà çà ìèãà. Èçãàðÿìå â ìèãà ìèìîëåòíî. Îñòàâàò ñïîìåíèòå.
Âñè÷êî å îêîëî íàñ, íî òðÿáâà äà èìàìå î÷è, çà äà ãî çàáåëÿçâàìå.
Âèíàãè èìà õîðèçîíò è çàä íåãî ... àìè, òîé ïðîäúëæàâà :-)))
Äâèæåíèåòî å æèâîò.
Ïòèöèòå ëåòÿò ñâîáîäíî âèñîêî â íåáåòî.
Íå ìîæåì äà íàäñêî÷èì ñÿíêàòà ñè, à è ñòúïèëè íà ðàìåíåòå íà íÿêîé äðóã íå ñìå ïî-âèñîêè. Ãðîçäåòî íå å êèñåëî. :-)))
Íàìèðàì ïúòÿ êúì ñåáå ñè è òîâà ìå ïðàâè ... êðàñèâà.:-)))

]