Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 856
ХуЛитери: 4
Всичко: 860

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: pinkmousy
:: mariq-desislava
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаХулитерски смешници
раздел: Хумор и сатира
автор: baho

Напушва ме на смях, защото
на конкурса смешен „За окото”,
номинираните автори известни
са гласували за свойте песни.

Те - за някакви си двеста лева,
за почивка морска – първа смена,
са готови да оцапат конкурента,
с единиците на степен ен- та.

Засрамете се, бе хубостници,
скрили завистта „ в очите”!
Тази завист скоро ще погуби
вашто творчество. Аз немам думи!

Моля, уважаемото жури
да отлюспи тия жалки люде!
Тез поети хитри кат` лисици,
са в очите ми смешници.


Публикувано от aurora на 27.03.2008 @ 15:51:10 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   baho

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 21:20:59 часа

добави твой текст
"Хулитерски смешници" | Вход | 7 коментара (24 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Хулитерски смешници
от dimension на 27.03.2008 @ 16:07:04
(Профил | Изпрати бележка)
Верно???


Re: Хулитерски смешници
от milcho на 27.03.2008 @ 16:17:16
(Профил | Изпрати бележка)
Леле Хахо еретико,
леле мале ти смешнико,
ти оцапа конкуренцията, ...:)
де ти е индулугенциятя!
:))))))))))))))))))))))))))))


Re: Хулитерски смешници
от Baho (baho) на 27.03.2008 @ 19:50:35
(Профил | Изпрати бележка)
Наборе, как оценяваш поведението и коментарите на авторите, които са участници в конкурса и дават мнение и оценки на другите.?

]


Re: Хулитерски смешници
от milcho на 28.03.2008 @ 06:10:07
(Профил | Изпрати бележка)
Колективно - очибийно

Здравей Хахо!

(да приемем псевдонима този,
Бахо, е предимно, димна поза)

Първо да ти призная, че ме изкефи с твоето хахо-стихо.

На въпроса ти:
" Наборе, как оценяваш поведението и коментарите на авторите,
които са участници в конкурса и дават мнение и оценки на другите.?"

Ами, има според мен две линии.
Едната е професионална –
Другата регионална.

Професионалната линия, тя не се нуждае от оценки.
Там и всеки автор да си слага 55х5, както предлага
уважавания от мен - небесния бай Ангар, а то времето ще покаже.
То е най-големия съдник и да не се сърдим, на жури-мури-то.
“Своя рука ближе к тело.”
Но не смятам, че горе споменатите очи се целят в безкрайността!

Относно регионалния план ... тук важи олимпийския принцип,
важното е да се участва, пък каквото сабя покаже, и купона да си тече. Това е по-леката форма на заниманието. И аз смятам, че тук по важен е “тиим билдинга” Хулите все пак са най-великия сайт за ЖИВА БГ поезия и литература (е тук пък е моето лично пристрастие) и такива, да ги наречем инициативи или написано още по застойно – “мероприятия” сплотяват “колектива”
: )))
Лирическо отклононие:
Спомням си една история Хахо! Едно време ....(имало едно време ...)
минавайки покрай Бачковския манастир, ...а беше време когато, го правех туй нещо от често по-често ...когато си изстъргвах очите по родопските звезди ... та се отбивах – чат-пат, да пална и по една свещ на Мадоната, е и на братята Бакуриани, нали бях нещо като техен агент ... разбира се. Иначе, казано, и/им/Му се подмазвах, и се извинявах. Кръстех се, не по партийно му, и си думах ...абе със Сократ съм добре, “Аз знам, че нищо не знам”, ама не е лошо и тук да забия тук по една капия ...за всеки случай ...ако нещо има там горе, да си каже св. Петър ...абе тоя антихрист и грешник, цял земен живот, се бъхти напразно, вместо да седне и да си пише стихчета, където май по-го бива, от това да се занимава да сваля там звезди. Пък и да беше ги свалял там по предназначение, на някои музо-образни девици, а той само хабеше патроните, дрънкаше на китарката и като му дойдеше времето, заспиваше изтощен от нарзана, Хахо!!!:)))
Сорри, май пак доста се отплеснах в план "лични" Хахо ...: )
Та влизам н черквицата, в манастира и благоговея, както казва
Марина “сън и тамян”, но Фют не спи и тук ...гледам провесени пилигримски дарения, пешкири, потници, някои и друг лев от зор-заман и вяра Хахо – трябва до го разберем- човека Хахо!
Вярата е голямо нещо. Вари я, печи я ...
Вяра е това – не е шега работа.
И изведнъж замалко да прихна на глас ...
гледам 4 пакета брашно клас 500! Дарение. И на тях един надпис – забоден с карфица на едно малко листче. Навеждам се и чета –
“от Колектива”....: ))))))) Хахо ....от Колектива!!!!
Но комментс!

Та на здраве за Хули-колектива ...Колектива е голяма работа –
и да се надявам колективно да влезем и ние в Райя ...Хахо нищо,
че ни хулят или се хулим! Друг е въпроса, дали ще им хареса Рая колективно на всички Хулитери ... май повечето от нас, ще си кажат,
я по-добре да си идем обратно в нашия си Ад, тук станахме съвсем идеални ... и т.н. Хахо в тоя дух!!!!

Бъди здрав(а)! И давай напред – или както казва(ше) един мой
познат (иже еси - жив поет)....от сега започва трудното!!!!!
Бахо!
;)

До среща във Верна Варна Утре!

28.03.2008 06:44 ЕЕТ София, СГНР.

]


Re: Хулитерски смешници
от CheGuevara (rujavasileva@hotmail.com) на 27.03.2008 @ 16:18:24
(Профил | Изпрати бележка) http://www.Condor46.blog.bg
Не знам да се смея ли или да плача!...Жалко,много жалко-винаги съм смятала,че поезията е поле за благородници,а не за бакали! С усмвка и тъга-Че


Re: Хулитерски смешници
от ElToro на 28.03.2008 @ 08:48:17
(Профил | Изпрати бележка)
Споделям напълно!
;-)

]


Re: Хулитерски смешници
от LATINKA-ZLATNA на 27.03.2008 @ 19:53:26
(Профил | Изпрати бележка)
Винаги се намират такива, които да хитруват!
Затова държавата ни е "Шибана държава".

Поздрави, Бахо!


Re: Хулитерски смешници
от Baho (baho) на 28.03.2008 @ 07:47:06
(Профил | Изпрати бележка)
Права си, мила! Така ще е, докато: дяволът лукав шиба ангела крилат.

]


Re: Хулитерски смешници
от angar на 27.03.2008 @ 21:43:57
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
На съвсем друго мнение съм!
Още на първите конкурси предложих на организаторите всяко произведение да започва с една петица - тази от автора му! Защото няма начин този, който го е изпратил, да не си го оценява за петица!
След което да се забрани на автора да гласува за произведението си - със същата опция, както е в ХуЛите: "Произведението е твое, нямаш право на глас!"
Но тъй като това не беше прието и много автори гласуват за произведенията си, то да не гласуваш за произведението си е все едно да изоставиш и да не подкрепиш рожбата си! Все едно да я предадеш!
Но това, че някой е гласувал за произведението си малко помага - в много редки случаи това може да повиши оценката му с една десета!
Така че напразно му отдавате значение!


Re: Хулитерски смешници
от Stanislav на 27.03.2008 @ 21:48:22
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
О, значи аз съм изоставил своята рожба. Значи изоставям своите рожби. Без подкрепа, без опора, в суровия, жестокия, безпощаден свят... Милите те, дано не ми се сърдят и не ме корят, но така разбирам аз свободата, брат (или сестра, за да не ме обвинят в сексизъм).

]


Re: Хулитерски смешници
от Baho (baho) на 28.03.2008 @ 06:56:16
(Профил | Изпрати бележка)
Прав си, Станиславе! За някои, думата морал е само понятие. Ти не се коси! Твойте рожби ще ги оцени времето, но поне ти ще си с чиста съвест. Махни с ръка на такива псевдо-творци. То един хулитер вече ги е възпял: "Боклуци безкрайни България бълва. Боклук безпризорен битува."

]


Re: Хулитерски смешници
от angar на 28.03.2008 @ 07:13:21
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Да вземем примера със Станислав. Неговото произведение за конкурса (може би има и още две, но да не съм ги видял) е "Всяко око за себе си". Поставени са му 26 оценки, а сборът от точките е 64 и средната оценка се получава 2,46.

Ако беше гласувал и той, оценките щеше да са 27 на брой, а сборът на точките 69 и средната оценка щеше да бъде 2,55, т.е. едва с 0,09 по-висока. Което едва ли би променило нещо в класацията.

Повтарям - нямате никакво основание да наричате "боклуци" хората, които са гласували за произведенията си, щом правилата го позволяват и щом им е дадено правото на оценка! Добрите произведения и без оценки от авторите си биха се класирали; но от морална гледна точка всеки автор е длъжен да защити творението си! Освен ако по някаква причина сам не е убеден, че произведението му не струва!

]


Re: Хулитерски смешници
от Stanislav на 28.03.2008 @ 08:14:28
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
Да, да, браво. Напълно съм съгласен, че всеки автор е длъжен да защити творението си (макар да съм срещал и такива, които знаят че произведенията им са хубави, пък не могат да ги защитят, по една или друга причина). Но да защитиш произведението си като му пишеш оценка!? Ха, че със самото му публикуване ти си дал своята оценка за него. Предполага се, че го смяташ за добро, за да го споделиш с читателя. Как е възможно някаква си оценъчна система (петобална, десетобална и прочее) да се вмести в твоето разбиране за достойнствата на собственото ти творение. Нима не го публикуваш, защото го мислиш за уникално и неповторимо (защо да повтаряш тогава вече често даваната оценка пет, например), за което няма измислена оценка. Е, тук манипулирам, разбира се, но благородно. Как искате да си защитя произведението от една единица? Като му поставя петица ли? Смешно. Мога да го защитя ако оценката е придружена с коментар. И ако има жури, което да отхвърля несправедливо поставените оценки, след като прегледа коментарите и отговорите на тях, тогава, повярвайте ми, голямата награда ми е в кърпа вързана. Не защото моето произведение е най-добро или най-достойно (каквото е), а защото умея да го защитавам.
Затова, драги ангар, след като прочетохте това, вече може да вземете примера със Станислав. Дано ви е от полза.

Поздрав
П.П. Нямам други произведения в тазгодишния конкурс, освен "Всяко око за себе си". Безкрайно съм доволен от представянето си, защото получих два положителни коментара и нито един отрицателен. Ако някой е способен да обоснове оценяването на произведението ми с единица, готов съм веднага да му отговоря. Подозирам, за съжаление, че това няма да стане (обосноваването, а следователно и отговора ми).

]


Re: Хулитерски смешници
от Baho (baho) на 28.03.2008 @ 08:35:45
(Профил | Изпрати бележка)
Ангар, кажи сега, ще се радваш ли, ако получиш награда? И след като, цялото ти поведение по коментиране и оценки на чужди произведенията се разминават с общочовешките и християнски ценности; що тогава не си съгласен с оценката, която ти дадох в "Капиталистически куплети"?

]


Re: Хулитерски смешници
от LATINKA-ZLATNA на 28.03.2008 @ 10:41:42
(Профил | Изпрати бележка)
Baho, пак започна да си чешеш езикът с Ангар.
Той не ти отговори на коментара в стихотворението"Капиталистически куплети", когато му даде оценката си, а аз ти отговорих, аз казах мнението си, относно коментара ти.Ще го направя и сега, колкото и да ми е неприятно, че отново се намесвам.

Ако, наистина, правилата го позволяват, да си слагат оценки, то тогава в какво упрекваш Ангар?
В Ловеч при номинация на "Ловешки меч", също се позволява на автора да гласува за себе си плюс още двама, защото то е неизбежно, най-вече когато е анонимно, въпреки че аз не бих гласувала за себе си, ако това не се позволява, въпреки анонимността.

Вярно е, че Ангар е атеист, но по отношение на общочовешките
ценности в поемите си "Поема за Априлсктото въстание", "Пред
олтара на Свободата", "Мисли пред Деня на победата" неговата позиция е точна - на онеправданите, на страдащите. Той е изградил
своят светоглед и като такъв е тръгнал по света.

Baho - Докторе на Горите, благодаря, че ме наричаш "мила". Искам
това да съм за всички. Радвам ви се! И съм щастлива, че ви ИМА!:))))

]


Re: Хулитерски смешници
от Baho (baho) на 28.03.2008 @ 10:53:25
(Профил | Изпрати бележка)
Всеотдайна си в защитата на ангела, но защо си пасивна в оценката на чорт-а.

]


Re: Хулитерски смешници
от LATINKA-ZLATNA на 28.03.2008 @ 11:08:39
(Профил | Изпрати бележка)
ПО ОТНОШЕНИЕ НА АНГАР НЕ СИ ПРАВ И ГО ЗНАЕШ!!!


А кога ще се срещнем?:D
Нишан Латинка ти изпратих, не те ли трогна?


Щастлив ден ти желая - Докторе на Горите!

]


Re: Хулитерски смешници
от Baho (baho) на 28.03.2008 @ 12:00:43
(Профил | Изпрати бележка)
Ей, енергична жена си, Латинке! Не знаеш умора от сутрин до мрак. Във всеки мъжки разговор се намесваш. И все Ангар защитаваш. Ти майка, съпруга или любовница си му? Как да дойда на среща с теб като все не си съгласна с моите оценки и коментари. Уж все неверни работи говоря, пък те истина излизат. Това ме кара да мисля, че ми готвиш саморазправа. Ако пък ме каниш като твоя любовна муза, тогава те помолих да ми се обясниш в любов стихотворно. Знаеш, че аз имам по-високи критерии за поезия, така че напиши нещо стойностно, а не нещо да отбиеш номера. Нали трябва да се доказваме със стиховете си, Ти си майстор на любовната лирика, затова пиши. Ако тази задача ти се вижда трудна, съжалявам, но ще трябва да общуваш само с Ангар. Вашите естетически критерии за творчество съвпадат.

]


Re: Хулитерски смешници
от LATINKA-ZLATNA на 28.03.2008 @ 16:54:33
(Профил | Изпрати бележка)
"Ти си майстор на любовната лирика" - Baho
Благодаря!

А това, че все не съм съгласна с твоите коментари, не е вярно.
В стихотворението ти "Хулитерско влюбване" те поздравих затова,
че намери сили да се извиниш на Ангар, но пък застанах срещу него,
макар и по толерантен начин, като писах, след неговия коментар,че единствено и само, ме интересува това да има добри отношения в ХуЛите.

Ти много добре знаеш защо те каня на среща - написано е
в стихотворението "Капитлистически куплети". И за какво ще се
саморазправяме? На мен ще ми бъде приятно да се срещнем,
независимо дали си Илиян Бахов или Иван едикой си...

Мисля, че вече прескочи границите на джентълменството, да ми определяш с кого само да общувам. Постъпваш по същия начин, както с Ангар в "Капиталистически куплети", където след като го заля с помия, явно заяви, "Ако искаш нещо да ми кажеш го изпрати на лични".

А съм се застъпвала, в ХуЛите, и за други хора, ако желаеш може да ти ги посоча.

Колкото до естетическите ми критерий - чета всичко, като от лошите се уча как да не пиша, а от добрите обратното.

А че имаш "по-висок критерий за поезия", мислиш ли, че това
е най-важното за един пишещ?Наистина ли мислиш, че това е най-важното?! Сигурно е така, след като си го писал!


Благословен и Богословен да си!





]


Re: Хулитерски смешници
от angar на 28.03.2008 @ 17:23:17
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Бахо написа: "Ангар, цялото ти поведение по коментиране и оценки на чужди произведенията се разминават с общочовешките и християнски ценности"!
Ега ти оценката! А ти откъде знаеш аз кого и как съм оценявал? За твое сведение, където съм оценявал, друга оценка освен пет не съм сложил! Гласувах и за своите неща, и обясних защо съм го направил. Но го направих след като видях, че стихотворенията ми така и така влизат в класацията на първите двайсет. И с какво това противоречи "на християнските и общочовешки ценности"?

Ти пишеш още: "що тогава не си съгласен с оценката, която ти дадох в "Капиталистически куплети"?"

Ами как да съм съгласен, като не я смятам за вярна! Та аз ако съм съгласен с нея, трябва да се самоубия!

Ще цитирам пред всички това, което ти писах на личната бележка:
"...
Оценката, която ми правиш като на поет няма да я оспорвам - колкото ми е дал Господ, толкова. Господ дава на един с паничка, на друг с лъжичка, а на друг - с лешникова черупчица. Съжалявам че дори и това, което ми е дал, не мога да проявя и оползотворя - защото всеки ден с друг труд трябва да си изкарвам хляба!

Но това, че не мога да се зарадвам на чуждите произведения, не е вярно! Радвам им се и още как! И затова много чужди неща зная наизуст. И макар че в отзивите си често правя забележки и поради това някои са ми забранили да им правя отзиви, други пък ги харесват и се радват на отзивите ми. А отзивите си, дори когато съдържат забележки, обикновено ги правя когато произведението ме е зарадвало!"

А дали ще се зарадвам, ако получа награда? Разбира се. Но това съвсем малко ме вълнува. На всеки от досегашните конкурси съм получавал и някаква награда, макар никога да не съм бил сред първите. За мен главна и достатъчна винаги е била радостта от творчеството!




]


Re: Хулитерски смешници
от Baho (baho) на 28.03.2008 @ 06:59:31
(Профил | Изпрати бележка)
Чест ти прави, Ангар, че си призна и заяви твоята гледна точка. Сега да видим, дали и други ще имат смелост да си признаят или ще се крият гузни.

]


Re: Хулитерски смешници
от Hemu (guug@abv.bg) на 28.03.2008 @ 09:42:00
(Профил | Изпрати бележка)
Не разбирам защо да е смешник този който е гласувал за собственото си произведение, има логика в това да оцениш текста положително след като си имал смелост и си се решил да участваш - друг е въпросът дали участието е за наградата или на олимпийският принцип – заради самото участието, удоволствието и усмивките.
Според мен смешниците са по скоро тези които поголовно пишат единиците, понякога дори без да са прочели текста, а друг път пък точно защото са го прочели и са преценили че творбата е добра, което я прави заплаха за тях самите.
Това е грозно смешното поведение. Помислете над това.
Темата за самооценяването на "Очи за себе си" , както и тази за единиците не се коментира за първи път, всяка година е така - колелото се върти.
И накрая имам един въпрос - при положение че участието е анонимно и нямаме право да кажем (разбирайте напишем) в коментар нещо от което може да се разбере кой е автора, как по друг начин да защитим текстовете си от синдрома единица, освен с едно собствено "да" изразено в оценка?

Простете че бях така многословна, но не успях да вместя мисълта си в три четири реда.

Поздрав и усмивка за всички вас.


Re: Хулитерски смешници
от beche на 17.04.2008 @ 20:20:40
(Профил | Изпрати бележка)
че и са се снимали :))))

незнам доколко е вярно, но се посмях