Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 832
ХуЛитери: 4
Всичко: 836

Онлайн сега:
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВиж кой говори
раздел: Разкази
автор: Sarita

Безмълвно времето ще спре,
Ще затрепти във тишината,
Загледано във теб, дете,
В невинността и красотата
На детската ти чистота...

В съня на твоите очи сияйни,

В усмивката на детските ти устни.

Очите й не знаехе, че съществува светлина, нито пък познаваше студа, глада, болката; не знаеше и за хиляди други неща, но с нетърпение чакаше да ги открие. Живееше в един идеален свят, защитена от всичко и от всички в спокойствието и уюта на майчината утроба. С удоволствие се влушваше в ударите на голямото сърце и заспиваше, унесена от нежният му ритъм. Наслаждаваше се на музиката, на непознатите гласове и чудните шумове, които долитаха от вън. И всичко беше прекрасно. Съвършено. Докато не се случи най-страшното нещо, което можеше да си представи. Топлината и уюта вече не бяха топли и уютни, а мачкаха, притисках. Всичко хубаво и приятно си отиваше. Ослуша се с надеждата да чуе познатата ритмична песен на голямото сърце, но тя вече не беше същата.
И тогава дойде най-големият ужас. Беше й студено, ужасно студено. Липсваше й нещо, ужасно много й липсваше, чувстваше се изплашена, а не знаеше защо. И изкрещя от ужас. И тогава! Собственият й вик я оглуши. А нещастният й плач бе предизвикал щастливи усмивки у всички.
После я изкъпаха и я увиха в нещо зелено, а това беше приятно, миришеше хубаво, приятно беше и усещането от непознатата свежест. А след това видя най-хубавото нещо на света: Две големи очи я гледаха, изпълнени с обич и щастие, а нещо красиво проблясваше в тях. Усети нежно докосване по главата си, но още не знаеше, че това беше целувка. Две големи и силни ръце я държаха и я закриляха от всичко. И отново дочу познатата песен на голямото сърце. Сега звучеше различно, но пак си беше същата, познатата и нежната песен, която я беше приспивала. Усети и нещо вълнуващо - носеше се наоколо и я опияняваше, вдъхваше й спокойствие и сигурност. Едва след няколко дни разбра, че това беше ароматът на мама.
Почувства се изморена. След целият ужас и шока, който преживя, сега се чувстваше отново защитена и закриляна. Затвори очи. Беше заслужила една дрямка.
Но я събуди нов ужас. Нещо страшно разкъсваше тялото й. Нямаха ли край страшните неща? Не разбра как стана, но отново чу онзи оглушителен рев, излизащ от устата й. Не след дълго се появиха две големи ръце и я понесоха нанякъде. „Къде ме водиш?” – помисли си – „Какво става? Искам да се чувствам добре!”. И тогава усети познатия аромат. Отново видя онези големи очи и чу познатата песен. Но заедно с аромата, очите и песента дойде и нещо още по-хубаво. То донесе истинска наслада за сетивата й и накара всичко лошо да изчезне. Беше вкусно и предизвикваше приятно усещане в коремчето й. Отново се почувства щастлива и спокойна.
Не усети как потъна в блаженото спокойствие на съня. А две силни ръце, едно туптящо сърце и две големи, преизпълнени с обич очи бдяха над нея.


Публикувано от hixxtam на 18.03.2008 @ 18:33:43 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Sarita

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 11:48:23 часа

добави твой текст
"Виж кой говори" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Въздух.
от regulus на 18.03.2008 @ 20:36:41
(Профил | Изпрати бележка)
Хубаво е това усещане, остава някъде там да се носи през целия живот!..

Опаа! Забравиха да го оооригнат! :))


Re: Въздух.
от SARITA на 22.03.2008 @ 06:33:10
(Профил | Изпрати бележка)
:)

]