Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 856
ХуЛитери: 3
Всичко: 859

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: Albatros

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТой ме наричаше Принцеса
раздел: Други ...
автор: the_princess

В началото ми се искаше да не ме обичаш.
Искаше ми се да не се привързваш. Не го заслужавах. Не исках да страдаш заедно с мен. Не исках да ти давам болката, която ме обрули в последните години. Не исках да те наранявам със сълзите си, които сами идват в очите ми. Не исках да те карам нито за миг да съжаляваш, че ме обичаш. Прекрасните неща, които видях или по-скоро усетих в теб извън полезрението на околните ме накараха да те обикна толкова бързо и силно, че не можах дъх да си поема. За страховете ти знам. Говорили сме за това, че аз ги имам дори повече от теб. Преди малко се запитах обаче дали това е страх да те обичам или да не те разочаровам, или да не се развали приказката един ден. Е каквото и да си мисля нещата просто станаха. В едно съм сигурен - обичам те. Колкото и да се страхувам, не спирам да те обичам. И единственото нещо, което може да ме откъсне от теб е любовта ми. Ако те обичам много, не бих те наранил и не бих позволил да страдаш с мен и заради мен. Прекалено те обичам, за да го допусна. А иначе наистина откакто "сме заедно" се чувствам съвсем друг. Изпълнен с надежда, желание за живот и пълно отдаване на теб и любовта ти. Не съм правил за друг нещата, които за теб. Не съм казвал на друг нещата, които казвам на теб. Не съм преживявал нещата така с друг, както с теб. Вече ми омръзна наистина да се боря с вятърните мелници на човешката гордост и себелюбие. Исках с теб да видя света по друг начин и да живея с мечтата си до мен. А то се случва. Някак се случва. Вече не ми се вижда толкова страшно да ме обичаш. Вече ми хареса да го чувам от теб. Хареса ми да се чувствам значим за някой. Знам, че един ден нещата ще са различни. Знам, че един ден всичко това ще бъде видоизменено по неузнаваем начин за нас. И пак ще стане някак неусетно. Не говоря, че няма да сме заедно, но няма да е така. Тогава просто ще си спомним с благодарност за всичко, защото ще се е случило и няма да има друго такова. Ще сме благодарни, че сме имали възможността да видим, чуем, усетим, преживеем и да обичаме така, както сега. Въпреки всичките си страхове, не се страхувам да те обичам. Не се страхувам да бъда с теб. Както не се страхувам да последвам мечтата си и да се опитам да те правя щчастлива всеки ден. Няма да ти пиша повече. Не искам да ставам подозритетлн с това дълго писмо. Надявам се да можеш да го прочетеш тази вечер. Е не е задължително. Иначе песента ми хареса (No Me Ames - бел. моя). И тя има толкова общо с мен и нас. Сигурно, ако можех да ти кажа нещата отначало биха звучали така, както в песента. Целувам те любов моя. Най-прекрасната звездица в сърцето ми ще свети само за теб. Скоро ще си дойда при теб и ще разберем дали приказката продължава или ще се окаже наистина сън. Но не ми се вярва да се събудя и всичко да изчезне. Просто ще вдигна телефона и ще набера ... и ще чуя отново нежното "И аз те обичам" и всичко ще е наред. Прегръщам те много, защото знам, че това е мястото и момента където се чувствам себе си - до теб, в ръцете ти, в очите ти, до сърцето ти. Лека нощ! Спи Принцесо и сънувай това, което ще те направи щастлива. Обичам те.


Публикувано от hixxtam на 15.03.2008 @ 20:04:18 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   the_princess

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 18:35:12 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Той ме наричаше Принцеса" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.