Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 951
ÕóËèòåðè: 6
Âñè÷êî: 957

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19
:: pc_indi
:: pavlinag
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Marisiema

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàËîðè
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: Jipsy

Òàçè ñóòðèí Ëîðè ñå ñúáóäè ñ íîâà íàäåæäà. Òÿ áåøå ñúíóâàëà ñâîÿ ïðèíö îò ìå÷òèòå. Òîé áåøå ñ ÷åðíè î÷è, òîëêîâà ÷åðíè, ÷å êîãàòî ïîãëåäíåøå â òÿõ, òÿ îòêðèâàøå äúëáîêà îáè÷ è íåæíîñò. Òåçè î÷è çà íåÿ áÿõà åäèíñòâåíè è íåçàìåíèìè. Äîðè, êîãàòî ïîãëåäíåøå â äðóãè î÷è, òÿ âèæäàøå ñàìî îíåçè ìàñëèíåíî ÷åðíè, êðàñèâè î÷è... Ëîðè áåøå ìíîãî òúæíà òàçè ñóòðèí. Íåùî ÿ ïðèòåñíÿâàøå è çàäóøàâàøå, ñúëçè áëèêâàõà íà êðàñèâîòî é ëèöå, íî òÿ íå ìîæà äà îñúçíàå ïðè÷èíàòà çà òîâà. Ìîæå áè ïî-êúñíî ïðåç äåíÿ ùåøå äà ÿ îòêðèå è òîãàâà...
Ëîðè ñòàíà, èçìè ñè î÷èòå è ïîãëåäíà íàâúí. Äåíÿò áåøå ñëúí÷åâ è òèõ, íàâÿðíî îùå åäèí îò ãîðåùèòå þëñêè äíè. Âñå îùå ñå ÷óâñòâàøå ïîòèñíàòà è ñàìîòíà. Íà âúí ñïðÿ êîëà. Òÿ, ñÿêàø â òðàíñ, ïîãëåäíà íåâèæäàùî íàòàòúê. Òîâà áåøå ïðèÿòåëÿò é. Ëîðè íå ïî÷óâñòâà íèùî.  íåÿ æèâååøå ïóñòîòà è ìðàê îò ìíîãî âðåìå íàñàì. Íå ÿ ðàäâàøå íèòî èçãðåâà, êîéòî ïðåäè ÿ òðîãâàøå äî ñúëçè, íèòî ïòè÷êèòå, êîèòî é äåéñòâàõà óñïîêîÿâàùî. Íèùî.
Òÿ íå âèæäàøå äðóãî, îñâåí çàáðàâåí ñúí. Òÿ ñå ðàçõîæäàøå ñ ïðèíöà îò ìå÷òèòå ñè. Áåøå ùàñòëèâà - ìíîãî ùàñòëèâà. Ñ íåãî òÿ ìîæåøå äà èçæèâåå âñè÷êî, çà êîåòî ñè ñòðóâà ÷îâåê äà æèâåå. Åäèíñòâåíî, êîãàòî áÿõà çàåäíî, Ëîðè ìîæåøå äà ñå íàñëàäè íà êðàñîòàòà íà ïðèðîäàòà è íà æèâîòà.
Íà âðàòàòà ñå ïîõëîïà ðÿçêî è òÿ ñå ñòðåñíà. Î, äà, òîâà áåøå ïðèÿòåëÿò é. Îò êîëêî âðåìå áÿõà çàåäíî - ãîäèíà, äâå èëè ïîâå÷å. Òÿ íå çíàåøå, íî íå èñêàøå è äà çíàå. Ìèñëèòå é ñå âúðòÿõà âñå îêîëî ïðèíöà.
Àäàì âëåçå è ÿ öåëóíà. Íîñåøå øîêîëàä è áóòèëêà Êîêà-Êîëà. Ùÿõà äà ãëåäàò íÿêàêúâ ôèëì è ïîñëå äà ñòÿãàò êóôàðèòå, çàùîòî èì ïðåäñòîåøå çàìèíàâàíå â ÷óæáèíà. Ïúòóâàíåòî âñúùíîñò áåøå èäåÿ íà Ëîðè. Òÿ ñè ìèñëåøå, ÷å àêî ñå îòêúñíå îò âñè÷êî, êîåòî é íàïîìíÿøå çà ïðèíöà, òîé ìîæå áè ùåøå äà èç÷åçíå èëè äà ãî ïîòèñíå äúëáîêî â ñåáå ñè.
Òÿ íàðåäè ïàð÷åíöàòà øîêîëàä â êðèñòàëíà ÷èíèéêà è ñèïà êîëàòà â ãîëåìè ÷àøè. Äîíåñå ëåä è ëèìîí - òàêà îáè÷àøå êîëàòà. Ñåäíàõà äà ãëåäàò ôèëìà. Áåøå íÿêàêâà ïîðåäíà ñìåõîðèÿ. Äîêàòî ãëåäàõà, òÿ ïîñòîÿííî íåðâíè÷åøå. Âñè÷êî ÿ äðàçíåøå îò ìíîãî âðåìå íàñàì. Íå èñêàøå äà âèæäà è ÷óâà çà íèêîãî è çà íèùî. Àäàì ñåäåøå âñå òàêà áëèçî äî íåÿ. È òîé íå ãëåäàøå ôèëìà. Èñêàøå äà ïîãîâîðÿò, íî íå çíàåøå êàê äà çàïî÷íå. Èçâåäíúæ âçå äèñòàíöèîííîòî è ñïðÿ òåëåâèçîðà. Ëîðè îòíîâî ñå áåøå ðàçìå÷òàëà è íå óñåòè äîðè. Àäàì ñå ÿäîñà. Ðåøè äà ãîâîðè íà ïðàâî.
-Îò êîëêî âðåìå ñìå çàåäíî, ìèëà? - ïîïèòà òîé.
-Íå çíàì... - îòâúðíà ìàëêî ñìóòåíî è ñòðåñíàòî Ëîðè. - Ìîæå áè ãîäèíà...
-Ãîäèíà?! Ìèëè, Áîæå! Íà áàñ, ÷å ñè çàáðàâèëà êàêâà äàòà å äíåñ!
Ëîðè çàìúë÷à. Òÿ íå çíàåøå íèòî êîÿ äàòà å, íèòî êîé äåí, íèòî êîÿ ãîäèíà. Íèùî íå çíàåøå, íî íå èñêàøå è äà çíàå.
-Òîâà å! - âèêíà Àäàì - Âå÷å ìè îìðúçíà äà ñå ïðàâÿ, ÷å íèùî íå çàáåëÿçâàì. Ìèñëèø, ÷å íå çíàì ëè, ìèñëèø, ÷å ìîæåø äà ñêðèåø îãîð÷åíèåòî ñè, êîãàòî ìå âèæäàø?! Êàê òàêà èçâåäíúæ ñòàâàø íàìðúùåíà, à äî ìîìåíòà ñè áèëà âåñåëà?! Îòãîâîðè ìè, Ëîðè!
Òÿ ìúë÷åøå. Áåøå äîøúë ìîìåíòà, îò êîéòî ñå ñòðàõóâàøå íàé-ìíîãî...
Àäàì ñå óñïîêîè è é çàãîâîðè ïî-íåæíî, íî ñ ÿä âñå îùå.
-Íå çíàì êàêâî çà òåá îçíà÷àâà åäíà âðúçêà, Ëîðè. Íî çà ìåí òîâà å åäíî ïðåêðàñíî íà÷àëî - îáè÷àì òå òàêà, êàêòî â äåíÿ, â êîéòî òå âèäÿõ è íå ìèñëÿ, ÷å íåùî ñå å ïðîìåíèëî. Àêî èìà íÿêàêúâ ïðîáëåì ìè êàæè - íåêà ãî ðàçðåøèì êàòî ãîëåìè õîðà, ìîëÿ òå, Ëîðè. Íå èñêàì äà òå çàãóáÿ - ïðîñòî íå çíàì êàê ùå æèâåÿ áåç òåá. Ïðåíåáðåãâàì æåëàíèÿòà è ìå÷òèòå ñè ñàìî çàðàäè òåá. - Òÿ ãî ïîãëåäíà ñ áîëêà - Íå, íå èñêàì äà êàæà, ÷å òå îáâèíÿâàì - ïðîñòî èñêàì äà çíàì êàêâî òè å. Ñèãóðåí ñúì, ÷å ìîãà äà òè ïîìîãíà.
Ëîðè ñå çàãëåäà â åäíà òî÷êà - çíàåøå,÷å âñè÷êî, êîåòî Àäàì áåøå êàçàë âîëíî èëè íåâîëíî, áåøå èñòèíà. Ãîð÷èâàòà èñòèíà. Òÿ îòíîâî ñå çàòâîðè â ñâîÿòà ÷åðóïêà è íå èñêàøå äà ïóñêà àáñîëþòíî íèêîãî.Íå èñêàøå ïàê äà ÿ íàðàíÿò, íå èñêàøå è ñàìàòà òÿ äà ñå íàðàíè.
-Íàøàòà âðúçêà å ìíîãî êðàñèâà, Ëîðè. Íÿìàëî å ïîáîèùà è ñêàíäàëè, íàëè?! Êàæè òîãàâà, êàêâî íå òè ñòèãà!? Èìàëè ñìå ìíîãî õóáàâè ìîìåíòè çàåäíî, èìàëè ñìå è ëîøè. Íåêà îïðàâèì íåùàòà - íåêà ñè íàïðàâèì îùå ïî-õóáàâè ìîìåíòè çàåäíî...
-Èñêàì äà îñòàíà ñàìà - êàçà ðÿçêî Ëîðè.
Àäàì ñòàíà è ñè òðúãíà.
-Êúäå îòèâàø? - ïîïèòà òÿ
-Íàëè èñêàø äà îñòàíåø ñàìà?! Òðúãâàì ñè.
Òÿ çà ìèíóòà ñå ïî÷óäè äàëè äà ãî îñòàâè äà ñè òðúãíå èëè äà ãî çàäúðæè.
-Àäàì, îñòàíè - íåêà ïîãîâîðèì.
Òîé ñåäíà äî íåÿ è é õâàíà ðúêàòà. Êàçà é, êîëêî ìíîãî ÿ îáè÷à è êàê çíàå, ÷å òîé å ïðîáëåìà è èñêà äà ñè ñïîìíè êúäå å ñãðåøèë è... Òÿ íå ãî ÷óâàøå. Ëîðè ìíîãî äîáðå çíàåøå îò êúäå èäâà ïðîáëåìà - èäâàøå îò ëè÷íàòà é íåîðèåíòèðàíîñò è îáúðêàíèòå é ÷óâñòâà è îùå ïî-îáúðêàíèòå é ìèñëè.
-Ïðè÷èíàòà íå å â òåá, Àäàì. Íå ñè òè âèíîâåí çà íèùî. - Òÿ ìëúêíà, çàùîòî ùåøå äà ñå ðàçïëà÷å. À òÿ íèêîãà íå ñè ïîçâîëÿâàøå äà ïëà÷å ïðåä êîãîòî è äà å.
-Äîáðå, ùîì íå å â ìåí çíà÷è å â äâàìàòà.
Íàñòúïè òèøèíà.
-Èñêàì äà îñòàíà ñàìà, íå ãîâîðÿ çà ìîìåíòà, ãîâîðÿ çà èçîáùî.
-ßñíà ìè å ñèòóàöèÿòà, çíàì êàêâî ñëåäâà...
-Èñêàì äà îñòàíà ñàìà çà ìàëêî - ïîâòîðè òÿ êàòî ñå ïîñúâçå. Èñêàì äà ïðåìèñëÿ íåùàòà è äà ñè èçÿñíÿ ÷óâñòâàòà. Íå èñêàì äà òå íàðàíÿâàì,Àäàì. Íå èñêàì äà óñëîæíÿâàì íåùàòà, ïðîñòî èñêàì...
Òîé ÿ ïðåãúðíà. Òîâà áåøå ëîøî - òÿ òúêìî áå ñúáðàëà ñìåëîñò äà ãîâîðè çà ñåáå ñè,çà ÷óâñòâàòà è çà âñè÷êî, êîåòî èñêàøå äà ìó êàæå îò ìíîãî âðåìå íàñàì è åòî... òàçè ïðåãðúäêà. Ïðåãðúäêà, â êîÿòî èìàøå íåâåðîÿòíî ìíîãî îáè÷ è ïîäêðåïà.  òîçè ìîìåíò Ëîðè ñå ïî÷óâñòâà òîëêîâà ñëàáà è áåçïîìîùíà, ÷å àêî íå áåøå ñåäíàëà, ñúñ ñèãóðíîñò ùåøå äà ïðèïàäíå. Òÿ îñúçíà, ÷å àêî êàæå âñè÷êî, êîåòî òðÿáâàøå íà Àäàì, ùåøå äà ãî íàðàíè ìíîãî æåñòîêî...
Ñòîÿõà òàêà, ïðåãúðíàòè, îêîëî ìèíóòà. Ëîðè ñòàíà èçâåäíúæ è êàçà:
-Õàéäå äà ñòÿãàìå êóôàðèòå - âðåìå å è íèå äà ïî÷èíåì ìàëêî êàòî õîðàòà.
Àäàì ñòàíà è ÿ öåëóíà ñ òîïëèíà. Áåøå ùàñòëèâ, ÷å îñòàâàò çàåäíî. Ïîâå÷å íå ìó è òðÿáâàøå. Åäèíñòâåíîòî, çà êîåòî ìå÷òàåøå áå äà ñïîäåëè æèâîòà ñè ñ Ëîðè.
Áåøå åäèí ÷àñúò íà îáÿä. Àâòîáóñà èì òðúãâàøå â ñåäåì âå÷åðòà. Âñå îùå íå çíàåõà êúäå òî÷íî ùå îòèäàò. Ñúáðàõà ñè áàãàæà.
-Äà òðúãâàìå, ìèëà. - ïîêàíè ÿ Àäàì.
Òÿ êèìíà â çíàê íà ñúãëàñèå è ñå êà÷è ãîðå äî ñòàÿòà ñè. Âñå îùå ÷óâñòâàøå îíàçè ïîòèñíàòîñò îò ñóòðèíòà. Òÿ ðåøè äà ïîãëåäíå è-ìåéëà ñè çà ïîñëåäíî ïðåäè çàìèíàâàíåòî. ×åòåéêè åäíî îò ïèñìàòà, òÿ ïîòúíà â óíåñ. Áåøå îò ïðèíöà íà ìå÷òèòå é. Ëîðè ñå ÷óâñòâàøå ìíîãî çëå. Òÿ ìó íàïèñà, ÷å ïðàâè âñè÷êî â èìåòî íà òîâà âñè÷êè äà áúäàò ùàñòëèâè, äîðè è ñàìàòà òÿ äà òðÿáâà äà ñòàíå æåðòâà. Òÿ áåøå ãîòîâà íà âñè÷êî ñàìî è ñàìî íèêîé äà íå ñòðàäà. Òîé, ðàçáèðà ñå íÿìàøå äà ñå ñúãëàñè ñ òîâà, ùåøå äà ÿ ïîìîëè äà ïîìèñëè è äà ïðåìèñëè, çàùîòî è òîé é æåëàåøå ùàñòèåòî. Ëîðè ìó êàçà, ÷å ñëåä 2 ìåñåöà âñè÷êî ùå å íàðåä - äîòîãàâà òÿ ùå ñúáåðå ñìåëîñò äà êàæå âñè÷êî íà Àäàì è ñúùåâðåìåííî ùå ñè èçÿñíè ÷óâñòâàòà.
Àäàì äîéäå äà ÿ òúðñè:
-Ïðèòåñíèõ ñå, ñêúïà. Çàùî ñå çàáàâè òîëêîâà?
-Ïîãëåäíàõ ñè ïîùàòà - èçâèíÿâàé.
Òîé ÿ öåëóíà è âçå êóôàðà é. Ñëÿçîõà äîëó â õîëà - òàì áåøå íåãîâèÿò êóôàð. Êîëàòà ãè ÷àêàøå îòâúí, çà äà ãè çàêàðà äî àâòîáóñíàòà ñïèðêà.
* * *


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 05.07.2004 @ 11:58:40 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   Jipsy

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 09:50:16 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ëîðè" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.