Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 837
ХуЛитери: 4
Всичко: 841

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: Albatros
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЛовец на души
раздел: Разкази
автор: apostolicia

Играя на наблюдение. Започнах отдавна тази игра. Ей, така – просто наблюдавам един тип.
Не че е умил зорите. Трябват му поне 10 сантиметра нагоре от косата. И поне пет килограма надолу, особено в онази средната част на тялото, която прави раменете му да изглеждат малко крехки. Иначе има хубави бистро-зелени очи, но те съвсем не са достатъчни, за да бъде наречен красив. И за да имам оправдание да го попивам така алчно с очи.
Хубавото в него обаче не е външният му вид. Хубавото у него е излъчването. На цели талази струи една особена арогантна самоувереност за осъзната сила, някаква странна енергия, която го прави да изглежда като навит до краен предел механизъм с невероятна мощ. Само да намериш скритото копче, да го натиснеш и – буум! – ще експлодира.
А аз? Аз кротко си седя и го наблюдавам. Усещането е страхотно! Като ловец. В него наистина има нещо по животниски първично и необуздано. А пък в мен – нещо дебнещо, нещо обещаващо, екзотично и тайнствано, но! Но и объркващо. И нещото, което го обърква тотално е, че аз не предприемам нищо. Нищичко не правя. Просто си седя и го наблюдавам с премрежен поглед.
Стоп! Тъкмо влиза в кафенето и сяда. Сяда преднамерено така, че да не е директно пред погледа ми, за да е сигурен, че не съм се отказала от лова. Но не и твърде скрит – за да не се откажа, ако реша, че ловуването в тези полета е твърде трудно. Ха! Че съм го заинтригувала е повече от ясно. Макар да се опитва да си дава безразличен вид, не може да скрие, че ме търси с очи. Очаква ме, ако не съм първа в заведението, изпраща ме с поглед, ако си тръгна първа. Ах, възхитителен е!
Един ден го срещнах на тихо и уединено място. Едва се въздържах да не го хвана под ръка и да не кажа: “Е, добре, хайде да го изпием най-после това кафе!”. Но си заповядах наум: “Да не си посмяла! Ще развалиш целия лов!”
А няма нищо по-сладко от лова! От спотаеното желание да се притиснеш в това изтерзано от копнеж тяло, да захапеш тия трепкащи устни, да бръкнеш в зелените очи и да размътиш спокойната им бистрота, да разхвърляш душата му, да го оставиш като поругана църква – и щастлив! Ах, няма! Няма! Няма!
Вчера разбрах, че животното мърда в средата на мрежата.
Седяхме един срещу друг в кафенето, както обикновено. Аз – сама на масата, той конфузно заобиколен от колеги. Невъзможно му е да предприеме каквото и да било, без да рискува с ледена почуда да го попитам какво си въобразява. Аз също не предприемам нищо – само седя, гледам премрежено, дебнещо, загадъчно, обещаващо и най-вече настойчиво.
В един миг той спира смутено да избягва очите ми.
Ах, никога няма да забравя този поглед! Така уязвим, така безпомощен, така объркан. “Кажи какво искаш, за Бога!?” – казваха в паника очите му.
Какво искам ли? И откъде да знам…
Докога ще продължава така? - Докато не ми писне. Или докато не реша най-после дали да го употребя или да пасувам.


Публикувано от Administrator на 06.03.2008 @ 10:19:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   apostolicia

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 12:08:40 часа

добави твой текст
"Ловец на души" | Вход | 6 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Ловец на души
от krasavitsa на 06.03.2008 @ 10:41:41
(Профил | Изпрати бележка)
И това е чудесно. И пак с тази непостижима за мен недоизказаност. Браво! Продължавай!


Re: Ловец на души
от apostolicia на 06.03.2008 @ 10:53:02
(Профил | Изпрати бележка)
Така ли? Недоизказаност, казваш:))))
А всички казват, че от моите обяснения ги болят главите...:))))


Re: Ловец на души
от eklekti4na (eklektika13@yahoo.com) на 06.03.2008 @ 12:33:45
(Профил | Изпрати бележка)
И аз бях преди време ловец, но странното е, че ролите се обръщат. Моята най-голяма плячка тотално ме обезоръжи. Не знам как стана. Сега аз съм животното. Така че - внимавай ;-)...
Иначе, смущаващо качествено написано, както винаги!


Re: Ловец на души
от marteniza на 06.03.2008 @ 12:42:36
(Профил | Изпрати бележка) http://www.marteniza.blog.bg
Ах, тази джунгла. И местата все се сменят. Обичам да чета качествени текстове. Извинявай, не можах да се въздържа да не изкажа мнението си на читател за хубавия ти разказ.


Re: Ловец на души
от Nadie на 06.03.2008 @ 15:11:39
(Профил | Изпрати бележка)
Кратко, ясно ипо същество. И изобщо не си досадна или обстоятелствена, не ги слушай какво ти говорят. Обаче внимавай да не се задълбаеш твърде много в ролята на воайор и да пропуснеш действието! Кефиш мъ много!


Re: Ловец на души
от Apokalipsis (Diman4eto@mail.bg) на 14.03.2008 @ 21:59:52
(Профил | Изпрати бележка)
Брилянтен текст! Настръхнах докато четох. Да бъдеш чифт очи винаги ми е допадало адски много, поздравления за чудесния изказ и просто и въдействащо предадената образност. Все едно и аз бях в онова кафе, и все едно и аз следях тия зелени очи, все едно и аз се чудех дали - или...
Уф, да не продължавам - схвана ми идеята :):):):)