Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 827
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 832

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA
:: pc_indi
:: rosi45
:: Lombardi
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅðåñ
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: overamarti

 Êîñìîñúò:
Òúíêîòî, êðåõêî ñúçäàíèå êîëåíè÷è â ìîëèòâà. Æèëèòå íà âðàòà ìó ñå áÿõà èçîïíàëè â óñèëèå. Êðèëàòà ìó- ñúáðàíè çàä ãúðáà íå ïîòðåïâàõà- òèøèíàòà áå ïúëíà- âúçäóõúò íåïîäâèæåí, ëåêî øóìîëÿù îò åäâà äîëîâèìèòå äâèæåíèÿ íà óñòíèòå ïîäåëè ñìèðåíî ìîëåíèå. Òî ñâåòåøå â çàîáèêàëÿùàòà ãî òúìíèíà- ìåêàòà ñèíÿ ñâåòëèíà õâúðëÿøå äîáðîòà â
çëàòà íîù. Êîíöåíòðàöèÿòà áå íåíàðóøèìà. Êàìåííî íàïðåæåíèå áå îáõâàíàëî ñúçäàíèåòî- ìóñêóëèòå ìó èçîïíàòè è ãåðîè÷íè. Òî áå ãîòîâî, ñëåä ìîëèòâàòà íà àíãåëà Ãîñïîäåí äà ïîñðåùíå àòàêàòà íà îãúíÿ èççàä ëèíèÿòà îò äúðâåòà. Ñâåòåùè, ÷åðâåíè î÷è- îãíåäèøàùè æèâîòèíñêè íîçäðè- ðàçäèðàù ãúðëåí ðåâ è îãðîìíî ìóñêóëåñòî- ñìúòíî íàïîìíÿùî ÷îâåøêî òÿëî ïúðâî ñå ñòîâàðèõà îòãîðå ìó- ïîñëå ãî çàõâúðëèõà âèñîêî âúâ âúçäóõà è ïîëåòÿõà ñëåä íåãî ñ äúëãè íîêòè ðàçïåðåíè äà ïðîáîæäàò. Íî òî áå ãîòîâî- êðèëà çàêðèõà ñòóäåíàòà, äàëå÷íà ëóíà, ðúöå èçÿùíè êàòî â òàíö èçïèñàõà áëÿñêàâ êðúñò â ÷åðíèÿò âúçäóõ, êîéòî çàñëåïè ëåòÿùèòå êúì íåãî ÷åðâåíè î÷è íà çìåÿ è ïðåäèçâèêà áîëêà ïî öÿëîòî ìó ñúùåñòâî. Ðàçÿðåí èçäèøà òîé îãíåí âèõúð êîèòî ïîñëåäâà àíãåëà äîêàòî òîé îïèñâàøå ãîëÿì ïîëóêðúã â çâåçäíîòî íåáå. Ëåêî ñèíÿòà ñâåòëèíà îò òÿëîòî ìó ñìåíÿøå íþàíñè áúðçî äîêàòî êðèëàòà ðåêîíôèãóðèðàõà äèíàìèêàòà íà âíåçàïíî óäúëæåíàòà èì êîíñòðóêöèÿ. Äåìîíúò çíàåøå ìíîãî äîáðå êàêâî îçíà÷àâà òîâà, íî íå áåøå íàïúëíî ñèãóðåí- èëè ñúçäàíèåòî ñå ãîòâåøå äà ãè èçïîëçâà êàòî ùèò ñðåùó ëåòÿùèÿò, è áúðçî íàñòèãàù ãî, íàñðåùà ìó îãíåäèøàù âèõúð êàòî ãè îáâèå îêîëî ñåáå ñè èëè ñåãà ùåøå äà ïîñëåäâà íàé-ñìðàçÿâàùàòà àòàêà ïîçíàòà íà áîéíà åäèíèöà â öÿëàòà èñòîðèÿ íà çåìíèÿò è ñâðúõåñòåñòâåíèÿ ñâÿò.

Èçâåäíúæ ñèíêàâîòî ñúçäàíèå óâåëè÷è ñêîðîñò äî ñòåïåí åäâà ïîçâîëÿâàùà ìó äà îñòàíå âèäèì çà äåìîíñêîòî âúçïðèÿòèå. Ðàçÿðåí òîé ïîëåòÿ ñëåä íåãî áúðçî ïðåâêëþ÷âàéêè ïðåç ñïåêòðè íà ñâåòëèíàòà çà äà ñëåäè ïîëåòà íà ñúçäàíèåòî ÷èÿòî ÷èñòà êðúâ òîé æàäóâàøå. Ëåòÿùèÿò îãúí ñå âúðíà áúðçî â íåãî è îñòàíà äà îáðàçóâà äúëãà îïàøêà çàä íåãî äîêàòî òîé ïðåñëåäâàøå öåëòà ñè. Âíåçàïíî òîâà îò êîåòî ñå ñòðàõóâàøå íàé-ìíîãî ñå ïðåâúðíà â ðåàëíîñò. Òîé íå ðàçáðà êîãà àíãåëà ñå îçîâà äî è íàâñÿêúäå îêîëî íåãî. Ñìúòòåí óæàñ íàìàëè ñèëàòà íà îãúíÿ â íåãî êîãàòî êðèëîòî ïðîðÿçà îãðîìíà ÷åðòà íà ìÿñòîòî, íà êîåòî òðÿáâàøå äà ñå íàìèðà êîðåìúò ìó è ðúêàòà èçðàçÿâàùà êðúñò âúðõó ÷åëîòî ìó, êîåòî çàãëóøè ìèñëèòå ìó ñ åäíà åäèíñòâåíà îçíà÷àâàùà áîëêà. Óñåòè êàê îñúçíàâàíåòî ìó áàâíî çàïî÷íà äà ãî íàïóñêà, äîêîñíàòî îò ñâåòëèíà è äîáðèíà. Àíãåëúò ñ íåòðåïâàùî êðàñèâè ÷åðòè ñëîæè äåëèêàòíàòà ñè ðúêà íà ÷åëîòî íà çâÿðà è íàâåæäàéêè ñå êúì íåãî çàïî÷íà äà ñå ìîëè. Ëèöàòà èì ïî÷òè ñå äîêîñâàõà. Äåìîíúò óñåòè, ÷å êðàÿò ìó å áëèçî. Ñúùåñòâóâàíåòî çà íåãî ùåøå äà ïðåñòàíå.

Ñ ïîñëåäíè ñèëè ñå îïèòà äà îòáëúñíå ïàãóáíîòî çà íåãî âúçäåéñòâèå, è ïî òîçè íà÷èí äà îáúðíå áèòêàòà â ñâîÿ ïîëçà, êàòî ïîñòàâè ðúöåòå ñè âúðõó òåçè íà ðàéñêîòî ñúùåñòâî è ãè îáúðíå íà îáðàòíî, ïðåêúñâàéêè ïî òîçè íà÷èí ñèëàòà íà êðúñòíèÿ çíàê èçãàðÿù ñåòèâàòà ìó, îáðúùàéêè ìàãè÷åñêîòî âúçäåéñòâèå êúì ñòðàíàòà íà ìðàêà. Ñèëàòà íà äåìîíà áå ôåíîìåíàëíà- íà Çåìÿòà íå ñúùåñòâóâàøå ñïëàâ, êîÿòî äà íå ìîæå äà áúäå îãúíàòà ïîä íàòèñêà íà ìóñêóëåñòèòå ìó ðúöå, íî êðåõêèÿò íàãëåä àíãåë óäúðæà óñïåøíî òðîøàùèÿò êîñòè õâàò. Íà ëèöåòî ìó áå èçïèñàíî åäâà äîëîâèì çíàê íà óñèëèå äîêàòî ïðîäúëæàâàøå äà äúðæè ñâåòåùèÿò êðúñò íà äåìîíñêèòå ãúðäè. Íå òî íÿìàøå äà ïîçâîëè íà çëîòî äî îáúðíå íàîáðàòíî êðúñòúò êîìóòî ñëóæåøå. Òàéíñòâåíàòà ìîëèòâà ìó äàâàøå ñèëè. Íå áå æàäóâàë òàçè áèòêà, íå ñå ðàäâàøå, ÷å ïðè÷èíÿâà áîëêà, ìàêàð è òÿ äà áåøå àãîíèÿ ïîäõðàíâàíà îò îìðàçà, íà äðóãî æèâî ñúùåñòâî, íî çíàåøå ÷å òîâà å åäèíñòâåíèÿò íà÷èí äà ñïðå æàäóâàùîòî íåãîâàòà ðàéñêà êðúâ ìàòåðèàëèçèðàíî äåìîíè÷íî ïðèñúñòâèå è ìàêàð ñîáñòâåíàòà ìó ïðèðîäà äà íå ìó ïîçâîëÿâàøå äà óáèâà â çàùèòà, äîðè è àäñêèòå çâåðîâå îïàçâàíåòî íà ÷îâåöèòå, çàðàäè êîèòî Áîã áå ñòðàäàë ñ êðúâòà ñè íàñúð÷àâàøå íåãîâàòà ïîáåäà ñ óñìèðÿâàíåòî íà äåìîíñêèÿ ãíÿâ.

Ìåæäóâðåìåííî áîëêàòà çà çëîòî áå äîñòèãíàëà íåîïèñóåìè âèñîòè.  îò÷àÿíî óñèëèå äåìîíúò îãîëè ñòðàøíè çúáè è ãè çàáè â ðúêàòà íà ñâîÿ äåñåòîêðàòíî ïî-äðåáåí ïðîòèâíèê. Òî èçâèêà ïî-ñêîðî îò èçíåíàäà è ðåøè, ÷å ïðîäúëæàâàíåòî íà òàçè ñõâàòêà ñàìî óñèëâà àãîíèÿòà íà äåìîíúò, äà íå ãîâîðèì çà ãíåâúò ìó, êîåòî äîïúëíèòåëíî ñïîìàãàøå çà äåãðàäèðàíåòî íà íåãîâàòà ñúùíîñò. Àíãåëúò îòïóñíà ëåêî ðúêàòà ñè, äàâàéêè íà äåìîíúò èëþçîðíà ïðåäñòàâà, ÷å ðàíèë ñúçäàíèåòî è èìà øàíñ äà ñå îñâîáîäè. Ñëåä òîâà âñè÷êî ñâúðøè çà ñåêóíäè....Ñâåòëîòî ñúçäàíèå èçðå÷å ïîñëåäíèòå äóìè íà ñâîÿòà ìîëèòâà è íàïðàâè ìàëúê êðúñòåí çíàê âúðõó ÷åëîòî íà ñâîÿ ïðîòèâíèê. Äåìîíúò èçïèùÿ ïðîíèçèòåëíî è çàïî÷íà äà ïðîïàäà êúì äàëå÷íàòà çåìÿ. Íà ëóííàòà ñâåòëèíà, ãëåäàíî îò äîáðà äèñòàíöèÿ ñå âèäÿõà ÿñíî äâå ñëåäè. Åäíàòà îãðîìíà è ÷åðíà ëåòÿùà íàäîëó êàòî ãèãàíòñêî ïàð÷å ïëàò, à äðóãàòà ìàëêà è ñèÿéíà îòïðàâÿùà ñå íàãîðå êúì íåáåñàòà. Åïîñèòå íå âèíàãè áèâàò âèäÿíè è îïèñàíè äîñòîéíî. Áèòêàòà ìàðêèðàùà íà÷àëîòî íà âîéíàòà çà Ñúùåñòâóâàíåòî äîêàðà áîëêà è ìúêà íà ïîáåäèòåëÿò.... Äâåòå ãèãàíòñêè àðìèè çàïî÷íàõà ïðèïðÿíà ïîäãîòîâêà. Îñòàíà äà ñå óòî÷íè ïðèâëè÷àíåòî íà ñàìî îùå åäèí ñúþçíèê, ìíîãî ñëàá, íî è ìíîãî âàæåí. Ïîäîáíî íà öåíåí êàìúê òîé áå öåëòà íà äâåòå ñòðàíè. Åäíèòå ñå õðàíåõà îò íåãîâèòå äóøè, à äðóãèòå ãè õðàíåõà òÿõ. Íî èçáîðúò áå íåãîâ è êðàåí.... À íà åäèí äåïðåñèðàí, íî âñå ïàê ñëàá ïåâåö ìó ñå ïàäíà ÷åñòà äà ÿ ðàçêàæå. Òîâà å ïîâåñò áåç îñíîâíè ïåðñîíàæè è áåç ëþáîâ...

Ñëåäâà ïðîäúëæåíèå......


Ïóáëèêóâàíî îò Amphibia íà 01.03.2008 @ 20:31:40 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   overamarti

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 13:03:15 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Åðåñ" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.