Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 805
ХуЛитери: 3
Всичко: 808

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: LeoBedrosian
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИде ли?
раздел: Разкази
автор: milcho

-Кой иде и защо да бягаме, и кой да бяга, и къде, г-н Радев?
-Ами астероидът иде, оня едноименният, г-не...Та да бягаме на завет, докато премине.
- Кой астероид, оня Годо ли, г-н Радев?
- Ами не, г-не, няма такъв филм. Иван ще да е астероида. Може така да се нарече и се е засилил още от Ивановден и право към БАН се насочва ...и без телескоп се вижда. Него май не го очаквахте ...,а, г-не?
- Да, г-н Радев, ние Годо чакахме, но тоя, туй чудо, да не се надяваш... Над 70 години му е орбитата и кой да се сети, че от такива забранени или по-скоро, не позволени квантови орбити, може да се сурне пак към нас. - Е, що да правим сега, г-н Радев? ...Няма шанс да се укрием ние тук в БАН, ако ни друсне. На Вас там по полските места е лесно – простор, можете и на ляво и на дясно... А ние тука - на ляво – парламента, насреща царя с коня. Назад - синода и незнайния войн ....
- Ама, имате ли си вече вие паметник на незнайния войн..., г-не?
- Да, имаме си, г-н Радев, Гюро Михайлов се казва ...
- Е как така, как така, г-не, как така, хем незнаен, хем има име...
- Така е, г-н Радев, Гюро, е, но от оня век спорят дали е бил войн. Та затуй като не знаем, ний тъй го зовем, “Паметника на Незнайния” ...Хахахаха, г-н Радев!
- Ясно, г-не, тогава какви мерки взимате?
- Ами подаваме жалби срещу астероида, г-н Радев. Той си иде, нооо ние се жалваме от него, и пишем комюникета срещу него. Та белким се зачете в тях и ни отмине, е и после да ни зачете усилията, ако кацне меко, г-н Радев. Всичко става.
- Та защо не се жалвате по-горе, г-не, най-горе т.е.? Там може и декиш да фане?
- Жалвахме се и там, г-н Радев, но те я препратиха обратно нашата жалба до armenskia.pop@bas.bg. И сега чакаме пак становище, та да я пратим в апелационния, оттам в конституционния, от там в безапелационния и от там на където ни видят очите, г-н Радeв. Но май ще е на Запад, в тая посока ще да е, че там бирата е по-по-най...и астероиди падат по-рядко – през 200-300 години ...
- Е, на добър път, г-не, и ако минете по полските места, отбийте се към нас да го питаме и Коперник, да даде съвет, за астероида...
- Дженкуем пане, ще,с стараем... ама и ний стареем ...., г-н Радев. И все по-трудно се местим насам-натам – вдървявяме се т.е.
Иначе 10х за грижите.
Жив да сте!

P.S. Не знам защо един ваш колега след като прочете горната история, заключи ...
- Е, БАН(И) да му мисли(те), и нещо по полски добави, за ситуацията с астероида у нас .... “дупа, дупотенгие другие”, но не го разбирам тоя език :), г-н Радев, та Ви моля сърдечно, да ми го преведете и пратите на лични, сакън не във форума, г-н Радев.

Милчо КИРИЛОВ

25.02.2008 17:07 ЕЕТ София, 4-км – близо до БАН.


Публикувано от BlackCat на 27.02.2008 @ 05:43:28 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   milcho

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 09:21:04 часа

добави твой текст
"Иде ли?" | Вход | 4 коментара (20 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Иде ли?
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 27.02.2008 @ 08:39:05
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
dupa dopotęgnie drugą
dupeto 6te iztegli drugo


Re: Иде ли?
от ANG на 27.02.2008 @ 08:56:29
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
Дядо Йоцо гледа@баба Илиица@Иде ли?

този Гюро Михайлов си е наш, на Филибето, не си го даваме, историята на човешката глупост в Пд е следната: запалил се един военен склад и Гюро бил на пост, изгорял, но не напуснал поста си, а после хората му направили паметник, а после се оказало, че складът бил празен... а после столетие паметникът на човешката глупост си стърчи баш в центъра на Пд, барабар с говорящ паметник до Бирхалето на един градски зевзек-ебач и барабар със стърчащия от гранит Альоша с винтовка в ръка, да се вижда кой ни е обявил война и завзел-поробил, та да го славим и в песни и в поезия - та, Човешката глупост е безкрайна като Вселената, би казал маркс, отивам да подпаля некой парламент, белким и на мен издигнат паметник...


Re: Иде ли?
от kristi на 27.02.2008 @ 22:32:13
(Профил | Изпрати бележка)
Ама ми е трудно да се набъркам в тази история, в която всичко е една метафора /точна и красива/, но щото съм аз - ей ме! :))
Кажи сега, този астероид дето иде, крака, ръце, глава, има ли? Или се щурее като волна птичка божия над всичките ни глупотевици?

Как си, приятел?


Re: Иде ли?
от milcho на 13.03.2008 @ 00:12:46
(Профил | Изпрати бележка)
Ами това е авто-коментар!
Един нов жанр в Хулите!
Да се похваля и аз сам саменичък и да се наругая ...
Та браво Милчо!...дойде и си ойде ...друсна ни малко астероида
(pls. да не се бърка със стероида), но откатната вълна го
сурна обратно и той май ще
съ запилей далече, далече ...далече ....
от БАН вече, "дум спиро сперо", а сега или както
имаше едно предаване "ами сега" ....

Или както казваше дядо ми ...който цял живот и работил с
"македонци" - българи от областта в Южна България наречена Македония!
Та "македонецът" се тюхкал ..."абе казва търсам работа Боре, казва"
ако не нАмерам ... лоша ке йе работата, шо ке ручаме...
а ако нАмерам йош по лоша, кой ке я рАботи рабОтата!!!!"

Оти бре Митре, епа що си дошел от МАкедония тук у София за работа ...
пита дедо ми Борис, лошо ли ти бе там ...
Митрето погледжа отвисако,
Ех куме, казва МакедониЯта, Боре, е златна ...жито као дренки!!!
Е щом е толкова плодородна що щеш тук бре Митре!
Каменье ли ке ядам бре?....!!"
...
Та идеше астероида, дойде и си отиде безславно,
а можеше по-иначе ... можеше!
Ама де акъл де....
Къде ми е това, а къде ми е онова ...
А-къде-ми-е Академията! :) :(