Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 503
ХуЛитери: 2
Всичко: 505

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаА сега на къде…?
раздел: Други ...
автор: NeMePoznavash

Живот…За някои просто дума от речника, за мен – страх от неизвестното. Доста често си задавам въпроса “Какво е живота?”, като от това понятие изключвам мислите за моя собствен. Кой може да ми даде правилния отговор?
Стигнах до етапа в който превес вземат равносметките и желанието да намеря смисъла. Слушах много, може би за пръв път в живота си. Интересувах се още повече просто за да поема в някаква посока. Нали само така мога да разбера дали е правилната...? До сега я сменях доста пъти, лутах се, светих си с фенерче без да зная на къде водят тъмните коридори на този мой живот. Старах се! За много неща прогледнах, защото стоиш ли в тъмното изведнъж започваш да виждаш много, често даже повече от това което искаш. Осъзнах, обаче, че и там не принадлежа , на всичкото отгоре ми беше и студено... Мразя да ми е студено! Особено щом няма кой да стопли изстиналото ми тяло докато спя. Понякога просто исках да не заспивам, защото в съня си виждах живота който търся и с ужас се събуждах изхвърлен от този свят... Палех свещи пак за светлина, но и те не помагаха. Колкото и на брой да бъдат виждах само неясни, размазани образи на хора които идваха и си отиваха. Всеки от тях взе нещо от мен... на някои го дадох доброволно,без да знаят всъщност колко много взимам. Без дори да разберат! И пак сам!И ме е страх, но не толкова, че да не го призная, та нали казват, че не е важно да си безстрашен, а да знаеш от какво те е страх?! Нали?! Така поне можеш да се бориш...
И борбата започна! Една бомба със закъснител, която носих в себе си и единственото което ми трябваше беше повод, защото причини имах доста! Това ме направи още по–сам, но поне ме съхрани. Опитах мястото си да намеря, но света в който бях да МИСЛИШ бе безумно. Да чувстваш – повече от смехотворно! А аз не исках да ми се смеят! И сега не искам! Затова си сложих маската на странник и лицето си покрих с качулка... Потъвах все по – дълбоко в тъмните си очила! Доста мостове изгорих, за да не ме видят. Накрая намерих своя авариен изход и започнах отначало. Осветих живота си, за да виждам всички, вече знаех къде отивам, а всъщност се качвах все по – нависоко, на високо за да видя АЗ къде се намирам. Е, видях се, но какво от това след като останах още по-сам… Намерих се и още се мъча да живея с този в който се бях превърнал. Толкова се старах, обсебен от себе си, че не видях как всъщност се губя, а тези които истински измъчих бяха тези до мен – невидимите. Очаквах го, но не исках да го повярвам. Изгубих и тях, но не исках да го приема, защото всеки един е част от мен. Какво съм аз сега тогава? Събирах парченцата си разпилени, но за някои така и не успях. Вече бях закъснял... толкова рано, а нямах втори шанс. Загубих ги завинаги, а се радвах на измислено щастие... Сам себе си лъгах... Сигурен съм, че сега ме виждат. Знам, че даже и ми се усмихват. Усмихвам се и аз, макар и със стиснати зъби, защото слязох отново при хората, пак да търся своя път. Лекувах рани, които сам си причиних! Не ми беше лесно и сега не ми е, и лошото е, че не мисля, че някога ще бъде. На моменти губя смисъла, но щом намеря някой вече го сграбчвам и му казвам, че всъщност ми пука. Вече спрях да искам, само давам, с надеждата да го приемат. Животът продължава и жесток, и хубав, такъв какъвто аз си го направя...
Никой няма да чете това сгушен в леглото,както аз на нощна лампа. Няма да го прочете и до някой влюбен. Но какво от това? Това е просто история някаква, събрана на лист, дори не е на хартия, защото нищо вече не е такова каквото беше. Искам само да кажа с неясен край, че всичко има причина, че съмнението доста често показва само пречките и от време на време само вярата в себе си ни показва правилния път. И за да съм сигурен че няма пак да съжалявам искам да ти кажа, без значение повод, как и кога, че Ти си важен! И че си заслужаваш! Отвори очи,както аз отварям моитe... Всичко хубаво тепърва ни очаква!


Публикувано от hixxtam на 18.02.2008 @ 21:46:36 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   NeMePoznavash

Рейтинг за текст

Средна оценка: 3.66
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 17:12:08 часа

добави твой текст
"А сега на къде…?" | Вход | 2 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: А сега на къде…?
от mi_me_to на 18.02.2008 @ 22:38:48
(Профил | Изпрати бележка)
Всички понякога губим смисъла,дори себе си,но оцеляваме,всеки по своему!Не трябва да губим само надеждата и да очакваме онова хубавото дето ни предстой!Скоро прочетох една мисъл,която много ми хареса"Животът е борба другото е очакване " и се съгласих напълно с нея.поздрави


Re: А сега на къде…?
от NeMePoznavash на 21.02.2008 @ 18:28:48
(Профил | Изпрати бележка)
mmmmmm...mersi za komentara...po princip rqdko pisha,moje bi tochno zashtoto ne davam vunshno izrajenie na vutreshnoto si systoqnie chesto, no nqkude chuh, che kolkoto poveche chovek podtiska nujdite ili chuvstvata si, tolkova po-golemi shteti nanasq varhu psihikata si;)a az opredeleno nqmam namerenie da se travmiram i tochno zatova v kraq na tazi edin vid izpoved na anonimen potrebitel iskah da pokaja che vupreki vsichko zapazvam polojitelnata si naglasa i iskreno /a ne prestoreno/ dobro nastroenie! i mislq che tova e nachina ili pone moq nachin da produljavam napred....

]


Re: А сега на къде…?
от DenSiana на 19.02.2008 @ 17:43:43
(Профил | Изпрати бележка)
interesno..