Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 569
ХуЛитери: 6
Всичко: 575

Онлайн сега:
:: VladKo
:: Marisiema
:: Albatros
:: Oldman
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЖена втора употреба
раздел: Други ...
автор: bedstvieto

Тъжна равносметка на 30 годишен живот .Но за съжаление е така . Официалната жена е като официалната рокля. Неудобна , скрита на тъмно , вадена при необходимост .
Как се сдобиваш с това определение е трудно да се схване . Просто минава малко време и осъзнаваш , че си официалната . ( това след брака) .
Мен на пример ме вадят от нафталина , когато се ходи на гости в родата . На другата и пишат стихове и я показват във веселите приятелски компании . Тя е трофея . На мен ми заявяват :
- Ти ще работиш и раждаш !?
На другата и рисуват чувствени балади и галят кожата с рози .
Не знам дали причината е в халката , ама май не е . И защо е така по дяволите пак не разбирам или се правя , че не разбирам . На времето , когато не виждах тези проблеми бях убедена , че жената е виновна за изневярата не мъжа . Сега тази убеденост ми скърши ината на две . Не съм се занемарила , не ходя покапана , обезкосмявам се редовно , нямам парфюм под 100 лева ,ама кво от това ? Явно си е до мъжа ... Като няма вече очи за тебе и птичка да станеш пак в нафталин ще се въргаляш .
Ами има резон ... Като се замисли човек , каква романтика има в мръсните дрехи , чистенето на кенефа и носенето на 10 торби след пазара в събота ? Мен ме виждат сутрин по пижама да търча да мия дупета и разхождам кучета . Другата я виждат вечер винаги гримирана и на високи обувки .
Горчи ми в устата обидата . Яд ме е , че всеки път когато мъж ме покани на среща аз му показвам халката , ако не схване вадя снимките на децата и кучетата . Яд ме е че съм неудобната празнична рокля ... Ама съм черна и на дупки . Жалко ... Радвах се , че съм млада и се лъгах че съм обичана . Кофти е да разбереш , че има и друга ... Скандали не правя . Ще ме попитате защо ли ? Има ли смисъл ? За любовта и брака трябва да са двама . Вътре в мен валя , бесня , ви тази тъпа и неотстъпчива болка , после ... После си казах „не искам да знам” и увиснах тъжно на закачалката в гардероба .
Там ме наведоха странни мисли ... Ами стъклена обувка да бях ? Малко сънце и щях да грея . На бал поне щях да отида . И дори да се счупя ще бъде бързо , няма съдраното да ме дърпа и мъчи .
Чакам свадба или погребение не дай Боже , че да ме покажат и родата да ме гледа с насмешка , защото знаят . И аз знам ... Но си трая . Другата блести на веселите поводи , като нова звездичка в небето . Да е жива и здрава , да не стига до втора употреба ...


Публикувано от hixxtam на 18.02.2008 @ 21:15:20 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   bedstvieto

Рейтинг за текст

Средна оценка: 3
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 14:44:32 часа

добави твой текст
"Жена втора употреба" | Вход | 4 коментара (11 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Жена втора употреба
от snejen_bor на 18.02.2008 @ 21:44:19
(Профил | Изпрати бележка) http://free.hit.bg/snejiart/
Пародия на съдбата ,хубаво измислено актуално и истинско .ПОЗДРАВИ !!!!!!!!!!


Re: Жена втора употреба
от gek на 18.02.2008 @ 22:32:39
(Профил | Изпрати бележка)
Без да коментирам съдържанието, правописът е истинско бедствие!


Re: Жена втора употреба
от severina (sanya@dir.bg) на 19.02.2008 @ 11:27:35
(Профил | Изпрати бележка)
Деси, не забравяй че когато „другата” застане на твое място и стане Съпруга и нея ще я вижда сутрин чорлава и по пижама, и тя ще стане „жена втора употреба” … и тогава друга ще заеме мястото на тази която я показват във веселите приятелски компании … както ти казваш „Всичко си е до мъжа!”

И не си заслужава да си „официалната рокля с която се ходи на гости в родата” – никой не заслужава да се отнасят с него „само за пред хората”.
Пожелавам ти да си намериш истински мъж (знам че такива почти няма – за съжаление), за който да не си просто майката и съпругата която носи 10 торби от пазара, мие дупета и разхожда кучета, а такъв който да те гледа в очите с обожание и да е готов на всичко за теб! Ти го заслужаваш – изстрадала си толкова много – пожелавам ти го от сърце!

Така че следващия път когато някой те покани на среща не му показвай халката си, а си помисли че може точно той да е истинския! Късмет!



Re: Жена втора употреба
от restart на 21.02.2008 @ 14:14:23
(Профил | Изпрати бележка)
Истинска си както винаги. Поздрав