Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 431
ХуЛитери: 2
Всичко: 433

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: hunterszone

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСофия-Червен бряг(нещо като пътепис)
раздел: Разкази
автор: npoBpaTeHuk

Беше ден десети от месец май 2006 година.Дръпнах някой упражнения от университета за да мога да пътувам,та да се приготвя за концерта на Europe(който беше едно невероятно преживяване,което остави неизтриваеми спомени в съзнанието ми).Не че беше проблем да си тръгна на другия ден,но все пак си е друго човек да преспи в родния си дом преди такъв концерт.
Занятието(мисля по ТЕ) приключи около шест и половина вечерта,затова реших да не бързам и да пътувам с влака София - Кардам(имах малко смесени чувства към него,защото преди това бях пътувал в него след едно кръводаряване и стърчах прав близо три часа,но за сметка на това бегло се запознах с един феноменален човек).Към седем и нещо бях на спирката ТУ и очаквах 413.Със скромен багаж - раница пълна с протоколи,няколко тетрадки и разни химикалки,моливи и линии,но определено най-важното нещо което носех в мене бяха десетина плаката на Iron Maiden,все пак концерта беше след по-малко от месец и щеше да бъде глупаво да не снабдя приятели с доказателство за това паметно събитие.
Качвайки се в полупразния автобус си намерих място в лявата му част.По този начин пред мен се откри още горещата картина на майски залез.Небето,Витоша,сградите - всичко беше хванато в магията на този неповторим край на един пролетен ден.Изведнъж в главата ми се появиха фалшиви спомени за времето,когато младите са се събирали с китари или около лентови магнетофони и са попивали песните на Nazareth,Purple и Heep,виждайки в прекрасния майски залез репетиция за едно юлско утро.Още тогава ме побиха от онези приятни тръпки,които усещаш,срещайки прекрасни очи.Знаех,че пътуването ще е специално,не само заради петъчния концерт - там щеше да бъде Даниел и Румен и щяхме да си попеем на воля,без на никой да му пука колко фалшиво и бездарно го правим.В 413 беше почти празно и опиянен от залеза и мислите за преди 30 години не усетих кога пристигнах на Централна гара.
Взех си билета и убих малко време с радио на гарата.През цялото време изпитвах наивен страх,че някой ще ми грабне плакатите.Трябва да отбележа,че има макар и минимална доза романтизъм в огромното хале на гарата.Навява тънка носталгия и тъга по отминала епоха,неосъществени срещи,множество човешки съдби.В крайна сметка пристъпих към съвсем обикновен бърз влак,който освен мен щеше да отведе и много други хора по техните неясни пътища.Очаквано,хората все пак не бяха толкова много.В моето купе бяхме четирима души,от които един слезе на гара Север.В крайна сметка останахме трима - млад мъж,жена и моя милост.Интересното беше,че така и не обелихме дума помежду си - всеки беше седнал в различен край и се беше затворил в собствените си кошмари и надежди.Не ми остана друг избор,освен да си пусна музика и да се "изключа".За добро или лошо след Своге се посъвзех и тогава...
Който не е пътувал в полупразен влак,в ясна майска вечер,слушайки Radio Ga Ga на Queen просто е лишил душата си от невероятна емоция.Чувайки първите думи от песента нещо в мен пламна.Страшен копнеж ме накара да изкоча в коридора,който за невероятен мой късмет не беше осветен,да отворя прозореца и да погледна звездите.Въздухът на Стара планина,ритмичното потракване,гласът на Freddie Mercury и светлината на хилядите слънца окончателно ме откъсна от действителността,такава каквато никой не я обича - вулгарна,несправедлива и грозна.Магията продължи с Тангра,БТР,Сигнал,Toto,Floyd и вчички онези песни,които те карат да летиш и странстваш в прекрасни земи.Изведнъж в ушите ми зазвуча Clapton с безсмъртната Wonderful tonight.Според мен какъвто и да си,от където и да идваш,каквото и да е твоето верую любовта те сграбчва при гореспоменатите условия.В мислите ти нахлуват бленувани мечти за прекрасна майска нощ,цъфнали дръвчета,прекрасни звезди и две влюбени души.Ах,колко ми се иска всичко да е истина - да има такова място,където може да танцуваш на воля под прекрасното пролетно небе,тук там да се чува някоя птичка,далече от града,далеч от мрака.Да си на място където и нощта е по-светла от ден,където съществува само вечността.Как си спомних зелените очи,спомних си и сините очи,които почти ме върнаха към живота - тези същества,които бяха далече от мен,които даваха любовта си на някой друг,може би по-добър или по-лош.Как копнеех да танцувам със сборен образ на тези прекрасни създания.Копнеех за амалгама,която да представлява ангела на любовта и след "Oh my darling, you were wonderful tonight" да последва целувка и безсмъртие...
Пристигнах.Още леко замаян от прекрасното пътуване,напълно зареден от въздуха на Балкана и мечтите,които мозъка ми беше изваял,като подарък за мен,си дойдох в града "в който друго , освен да се влюбиш
просто няма какво да се случи".Румен ме чакаше се някакво колело,дадох му част от плакатите за разпределяне и се насочих към вкъщи и съня по необходимост - все пак утре щеше да се вика.В последните метри преди дома погледнах звездите,звездите които бяха свидетели на безсмъртието.


Публикувано от BlackCat на 08.02.2008 @ 08:07:18 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   npoBpaTeHuk

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 15:41:16 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"София-Червен бряг(нещо като пътепис)" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: София-Червен бряг(нещо като пътепис)
от Ada669 на 08.02.2008 @ 17:06:47
(Профил | Изпрати бележка)
Защо не написа това "нещо като пътепис" в дневника си?