Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 707
ХуЛитери: 4
Всичко: 711

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: Mitko19
:: AlexanderKoz

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЖена на място
раздел: Хумор и сатира
автор: ddimitrovad2

Случи се така, че преди десетина години имахме възможността да си купим свое собствено жилище.
Там се роди първата ни рожба, след известно време и втората. И именно заради тях с умиление се сещаме за онези години, които прекарахме в това уютно гнездо, свито в онзи най – висок и огромен блок, чиито собственици биха пренаселили едно средно голямо село.
Аз съм твърде социална личност, и поради това, още при самото ни нанасяне там, изживях голяма трагедия – моят мъж категорично ми забрани да контактувам с нашите безбройни съседи. Дори отказа да ми разреши просто да им кимам в отговор на техните поздрави за добър ден или пожелания за приятна разходка. Това наистина ме смаза психически.
Аз съм социален тип човек и за мен е от първа необходимост да завързвам разговори. Толкова съм социална, че за мен не е важно дали разговарям с някой интелектулец, простак, циганин, или българин, просто трябва разговор да има! Толкова съм социална. Затова можете да си представите колко отчаяна се чувствах заради категоричността на собствения ми мъж.
Точно след месец аз му простих. У дома се изредиха няколко съседи, чиито имена дори не знаехме, да искат пари назаем. Както сами се досещате, ние си ги изпращахме по живо, по здраво, без да им дадем и една стотинка от скромните си спестявания или месечните си възнаграждения.
Мина се известно време и социалното у мен отново проговори. Имах нужда от контакти. За мое щастие случайно се запознах с едно съседско семейство. И те млади, с детенце като нашето. Събирахме се един – два пъти. Чувствах се отново щастлива и социална. Докато не срещнах съседа от етажа. Бе мъртво пиян. Хвана ме за слушател. От заваляните думи между хълцанията му, аз успях да разбера, че той знаел за дружбата ми с това младо семейство и бил категорично против нея. Искал да ме предпази от тях, защото знаел,че мъжът се занимавал с опасен бизнес. Подразбрах и нещо за крупни далавери и връзки с дебеловрати момчета. Обзе ме страх. Такъв страх, че срещите ми с това младо семейство се сведоха до нула.
Отново се чувствах асоциална и нещастна. И тази ми нещастност щеше да ме доведе до лудост, ако не бях си втълпила , че съм жена на място, а не някаква никаквица или лукова глава. Защо ми трябваше да слушам когото и било, особено някакъв си съсед – пияница! Така започнах безкрайните си запознанства с безчислените си съседи. Същите тези многобройни запознанства бяха предимно с мъже. За първите едно-две споделих с моя мъж. Той, видимо натъжен, пожела повече да не чува за това. А това от своя страна бе добре дошло за мен. Не спирах да се запознавам. Чувствах се щастлива и отново социална! Всичко това продължи около осем години, докато не се наложи да заживеем другаде. Тук е мястото да споделя, че тези запознанства не прерастваха във връзка или приятелство. Те бяха по – скоро индиректни. И винаги се осъществяваха пред нашия вход, посредством безбройните му налепени снимки с малки тексчета и големи надписи ,, поклон,, пред светлата им памет.


Публикувано от Administrator на 25.01.2008 @ 17:21:54 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   ddimitrovad2

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 29495
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Жена на място" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Жена на място
от Dimi на 01.05.2008 @ 07:50:42
(Профил | Изпрати бележка)
Преди да се омъжа и аз бях с фамилия Димитрова, така се получаваше квадтрат с малкото ми име.
Много ми хареса разказа ти. Продължавай да разказваш, ще ми е интересно да прочета още!


Re: Жена на място
от ddimitrovad2 на 08.05.2008 @ 07:09:30
(Профил | Изпрати бележка)
благодаря ти

]