Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 757
ХуЛитери: 3
Всичко: 760

Онлайн сега:
:: pc_indi
:: Marisiema
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГлоба
раздел: Хумор и сатира
автор: pord

Човек не си избира не само родината и родителите, но и съседите. Комшията ми Спиро е нечут характер, кротък бунтар, възмутен човек. Вечно е недоволен и неудовлетворен.
Срещите с него са неизбежни като сметки за ток; правил съм си какви ли не експерименти със забавяния, избързвания и навременни прибирания и излизания от вкъщи, но уви. Веднъж дори минах през балкона, но той ме чакаше невъзмутимо долу и ми подаде ръка, за да ми помогне да скоча!
В момента Спиро е възмутен от задръстванията.
-Да ти кажа право – вика ми вчера, - не са ми дерт организираната престъпност и убийствата на мафиоти посред бял ден. Много повече ме тормози простотията. Според мен тоя свят е създаден за простите – да си живеят живота!
Учуденото ми изражение му дава повод за нова тирада.
-Да вземем градския транспорт – казва и докато не му кимна с разбиране, не продължава. – Тия задръствания още повече разкриха нашта простотия. Претъпкано е, непрестанно звънят джиесеми, говори се гръмогласно и се носи безсрамен ученически кикот. Право да ти кажа, човешкият глас е станал най-страшното оръжие за масово поразяване! Не ми пука за ПРО, бомбите с обеднен уран и атентатите в Багдад, вбесява ме това непрекъснато дъра-бъра за глупости!
И в детайли ми описва своите приключения по тролеи, автобуси и маршрутки.
-Видиш ли два-трима, че се познават – с поверителен тон ми прошепва Спиро, - бягай настрана, че ще ти надуят главата.
-Бе толкоз грижи си имам – отвръщам му, - въобще не ги чувам…
-Уж голям град, а толкова хора се познават! Да не говорим за учениците – внезапно настръхва той. – Бях против стачката на даскалите, щото на кой му стигат парите, ама като свърши, идиотчетата пак тръгнаха на училище и настана ад. Вечно ходят на групи и вдигат адски шум. Особено са опасни глезлите – прошепна Спиро и се огледа. – И две да са, могат да вдигнат цял рейс на глава…
Вдигнах безпомощно рамене.
-Виновни са медиите, щото ги подкокоросват към славолюбие и те са готови на всичко, за да се прочуят. Ами джиесемите? Виновни са мобилните оператори – зарибяват ги с безплатни минути и те плямпотят с часове. Не си отлепят апаратите от ушите. Да беше един импулс 15 лева, ще ги питам тогаз!
-Е, скоро ще им мине модата – рекох миролюбиво.
-Не знам къде да застана в тролея. Още на спирката се оглеждам - има ли някои да се познават, или някоя ученическа банда, или пък от ония, дето са петимни да те заприказват и да залеят целия свят с възгледите си. Но всеки път ме изненадват! Вчера открих местенце до някакъв непрокопсаник, а точно неговият джиесем звънна пронизително – клошар на вид, а с джиесем като слънце! – па като викна с цяло гърло, говедото му с говедо! Веднага се промуших през тълпата; пука ми, че ме псуват, важното бе да избягам надалече. В другия край гледам един прилично облечен, видя ми се темерут, та едва ли щеше да се заприказва с някого. Ала щом го доближих, подлецът извади контрольорско елече и издекламира професионално: „Карти и билети за проверка, моля!”
-И кво стана? – рекох, колкото да кажа нещо.
-Как кво?! – сопна се Спиро. – Глоби ме, щото забравих да си дупча билет, докато търсех безопасно място. И да му обясниш това, ще ли те разбере? Нима някой някого разбира?
С този риторичен въпрос Спиро ме заряза насред площадката и възмутено си отключи вратата.




Публикувано от aurora на 23.01.2008 @ 11:59:44 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   pord

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 13:16:15 часа

добави твой текст
"Глоба" | Вход | 2 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Глоба
от Ficho на 23.01.2008 @ 12:03:05
(Профил | Изпрати бележка)
Чудомиреееееее! :)))


Re: Глоба
от seso-sms-o на 23.01.2008 @ 15:42:42
(Профил | Изпрати бележка)
Както е казано вече - Умиране има, отърване - нема!:)