Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 800
ХуЛитери: 3
Всичко: 803

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: pc_indi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМоите съвети
раздел: Хумор и сатира
автор: ddimitrovad2

Смятам за свой дълг да се отблагодаря на обществото, в което израстнах , развих и се превърнах в такава значима личност.
Изпитвам вопиюща необходимост да ви предам своите знания за живота, който понякога е доста труден и нерадостен, да ви предпазя от неговите капани и изобщо да ви помогна да избегнете грешките на много мои близки , които никак не се вслушват в съветите ми (поради една или друга причина) .
В моя град има малък открит басейн. Но, моля ви, не си представяйте идиличната картинка на плицикащи се майки, татковци и техните деца.
Това е една средно голяма, с каменисто, зеленясало дъно яма, пълнеща се от огромна тръба с минерална вода, която после се изтича в плитчините на морето, точно край плуващите посетители на плажа.
Зловонието е неописуемо, поради естеството на водата. Популярността на басейна ,обаче, е огромна, и това е довело до максималната му използваемост.
Купища народ всеки ден потапя своите морни тела, които са най – често на хора от смуглото общество, решило както да си почине от нечистите сделки по пазарите, така и да се почисти , чисто физически, с гъба и сапун.
Фенове на тази освежаваща баня са и ежедневни посетители, чиято възраст е между осемдесет и три и деветдесет и две години. И всичките са там с направления от личния си лекар или психиатър.
На мой близък му препоръчаха лечение с кални бани, поради травма в ръката.
Но мисълта за купищата миризлива,черна кал , в която трябваше да прекарва часове, дни наред, го изплаши. Реши да се възползва от лечебните свойства на минералната вода във въпросния популярен безплатен басейн.
Тук идва ролята ми на загрижен ваш сънародник – никога, ама никога не пренебрегвайте съветите на доктора! Щом ви е казал кални бани, това ще рече кални бани и единствено кални бани, а не разни други благоуханни аналози!
Вместо да се наслаждава на стихващата болка в ръката, моят млад, близък приятел е трябвало да отнесе на ръце чак до спешната помощ седящата до него деветдесет и една годишната дама,облечена с оскъден бански костюм.И това се е наложило поради топлинния удар, който е получила. Огромната психическа травма, която моят близък приятел получи от видяното и усетено в прегръдката си, не може да се компенсира от подобреното състояние на ръката му. И днес, от време на време, получава конвулсивни тикове при неволното споменаване на тази история.
Вярвам, че ще запомните урока. Никога, ама никога не пренебрегвайте съветите на доктора. Моите също.
Трябва да ви науча и как да се държите, ако случайно, не дай Господ, трябва да се редите на опашка в бюрото по труда. А там опашките са винаги огромни и бавно придвижващи се. Същите тези опашки , а и съдържащите се в тях понамирисващи и с тъмен целогодишен загар по цялото тяло хора , те карат да се разтрепериш. Дори те карат да си изпълнеш съзнанието с разни грозни реплики, включващи техните майки и някои скрити части на същите тези техни майки. Моя много близка,чакаща на такава опашка , поради доброто си възпитание и единствено поради него, едвам се въздържала от такива невъзпитани мисли. Но останала разтреперена, дори когато дошъл нейният ред да събеседва с чиновниците от въпросното бюро по труда.
Никога,ама никога , когато влезете в канцеларията им толкова разтреперени , обезумели и с прахосано време, не им се карайте! В никакъв, ама в никакъв случай не ги обвинявайте за моментното си състояние и за загубените часове по опашките им, само защото, видите ли, сте закъснявали за работа!!!
Ама каква работа?! Нали тъкмо за получаване на работа сте при тях! Какво безочие! Ако ви се размине съденето за попълване на декларация с лъжливо съдържание и държавна измяна, ще трябва много да черпите, защото ще ви се е разминало лежането по родните затвори. Чувала съм и за по – лоши, съседни затвори, но и нашите не оказват благотворно влияние, както на психиката,така и на физиката ти.
Винаги се вслушвайте в съвета ми за спокойно, равномерно дишане и казване първо наум на това, което след малко бихте бълвнали , и заради което би ви грозял затвор!
И друго искам да научите от мен, в случай, че газовата уредба в колата ви започне да изпуска, а дишането ви стане трудно и очите се просълзят от многото задушлива газ в малкото ви купе.
Несъмнено трябва да посетите съответния сервиз и с много молби да прередите цяла дузина чакащи, защото имате съмнение, че всеки момент колата ви може да гръмне. Обещайте ми никога, ама никога, да не се доверявате на собственото си обоняние пред толкова много, прередени от вас, чакащи!
Защото само след минута главният сервизаджия важно ще извади от багажника на вашата кола и ще покаже на вас и на всички, прередени от вас, една малка , прилежно сгъната торбичка. В нея той ще открие, уловената преди десетина дни от вашата дъщеричка, малка и вмирисана рибка. В първия момент ще ви идва да се развикате от щастие, осъзнали, че колата ви е нямала намерение да избухва, но в следващия - ще се чудите в коя земя да се денете от срам, обградени от бурния смях на всички ония чакащи, които вие сте имали неблагоразумието да прередите.
Ако пък ви се наложи да изпълните сложен акробатичен скок, с цел да впечатлите любим човек, или за да предизвикате завист у околните, заради това си спортно умение, или пък просто ви налагат по физкултура да прескачате коза -непременно трябва да чуете съвета ми.
Задължително, ама задължително, преди въпросния скок трябва да бутнете в ръцете на някой от наблюдаващите вашия мобилен телефон, включен на режим ,камера,. Единствено по този начин ще документирате счупването на собствения ви крайник. Точно така направи мой любим родственик. Сега той е щастлив, че може на бавен каданс да открие грешката в своята техника , довела до временното му осакатяване, прескачайки високата желязна коза. Именно по този начин и вие ще можете да осъвършенствате акробатиката си, за да впечатлявате любими и не дотам любими хора.
Ако пък сте решили да си имате детенце, единственото важно за вас е то да се роди живо и здраво. Но тежко ви, ако бабите и дядовците на това неродено още внуче, решат то да бъде задължително от определения от тях пол. Моят съвет е на всяка цена да угодите на прищявката им, каквото и да ви струва това. На мен, лично, ми струваше два пъти, и пак не постигнах желания от тях резултат. И се случва в месеца поне веднъж да ми го натякват.
Ако пък сте ученик в първи клас (не намеквам,че сте го карали безброй пъти), отново имам какво да ви посъветвам. След като сте си изрисували красиво, както само вие си знаете, глинената купичка по изобразително изкуство, през ум да не ви минава да я слагате в торбичка и с движения, подобни на перките на въртолет, да започнете да я мятате. Първо, защото можете да я счупите и тази глинена красота да изчезне завинаги, и второ - по всяка вероятност ще я счупите в главата на свой съученик. Има и трето – със сигурност ще му я счупите.
Когато влизате в училище, винаги, ама винаги си сваляйте палтото насаме. В противен случай ще останете не по – малко изненадан от целия ви клас, че сте забравили да си сложите полата, респективно панталона.
Ако поне малко се вслушате в тези съвети, уверявам ви - ще сте ми благодарни. Но ако случайно разбера, че изпълвам съзнанието ви с разни грозни кратки текстчета, включващи мои близки роднини и техни анатомии, никога, ама никога повече няма да ви давам своите ценни , безплатни съвети!
Искрено ваша Д.


Публикувано от BlackCat на 21.01.2008 @ 05:10:59 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   ddimitrovad2

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 15:10:09 часа

добави твой текст
"Моите съвети" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.