Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 938
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 938

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅñåííî
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Summerborn

Ñòîèø ñè è ñè ïèøåø äîìàøíîòî.Íÿêúäå äî òåá ñå ÷óâà “Tokyo Drift Ost”.È âñúùíîñò äîðè íå ñè ïèøåø äîìàøíîòî,à èçìèñëÿø êàêâà èñêàø äà áúäå ó÷èëèùíàòà óíèôîðìà.Óæ.
Ìèñëèø çà íåùî ñúâñåì ðàçëè÷íî.Çà Íåÿ,íàïðèìåð, è ñå óñìèõâàø.Ðàçñååø ñå çà ìàëêî è êàæåø íÿêîÿ ãëóïîñò,è ìèëàòà òè,èíà÷å ñåñòðà,ñå ïðîâèêíå êàòî íà ïàçàðà “Àðå ñòèãà ñè ìå çàíèìàâàë áå,ïèøè ñè äîìàøíèòå ñàì” è çâó÷è ãðîçíî. Ìàé å âðåìå äà ñïðà äà ñå ïðîâèêâàì. Ìëúêâàø è ñå îáðúùàø îòíîâî êúì áþðîòî ñè.Ïðàçíèÿò ëèñò áåçìèëîñòíî î÷àêâà äà ãî èçïèøåø ñ íÿêàêâè ãëóïàâè ðàçñúæäåíèÿ çà Êàðàëèé÷åâ.”×îâåêúò å ïèñàë ïðèêàçêè,õîðà.Íå å î÷àêâàë äà òúðñÿ Åäèïîâ êîìïëåêñ ó Àíåòî.” Íåêà ãî çàðåæåì çà ìàëêî.À êàê òè ñå õîäè íà ïëàæ.Íàïðàâî íå å èñòèíà.Êîé ãî èíòåðåñóâà,÷å ÿíóàðè îêîí÷àòåëíî ñå å äåïðåñèðàë îò äúëãîâåêîâíèÿ ñè èìèäæ íà ñòóäåí è âåòðîâèò è å ðåøèë äà ñòàíå bright&shiny?Âå÷å ñè ïðåäñòàâÿø êàê ñòúïâàø áîñ ïî ïÿñúêà è èçâåäíúæ òå ñåïâà øóì îò ñòúðæåíå íà êîëåëà.Èäâà îò ëåêî îòâîðåíèÿ ïðîçîðåö.Òîëêîâà äîáðå ñå å âæèâÿë ÿíóàðè â íîâîòî ñè àìïëîà,÷å è òîâà ìîæåø äà ñè ïîçâîëèø.
Êîëåëàòà,âñå ïàê.Íå ñà àâòîìîáèëíè,à íà ñêåéòúð.È ïàê èäâà ñïîìåíúò çà ëÿòîòî è ñúñòåçàíèåòî íà Ìîðñêà ãàðà.×àñîâåòå,ïðåêàðàíè â ÷àêàíå áÿõà ïðàâîïðîïîðöèîíàëíè íà èçïèòèòå áèðè è ñâàëêèòå. Õóáàâî áåøå,à after-party-òî áåøå îùå ïî-õóáàâî.Íàé-õóáàâè îáà÷å áÿõà ìîìè÷åòàòà öåíòúðà íà äèñêîòî. È òàì ñå çàïîçíà ñ åäíà-äâå. Íå ìîæåø äà ñè êðèâèø äóøàòà è äà êàæåø,÷å íå íàìåðè ëÿòíàòà ëþáîâ. Ìàé áåøå ïëàæíà – ñ ðàáîòíî âðåìå îò 9 äî 3 ïðåç íîùòà è ïîñëå ó âàñ. Õóáàâî áåøå. Öÿëî ëÿòî íå ðàáîòè, åååõ. Æèâîò. À ìàé òðÿáâàøå – êàòî ñå âèæäàøå ñ ïðèÿòåëèòå,ãè áúçèêàøå,÷å ñà ïî÷åðíåëè íå îò ñëúíöåòî,à îò ðàáîòà. Îáà÷å êîé ïîñëå ñè êóïè Converse è áåøå ñóïåð ïè÷à? Å,ñåãà,íèå íå äúðæèì òîëêîâà íà 100-ëåâîâèòå êåöîâå,àìà äðóãî ñè å. Ñïîð íÿìà.
È èçîáùî õóáàâî ëÿòî áåøå. Ïàê ñå ñåòè çà Íåÿ. Òÿ îáà÷å íå å ïëàæíà,åñåííà å è öâåòîâåòå é îòèâàò. Êàðà òå äà ñå óñìèõâàø è äà ñå ÷óâñòâàø ñèãóðåí ñ íåÿ, çíàåø, ÷å íå å ïëàæíà è íÿìà äà èçáÿãà ñ Ïåøî. Íå,÷å òå çàáîëÿ,äå. Òå ìàé îùå ñà çàåäíî. Íî òâîåòî ìîìè÷å å åñåííî è ñ íåÿ ñåçîíúò òè ñå âèæäà îùå ïî-äîáúð è îò ëÿòîòî. Ìàé å âðåìå äà é ñå îáàäèø äà èçëåçåòå. Êàðàëèé÷åâ è äîìàøíîòî ùå ïî÷àêàò.
Öåëóâàø ñåñòðà ñè ïî áóçàòà íà èçëèçàíå. Íèùî,÷å ïîíÿêîãà òàêà ñå ïðîâèêâà. Òÿ âñå îùå íå å íàìåðèëà ñâîåòî åñåííî ìîì÷å.


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 16.01.2008 @ 20:58:06 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Summerborn

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
384 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 6511
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Åñåííî" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Åñåííî
îò saucer íà 21.04.2008 @ 15:30:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
è òóê 5