Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 403
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 407

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàâúòðåøåí äèçàéí
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: kamo

Âå÷å ìðàçÿ äî ñìúðò âúòðåøíèÿ äèçàéí. Òîãàâà îáà÷å îùå íå.
Íîâàòà êîëîíà â äíåâíèÿ òðàêò áåøå íàïðàâî ñóïåð. Èçíåíàäàòà - òîòàëíà.
Òÿ ñòîåøå íàñðåä ñòàÿòà - ñòåíèòå ïðÿñíî áîÿäèñàíè â áÿëî, áàð ïëîòúò - ëèëàâ, êîëîíèòå ðàçäåëÿõà ïîìåùåíèåòî íà òðè ÷àñòè - êóõíÿ, äíåâíà è òðàïåçàðèÿ, îò êîåòî èçãëåæäàøå îùå ïî-÷èñòî, ïðîñòîðíî è ìíîãîôóíêöèîíàëíî.
Îáè÷àì òå, áåáå!-ïðîøåïíà òÿ òàêà, êàêòî ãî ïðàâåøå íàâðåìåòî è îáâè ðúöå îêîëî øèÿòà ìè.
Ñàìî äåòî íå ìè íàïðàâè ñâèðêà ïðåä ìàéñòîðèòå.
Êîëîíàòà íàèñòèíà ñè ñòðóâàøå ïàðèòå.
Îñâåí òîâà íàâÿðíî ùåøå äà ñïàñè ñåìåéñòâîòî ìè.
Ïîãëåäíàõ ÿ. Òÿ íå ïîìðúäíà. Ùÿõ äà ñå ó÷óäÿ àêî áåøå.
Íå è â òîçè ìîìåíò.
Ìíîãî ïàðè è íåðâè ìè ñòðóâàøå, ìàìêà è è êîëîíà!
Äíèòå ìèíàâàõà íåóñåòíî êàòî ñúí. Ñåäìèöèòå ñå ïðåëèâàõà â ìåñåöè. Äîðè è íåî÷àêâàíîòî èç÷åçâàíå íà ìàéêà è íå ìîæåøå äà ïîìðà÷è íàïúëíî ðàäîñòòà è îò æèâîòà, îò ìëàäîòî è ñåìåéñòâî, îò íîâàòà è êúùà. Çàëèñâàøå ñå â îáçàâåæäàíå è ãëåäàíåòî íà ìàëêèÿ, à òîé áåøå èñòèíñêî ñúêðîâèùå. Êðîåøå ïëàíîâå çà áúäåùåòî. Æèâååøå çà äíåñ è óòðå. Ìèíàëîòî ïîñòåïåííî èçáëåäíÿâàøå è îñòàâàøå íàçàä, à çàåäíî ñ íåãî ñè îòèâàøå è ïðèçðàêúò íà ïðîêëåòàòà è ìàéêà.
Êàêâî ñòàíà? Êúäå èç÷åçíà? Çàùî? Òàêèâà âúïðîñè ñè çàäàâàøå ïîíÿêîãà òÿ â èçáëèê íà çàêúñíåëè ÷óâñòâà, íî ïîñòåïåííî íåùàòà ñè èäâàõà íà ìÿñòî. Æèâîòúò ïðîäúëæàâàøå. Àïàðòàìåíòúò îò äåí íà äåí äîáèâàøå âèä. Íåùàòà ìåæäó òÿõ êàòî ÷å ëè âå÷å âúðâÿõà äîáðå. Íàé-ñåòíå.
Å, òîâà áåøå âñè÷êî, êîåòî èñêàõ.
Äîðè è ñ öåíàòà íà åäíà íîâà è... èçëèøíà êîëîíà.
Òÿ îáà÷å íå ãî çíàåøå. Èìàì ïðåäâèä òîâà, ÷å êîëîíàòà ÍÀÈÑÒÈÍÀ áåøå èçëèøíà. Àêî ìàéêà è áåøå âñå îùå ñðåä íàñ, ùåøå ñòî íà ñòî äà ìè ãî íàòÿêâà ïî äåñåò ïúòè íà äåí äî êðàÿ íà æèâîòà ìè. Òÿ îáà÷å íå áåøå òóê. Áåøå èç÷åçíàëà âíåçàïíî è íåîáÿñíèìî çà ìíîçèíà â åäèí ïðåêðàñåí äåí â ñðåäàòà íà ñåïòåìâðè è îñòàâè îêîëíèòå ñúñ çÿïíàëè óñòà.
Íÿêîé ëîø ÷îâåê å çëîóïîòðåáèë ñ íåÿ, ñìÿòàøå òúñòúò ìè, êîéòî ñ îãðîìíî çàäîâîëñòâî ñå âúçïîëçâà îò ñëó÷àÿ è íàïúëíî ëåãàëèçèðà äîñåãàøíîòî ñè ïîëóÿâíî ïèÿíñòâî ñëåä èç÷åçâàíåòî íà áëàãîâåðíàòà ñè, îò êîåòî ÿâíî ìó îëåêíà. Ìîæå äà å çàìèíàëà çà Ùàòèòå è ïî-êúñíî äà íè ñå îáàäè, ëåêîâåðíî ñìÿòàøå æåíà ìè, íî òÿ å áëîíäèíêà äî ìîçúêà íà êîñòèòå ñè, òàêà ÷å íå ñå áðîè. Ñèãóðíî ñà ÿ îòâëåêëè èçâúíçåìíèòå, ïðåäïîëîæè ñúñåäêàòà îò ãîðíèÿ åòàæ, ÷èéòî ñúïðóã áåøå åêñòðàñåíñ. Áàëäúçàòà ìè ñìÿòàøå, ÷å ìàéêà è å ñòàíàëà ëåñáèéêà, æåíàòà íà íàøèÿ ïðèÿòåë - êàïèòàíà, ÷å ñà ÿ ïðîäàëè çà ïðîñòèòóòêà â Àíòàëèÿ, ìàéêà ìè - ÷å ñúçíàòåëíî ñà ÿ çàìîíàøèëà, ïîëèöèÿòà - ÷å å èçáÿãàëà îò ñåìåéñòâîòî ñè, à àç… å, àç íèùî íå ïðåäïîëàãàõ…
Âåðñèèòå áÿõà ïîâå÷å îò áúáðå÷íèòå êðèçè íà ëþáîâíèöàòà ìè, íî òàêà èëè èíà÷å åäèí äåí èñòèíàòà, ìàìêà è, âñå ïàê èçïëóâà íàÿâå - è òî ïî íà÷èí, êîéòî âúîáùå è íå î÷àêâàõ.
Âúòðåøíèÿò äèçàéí è ïîâèøåíèåòî ìè â ñëóæáàòà, êîåòî óäâîè äîõîäèòå ìè, ïðåöàêàõà âñè÷êî. Åäèí äåí ñå ïðèáðàõ è â êúùè çàâàðèõ ñòàäî ìàéñòîðè, êîèòî ìåðåõà íåùî, èçó÷àâàõà ñ ïðåñìåòëèâè ïîãëåäè ñòåíè, ïðîñòðàíñòâà è úãëè, è äðàñêàõà íåùî ñ äúëáîêîìèñëåí âèä â äåáåëèòå ñè îìàçíåíè òåôòåðè.
Òÿ ñå õâúðëè íà âðàòà ìè. Èçïèñàíîòî íà ëèöåòî è òåëåøêî ùàñòèå îáà÷å ìè íàâÿ ìðà÷íè ïðåä÷óâñòâèÿ. Òîâà èçðàæåíèå îáèêíîâåíî ïðåäøåñòâàøå ñúäáîâíèòå äóìè: "Áåá÷å, èìàì èäåÿ...".
- Áåá÷å, èìàì èäåÿ! Ðåøèõ íàé-ñåòíå äà íàïðàâèì íîâàòà êóõíÿ. Ùå ìàõíåì äâåòå êîëîíè è ùå ðàçøèèì âñè÷êî.- èçìÿóêà òÿ, à íà ìåí ìè ñå ïîäêîñèõà êðàêàòà.
Êîëîíàòà! Äà ÿ ìàõíåì?! Áîæè÷êî!
Ñêúïà…- ðåêîõ àç ñ ãëàñåö, êîéòî - íàäÿâàõ ñå, ùå ÿ ïðåäðàçïîëîæè êúì àíàëåí ñåêñ è ùå óáèå
â çàðîäèø ïîðåäíèÿ è òèïè÷åí çà ðàñîâà áëîíäèíêà áåçïëîäåí åíòóñèàçúì - Ñêúïà, êîëîíàòà å òîëêîâà êðàñèâà, ñòèëíà è … úúú - ÿêà.
Î, íå!- âúçêëèêíà æåíà ìè - áëîíäèíêàòà, è ìè ïóñíà åçèê - Ñåãà ùå ñòàíå îùå ÏÎ-ßÊÎ!
Å, ñòàíà ïî-ÿêî. Ñòàíà äîðè íåùî ïîâå÷å. Ñòàíà… ãàäíî…
Ñåêóíäà ïî-êúñíî îíèÿ êîïåëåòà - áðèãàäàòà áåêÿðè îò Êóáðàò, Ðàçãðàäñêî êîèòî æèâååõå â òúïàòà Âàðíà ïîä íàåì ïî òàâàíñêè ñòàè äâà íà äâà ìåòðà è ñå êúïåõà íà òîïëàòà âîäà íà õëàæà, âå÷å áÿõà áóòíàëè íîâàòà ìè íîâåíè÷êà êîëàíà íà çåìÿòà.
Æåíà ìè âèäÿ ïúðâî ñêåëåòà. Ïîñëå îáà÷å âèäÿ è ñêàïàíàòà ãðèâíà, êîÿòî ñàìèÿò àç áÿõ ïîäàðèë â ìîìåíò íà íåïðèñúù çà âçàèìîîòíîøåíèÿòà íè åíòóñèàçúì íà "ëþáèìàòà ñè òúùà". Ñëåä êîåòî ïðèïàäíà. Äîêåðèòå îáà÷å òÿõíàòà ìàìà êóáðàòñêî-ðàçãðàäñêà ÿâíî âåäíàãà ÷àòíàõà çà êàêâî ñòàâà äóìà è ñå ìåòíàõà êàòî áðèãàäà ñïåö÷åíãåòà âúðõó ìåí. Ïîñëå… å, ïîñëå äîéäîõà èñòèíñêèòå ÷åíãåòà. À è ñúäúò íå ñå çàòðóäíè. Ñòðóâà ìè ñå äîðè, ÷å ñëåä òîçè äðåáåí èíöèäåíò äîðè è æåíà ìè íå ìå îáè÷à îñîáåíî… âúïðåêè íàëè÷èåòî íà îíîâà íåîïðîâåðæèìî äîêàçàòåëñòâî çà ïðîòèâíîòî -ñèíà íè…
Òîâà å, ãîñïîäà è äàìè ñúäåáíè çàñåäàòåëè. Óáèõ ÿ äîêàòî ñïåøå. Óáåäåí áÿõ, ÷å å ñúñèïàëà ñåìåéñòâîòî ìè. Ïúðâî ìè ïðîáóòà äúùåðÿ ñè. Ïîñëå ìå íàêàðà äà ñå îæåíÿ çà íåÿ. Âèñÿ äåíîíîùíî ó äîìà ñëåä êàòî æåíà ìè ðîäè. Óáåäè ìå, ÷å èìàì äîñòàòú÷íî ïàðè, çà äà ïðåñòàíà äà æèâåÿ íà ñâîáîäåí íàåì è äà ñè êóïÿ ñîáñòâåí àïàðòàìåíò. Ñëåä òîâà íè ïðèáðà çàåäíî ñ æåíà ìè è äåòåòî â àïàðòàìåíòà ñè â îíÿ ñêàïàí êðàåí êâàðòàë, óæ äîêàòî ñè îïðàâèì êúùàòà…
Ùîì êàòî ìè ÿäåòå îò ìåäåöà, ùå ìè îïèòàòå è æèëîòî, áåøå îáè÷àéíàòà è ðåïëèêà.
Å, ëîãè÷íî ñå îçîâà â îíàÿ êîëîíà, áèõ êàçàë. Ïúê è êîëîíàòà ñè ÿ áèâàøå, íàèñòèíà. Æàëêî, ÷å æåíà ìè - êàòî îò÷àÿíà è èçïðàçíåíà ñëåä ðàæäàíåòî îò ñúäúðæàíèå æåíà - ðåøè â îíÿ ñúäáîâåí äåí, äà ñå îòäàäå íà íîâàòà ñè ñòðàñò âúòðåøíèÿ äèçàéí. Òîâà å òÿ æåíà ìè - áëîíäèíêàòà. Ïðåäè òîâà ñå ðàçâëè÷àøå ñ òúðñåíå íà áîãàòè äåáåëè çàñòàðÿâàøè ÷è÷êîâöè ïî ÷àòîâåòå â èíòåðíåò è… ïîïàäíà íà ìåí. Õàê è å …
Òà, òîâà å. Îò öÿëàòà ðàáîòà êàòî ÷å ëè ñïå÷åëè åäèíñòâåíî òúñòà ìè. Äîêàòî ñòîÿ â ñàìîòíàòà ñè êèëèÿ è ãëåäàì ñ èíòåðåñ ïî òåëåâèçîðà ïîðåäíèòå äåáàòè çà è ïðîòèâ ñìúðòíîòî íàêàçàíèå - åñòåñòâåíî ñ íåèçìåííîòî ó÷àñòèå íà îíîâà êîïåëå Êàðáîâñêè, ñè ìèñëÿ, ÷å òúñòúò íàèñòèíà èçëåçå êúñìåòëèÿ... å, ñ ìàëêî ïîìîù îò ïðèÿòåëè, ðàçáèðà ñå. Òîåñò - îò ìåí. ×îâåêúò çà ïðúâ ïúò îò 30 ãîäèíè ñå âèæäàøå íàèñòèíà ñâîáîäåí… ìàêàð äà íÿìàøå è íàé-ìàëêàòà ïðåñòàâà êàêâî äà ïðàâè ñ òàÿ ïðîêëåòà ñâîáîäà… Âñå ïàê ïðîêëåòàòà êîëîíà ìó äîéäå äþøåø. Êàêòî ñå - êàçâà - ñ åäèí êóðøóì óäàðè äâà çàåêà. Õåì ñå îòòúðâà îò äîæèâîòíèÿ ÷åõúë, õåì ñå îòòúðâà îò ìåí - çåòÿò. À è àïàðòàìåíò÷åòî îñòàíà çà íåãî. Òîëêîâà, àìà òîëêîâà ãî èñêàøå òîçè àïàðòàìåíò. Õàëàë äà ìó å, êàêòî êàçâàò áðàòÿòÿ òóðöè. Äà ñå îïðàâÿ ñ òå÷îâåòå, êðèâèòå ñòåíè, òúïèòå ñúñåäè è àêò 16.
Å, âñå ïàê íå ìó çàâèæäàõ. Íå çàâèæäàì è íà ñåáå ñè.  íàé-äîáðèÿ ñëó÷àé ùå èçãíèÿ â ïàíäèçà. Ïëþñ òîâà ìðàçÿ òúïîòî ïàð÷å Êàðáîâñêè!
"ÍÅ ÍÀ ÑÌÚÐÒÍÎÒÎ ÍÀÊÀÇÀÍÈÅ!"
"ÍÅ ÍÀ ÑÌÚÐÒÍÎÒÎ ÍÀÊÀÇÀÍÈÅ!"
"ÍÅ ÍÀ ÑÌÚÐÒÍÎÒÎ ÍÀÊÀÇÀÍÈÅ!"
Çàùî íå âèêàòå ñ ìåí, áå êîïåëåòà?!
Òà àç ïðîñòî ñå çàíèìàâàõ ñ ìàëêî âúòðåøåí äèçàéí.
Êâî òîëêîâà…

ÊÀÌÅÍ ÏÅÒÐÎÂ


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 28.06.2004 @ 13:15:23 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   kamo

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 3.5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

16.04.2024 ãîä. / 17:46:20 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"âúòðåøåí äèçàéí" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.