Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 775
ХуЛитери: 2
Всичко: 777

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТиха шоколадова приказка за двама без да броим феята
раздел: Разкази
автор: angel555

Не знаеше къде се намира, знаеше само, че вярата в чудеса я беше довела да тази голяма оранжево-зелена врата и тя примижа, защото се страхуваше да не би да отвори очи и илюзията да изчезне
... да изчезне всичко, което имаше за свой образ и подобие и да остане само една пустота. А пустотата нямаше душа... тя не пееше под дъжда, но и не преживяваше нещата като младия Вертер - самотата си беше Самота - огромна, неизбежна и безтегловна. Понякога и се струваше, че целия свят е трябвало да бъде създаден, за да бъде променян всеки ден от нея, но не беше много сигурна какво ще прави като поиска да си почине и да се скрие под своя оранжев чадър, и си сложи розовите очила. И колкото повече мислеше, толкова повече й се искаше да може да разказва приказки, защото, за да разказва трябваше да вярва в тях, а това вече я спасяваше от самотата и почти я примиряваше със света.

И все пак самотата понякога идваше неочаквано, друг път след дълго очакване, но винаги в нея бе скрита една неизбежност, за онова, което ще се случи и все не се случва, но нали и самотата все пак бе една илюзия. А момичето имаше невероятна фантазия, ето защо след Самотата на златна каляска, теглена от огненодишащ дракон, който закачливо и намигваше с лявото си око, се появяваше феята, замахваше със златната си пръчка и илюзията ставаше реалност. Тя се превръщаше в принцеса, феята изпълняваше всичките и желания, а дракона рицарски кавалерстваше като се опитваше да си открадне поредната шоколадова вафла, защото нали драконите само в нашата приказка са добри, а този все още не бе напълно превъзпитан от феята.

И когато вечер се появяваше Луната, тя бързо затваряше очите си, а същото правеше и Дракона, за да се оправдае, че със затворени очи му е малко трудно да брои вафлите пък и феята не му даваше много често такива шоколадови вълнения. И в отговор на въпроса на момичето, той истински рицар ли е и кога ще я отведе в своя непристъпен замък, където се пази Светия Граал, се чуваше само леко сумтене, докато Дракона блажено дъвчеше и си представяше как един ден ще отвлече една истинска шоколадова принцеса и цяла седмица ща си дъвче на воля, вместо да го карат да се прави всеки път на рицар, без да му дават нищо друго, освен дъвчащи бонбони.

Защото и той бе самотен, единствено по рода си създание и най-силното нещо, което раздвижваше вледенената му драконова кръв бе комбинацията от шоколадови бонбони „Страдивариус" и бразилско кафе „Пистолеро", за които бе готов по цял ден да се занимава с меланхолични принцеси, които често забравяха да си изядат закуската, а той все пак бе голям дракон и постоянните диети на феята го хвърляха в истинско отчаяние - нямаше по нещастно създание от него вечер, когато единственото блюдо на масата непрестанно го държеше в състояние на DE JA VU и всеки път, когато някой му шепнеше I love you, той тъжно въздишаше, защото винаги бе предпочитал да е Санчо Панса или даже Росинант вместо да спасява, като истински рицар на печалния образ, всеки ден меланхолични принцеси, чиято самота бе част от всевечната такава, а той бе само на 300 години и имаше нужда от много шоколад и спокойствие, за да може да порасне и най-вече по-продължителен сън, та чудно ли бе тогава, че обожаваше тишината, шоколада и самотата?





ДОБАВ


Публикувано от BlackCat на 23.12.2007 @ 00:47:44 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   angel555

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
322 четения | оценка няма

показвания 42194
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Тиха шоколадова приказка за двама без да броим феята" | Вход | 3 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Тиха шоколадова приказка за двама без да броим феята
от Hulia на 23.12.2007 @ 11:30:46
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
МИСЛЯ, че разбрах посланията, поздрави за символизма и за вълшебното, но въпреки това реалистично звучене:)))


Re: Тиха шоколадова приказка за двама без да броим феята
от Ufff на 23.12.2007 @ 11:48:15
(Профил | Изпрати бележка)
Шоколад и спокойствие! Мантра (не че разбирам)
После- Светлина и спокойствие!(NB! Не е роман от Джейн Остин).Нирвана( не че и разбирам).

За пръв път виждам оранжево-зелена врата. Чудничка!)

(какво значи ДОБАВ? ДОБър АВджия ли?)

Поздрав!


Re: Тиха шоколадова приказка за двама без да броим феята
от Marta на 23.12.2007 @ 17:17:44
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
тъжна приказка, и хубава:)