Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 738
ХуЛитери: 4
Всичко: 742

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: tehnomobi
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЧетири Скайп-истории. Първа среща
раздел: Разкази
автор: krasavitsa

ТОЙ
Срещата беше в пет. Сега беше пет без десет. Дойде по-рано, избра маса и седна така, че да вижда входната врата. Искаше да я види и да я познае, като влиза.
Беше очаквал тази среща няколко месеца. Беше си я представял как ли не.
Запознаха се и се сприятелиха в Скайп. Странен ник си беше избрала, доста предизвикателен, веднага привлече вниманието му. Тя не искаше да говори за себе си. И не разпитваше за него, но все имаше за какво да си говорят. Смущаваше го само това, че не искаше да му се покаже. Толкова грозна ли беше? Шегуваха се, че красотата й ще попречи на приятелството им и ще го превърне в обикновена свалка. Въпреки това, той пак настояваше. След доста откази тя се съгласи. Изпрати й снимката си, за да го познае тя. Сега очакваше... и той самият не знаеше какво очаква. Може би имаше някаква надежда, че... неясно каква надежда, всъщност.
Вратата се отвори и дъхът му спря. Това беше тя. Позна я веднага. Разбра защо не изпращаше снимката си. Погледите на всички мъже се увиха около нея, а той беше просто един от тях. Нейният поглед обхождаше масите, докато се спря на него. Слънцето на усмивката й озари салона и когато се насочи към масата му, той разбра какво е всички погледи да са вперени в теб. При това с недоумение.
И разбра още нещо – че никога няма да я притежава.

ТЯ
Защо ли се съгласих да се срещнем, като много добре знам какво ще стане? Досега поне беше сигурно, че ме цени като човек. И ухажването му беше нормално... Уфф, тези погледи... а, ето го... знаех си, глътна си езика! Не трябваше да се съгласявам, отиде ни приятелството... А ми е толкова интересен, симпатичен... мил е... и умен... жалко... оттук нататък има варианти с подварианти. Доколкото го познавам, много е вероятно да реши, че съм прекалено хубава за него и не му трябват главоболия. И за себе си е прав да си пази сърцето. Какъвто е инат, ще ми покаже, че изобщо не ме харесва и чрез мен ще си го върне на всички жени, които са го наскърбявали. Ох, много ще ми е мъчно... привързах се към него... Но ако реши да продължи с ухажването... Ако продължи, или спя с него, или не спя. Ако след толкова чатене откажа, ще реши, че го смятам за много грозен... не искам да го обиждам! Ако спя... Ще бъдем заедно известно време... а после? Толкова е ревнив, ще е голяма мъка за него да знае, че непрекъснато съм подложена на мъжки атаки. И пак нищо няма да излезе.
А реша ли да се разделим по една или друга причина, ще трябва да се правя на идиотка, за да го разочаровам, та и той да иска да се разделим.
Приятно е да си хубава, но и проблемите са много... всъщност... си е божие наказание... особено ако Господ ти е дал и малко акъл и чувствителност... иначе... ако бях по-безразлична към чувствата на околните, щеше да ми е по-лесно.
Може би наистина е невъзможно да има най-обикновено приятелство между мъж и жена...
Е, да видим сега... как ще се справим... и двамата...


Публикувано от Administrator на 20.12.2007 @ 13:02:30 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   krasavitsa

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 15:17:26 часа

добави твой текст
"Четири Скайп-истории. Първа среща" | Вход | 3 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Четири Скайп-истории. Първа среща
от rimoza (Rimoza@abv.bg) на 20.12.2007 @ 13:54:06
(Профил | Изпрати бележка)
Хареса ми, талантлив автор си !
ПОЗДРАВИ !


Re: Четири Скайп-истории. Първа среща
от cefuleSteven (cefulak@abv.bg -реален е) на 20.12.2007 @ 15:57:17
(Профил | Изпрати бележка) http://cefules.net/
Възможно е, възможно е да има приятелство между мъж и жена, но винаги има нещо необикновено в това, защото трудно, много трудно се случва. За това и много, изключително много ценя приятелите си - жени. Особено тези с които съм се запознал чрез интернет.


Re: Четири Скайп-истории. Първа среща
от Teoman (teia_66@abv.bg) на 20.12.2007 @ 19:23:57
(Профил | Изпрати бележка)
За мен това приятелство е реалност вече 20 години. Устояхме и двамата на изкушението да бъдем нещо повече от приятели . не беше лесно, но пък резултатът си струва. Имам най-добрия приятел.

И за този разказ няма да има критики. Страхотна история и майсторски разказана.
Поздрави и чакам с нетърпение номер три и четири!