Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 844
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 849

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: pc_indi
:: rosi45
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàCat voi mai putea sa ma prefac?
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: Bonnka

Æåíèòå ñà êàòî ìàéìóíêèòå, íèêîãà íå ïóñêàò êëîíà àêî íå ñà õâàíàëè ñëåäâàùèÿ.
Çàòîâà ÷å – ïîñëóøàé ìå àêî âèæäàø ÷å îñâîáîæäàâà åäíàòà ñè ðúêà – ìîæå áè òðÿáâà äà àëàðìèðàø ñåáå ñè – òÿ âå÷å ïðàâè ïëàíîâå.
Ïîãëåäíè ÿ – íåóñòîèìà å, òàêà ñèÿå è òè ãðàáâà ïîãëåäà êàòî ìàãíèò ñèãóðåí áåëåã ÷å å õâúðëèëà ñòðúâòà íà ñëåäâàùèÿ, òîé ñúñ ñèãóðíîñò å ïî-áîãàò è ìíîãî ïî-ðàçëè÷åí íî âúïðîñà å: À àêî íå êëúâíå?
Äà – è òàì èäâàø – Òè – íåéíàòà óòåõà. Âñåêè èìà ïðàâî íà óòåøèòåëíà íàãðàäà è íà ëþáîâ ìàêàð è âðåìåííà – äî ñëåäâàùàòà æåðòâà.
Ïîñëóøàé ìå! Èãíîðèðàé ÿ – èçëèçàé ñàì èëè ñ ïðèÿòåëè, íå äàâàé îáÿñíåíèÿ, çàêúñíÿâàé – íàìåðè ñè íîâ ïðèÿòåë â ÷àòà – îò æåíñêè ïîë.
Çàùîòî...óñåòè ëè ðàçñåÿíîñòòà òè, èëè íåéíîòî èçîëèðàíå îò òâîÿ ñâÿò – òÿ ùå ñïðå ñ ãîíåíåòî íà äèâîòî çà äà íå èçïóñíå ïèòîìíîòî è òîãàâà èäâà íàé-èíòåðåñíîòî – Òß âå÷å íÿìà äà å òîëêîâà íåçàìåíèìà – çàùîòî ùå òè ïîêàæå ÷å èìà íóæäà îò òåá. È êîëêîòî è äà íå âÿðâàø – ùå ðàçáåðåø – ÷å ìîæåø äà æèâååø è áåç íåÿ.
Çàïîìíè òîâà:
Íèå ñìå óâðåäåíè ïúòíèöè, êîèòî ìèíàâàò ïúòóâàíåòî ñè îò ðàæäàíåòî äî ñìúðòòà ñ åäíà åäèíñòâåíà ìèñúë: ÀÇ ÑÚÌ........ .
Çàùîòî ñúâñåì ñúçíàòåëíî ïðîâàëÿìå æèâîòà ñè â äðåáíî òåàòðàëíè÷åíå, êàòî èãðàåì íà íàøàòà ñè ñöåíà ñ íàøèòå ôàíòàçèè è ìå÷òè êàêòî è ñ íàøåòî êîïèðàíå îò íÿêîé êîéòî íè å íàïðàâèë ñèëíî âïå÷àòëåíèå. Òîëêîâà ëè ñìå ñëåïè çà äà âèäèì, ÷å îïèòâàéêè ñå äà íàðàíèì íÿêîé ñ öåë äà íè ñòàíå ïî äîáðå, íàðàíÿâàìå åäèíñòâåíî ñåáå ñè. È ñå ñòðàõóâàìå, ñòðàõóâàìå ñå îò èíòðèãèòå, êîèòî íàé -ñúçíàòåëíî âúðòèì.
È â òúìíèíàòà íà íîùà ïîä çàâèâêèòå ñ õëèïîâå ñå âðúùàìå â ðåàëíîñòòà íà íàøàòà ïîñðåäñòâåíîñò è ñàìîòà. Íèå – ñàìè ïî ñåáå ñè ñìå ìàëêè ïðîçðà÷íè êðèñòàë÷åòà êâàðöîâ ïÿñúê – åäíà åäèíñòâåíà ïÿñú÷èíêà – êîÿòî îòäåëåíà îò äðóãèòå å íèùî. Íÿìàìå èíäèâèäóàëíîñò – èìàìå òîâà êîåòî ñìå âèäÿëè èëè ÷óëè îò íÿêîé äðóã – íåùî âå÷å èçìèñëåíî. Íåùî ÷óæäî.
À íàé-ëîøîòî â ÷îâåøêîòî íè íåñúâúðøåíñòâî å – ÷å èñêàìå íåùî êîåòî íèå ñàìèòå íå ìîæåì äà äàäåì – ïðåòåíöèèòå íè ñà ìíîãî ïîâå÷å îò êëåòêèòå íè íà ñúòâîðåíèå. È âñè÷êî íàîêîëî å ôàðñ – èñòèíñêè ñìå ñàìî òîãàâà êîãàòî ñå ñòðàõóâàìå.

Òè ñè ìíîãî ñêúï ìîé ïðèÿòåë – íî òâîÿ æèâîò ñòðåìåãëàâî ñå äâèæè ïî âå÷å íàïèñàí ñöåíàðèé – à àç íå ìîãà äà òè äàì íàäåæäà – íå ìîãà äà òè äàì ñúâåò – çàùîòî àêî ãî íàïðàâÿ – òîâà âå÷å íÿìà äà å òâîÿ æèâîò.................., íî íèêîãà íåäåé çàáðàâÿ: Æåíèòå ñà êàòî ìàéìóíêèòå....


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 16.12.2007 @ 19:48:42 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   Bonnka

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4.75
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 12:53:11 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Cat voi mai putea sa ma prefac?" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (7 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Cat voi mai putea sa ma prefac?
îò ra4e-ton íà 16.12.2007 @ 21:09:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çäðàâåé, Bonnka! Íàïèñàíîòî îò òåá ìè ñå ñòîðè ìðà÷íî è èçñòðàäàíî êàòî îò ÷îâåê, ïðåòúðïÿë ñèëíî ðàçî÷àðîâàíèå. Ðàçáèðàì êàêâî êàçâàø è òî å ìíîãî ìúäðî, íî áèõ ïîñïîðèëà ñ òåá îòíîñíî èíäèâèäóàëíîñòòà, êàêòî è çà æåíñêàòà ïðèðîäà... Âñúùíîñò, íå âÿðâàì, ÷å õîðàòà ìîãàò äà ñå îáîáùàâàò ñàìî ïî ïîë - òîé å âàæåí, íî õîðàòà áèâàò ìíîãî ðàçëè÷íè... Äàäå ìè ïîâîä çà ðàçìèñúë, ïðåäïîëàãàì, ÷å òîâà å èäåÿòà :))) Õàðåñà ìè äà òå ïðî÷åòà :))) Ïîçäðàâè!


Re: Cat voi mai putea sa ma prefac?
îò Bonnka íà 17.12.2007 @ 08:49:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íàïèñàõ ãî çà ñêúï ìîé ïðèÿòåë - ÷èéòî ñúðöå â òîçè ïåðèîä ïëà÷å êàòî íèêîé, çàùîòî íå ãóáè ñàìî æåíàòà íà ñâîÿ æèâîò - ãóáè è ñåáå ñè - à òîâà å íàé-ëîøîòî - äà ñè ïîëîâèíêàòà íà íÿêîé äðóã!
Áëàãîäàðÿ òè!
Ïîçäðàâ!

]


Re: Cat voi mai putea sa ma prefac?
îò timon (timon_a@abv.bg) íà 16.12.2007 @ 23:31:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðåâåäè ìè çàãëàâèåòî, ìîëÿ òå .
ï.ñ - ìàéìóíêèòå ïóñêàò êëîíúò, êîãàòî òðÿáâà äà ñëÿçàò íà çåìÿòà :)
t.


Re: Cat voi mai putea sa ma prefac?
îò Bonnka íà 17.12.2007 @ 08:54:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Cat voi mai putea sa ma prefac? = Äî êîãà ùå ìîãà äà ñå ëúæà ñàì?

Äà òîâà å âÿðíî - ìàéìóíêèòå ïóñêàò êëîíà, êîãàòî òðÿáâà äà ñëÿçàò íà çåìÿòà - íî ñàìî ìèñúëòà ÷å âèíàãè ñà óñòðåìåíè êúì äâà ðàçëè÷íè êëîíà - ìàæå äà òå ïîáúðêà!
Áëàãîäàðÿ!
Ïîçäðàâ!

]


Re: Cat voi mai putea sa ma prefac?
îò haboob íà 16.12.2007 @ 23:52:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Dar cat o sa pot fi asa?
Ñòàíà ìè èíòåðåñíî êàêâî çíà÷è çàãëàâèåòî.
Òàêèâà ìèñëè çà ìàéìóíêè ñàìî íàðàíÿâàò ñàìî÷óâñòâèåòî è ïðå÷àò äà îöåëååø â äæóíãëàòà:)


Re: Cat voi mai putea sa ma prefac?
îò Bonnka íà 17.12.2007 @ 08:57:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Cat voi mai putea sa ma prefac? = Äî êîãà ùå ìîãà äà ñå ëúæà ñàì?

Âñúùíîñò íèå æèâååì íàðàíÿâàéêè ñå - íåçàâèñèìî ìåòàôîðàòà çàêîòâåíà â ïðåäñòàâèòå íè çà ñâåòà.
Áëàãîäàðÿ!
Ïîçäðàâ :)

]