Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 701
ХуЛитери: 0
Всичко: 701

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЧервените
раздел: Романи
автор: keratamara

Герои:младия учен Борислав,агентите Фокс и Райт,Президента,извънземния Крон.и др.

Епизод 1:Откритиетог2032г.

Драги зрители предаваме на живо от станция Соло на Марс.Днес в обсерваторията бе направено сензационно откритие.Младия учен Борислав откри планета подобна на земята, която се намира в съзвездието Рак.Тепърва учените ще доказват дали на нея се е зародил живот.А сега новините за изграждането на града.

-Какви глупости само-каза Фокс и смени канала на нещо по приятно.Телефонът звънна и той го изключи, тъй като искаше да поспи.За толкова години работа в правителството, си помисли поне за един ден не ме оставиха да си почина както трябва.

На другия ден,като пътуваше към службата-слушаше любимата си песен,отново чу нелепата новина от вчера.Замисли се.Дотолкова,че за малко изгуби контрол над колата.Извади бързо някакви таблетки от джоба си и с треперещи ръце преглътна хапчето на един дъх.Спокойно каза си няма място за притеснение сега.

Почти беше стигнал до мястото отдалечено на няколко километра от града разположено между два хълма и обградено със защитни сензори на които вървеше съобщението:ВНИМАНИЕ РЕЗЕРВАТ-ЗАБРАНЕНА ЗОНА.(умишлено военните бяха избрали това място тъй като на хората не им беше позволено да ги посещават,а това допринасяше двойно за неприкосновеността на разработващите се секретни проекти)
Паркира колата си и слезе.На входа го посрещна охраната и както винаги му направиха обстойна проверка с уред , кой

то се поставяше на окото и доказваше самоличността му.След като приключиха благодари учтиво и влезе през голяма червена врата.Пред него се откри познатата стая с врати от всякъде, през които влизаха и излизаха най различни хора.Фокс устремен се запъти към офиса си, настани се удобно в голям червен стол направен от естествена кожа и включи комуникационния екран.

Фокс

-Свържете ме с дежурния,моля.

-МОМЕНТ-изкънтя металически женски глас и на екрана се яви лицето на млад мъж -дежурен на днешната смяна.

Фокс

-Добро утро. Как вървят нещата тук докато ме нямаше.

Дежурния

-Обичайно както винаги.

ФОКС

-Готови ли сте вече.- попита той като едва скриваше нетърпението си.

ДЕЖУРНИЯ

-Да г-н Фокс. След малко доклада ще е на бюрото ви.

ФОКС

-Много добре.-каза той и прекъсна връзката.

На вратата се почука.Фокс отвори взе доклада от ръцете на служителката заключи вратата на офиса и се върна да го остави на бюрото.Сега той имаше по важна задача.Огледа се в старинното огледалото(точно по вкуса му тъй като изкуството беше неговата втора страст), закачено на стената.Беше едър на вид с изпъната кожа на лицето и стъклено сини очи, които сам беше сменил.В този си вид изглеждаше на тридесет, а беше почти на четиридесет и пет.Като цяло беше много суетен-винаги носеше костюм и вратовръзка, изпънати до краен предел,но днес беше решил да добави едно от любимите си изобретения,и добър аксесоар-очила който го свързваха със станцията.Чрез тях можеше да разбере всичко което го вълнува.Не само красив ,но и полезен каза си той.Не заслужавам ли нещо по-добро от това да се тътря всеки ден в тая дупка.След като се полюбува на себе си вниманието му се насочи към една от многото картини на стената.Тя беше отместена леко в дясно и той я изправи.Така е по-добре скъпа ми Мона Лиза.Целуна пръсти и изпрати въздушна целувка.

Отегчен от ежедневието седна на стола и пусна видео стената.Някъде в центъра на града граждани протестираха недоволни от ограниченията.Нивото на световния океан беше спаднало драстично, бяха поставени норми на потребление за всяко домакинство.Хората негодуваха и за това ,че запасите им от бензин са на привършване и не могат да карат колите си

Всичко се нарежда добре каза си Фокс, когато чу отново металическия глас на секретарката да му съобщава, че незабавно трябва да отиде на съвещание в белия дом и да носи доклада със себе си. Щастлив той излетя навън по бърз от стрела, като разбира се взе със себе си и червената папка.Запали червеното си бмв последен модел и профуча като светкавица.По пътя си мислеше какво да каже и точно как да го каже как да се представи добре и т. н.

Когато пристигна пред Белия дом охраната на президента го очакваше.Съпроводиха го учтиво до залата за съвещания и го оставиха.Той сам трябваше да прекрачи прага.Стоеше замръзнал пред вратата и не смееше да я отвори.Не че се страхуваше,а беше притеснен.Искаше да направи добро впечатление на верен и отдаден на родината си служител.Реши се и най накрая твори вратата.

Буш

Д-О-Б-Ъ-Р Д-Е-Н Г-Н ф-О-К-С.-ЧУ ТОЙ КАТО НА ЗАБАВЕНА ПЛОЧА.-Това са моите гости.Те набързо се здрависаха и почнаха по същество.-Г-н Фокс ще ни изложите ли накратко доклада.

ФОКС

-Да г-н Президент,господа.През всичките тези години работихме усилено и вече имаме резултати.Открихме заместителя.Той ще реши проблемите ни.Получава се лесно при смес на водорода и хелия с няколко други елемента ,но най-важната съставка която може да го направи съвършен се намира на Марс Господа.За направата на промишлени количества ни е нужен червения прах намиращ се на повърхността.

буш

-Отлично Фокс.Вие се заемете с това.

Фокс седна вече спокоен и не чуваше нищо от по нататъшния разговор.Сякаш на лицето му заблестя лукавата усмивка на лисица.

КРАЙ на първа част






Публикувано от aurora на 12.12.2007 @ 11:07:34 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   keratamara

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 01:35:12 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Червените" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.