Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 861
ХуЛитери: 1
Всичко: 862

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЕгоистичната изповед на една бивша притежателка на хладилник *
раздел: Други ...
автор: Kloto

Вдъхновено от великолепния стих на ufff :

Хладилник
автор: ufff

(sms откъм кухнята)

Приличаш на моя хладилник:
голям, почти празен и стерилен.
Ти бръмкаш, той - не.


Имаше едно време един хладилник. Той живя при мене дълго. Бих казала дори прекалено дълго. Може би дори ужасно продължително. Всички такива вечни хладилници се казваха Мраз. Та и моя беше същия. Мраз често бръмчеше. Понякога нетърпимо. Често не можех да спя от него. А и ежедневното му размръзяване започна да ми омръзва. Веднъж-дваж дори му изгоря лампичката. Мисля, че го правеше нарочно. Знаеше, че така ме изнервя. Май и Мраз беше започнал да ми се дразни. Струва ми се нова кухня му се искаше,а и печка с керамичен плот ако може. Постепенно отвратителното му бръмчене стана денонощно.Тресеше се целия и се опикаваше перманентно. По цял ден ходих с парцала из кухнята да му чистя порозиите, а той гледаше самодоволоно всякаш е извършил геройство, а не се е оплескал целия. Писна ми от него и с шутове го изхвърлих на улицата. Аз и през прозорецът бих го изхвърлила, но се притеснявах да не премаже с тромавото си туловище някой невинен минувач. Не го знам сега какво прави дали е на някое сметище или бръмчи на нечия друга глава.Не че не се сеща да се обади. Обажда се от време на време, но не защото се интересува как съм, а за да узнае имам ли нов хладилник и какво представлява той. Знам, че тайно се успокояваше, че ако има такъв сигурно той е куче марка и не може да му стъпи на малкия пръст. Мраз понякога съзнаваше липсата на някои свои положителни качества и обичаше да злослови срещу другите хладилници (а, и не само тях). Наричаше всичко живо и неживо недоразумения на техниката или дори в честите си моменти на пълен дискомфорт да крещи "керливи алитератни аналафабети..." и тям подобни.
След като изхвърлих Мраз се наложи да си намеря нов хладилник. Отидох в магазина за бяла техника, но всички нови модели хладилници са добили онзи педерастки вид (нямам предвид каквато и да е била сексуалност. Неволно когото говоря за хладилници все тая дума ми идва на устата). Продавачката с мазна усмивка предложи един и ентусиазирано изброяваше доотойнствата му. Дремеше ми какъв е... Питах само работи ли и възможно ли да не бръмчи. Не бръмчал каза тя и наистина изглеждаше поне различен от Мраз. Пих 2-3 чаши прах за пране и се прибрах вкъщи с новата придобивка. Новият обаче се оказа, че съвсем за нищо не ставаше. Направо си ми го пробутаха развален. Опитах се да живея с него, но той въобще не беше за мен. Глупава празна кутия. Дори външния му вид не пасваше на моя дом. Почнах да му поставям магнити и да го кича с колажи...Нищо...Все така неестествено стоеше. Съвсем не се търпеше дори ми стана мъчно за Мраз. На него поне с един шут му затварях вратата, а онзи врата нямаше. Разкарах го. За какво ми е.
Няколко дни по -късно рзхождайки се по улицата намерих трети хладилник. От самото начало си беше странен. Видът му беше толкова жален, че приличаше повече на мокро коте, отколкото на хладилник. Чисто новичкият не бръмчеше, не се разтече нито веднъж и си работеше кротко и спокойно. Толкова много се бях нагледала на онези калпавите, че за мене той съвсем изгуби вида си на хладилник. Мязаше повече на телевизор или дори пералня, но на хладилник -не. И той така седеше и ме гледаше пулейки се. Вероятно се чудеше мой хладилник ли е или на онази, която го е изхърлила. Възможно беше да принадлежи и тази, най- първата със слънчевата кухня и дантелените пердата, красящи вечно чистите й прозорци, с която май са имали общи мечти. На тръгване от вкъщи му пожелах да стане свободен като вентилатор, но той май нещо друго си е наумил.
И така, от тогава изнасям продуктите на балкона. Само ме ме е страх да не стане прекалено студено и да не се вкоченят. Панчески ме е срах да не замръзнат така, че никога да не могат да се размразят... крехките ми сочни пържоли, ако имах поне няколко зъба със сигурност щях да ги изям.


* Приликата на някои хладилници с хорски лица е умишлено търсена. Ако случайно някой се припознава като хладилник, моля да вземе под внимание следните детайли:
1. Първият хладилник е разкрасен поради носталгия, обикновен мазохизъм или просто от благодарност, че редовно ми разтропваше нервите.
2. Втроият пък е умишлено влошен вероятно, за да има разнообразие. Възможно е да е търсено и противопостване с първия. Или пък просто защото два идиота един след друг идват понякога в повече.
3. Третият е същият, освен ако случайно не е друг или трябва да бъде причислен към тип V на вариант А в 8 група по една съвсем друга класификация.


Публикувано от Amphibia на 10.12.2007 @ 21:54:09 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Kloto

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 03:37:52 часа

добави твой текст
"Егоистичната изповед на една бивша притежателка на хладилник *" | Вход | 4 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Егоистичната изповед на една бивша притежателка на хладилник *
от rosy88 на 10.12.2007 @ 22:41:44
(Профил | Изпрати бележка)
Абсолютна прелест отдавна не съм се смяла с такъв кеф...
Копвам го и го разпращам на всичките ми приятелки над 18 год. , които са живели поне с 1 хладилник хахах


Re: Егоистичната изповед на една бивша притежателка на хладилник *
от Ufff на 11.12.2007 @ 07:12:53
(Профил | Изпрати бележка)
А! Я гледай ти! Изненадаааа!

)))))))

Поучително четиво!;) Тю, откога чакам хладилниците да ги правят с телевизор да не се заема място, идеята ти е шест! (Ако можеше пък и продуктите да се вадят с дистанционното, цена нямаше да има.)
Мисля, че разбирам какво е това "хладилници с педерастки вид", мда, много лакирани, много.
Иначе на мен хладилникът ми е любимата "мебел". Никога не го подминавам безразлично (ако е пълен).
Благодаря ти за тези магнити и колажи, посмях се от сърце!
;)


Re: Егоистичната изповед на една бивша притежателка на хладилник *
от dafna на 11.12.2007 @ 07:29:11
(Профил | Изпрати бележка)
Голяяяям кеф!
Наистина ми достави удоволствие да чета толкова стегнат и интелигентно написан текст с оригинален сюжет.
Понякога си мисля, че тук (в сайта) има законспирирани сценаристи на големи хумористични програми...
Да не си от тях?
Поздрави!
П.С. Започнах да очаквам изповедта на един хладилник...:-)))


Re: Егоистичната изповед на една бивша притежателка на хладилник *
от roza1 на 11.12.2007 @ 07:36:35
(Профил | Изпрати бележка)
Винаги си била добро начало на деня ми!

Поздрави!:)