Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 561
ХуЛитери: 2
Всичко: 563

Онлайн сега:
:: rhymefan
:: Anyth1978

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОкончателното решение
раздел: Хумор и сатира
автор: pord

-Реших – спря ме един ден съседът Спиро пред входа на блока - да приемем исляма!
Подскочих като ужилен.
-Та ти десет години бълваше змии и гущери срещу ДПС…
Той ме изгледа със съжаление, без да икономиса и грам.
-К`во ДПС те е патило? И без да си муслюманин, мо`е да му станеш член!
-Тогава от к`ъв зор?
-Виж сега – почна Спиро, палейки от моите цигари. – Решават се некои семейни проблеми. Я женурята как надигнаха глава! То още комунизмо извади жената от семейството, та да я изравни с мъжо, както сакаше да направи с градо и селото. С градо и селото не успе, ама с мъжо и жената успе! Извади я и никой не мо`е я прибра обратно…
Докато си поеме дъх, успях да вметна:
-Ми щото с една заплата как да се вържат двата края…
-Да ти не разправям за фауменизацията – продължи Спиро. - Образование, журналистика, администрация, политика, насекъде са! А сичко почва от дома, от семейството! Мъжо не мо`е се примири с това – и ей ти го домашното насилие! Поне`е сме по-яки – засега - туй ни спасява!
Не посмях да го питам дали побийва Веска.
-Това к`во решава още?
-Виж, че в ислямските страни немат проблеми. И ние тъй ще решим въпроса. Ти ми бъбриш за ДПС… Ми то става партия на целио народ и се обезсмисля нацяло!
-А във външнополитически план? – иронизирах го леко.
-То е ясно – изгледа ме Спиро застрашително. – Отпада терористичната заплаха срещу назе.
-Тук не си прав май - опитах да му противореча плахо. – Терористите извършват нападения и срещу ислямски държави. А ние както сме на страната на САЩ и НАТО…
-Ти пък – прекъсна ме той, - кой че си аби боеприпасите? Най-много да взривят некое посолство или американска база… Не му мисли отсега – повиши тон Спиро. – Както върви, скоро целио свет че приеме исляма и тероризмо напълно че бъде обезоръжен.
Възхитих се на глобалното му геополитическо, геостратегическо и геометрическо мислене.
-Не виждаш ли, че женорята плъзнаха насекъде? Станаха мъжкарани, пият, псуват и се бият, удариха го и на сексуален разврат, от една страна. От друга, продължават си по старому с клю-клю-клю, интриги, дрън-дрън за плетки, туршии, пелени и прочия!
-Тогава защо още се борят за еманципация и за равни права с нас, последните мъжаги?
-Щото апетито идва с единето! Като сме рекли “а” и “б”, ще речем и “в”, “г” и “з”… – Спиро се позасмя свенливо. – Чека ни глобален и тотален матриархат, ей! – обобщи той и ме изгледа изпитателно.
-Още не съм готов да приема… – рекох колебливо.
-Кое, исляма или истината?
И ме изгледа тъй, сякаш ме е закопал.
-Нема време за умуване - обобщи Спиро със заговорнически глас. – Повечето мъже от блока се съгласиха. Не мо`ем да стоим със скръстени ръце. Некой требва да даде личен пример. Тероризмо ряпа да яде пред матриархато! За ритуало не му мисли - погледни що минарета стърчат наоколо!
-Спиро, айде бе! Боклуко отиде да фърлиш - и на боклук стана, гиди Бойко Борисов такъв!
Спировица се бе явила на балкона в цялото си величие.
-Виде ли, а? – сконфузено рече Спиро, а преди да тръгне, ми стори темане.
Честен кръст!


Публикувано от BlackCat на 04.12.2007 @ 21:23:48 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   pord

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 01:57:15 часа

добави твой текст
"Окончателното решение" | Вход | 3 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Окончателното решение
от ESEN (esen_zm@abv.bg) на 04.12.2007 @ 21:38:15
(Профил | Изпрати бележка) http://esen.blog.bg/
Дори и да не е смешно, аз искрено се смях...
Матриархатът бил страшна работа:)))))))))))))))))))))


Молба
от roza1 на 04.12.2007 @ 21:57:37
(Профил | Изпрати бележка)
Свържи ме със Спировица!
Трябва да разбера в коя партия членува:)

Поздрави!


Re: Окончателното решение
от vyara на 05.12.2007 @ 13:20:04
(Профил | Изпрати бележка)
Супер! :))))))
Хареса ми. Рядко задържам вниманието си върху "прозаичните" произведения :Р, но твоето го прочетох на един дъх. :))))
Дали щото темата е актуална. :Р
Поздрави, Порд! :)