Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: StudioSD
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14144

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 578
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 579

Îíëàéí ñåãà:
:: rhymefan

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàX_PRESS
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: Dee

Øîôèðàõ âå÷å ïîâå÷å îò ÷àñ ,îòêàêòî òåæåñòòà â äîëíàòà ÷àñ íà êîðåìà ìè ñå âòå÷íÿâàøå è òúðñåøå åñòåñòâåíèÿ ñè ïúò...
...... Óäîáíà ìè ñå ñòîðè åäíà ãîðè÷êà....èèèè èçëåòÿõ ðåàêòèâíî êúì ïúðâîòî ïîäõîäÿùî äúðâî â áåçïàìåòíî ñúñòîÿíèå....åêñòðåìíîòî ïóñêàíå íà ðåçåðâîàðà ìå õâúðëè â åóôîðèÿ ,äîñòà êðàòêà çà ñúæàëåíèå, ïîðàäè äîñàäíîòî íàñòúðâåíèå, ñ êîåòî ìå íàïàäíàõà æàäíè çà ìîÿòà æèçíåíîñò ÿòà êîìàðè....íåðâíîòî íàïðåæåíèå îò òîçè ôàêò ñå ïðîÿâè â ñïîíòàííî ïîäñêà÷àíå ïðè êîåòî ñóõîñòòà è ÷èñòîòàòà íà äðåõèòå ìè áÿõà áåçâúçâðàòíî íàêúðíåíè, íî âñÿêî ùàñòèå ñè èìà öåíà....çà êúñìåò íîñåõ äðóãè è çàïðåïúâàéêè ñå âúðíàõ êúì êîëàòà ñ ðåøèòåëíîñò áëèçêà äî òàçè, ñ êîÿòî êîìàðèòå ñå âïèâàõà âúâ âðàòà ìè...îòâîðèõ çàäíàòà âðàòà õâúðëèõ êëþ÷îâåòå íà ñåäàëêàòà è ñå çàïðåîáëè÷àõ òðåñêàâî...ïúðâàòà ÷àñò ìèíà äîáðå, îñòàíàõ ïî áîêñåðêè, íî òîãàâà ÿâíî ïðåäèçâèêàíè îò íîâàòà ïðåäîñòàâåíà èì çà ïîõèùåíèå òåðèòîðèÿ âàìïèðÿñàëèòå òâàðè ìå àòàêóâàõà ñ æåñòîêîñò äîñòîéíà ñàìî çà Ñâåòàòà èíêâèçèöèÿ...èèèè â ìîìåíòíà çàãóáà íà ðàçñúäúê çàïî÷íàõ áîêñîâ ìà÷ ñ áåçáðîéíèÿ ïðîòèâíèê, ïðè êîåòî çàòðúøíàõ âðàòàòà....÷óõ çâóê ,ïîäîáåí íà äúðïàíå íà ñïóñúê....âåäíàãà îñúçíàõ ÷å â òîçè ìîìåíò áèõ ïðåäïî÷åë äà å òî÷íî òîâà ,à íå ùðàêâàíåòî íà êëþ÷àëêèòå....
....Òà òàêàààà, îçîâàõ ñå ,ñàì ,ãîë ïðåä êîëà- êðåïîñòíà ñòåíà è áåç îðúäèÿ çà ïðåâçåìàíå, ïîíå íà ïðúâ ïîãëåä....êàòî ïðèáàâèì è íàðàñòâàùèòå ìåõóðè ïî òÿëîòî ìè îò ïðîäúëæàâàùàòà âàêõàíàëèÿ íà íàñåêîìèòå-âàìïèðè òî àñàíñüîðà íà ñàìî÷óâñòâèåòî ìè ñå íàìèðàøå â ìàçåòî...ñúùî ÿâíî íå áå îñòàíàëî íèùî îò ãîðäîñòòà è äîñòîéíñòâîòî ìè, à ìîçú÷íàòà ìè äåéíîñò áå ïàðàëèçèðàíà îò ïàíèêà ïîäîáíà íà êàïèòàíà íà Òèòàíèê....êàêâî äà ñòîðÿ, åäâà ëè ñúì ñè çàäàâàë òîçè âúïðîñ... çàïî÷íàõ äà ìàõàì íà ïðåëèòàùèòå àâòîìîáèëè, ñÿêàø ãè ïðèâåòñòâàì íà ïàðàäà íà ìàëîóìèåòî....èìàéêè ïðåäâèä ,÷å áÿõ â ðàéîíà íà ïðîñòèòóòêèòå, ïîñëå ñè äàäîõ ñìåòêà ÷å ìîæåõ è çà çàðàáîòÿ íÿêîé ëåâ èçâúíðåäíî...íî íÿìàõ òîâà ùàñòèå ...ïàíèêàòà ìè ïîå ïî äåñòðóêòèâíèÿ ïúò íà ñ÷óïâàíåòî íà äâå îò äðúæêèòå íà âðàòèòå, êîåòî íå áå ëåñíà ðàáîòà ,à ñå îêàçà è äîñòà êúðâàâà, ïîñëåäíèòå ìè ïîìàõâàíèÿ êúì íåâîëÿòà ïîâå÷å å ïðèëè÷àëî íà ïîêàíà çà îáÿä îò Õàíèáàë Ëåêòúð...
Äåãðàäàöèÿòà ìè â êðàéíà ñìåòêà ñïðÿ êîãàòî ñòèãíàõ êàìåííàòà åðà...
Áëàãîäàðÿ íà ïðåäöèòå ñè ,÷å ñà ìè ïðåäàëè ïî ãåíåòè÷åí ïúò çíàíèåòî çà îñíîâíîòî ñâîéñòâî íà êàìúêà - òâúðäîñò....
Òâúðäî ðåøåí è âúîðúæåí ñ êàìúê ðàçáèõ ñòðàíè÷íîòî ñòúêëî, óðààààààààà ,ðàçêðåùÿõ ñå, ìîæå áè è òàíöóâàõ íå ïîìíÿ...ïðèèñêà ìè ñå äàæå äà ðàçáèÿ è äðóãèòå, íî íåàíäåðòàëñêèÿ äóõ ìå íàïóñíà íàâðåìå....âçåõ ñè êëþ÷îâåòå ñ ùàñòèå ,êîåòî ìîæå áè å èçïèòâàë è îòêðèâàòåëÿ íà ãðîáíèöàòà íà Òóòàíêàìîí...


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 03.12.2007 @ 23:52:02 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   Dee

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 01:16:13 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"X_PRESS" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.