Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 2
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 763
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 768

Îíëàéí ñåãà:
:: LioCasablanca
:: pastirka
:: nickyqouo
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàIn memoriam
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: Alexey

Òîâà çà äðóãè å ïîóêà;
íî, áîæå ìîé, íå å ëè ñêóêà
êðàé ñòàð áîëíèê è íîù, è äåí
äà ñå âúðòèø îïå÷àëåí!
Íå å ëè èñòèíñêî êîâàðñòâî
ïîëóïîêîéíèê äà òåøèø,
âúçãëàâíèöè äà ìó ãëàñèø
è êàêòî ãî ïîèø ñ ëåêàðñòâî:
"Êîãà - íà óì äà ñè ìúëâèø -
ïî äÿâîëèòå ùå âúðâèø!"

À. Ñ. Ïóøêèí

 ÷åòèðè áåç ïåò ñëåäîáåä òîé óìðÿ.
Íå áåøå íåî÷àêâàíî, îò äîñòà âðåìå ìå òîðìîçåøå ñ íååñòåñòâåíî æúëòèÿ öâÿò íà ëèöåòî ñè è ôðåíåòè÷íèòå äâèæåíèÿ íà î÷íèòå ÿáúëêè, êîèòî ñÿêàø íàïèðàõà äà èçñêî÷àò. Àëà íèêàê íå ìè áåøå äî ñìúðò è òî ÍÅÃÎÂÀÒÀ ñìúðò, òàêà ÷å, ïðèçíàâàì, ìó ñå ÿäîñàõ. Íåñïðàâåäëèâî, ðàçáèðà ñå; óáåäåíà ñúì, ÷å àêî çàâèñåøå îò íåãî, áè èçáðàë ïî-âïå÷àòëÿâàù êðàé íà äúëãàòà ñè àãîíèÿ.
Ïðî÷åå, òîé óìðÿ; çàêðèõ îãëåäàëàòà ñúñ ñúìíèòåëíî áåëè ÷àðøàôè, ðàçòðåáèõ è çàêëþ÷èõ ñòàÿòà ìó è ãðèæëèâî ïîäðåäèõ â åäèí êàøîí ïèñìàòà, ñíèìêèòå è âåùèòå ìó, êîèòî (ñëó÷àéíî!) áå çàáðàâèë äà âçåìå ñúñ ñåáå ñè. Îáëåïèõ ãî ñ íåïðîìîêàåìà õàðòèÿ, çàùîòî â ìàçèòå å âëàæíî è òîïëî, à åäèí áîã çíàå êàêâî áè ìîãëî äà ïîêúëíå îò êàøîíà! Ñàìî òîâà ìè îñòàâàøå - äà âëÿçà åäèí äåí è äà ãî îòêðèÿ ïðåðîäåí êàòî ïëåâåë, çàäóøèë âñè÷êèòå ìè æèâèíêè; ñ îíàçè ñàðêàñòè÷íî-íåâèííà óñìèâêà! Íå, áëàãîäàðÿ. "Êàòî ùå ìðåø, èçñúñêàõ â ïîñèíÿëîòî óõî, ìðè êàêòî òðÿáâà!"
Èäåøå è äîñàäíèÿò âúïðîñ êàêâî äà ïðàâÿ ñ òðóïà, êîéòî ïîä ïàëàâèòå ëú÷è íà ëÿòíîòî ñëúíöå, ñêîðî ùåøå äà íàïîìíè çà îðãàíè÷íàòà ñè ïðèðîäà ñúñ çëîâîíèÿ. Èìàì ãîð÷èâ îïèò ñ ïîäîáíè ìèðèçìè - íå îòñòðàíèø ëè ìúðòâåöà íàâðåìå, ïîñëå îáñåáâàò öÿëîòî òè æèëèùå, ïðîìúêâàò ñå â ëåãëîòî òè è ñóòðèí ñå ñúáóæäàø ñ öÿëî êúëáî îò âîíÿ íà ãúðäèòå ñè. Ìîæåø, ðàçáèðà ñå, äà ñè êóïèø àðîìàòèçàòîð - îò îíåçè õóáàâèòå, ñ ìèðèñ íà ïðîëåòåí áóêåò, íî ñìðàäòà âèíàãè å ïî-ñèëíà îò àðîìàòà; äà íå ãîâîðèì, ÷å îò òåõíèòå öâåòíè, ëúñêàâè êóòèéêè ëúõà ñòåðèëèòåò.
Òàêà ÷å, â êðàéíà ñìåòêà, èëè ïðèâèêâàø ñúñ çëîâîííèòå óñìèâêè íà ñïîìåíà, èëè ñìåíÿø äîìà ñè.
Ñëåä êðàòêîòî ëèðè÷åñêî îòêëîíåíèå ïðèñòúïèõ êúì äåéñòâèå. Áåøå òåæúê (à ïîìîù íå èñêàõ!) - âñå ïàê íå ìàëêî äíè ãî áÿõ õðàíèëà êàòî áåáå - ëúæè÷êà ïî ëúæè÷êà, ñìëÿíà è ïðåäúâêàíà õðàíà, êîÿòî òîé óïîðèòî ïëþåøå. Àç - îáà÷å - òâúðäî ðåøåíà äà ñòîðÿ âñè÷êî ïî ñèëèòå ñè, èçáúðñâàõ îò äðåõèòå ñè èçïëþòîòî è ñòîè÷åñêè ïðîäúëæàâàõ äà òúï÷à æúëòååùîòî ìó òÿëî. Íàïîìíÿ ìè çà àêâàðèóìíèòå ðèáêè, êîèòî íÿêîãà ñè ãëåäàõ. "Íÿêîãà", çàùîòî è òîãàâà ðåøèõ, ÷å òå æèâåÿò íåçàäîâîëèòåëíî: çàïî÷íàõ äà ãè õðàíÿ íå òðè, àìè òðèäåñåò ïúòè íà äåí; â ïëîâäèâñêèòå ëåòíè æåãè îò 30 ãðàäóñà âêëþ÷âàõ íàãðåâàòåëÿ è ãè çÿïàõ ñ ùåäðî-áëàãîðîäíà óñìèâêà. À òå îòâàðÿõà áåëåçíèêàâèòå ñè óñòè â çíàê íà áëàãîäàðíîñò è áåçèçðàçíî ãëåäàõà ïðåç ñòúêëîòî. (Åäâà ïîñëå ðàçáðàõ, ÷å îò òÿõíàòà ñòðàíà - ïî ðàçíè îïòè÷íè çàêîíè - íå ñå âèæäà íèùî.) Êàêòî è äà å, òå óìðÿõà. Òî÷íî êàòî íåãî. Ðèáèòå îáà÷å íå ìèðèøàò.
Ñ ìíîãî óñèëèÿ èçêàðàõ òðóïà íàâúí è ñ íÿêîëêî òåëåôîííè ðàçãîâîðà (ñ ïîãðåáàëíà àãåíöèÿ, ñâåùåíèê è ñâåòè Ïåòúð) óðåäèõ áëàãîïîëó÷íîòî ìó ïðèñòèãàíå â îòâúäíîòî. Àòåèñòêà ñúì, íî êàêòî êàçâà Ïàñêàë, íèùî íå ãóáÿ àêî ïîíå çà ìàëêî ïðèåìà îáëîãà.
Óðåäèõ ìó ÷óäåñåí ïëàñòìàñîâ êîâ÷åã (óáåäèòåëíî èìèòèðàù àáàíîñ) íà ïðåôåðåíöèàëíà öåíà è ñúâñåì ïðèëè÷íà ëèòóðãèÿ. Äîðè êóïèõ áóòèëêà Ìàíàñòèðñêà è íÿêàêâè ñîëåíêè çà îò÷åòî, êîéòî ùåøå äà å åäèíñòâåíèÿò èçïðàùà÷ îñâåí ìåí. Çëîáíè÷êî îòõâúðëèõ èäåÿòà çà àðìèÿ îïëàêâà÷êè, ìàêàð ÷å òîé - ñ ïðèñúùèÿ ìó òðîãàòåëåí íàðöèñèçúì - íå áè îòêàçàë ïðîëèâåí ñîëåí äúæä íà ãðîáà ñè. Àëà àç íå âÿðâàì â çàäãðîáíèÿ æèâîò, à è â çåìÿ, ïîëÿòà ñúñ ñúëçè, öâåòÿ íå íèêíàò. Óæàñíî ìè ñå èñêà äà çàñåÿ íåùî íà ãðîáà ìó; åé òàêà - äà õðàíè êîðåíèòå ñúñ ñìúðòòà ñè è ïîíå âåäíúæ äà ðîäè íåùî êðàñèâî. Íå å ëåñíî äà ãëåäàø ÷åðíà, îçúáåíà ïðúñò è äà âÿðâàø, ÷å æèâîòúò å áèë èñòèíñêè.
Ñâåùåíèêúò ïîïÿ è ïîíàðåæäà èçâåñòíî âðåìå; âñå íåùà, êîèòî íå ðàçáðàõ. Ãëåäàõ èçñúõíàëîòî ìó ëèöå è î÷èòå, êîèòî òàêà è íå çàòâîðèõ. Ùåøå ïðåêàëåíî ìíîãî äà íàïîìíÿ ñïÿù ÷îâåê, à ñìúðòòà ñè å ñìúðò - áåçèçðàçíîñò.
"Èñêàòå ëè äà ñå ïðîñòèòå ñ íåãî?" - èçáúðáîðè îò÷åòî è óñëóæëèâî ñå äðúïíà âñòðàíè.
 èçáåëåíèòå î÷íè ÿáúëêè è ñìåøíî ñòúêëåíèòå çåíèöè ñå îãëåäàõ çà ïîñëåäíî. Ëèöåòî ìè áåøå óìîðåíî è - ñòîðè ìè ñå - îñòàðÿëî.
Õâúðëèõ øåïà ïðúñò íà ãðîáà ìó. Ïîñëå ñå îáúðíàõ è òðúãíàõ äà ïðîâåòðÿâàì ñïàðåíèÿ ñè äîì.  äàëå÷èíàòà êàìáàíèòå ãúðìÿõà ôàëøèâî.


Ïóáëèêóâàíî îò mmm íà 24.06.2004 @ 17:30:00 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   Alexey

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 7


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
316 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 1448
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"In memoriam" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: In memoriam
îò Ufff íà 30.06.2004 @ 03:01:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
" äàëå÷èíàòà êàìáàíèòå ãúðìÿõà ôàëøèâî".
Òå ñè çíàÿò ðàáîòàòà...