Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 874
ХуЛитери: 2
Всичко: 876

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Albatros

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНеукротима съблазън - Глава 4
раздел: Романи
автор: LoveHunter

Въпреки твърдото си намерение, да се заключи в стаята си, Джен остана извън замъка, ядосана на предателското си тяло, което се разтопи в прегръдките на Дориан, тя реши, да пообиколи из земите на замъка. Не искаше да вижда никой. Ама че срам. Никога нямаше да му прости, че я направи на глупачка. Идиот... Кретен... Влечуго... Да пукне дано, кълнеше го, Джен, Чумата го тръшне, мразя го, мразя го.
– Проклет да е вовеки - Ядосана Джен взе един камък и го запрати с всичка сила към малкото езерце зад замъка. – Дано му изсъхне...
– Ох! – чу се сърцераздирателен стон. В следващата секунда Джен видя как брат й Мело изплува от водите на езерцето разтърквайки рамото си, на което имаше голямо червено петно – Джен, за бога, какво съм ти направил? Аз само...
– Какво си направил – изкрещя Джен – Ако знаех, че си там и че ще те ударя, щях да те замеря с нещо по-голямо – Тя го изгледа злобно – Ти си виновен, задето ще се омъжа за оня грубиян. Мело, не го искам.
– И таз добра, пак старата песен – Мело се надигна във водата и пристъпи към по-плиткото, когато водата стигна до кръста му, той загледа настоятелно Джен – А... душко, може ли да се обърнеш, миличка, че съм малко гол?
- Аз...ама да – Джен се изчерви и се обърна с гръб към брат си – ти защо не си на обяда? – попита тя за да наруши неудобното мълчание.
– Ами сам ли да си обядвам? – Попита той излизайки от водата и почна да се облича, – тебе те няма, скиташ из замъка, Алая, витае в облаците, първо се хилеше идиотски, после, се намръщи, и накрая изчезна. Гуен, никаква не се вясна, заключила се е и се съдира от плач, не можах да я успокоя, тъй като не разбрах, защо плаче. Много странно се държите днеска.
– Мело, ти да не си идиот или само на такъв се правиш? – озъби му се Джен – Натрапихте ни някакви варвари за съпрузи, да не мислиш, че ще подскачам от радост, как можа, Мело. По-дяволите, не се ли облече, искам да те гледам в очите като ти ги издера.
– А, котешки хватки – ухили се Мело, – да облечен съм вече. - Джен светкавично се завъртя и Мело зърна опасния блясък в зелените й очи – Какво пак те ядоса, моя огнена, кукличке, кажи на батко.
– Ще ти кажа – тросна му се Джен – Ти си, най-лошия брат на земята, Мело. Да искаш да ме омъжиш за едно разгонено животно, един дивак, дръвник, грамаден варварин, как не те е срам, как можеш да ме гледаш в очите.
– А, значи си се запознала с Дориан? – попита ухилено младия мъж.
– А! Позна! Глупак! – Ядосана още повече от усмивката му, Джен понечи да го ритне, но Мело, успешно избегна нападението. – Няма да се омъжа за него, Мело, ще проваля сватбата.
– Не бива така, малкото ми зверче, – започна меко Мело, – ще има брак искаш или не, винаги съм те глезил, но до тук, душичке, решено е, ще се омъжиш за Дориан – Той я хвана за раменете с едната ръка, а с другата повдигна брадичката й към себе си – Няма начин, Джен.
– Защо е всичко това – попита с болка в гласа Джен – Не го искам Мело, омъжи ме за някой друг, някой от твоите войни, на всичко ще се съглася, аз...
– Спри до тук, зверче – каза Мело и я целуна по челото – Знам какво искаш. Ако те омъжа за някой, който е по-ниско от теб, съмнявам се, че горкия човечец ще се радва някой ден на наследник. Сигурен съм, че или авторитетно ще го командориш, и ще спи пред врата на спалнята ти, или ще го кастрираш и ще го пратиш в някой от манастирите на весталките, не Джен, Дориан е за теб. Той ще те обуздае.
– Ще избягам – заяви тя.
– Може и да опиташ, но няма да се получи. Ще си имаш охрана докато татко не те отведе до олтара.
Тогава ще избягам от църквата, реши Джен и се усмихна дяволито.
– Няма да се получи – повтори Мело, мислейки си, че е разбрал усмивка й – Прибрах ти всички пари и скъпоценност, а слугите са заплашени с изгнание ако се оставят да ги подкупиш и да офейкаш.
– Дори не се бях сетила за това – отвърна искрено Джен
– Надявам се. – Мело прегърна сестра си, през раменете и закрачи към замъка – Хайде, трябва да си събереш багажа, и да си избереш рокля за утре, трябва да си красива и щастлива, малката ми, за добро е.
Джен си замълча, тактично, знаейки, че ако си отвори устата може да изпусне нещо, а умният й брат, веднага щеше да се усети, че е замислила нещо. О, ще съм много хубава. Каза си наум тя и се усмихна загадъчно. Хубава, като смъртта.


Публикувано от BlackCat на 30.11.2007 @ 20:14:46 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   LoveHunter

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 18:37:33 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Неукротима съблазън - Глава 4" | Вход | 3 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Неукротима съблазън - Глава 4
от LoveHunter на 01.12.2007 @ 11:14:32
(Профил | Изпрати бележка)
Веднага. ;)


Re: Неукротима съблазън - Глава 4
от rozi4ka91 на 24.02.2008 @ 11:58:47
(Профил | Изпрати бележка)
Много ми е интересно ,прекрасно е .Нещо което бих прочела на един дъх.;)
Вярна на себе си писателка rozi4ka91


Re: Неукротима съблазън - Глава 4
от patladjancho на 17.03.2010 @ 22:20:27
(Профил | Изпрати бележка)
Определено се чете на един дъх!!!!!