Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 803
ХуЛитери: 4
Всичко: 807

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: rajsun

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПредСказание за Любвеобилие
раздел: Приказки
автор: miglena

... Когато се срещнат два облака и се разпознаят по походка и осанка, само небето вижда как времепространството им позволява единствено да си разменят до три въздушни целувки ...

Тогава капка обреченост се превръща в мъглявина, закриваща и Авалон, и Камелот ... защото така им е отредено на облаците - да витаят сред ангелска лъчезарност, без да могат да се докоснат с тръпнещи от желание длани - ръце нямат ... да говорят езика на страстното желание, без да го изживяват - живостта им е само привидна, вятърът им е патерица, росата им е дъх, а за бездиханието на обичта са чували единствено от историите, които им е разказвала Пещерата на кристалните сенки, когато са били подземни води в утробата на планетата.

В пристъп на безпаметност, богинята на любовта се вселила в единия облак, нарекла се Люсимира и пожелала да изпита поне за тридесет секунди всичко онова, което причинявала на смъртните. Не й достигнала смелостта да приеме човешки облик ... Виж, облачността е друго - палава илюзорност, забавление от патешки пух, жеравна плавност на полета, ширити от слънчеви лъчи и огърлици от миражни нанизи недостижими хоризонти ... натежи ли облакослучването, извалява се и продължава да припка безметежно в безгрижно нецелие.

Но Люсимира не подозирала, че съществували и облаци-часовници, създадени от бога на равномерните пулсации Синхрониан - като илюстрация, че всеки привиден хаос всъщност има свой неумолим ред, като въплъщение на ритуалната отмереност на жестовете, като оси на спокойствието, около които да се въртят тревогите и вълненията, като сърце на ефирността, разпръскващо вдъхновение в артериите на творческото измерение ... и че както по закона за привличане на противоположните енергии, така и по волята на неведомите съдбопятия, между нея и най-любимия облак на Синхрониан ще се възпламенят емоции, все още невъзпяти от галактическите поети, а ангелоликостта ще бледнее пред сиянието, озарило лицата им, докато се гледали с тридесетсекундните си очи ...

Синхрониан харесвал творенията му да бъдат боготворени, да им се възхищавали отдалеко, за да може да дарява сладостността на миготрайното докосване до тях – с блажения вкус на всички торти по света ... Случело ли се, улисани в ежедневните си дела, отдадени на алчнолюбие и втренчени в сметалата си, мнозинството от хората да изгубели поетичните си погледи, Синхрониан се разгневявал и сядал да играе на шах със Зевс, който при всяка загуба разпращал из всемира главоломни мълнии и потопи, които причинявали нови хорски летоброения.

Естествено, времето при боговете и на планетите тече с различна скорост - затова партия божествен шах продължава има-няма колкото земното небе да се измести с едно-две зодиакални съзвездия. А Синхрониан се е зарекъл да завърти главите на орбитите на слънчевите планети така, че пренебрегваното съзвездие Змиеносец да стане първо в зодиака и главнодействащо в хороскопирането ... но това ще се случи след като Зевс отново бъде матиран.

Дотогава, на земляните ще им е позволено както да изживяват своите броени райски мигове любвеобилност, така и да тънат в адската кал на тресавището от злоба, ненавист, завист и омраза. Дотогава, Люсимира и Синхрониан ще се вселяват по-скоро в облаци, отколкото в човешки облик. А след това, новата земна раса може би ще има шанса да получи богоравност в знания и безстаростност, ако се научи да живее в любвеобилие.

Облаците ще могат да си казват: „Хубост моя” ... и ще живеят достатъчно дълго, че да им пораснат ръце, с които да се прегръщат до ненагледността и обратно, ще имат дъгоцветна кръв, която ще ромоли в такт с ритъма на рефрен „Много те харесвам, много” и сърцата им ще се разпознават безпогрешно, защото някога са били теменужени искрици в очите на Люсимира, влюбена в творение на Синхрониан ... А въздушните целувки ще ухаят на божественост.


Публикувано от hixxtam на 18.11.2007 @ 21:37:13 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   miglena

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 08:38:40 часа

добави твой текст
"ПредСказание за Любвеобилие" | Вход | 11 коментара (35 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: ПредСказание за Любвеобилие
от prashinka на 18.11.2007 @ 22:48:30
(Профил | Изпрати бележка) http://prashinka.blog.bg
Един облак вече ме е прегърнал. Чувам как времето ми тиктака в него. Казвам му: "Хубост моя!"..., ще живеем достатъчно дълго и ще ни пораснат ръце, с които да прегръщаме всеки, който влиза с шарена лейка в градината, за да обгрижва облачните лалета...

Добро утро от прашинката, Меги!


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от miglena на 19.11.2007 @ 07:46:40
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
http://georgi.unixsol.org/mypics/cvetia_lale.html

в тази градинка намерих и лале, и Рилски манастир, и пещерни разкази ... и една прегръдка, за която сърчицето на всяко облаче би затиктакало в ритъма на луда самба :)))))

]


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от Hulia на 18.11.2007 @ 22:52:46
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Миглена, с това, което прочетох, ме печелиш за твоя читателка и почитателка; достави ми огромно естетическо удоволствие и наслада, поздравления за оригиналното, мистично и магично представяне на "историйката"! Ти си истинска вълшебница, пораснаха ми даже криле:)))


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от miglena на 19.11.2007 @ 07:54:21
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Привет, Уляна!

приеми тази моя любима снимка за илюстрация към твоята Стълба към небето:

http://megimey.hit.bg/DSC02883-11.jpg

наистина, може би една от преките пътечки към светлината е усещането, че ни порастват криле :)

а печалбата е взаимна и се изразява в общуването, споделянето, сладостта на себеоткриване в словата и идеите и образите на другия ... :)))

]


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от Hulia на 19.11.2007 @ 08:50:56
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Видях снимката и усетих какво си имала предвид:))
Светъл ден:))

]


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от miglena на 19.11.2007 @ 08:57:07
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Наистина става по-светло, когато нови приятели озарят пътя :)

Този поздрав - СВЕТЪЛ ДЕН - наскоро научих кои са го възприели, и мисля, че е много подходящ за братя и сестри и деца на светлостта :)))

]


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от radi_radev19441944 на 19.11.2007 @ 08:10:11
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Ти си най- лъчезарната личност, която познавам.
С пожелание да не се променяш.


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от miglena на 19.11.2007 @ 08:31:59
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:))) Оооо, Ради, това е и моята молитва, и пожеланието ми към всички приятели - усещайте топлотата на духовното слънчице, което имате в себе си, радвайте му се, отглеждайте го с обич, оглеждайте се в него - то е истинското ни огледало, на божествената същност, с която сме надарени!

Амин :)

]


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 19.11.2007 @ 08:47:43
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
когато прозрачният облак завали,
а ядосаният въздъхне на лед,
отново света ще се завърти,
но не по масло и мед


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от miglena на 19.11.2007 @ 08:53:43
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:))))) по тортиии, ще се завърти по гараши, и фондан-пити, и плодови мусове, и сладоледи туттти фрутттииии ... с дъх на кампари за баланс :)

]


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 19.11.2007 @ 12:54:44
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
така гласи древното предсказание на полипаите,
някой ми напомни, за добавката "и отлетелите ще се връщат на салове"

]


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от miglena на 19.11.2007 @ 13:15:31
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
да, а аз като си сверявах написаното за Змиеносец с Уикипедията, пак се улових да не съзнавам, че знам - съзвездието приютявало Асклепий, който разгневил Зевс с желанието си да възкресява мъртви ....

:)

]


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от dandan на 19.11.2007 @ 13:04:33
(Профил | Изпрати бележка)
Да се научим да живеем в любвеобилие...вече си стигнала висотата на мечтаността,Миглена,остава и на нас да поискаме и се опитаме да стигнем до думите "Хубост моя"със сърцето си.
Прекрасна си!


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от miglena на 19.11.2007 @ 13:23:17
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
вярно е, че от последната Коледа насам живея, учейки се за себе си да се моля само за повече любов, а за всички приятели да желая само най-доброто за тях, да случват своите мечти, да сътворяват своя свят ... вече знам със сигурност, че обичта ни посещава, когато сърцата ни са чисти и отворени, в известен смисъл - такива гости ни идват, каквито каним :)

]


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от dandan на 02.12.2007 @ 12:37:45
(Профил | Изпрати бележка)
Любвеобилие от изворна вода и слънце от Родопите за теб,
Миглена.Идвам от там и ми е радостно да те видя.
Хубав ден! И поздрави за празника вчера, от сърце!

]


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от miglena на 02.12.2007 @ 17:24:14
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Хееее, точно и аз се прибирам с изворна вода, е, от градинката пред Халите :)))))) и се разхождах цял следобед около езерценцето, което вчера ти пратих във форума на снимка, а из Родопите ще си мечтая да ме разведеш напролет-лято, ще направим супер снимки, живи и здрави само, а Бог ще ни води :)

Празникът започна вчера и ще продължи докато раздам книги с дискове на всички приятели и на всеки, който има нужда и до когото ще достигнат посланията, които сърцето ми пише - които ме познават по-отдавна знаят маниера ми :))))))

]


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от dandan на 02.12.2007 @ 17:28:00
(Профил | Изпрати бележка)
И съм сигурна и вярвам в думите ти, знам,че в най-скоро време
ще се видим,просто нямам търпение.

]


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от miglena на 02.12.2007 @ 17:57:43
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:))))) наздраве за нет-а, засега :)))))))

]


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от marteniza на 19.11.2007 @ 13:30:45
(Профил | Изпрати бележка) http://www.marteniza.blog.bg
Чудесно е това! Напомни ми Пръстенът на Нибелунгите и Андерсен /нищо, че са много различни/. Вярно, че Зевс е бил много гневлив. И Хера и Аполон също. Хера - с Ниоба и Йо, Аполон - с Пан. Понеже историята се пише от победителите, чак Ницше успял да поизтупа тракийския бог от незаслуженото му място в гръцкия пантеон. /Що ли му е трябвало да се състезава, ами не си е свирел из горите./ Прощавай за отклонението. Хубавите текстове ме карат да размислям. Уикипедията е като дългогодишно не слизащ от мястото си преизбиран цар - всичко е успял да каже. :) Краднах си последния параграф, да си го сложа в "любими". :)


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от miglena на 19.11.2007 @ 16:17:00
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
... еххх, все тъжни истории за невъзможни любови ... но то за възможните приказки пишат ли се :))))

http://youtube.com/watch?v=2pSJeYcovOE&feature=related

поздрави с песен от филма !

радвам се, че фантазиите ми са разпалили митичното ти въображение, а последният параграф е "пръстенът" на текста - носИ го с чисто сърце за талисман :)

]


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от pc_indi (pc_indi@abv.bg) на 19.11.2007 @ 14:30:05
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Уаау! Прекрасно е, Феичка!:)) Замислих се над идеята Да са необходими трийсет секунди на Любовта , за да се роди. Защото нейното присъствие в сърцето не е даденост, а благословия и случване. При просорочие и невъзможност да се случи в точното време по естествен път, следва партия божествен шах, завъртане и след това- втора възможност...А си мисля, че всичко онова, което прилича на Нелюбов, също е форма на любов...Дори може би още по- висша...Каква по- голяма жертва от това чрез лошотия, омраза и пр. да се подчертае и разграничи профила на Любовта... Прекрасен е финала! Съвършено подреждане на елементите на пъзела Свят! Може би след това няма какво да следва, но...прекрасно би било!:)
Изтъкана си и носителка си на Любовта и Вселенската Слънчевост!:)) Истинска наслада за душата е приказката ти!:)


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от miglena на 19.11.2007 @ 16:38:23
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
така е, Мъдра Приказнице, точно случване и благословия е обичта, и като новородено е нужно да я храним, повиваме, държим на топличко, да й сменяме редовно памперсите :))))

И за Нелюбовта съм съгласна - жертва са, наистина, всички души, които страдат ... и никоя не е пощадена или запазена ... не и докато любовта е в пелени и още не се е научила сама да се пази :)

преди месец-два имах един разговор с теб, много ми помогна и съм ти насъбрала много гушкане на благодарности, тогава учех един важен урок и често го преповтарям, сега сякаш живея в нов свят, и изобщо нехая, че след финала нищо няма да следва ...

... даваха тези дни един филм за Караваджо, приличаше малко на Амадеус ... и на финала запомних смисъла на последните две строфи, на Гьоте ги приписаха: ... любовта ще ни надживее, а изкуството ще ни направи безсмъртни ...

много сме такива, ти включително - тук правилото за изключване на присъстващите не важи :)))) както още повече са желаещите да са такива, а вселенската слънчевост я има и в черните дупки, и в най-непрогледния мрак ....

любовта има безброй лица, проявления, форми ... и приказността далеч не е най-силната нейна проява ... както богинята на любовта самА се изповядва - трудно е на хората, дадено им е да обичат, за да приемат по-леко всичко останало, за да се осмислят /само/жертвите им ...

ех, ненаприказване е с теб, любима Приказнице :)))))

]


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от Hulia на 19.11.2007 @ 16:43:22
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Пак съм тук, Вълшебнице:))
"А след това, новата земна раса може би ще има шанса да получи богоравност в знания и безстаростност, ако се научи да живее в любвеобилие."....


"А въздушните целувки ще ухаят на божественост. "
Днес съм в страната на Чудесата, а аз си вярвам в тях от дете, благодаря ти!


Вълшебнице, истинска приказка си от светлина, отворих това, което ми беше пратила и изпитах огромна радост и силно пречистващо втрисане като от бяла магия , молитва и т.н.-ти си знаеш:))


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от miglena на 19.11.2007 @ 16:51:43
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
!!! Щом се е случило - да помълчим - тези неща наистина само се усещат, в безмълвен, неописуем миг докосване до неназованото ...

....

..........

и да изцитирам любимия ми Кастанеда: същността е Бог - лъчисто, сияйно същество ... чувстваш се щастлив и силен, когато го усетиш, и нищо друго няма значение, нищо ...... :))))

]


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от Hulia на 19.11.2007 @ 17:05:16
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
И аз обичам Карлос Кастанеда:))

]


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от miglena на 19.11.2007 @ 17:39:52
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
... от СИЛАТА НА БЕЗМЪЛВИЕТО:

... безмълвното познание не се поддава на осмисляне. То може да бъде само изживяно.

... ние сме възприемащи същества и възприемането има далеч повече възможности, отколкото разумът ни може да си представи.

към цялата необятност на учението на Дон Хуан, обаче, аз се опитвам да добавя ЛЮБОВ и ВЯРА, да съчетая магьосническата безупречност с обич без притежание и уговорки и безусловна вяра в собствените сили :)

]


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от Hulia на 19.11.2007 @ 19:32:06
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Така е, нужни са Любов и Вяра, Мъдрост, Добродетели, Истина, Правда:)) А относно обичта без притежание - също мисля като теб...

]


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от miglena на 20.11.2007 @ 08:48:18
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
... истини, които ни освобождават ... :)

]


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от Dimi на 29.11.2007 @ 15:06:37
(Профил | Изпрати бележка)
Много е хубаво, Мигли, звучи като притча, не само като приказка! Харесвам!!!


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от miglena на 29.11.2007 @ 17:26:16
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) а на мен ми звучи и ми изглежда като нещо такова:

http://youtube.com/watch?v=fT9lTqqu3qI&feature=related

целувки :)))

]


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от ANG на 29.11.2007 @ 20:17:36
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
http://youtube.com/watch?v=LlvUepMa31o


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от miglena на 29.11.2007 @ 20:29:44
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
!!!!!!!! това е гениално направено :)))))

ако знаеш само колко навреме ми го подаряваш!

цунки по много, арпежно, акордно, слънчево мажорно и нежно минорно :)

]


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от Ufff на 23.12.2007 @ 14:45:39
(Профил | Изпрати бележка)
) На теб винаги ти вярвам!


Щастливи празници, Мег!


Re: ПредСказание за Любвеобилие
от miglena на 23.12.2007 @ 17:55:40
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) нали знаеш тайната как да доживееш да се случи всичко онова, което мечтаеш: просто продължавай да дишаш - както пее тази магьосница, избрала да се нарича Вяра ...

http://youtube.com/watch?v=iIp9vmH6ZYM

а на теб - слънце, слънчевост, слънца и фейско синьо около тях :))))

http://www.123greetings.com/events/christmas_world_day/summer_christmas/summer15.html

:))))

]