Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 776
ХуЛитери: 2
Всичко: 778

Онлайн сега:
:: Elling
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКак добричкият Микрософт спечели конкурса или Приказка от Вълче Време
раздел: Хумор и сатира
автор: siromah

И нека наи-добрият да спечели новият договор за софтуер!- откри конкурсът вълкът Ники. И ако има по-добър от “ Микрософт”, нека да заповяда!
Преди да опишем залата, в която се бяха насъбрали нашите герои, нека кажем две-три думи за нашето Горско стопанство.
Откакто животните се разбунтуваха срещу хората и минаха на самоуправление, настъпиха тежки времена за животните. Много от тях тихо въздишаха за старите години на баи Тото, но станалото- станало, а историята назад нямаше да се върне. Откъде се появиха хитри мутри, които оглавиха новоизбрания Горски Комитет и взеха да си пълнят гръцмулите, никои не знаеше. Първо бяха правитизирани Горската мелница, после Болницата и Рудника , докато наи-подир не остана нищо повече за правитизиране. Е стана и малка игра с държавния дълг на Горското стопантсво, в която някои удариха кьоравото, но еи нали балъци винаги се намираха?! Накрая управляващи мутри измислиха една нова делавера. Те тръбяха наляво и надясно, че не трябва да се изоставя от хода на цивилизацията и ако новото Горско стопанство искаше да бъде пълноправен член на Обединеното Горско кралство, то трябваше да се модернизира. Е по пътя към това толкова блянувано кралство трябваше да се затворят Двете Вятърни мелници, няколко рудника – тези, които не бяха правитизирани- и още някои други дребни нещица, които няма да споменем, за да не затрудним читателската мисъл. Та както и да е, Новото Мъдро ръководство реши да модернизира старите компютри-костенурки. Те щяха да се “ upgrade”- министърът- вълкът Ники, винаги изтъкваше колко е умен и че знае езика от далечния остров на мъглите- и старите костенурки щяха да запърполят не като Запорожци, а като Мерцедеси.
- Нашата задача господа и госпожи- продължи министърът Ники, е всеки да се вози на мерцедес. Трябва да забравим тези стари, отминали времена, когато чакахме 20 години за един Трабант. “ Время за перестроики, тавариши! “ – размаха юмрук и посочи към опозицията. – Тези там- вълкът спря за секунда, за да избере точната дума- продажници на нашето мило Горско стопанство се опит всеячески да спънат колелото на прогреса. Не слушаите тези правокатори.
- Извинете господин министър- обади се свенливо бобърът- но не е ли малко множко 100 чувала с орехови ядки за тази програма? Няма да остане нищо за зимнина, а освен това нашите учители са отдълго време на диета - 3 орехи на ден.
- За такава лека работа- такава отплата!- отрече министърът.
- Ами за старите животни? Какво ще правим с тях. Повечето от тях не можаха да си складират зимнина и ако ние не им помогнем, те ще умрят от глад!
- Е, па чак ще умрят от глад!- намръщи се се Ники. – Че няма ли Валутен фонд да им отпусне средства?
- Амчи че има- намеси се баба Меца. Тя от глад я беше докарала до там да се цени в Горкия цирк, където всяка вечер заиците играеха на прескочи кобила с нея. – Валутният фонд ни отпусна средства, но госин министър тук е решил да ги вложи в компютри и програми. Че аз компютър няма да ям. Боровинки може, но компютър-не!
Баба Меца изръмжа и се надигна. Няколко услужливи мутри с чакалски физиономии и дебели вратове, а някои и без вратове “ услужливо” застанаха около нея и започнаха да и чешат руното.
Откакто новият министър беше се докопал до кокъла с него неизвестно откъде се бяха появили тези мутри и ако някои имаше различно мнение от него… аха…да му беше яка гърбината.
Баба Меца се разтрепера и си седна на мястото.
- Господин министре- изквича праскинята Гергана. – Миналият ден като бях в селото на хората, чух те нещо да си приказват.
- Че какво си правила там?- прекъсна я министърът.
- Нали знаете че хората хвърлят отпадаци накрая на селето. Тъкмо се бях заровила зурлата в едни сладки патлиджани, когато една каруца приближи към буклука.
- И какво си говореха хората? Какваи по-бързо че немам време!
- Ачи имало такваз една програма, Open office, или нещо такова. Била безплатна. Единия от хората се хвалеше, че я ползвал безплатно.
- Провокатор! Долу !- изрева министърът и кимна на мутрите. – Какво чакате бре, я и покажете къде и е кочината!
Горкото прасенце се сви на земята и се опита да се спаси от палките на мутрите, но безуспешно.
- Е, ще вярвате ли още на правокатори?!– изви вълкът и нещастните животни почустваха как по гърбините им полазват студени тръпки. – Има ли още дисиденти дето ще се правят на отварячи? Е, кога ще го разберете че е по-добре да бъдете недоволни животни, отколкото доволни прасета?!

Никои повече не се противопостави на госин министъра и фирмата Миркософт спечели конкурса с пълно единодушие. Колкото до това че, за посредник на сделката беше компанията Цап- царапца Прогрес, която беше близка до мутрите на министъра-вълк, това беше малка подробност. Малка подробност беше също, че Горското стопанство щеше да плаща цели 100 чувала о орехови ядки на година- но хеи- това беше Лудо царство- а там лудите бяха на почит.

А сега е време да се разделим, драги читателю. Аз обещавам да се срещнем отново в нашето любимо Горско царство. Там ставаха какви ли не чудесии, достоини за перото на велик писател.
За сега довиждане и до нови срещи.

18 ноември , 2007 година

Сиромах


Публикувано от hixxtam на 18.11.2007 @ 10:06:03 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   siromah

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 19:31:06 часа

добави твой текст
"Как добричкият Микрософт спечели конкурса или Приказка от Вълче Време" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Как добричкият Микрософт спечели конкурса или Приказка от Вълче Време
от ole72 на 18.11.2007 @ 12:31:17
(Профил | Изпрати бележка)
Поздрави, сиромах! За мене е удоволствие да чета твоите политически сатири и шаржове.


Re: Как добричкият Микрософт спечели конкурса или Приказка от Вълче Време
от siromah (siromah@graffiti.net) на 19.11.2007 @ 00:12:39
(Профил | Изпрати бележка)
днеска четох нещо по интернет как нашият министър Николаи Василев скючил договор с Микрософт за 100 милиона долара за лизинг на 60,000 Оfice продукти. В същото време можело да се изполсва безплатна програма , но хеи кои ще си облажи пръстите тогава?
че нали компанията зад догобоа е никоя друга амчи тази на червения ешалон и всички мутри около нея.

Във време, когато половината народ е стигнал до просешка тояга, когато пенсионерите карат на бурканче кисело мляко и половин хляб, когато учителите трябва да ходят по морето да си извличат сол, че с тия учитесли заплати дори и за сол не стигат, когато за болните няма животоспасяващи лекарства, а безпризорните деца бав тлеят в домовете за сираци- в това същото време нашата богата държава раздава наляво и надясно милиони долари...

Е много им стана на тези продажници.
Но ще доиде Видов ден, на всички ще им се потърси сметка.
Те не заслужават нищо друго, а да ги изправиж до стената и да ги изпратиш по милно по жално като Николае Чаушеску и жена му...

А до това прекрасно ина-българско време, не остава нищо друго освен да си мечтаем сладки, розови сънища и да пишем разкази...

Дано тоя заспал народ да се пробуди... че много робство му се насъбра...

а ако нщкои иска да прочете статията, ще потърся линка и ще го добавя по-късно

]


Re: Как добричкият Микрософт спечели конкурса или Приказка от Вълче Време
от ole72 на 15.03.2008 @ 11:54:21
(Профил | Изпрати бележка)
Ще се пробуди народът, но бавно, защото бързото събуждане е рисковано и крие много рискове.
Поздрави, Сиромах, обичам да ти идвам на гости:)

]


Re: Как добричкият Микрософт спечели конкурса или Приказка от Вълче Време
от Dimi на 19.12.2007 @ 19:24:51
(Профил | Изпрати бележка)
Поздрави и от мен! Хареса ми!