Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: StudioSD
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14144

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 465
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 469

Îíëàéí ñåãà:
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: rhymefan

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÄúëã (II ÷àñò)
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: Sly

Ïðèìèãíàõ. Îòâîðèõ î÷è è ïîñëåäâà îùå åäèí îòáÿëñúê. Íîæúò íà Ëèíà ïðåëåòÿ íàñòðàíè. Íà ìîêðèÿ êàëäúðúì, â ñãúñòÿâàùèÿ ñå ìðàê, èçäðúí÷àõà äâå îñòðèåòà.
-- Òè ùå óìðåø!
Ëèíà çàìàõíà íàïðåä ñ äðóã íîæ, çàä ìåí âîéíèöèòå ñå îòïðàâèõà â àòàêà. Ñåâåðèàí ìå ñãðàá÷è çà ðúêàòà è ìå ïîâëå÷å ñëåä ñåáå ñè íàñî÷âàéêè ñå êúì åäíà îò óëè÷êèòå. Îòïðåä åäèí îò ïðåñëåäâà÷èòå íè ìó ñå èçïðå÷è. Áúðç è ñèëåí óäàð è âîéíèêúò ñå ñòðóïîëè, çàîáèêîëèõ ãî è ñå ïðîìóøèõ ìåæäó îùå äâàìà.
-- Ñïðåòå ãè!
Âèêúò íà Ëèíà ïðåìèíà ïîêðàé óøèòå ìè êîãàòî ñå èçâúðòÿõ íàçàä è ïîñÿêîõ îùå åäèí ïðèáëèæèë ñå íàïàäàòåë èççàä ãúðáà ìè. Ñåâåðèàí íàâëåçå â ñòåñíåíàòà óëè÷êà, ïîñëåäâàõ ãî âúçìîæíî íàé-áúðçî è âúïðåêè òîâà äâàìà çàïðå÷èõà ïúòÿ ìè.
-- Àøàðàê!
Àøàà... Çàñèëèõ ñå íàïðåä êîëêîòî ìîãà ïî-áúðçî, ñêî÷èõ, èçâúðòÿõ ñå íàñòðàíè, óäàðèõ ñ êðàê ñòîìàõà íà ñòîÿùèÿ âäÿñíî âîéíèê, îùå ñåêóíäà è òîé ñå ïðåâè íà äâå, äåñíèÿò ìè êðàê íàìåðè íåñòàáèëíà óïîðà íà ãúðáà ìó. ...ààð... Îòíîâî ñå èçâúðòÿõ, çà äà çàïàçÿ ðàâíîâåñèå, ìå÷úò íà äðóãèÿ âîéíèê ìèíà íà ìèëèìåòðè ïîä áîòóøà ìè â ìèãà, â êîéòî îòëåïèõ êðàê îò ãúðáà íà äðóãèÿ. Îñòàâèõ òÿëîòî ñè äà ñå èçâèå â äúãà è ïðÿñíàòà ðàíà ìå ïðîáîäå ðÿçêî è äúëáîêî. Òåæêîòî ìè íàìåòàëî ïðåìèíà ïîêðàé ãëàâàòà ìè äîêàòî ïðåëèòàõ íàä ïðåãúðáåíèÿ, íî ïðåäè äà ñå îáúðíà è îòíîâî äà ïîñëåäâàì Ñåâåðèàí, ãúíêà ïëàò ñå èçìåñòè è àç óñïÿõ äà ðàçëè÷à êðåùÿùàòà Ëèíà, âòðåí÷èëà â ìåí î÷è, ïðåëèâàùè ñ óæàñ. Äâåòå ôðàêöèè ñå áÿõà ñáëúñêàëè â îïèòà ñè äà íè äîêîïàò è ñåãà ñå ðàçèãðàâàøå ñõâàòêà ìåæäó òÿõ. Óñåòèõ ìàëêèòå îñòðè êàìú÷åòà ïîä êðàêàòà ñè è ïîêðàé óøèòå ìè âå÷å çâó÷åøå øóìà îò áèòêàòà è çàãëúõâàíåòî íà êúíòÿùîòî â óëè÷êàòà ìè èìå ...ààê... Ëèíà ïðîäúëæàâàøå äà êðåùè.
Ñðåáðèñòàòà êîñà íà Ñåâåðèàí ïðîáëÿñâàøå, óëàâÿùà áëåäè ëú÷è ñâåòëèíà, äîêàòî òîé ìÿòàøå ïîäêàíÿùî ñ ðúöå êúì ìåí, îòêúì êðàÿ íà óëè÷êàòà.
-- Àø, õàéäå íàñàì!
Êðàêàòà ìè ñå çàõëúçãàõà íàïðåä ñëåä Ñåâåðèàí. Øóì çàä ãúðáà ìè ìå íàêàðà äà ñå èçâúðíà çà ìèã è âèäÿõ äâàìà, îòäåëèëè ñå îò ìåëåòî, ïðåñëåäâà÷è.
Ñúðöåòî ìè áèåøå ñèëíî â ãúðäèòå îò óìîðà, íàäÿâàõ ñå äà ñòèãíà äî Ñåâåðèàí ïðåäè âîéíèöèòå äà ñà ìå äîãîíèëè. Ñðåáðèñòàòà ìó êîñà èç÷åçíà çàä úãúëà è ñëåä ñåêóíäà ÷åðíîòî ìè íàìåòàëî ÿ ïîñëåäâà. Áîòóøèòå ìè ñå èçïúðçàëÿõà íàïðåä ïðè ðÿçêîòî ìè ñïèðàíå, ïðåä ìåí çååøå ÷åðíà äóïêà íàñðåä óëèöàòà.
-- Ñêà÷àé!
Ìèã ñëåä èçäàäåíàòà çàïîâåä òÿëîòî ìè ïîëåòÿ íàäîëó â ìðàêà è àç öîïíàõ â êàëíà âîäà. Äðúïíàõ ñå òî÷íî ïðåäè Ñåâåðèàí äà ìå ïîñëåäâà â êàíàëà. Áëåäîòî ïåòíî ñâåòëèíà íàä ìåí èç÷åçíà ùîì òîé áúðçî çàòâîðè êàïàêà. Çà÷àêàõìå. Íå ñëåä äúëãî øóìà îò áÿãàùè ìúæå ñå çàñèëè è ïîñëå îòøóìÿ. Ïðåñëåäâà÷èòå íè áÿõà îòìèíàëè. Ñåâåðèàí èç÷àêà îùå ìàëêî è ïîíå÷è äà îòâîðè êàïàêà, çà äà ñå âúðíåì íà óëèöàòà.
-- Íå ñå îòâàðÿ. Ïî äÿâîëèòå!
Ïîðåäíèÿò ñèëåí óäàð âúðõó æåëÿçîòî íå óñïÿ äà îòêðåõíå ïðîëóêà è òîé ñå îòêàçà.
Êàíàëèçàöèÿòà íå âîíåøå òîëêîâà êîëêîòî áÿõ î÷àêâàëà è ìèðèçìàòà áåøå ïîíîñèìà, âîäàòà íå áåøå äúëáîêà, íî ìðàêúò áåøå íåïðîãëåäåí. Áåç ñâåòëèíà ùÿõìå äà ñå èçãóáèì, ñòîëèöàòà Ìåðîàí áåøå îãðîìíà.
-- Àêî èìàõìå ñâåòëèíà ùÿõ äà íè èçìúêíà.
-- Äà íå áè äà ïîçíàâàø êàíàëèçàöèÿòà, Ñåâåðèàí?
Ãëàñúò ìè áåøå ïðîïèò ñ ïðèñìåõóëíè íîòêè, êîåòî ìå èçíåíàäà. Íèêîãà íå èçïóñêàõ åìîöèèòå ñè, äúðæàõ ãè èçêúñî íà êàèøêà îò çäðàâè íåðâè.
-- Âñåêè, êîéòî ïðåòåíäèðà, ÷å ïîçíàâà åäèí ãðàä, òðÿáâà äà çíàå êàíàëèçàöèÿòà ìó. Èëè âàñ, áëàãîðîäíèöèòå, íå âè ó÷àò íà òîâà?
Ïîñëåäíîòî áåøå èçêàçàíî ñ òàêúâ òîí, êîéòî èìèòèðàøå ïðèñìåõà, èçðàçåí îò ìåí ïî-ðàíî. Ìîæåõ äà ñå çàêúëíà, ÷å ìå áåøå èçãëåäàë ñ îíçè íåãîâ íàäìåíåí ïîãëåä, íî â òîçè ìðàê íÿìàøå êàê äà çíàì ñúñ ñèãóðíîñò.
Íèêàê íå ìè ñå èñêàøå äà èçïîëçâàì òîâà ïðåä íåãî, íî ñåãà ñå íàëàãàøå, èìàõìå íóæäà îò ñâåòëèíà. Áðúêíàõ â åäèí îò òàéíèòå äæîáîâå íà íàìåòàëîòî ñè è èçâàäèõ íàìà÷êàí ïàðöàë. Ðàçòâîðèõ ãî è îòòàì áëåñíà ñâåòëèíà. Âèäÿõ èçíåíàäàíèòå î÷è íà Ñåâåðèàí.
-- Ñâåòåù êîðàë, âèæ òè, âèæ òè.
Ìàçíà óñìèâêà ñå ïëúçíà ïî ëèöåòî ìó.
-- Çíà÷è å èñòèíà, Ëåãèîíà å ôðàøêàí è ÷åðâèâ ñ ïàðè, çà äà ñè ïîçâîëèø òàêúâ.
Òîé ïðîòåãíà ðúêà. Àç íå îòðåàãèðàõ. Òîé ñå óñìèõíà îùå ïî-øèðîêî è ðàçìúðäà ïðúñòèòå íà ïðîòåãíàòàòà ñè ðúêà, íî íå ÿ ïðèáðà, îòïóñíà òÿëîòî ñè íà åäèí êðàê è çàðåÿ ïîãëåäà ñè íàîêîëî. Ïðèáëèæèõ ñå êúì íåãî è ñëîæèõ áëåñòÿùèÿ êîðàë â äëàíòà ìó. Çàáåëÿçà, ÷å å íà âåðèæêà è ÿ ìåòíà îêîëî âðàòà ñè. Îòíîâî ñå óñìèõíà íàãëî è ñå çàîãëåæäà òåàòðàëíî.
-- Àõà! Åòî íàòàì ùå òðúãíåì.
Ñèíÿòà ñâåòëèíà îò ìàëêèÿ êîðàë áåøå äîñòàòú÷íî ÿðêà çà äà íàìåðèì èçõîä, ðàçáèðà ñå, àêî çíàåõìå êúäå äà òúðñèì. Ñåâåðèàí èçãëåæäà çíàåøå íà êúäå äà âúðâè, çàùîòî ëåñíî èçáèðàøå äàëè äà çàâèåì íàëÿâî, èëè íàäÿñíî ïî íÿêîå îò ðàçêëîíåíèÿòà. È âñå ïàê íÿìàõ ïðåäñòàâà êàê Ïðèíöà íà òúðãîâèÿòà ñå å çàïîçíàë ñ êàíàëèòå è çàùî.
-- Íÿìà ëè äà ìè êàæåø â êàêâî ìå çàáúðêà, áëàãîðîäíà Àøàðàê? È êàê ìèñëèø äà íè èçìúêíåø, õìì?
Äæâàêàíåòî ïîä êðàêàòà ìè íå óñïÿ äà çàãëóøè ïðèñìåõóëíèòå íîòêè â ñëàäíèêàâèÿ ìó ãëàñ.
-- È êàêâà áåøå îíàÿ ìàøèíàðèÿ â çàëàòà? Íàëè ÿ ïîìíèø? Îíàÿ ñ ìíîãîòî ïÿñúê ...
Òèíÿòà ïîä êðàêàòà ìè ïðîäúëæàâàøå äà ñè äæàâêà â òèøèíàòà, îòêðîÿâàéêè ëèïñàòà íà îòãîâîð. Ñåâåðèàí ñïðÿ è ìå èçãëåäà íàñòîÿòåëíî.
-- Àêî ñè ìèñëèø, ÷å ùå ðàçêðèÿ òàêàâà èíôîðìàöèÿ íà ÷îâåê îò Íåçàâèñèìàòà òúðãîâñêàòà ãèëäèÿ, çíà÷è íàèñòèíà çàñëóæàâàø äà ñè â êàíàëèòå.
Ïðè îòãîâîðà ìè áåëèòå çúáè íà Ñåâåðèàí ëúñíàõà ïîä ñèíÿòà ñâåòëèíà íà êðèñòàëà.
Ïëèñêàù øóì èçíåíàäà è äâàìà íè.
-- Êàêâî áåøå òîâà?
Ñåâåðèàí ðàçìàõà êîðàëà íàîêîëî. Ñåíêèòå íè ïî ñòåíèòå íà êàíàëà çàòðåïòÿõà. Øóìúò ñå ÷ó îòíîâî. Ðúöåòå ìè îïèïàõà äðúæêèòå íà îñòðèåòàòà, ñêðèòè ïîä íàìåòàëîòî. Èìàøå íåùî íåðåäíî â ïëÿñúêà íà âîäàòà îò ñòúïêèòå, êîèòî ñå ÷óâàõà. Øóìúò áåøå ìíîãî çàáúðçàí è òèõ.
-- Ïëúõîâå.
 ìîìåíòà, â êîéòî ãî êàçà Ñåâåðèàí, çíàåõ, ÷å å ïðàâ. Íî è íåùî äðóãî çàãëîæäè ìèñëèòå ìè. Êàíàëúò áåøå ïî-÷èñò îò êîëêîòî ñúì ñè ïðåäñòàâÿëà, ÷å å âúçìîæíî. Òúé êàòî ãîëÿìà ÷àñò îò ãðàäà èçãëåæäàøå ïðàçåí âåðîÿòíî áîêëóöèòå è íå÷èñòîòèèòå â êàíàëà áÿõà íàìàëåëè è òî îòäàâíà. À òîâà ìîæåøå äà îçíà÷àâà íåùî ìíîãî ëîøî.
-- Ãëàäíè ñà – èçêàçàõ ïðåäïîëîæåíèåòî ñè è íàïðàâèõ êðà÷êà êúì ïîñîêàòà ïîêàçàíàòà îò Ñåâåðèàí.
Øóìúò ñå óñèëè è Ñåâåðèàí çàáúðçà íàïðåä.
-- Îùå ëè êúðâèø?
Ãúðáúò ìè ìå áîëåøå è óñåùàõ êðúâòà, ïðîñìóêàëà ñå â íàìåòàëîòî ìè.
-- Ìèñëÿ, ÷å äà.
-- Òîãàâà íàé-äîáðå äà áÿãàìå!
Äóìèòå ìó ñÿêàø óâèñíàõà âúâ âúçäóõà çàä ãúðáà ìó, êîãàòî ñå âòóðíà íàïðåä. Êîðàëúò çàïîäñêà÷à, âúðçàí íà øèÿòà ìó, ñåíêèòå ïî ñòåíèòå çàòðåïòÿõà è ñå ðàçìúðäàõà, ðàçìåñòåíè îò áÿñíî òðåïòÿùàòà ñèíêàâà ñâåòëèíà. Íå áåøå ëåñíî äà áÿãàì âúâ âîäàòà ñëåä Ñåâåðèàí, øóìúò áåøå îãëóøèòåëåí, ïëÿñúê ñëåä ïëÿñúê ïîä êðàêàòà íè â äúëáîêàòà äî ãëåçåíèòå âîäà. Øóìúò îò ãðèçà÷èòå êàòî ÷å ëè ñå ÷óâàøå îòâñÿêúäå. Ñèëíî ñå íàäÿâàõ, ÷å ñàìî ñè âúîáðàçÿâàì.
-- Ïî-áúðçî âàøå áëàãîðîäèå, íå ñìå íà ðàçõîäêà!
Íîòêèòå íà ïàíèêà, åäâà çàìàñêèðàíè â ðàçãëåçåíèÿ ìó õëåí÷, áÿõà äîñòàòú÷íè, çà äà ðàçáåðà, ÷å ñúì ïðàâà è ãàäèíêèòå íè áÿõà ïîãíàëè. Âúïðåêè íåïðåñòàííèòå ïëÿñúöè íà âîäà ïîä êðàêàòà íè, ÷óâàõ ïèñêëèâèòå èì çâóöè, êàðàùè òóíåëèòå íà êàíàëà äà âèáðèðàò, ñèãóðíî ñå áÿõà íàâúäèëè ñòîòèöè. Îñòàíàëè áåç õðàíà äúëãî âðåìå, áèõà ïîåëè ðèñêà äà íàïàäíàò è ïî-ãîëÿìà îò îáèêíîâåíàòà èì ïëÿ÷êà, îñîáåíî ñëåä êàòî áÿõà íàäóøèëè ïðèìàìëèâèÿ ìèðèç íà êðúâ.
-- Ñåâåðèàí, ùå íè íàñòèãíàò, èçâåäè íè!
-- Àõ, êàê íå ñå áÿõ ñåòèë! Äîáðå, ÷å áëàãîðîäíàòà Àø å òóê, çà äà ïîäñêàçâà íà òúïèÿ ñè ñëóãà.
Âúïðåêè, ÷å âñå îùå ñå îïèòâàøå äà çàäúðæà íîðìàëíèÿ ñè ïîäèãðàâàòåëåí òîí, îò èçðå÷åíèòå ìó íà äúëãè ïàóçè äóìè, ïðèäðóæåíè ñ õðèïòåíå îò óìîðà, ïúò ñè ïðîáèâàøå óæàñúò.
-- Íàñàì, òóê òðÿáâà äà èìà ñòúëáà è èçõîä!
Åäâà ÷óõ ãëàñúò ìó îò êúíòÿùèòå â òóíåëà çâóöè îò ãðèçà÷è.
Êðèñòàëúò íà âðàòà ìó îñâåòè ñòúëáàòà, ïîãëåäíàõìå íàãîðå, íî ñâåòëèíàòà íå îãðÿâàøå ÷àê äî ãîðå è íå âèæäàõìå êàïàêà. Êîãàòî ñå ïðèáëèæèõìå, àç ñå çàäúõàõ îò ñòðàõ. Ñòúëáàòà âèñåøå ïîíå íà ÷åòèðè-ïåò ìåòðà íàä íàñ. Ñåâåðèàí âúðòåøå ãëàâà è ñå îãëåæäàøå, íî ëè÷åøå, ÷å íå çíàå íàêúäå äà ïîáåãíåì.
-- Íÿìà ñìèñúë äà ïðîäúëæèì, íÿìà äà ñòèãíåì äî ñëåäâàùèÿ îòâîð.
Ïîãëåäíàõ íàãîðå. Ìðàêúò îáâèâàøå ïî÷òè öÿëàòà ñòúëáà, ñèíÿòà ñâåòëèíà åäâà îáëèçâàøå ïîñëåäíèòå äâå ñòúïàëà.
-- Ìîãà ëè äà ÿ ñïóñíà, àêî óñïåÿ äà ñå êà÷à íà íåÿ?
Ïîãëåäúò ìè áåøå âòðåí÷åí â òåçè åäâà âèäèìè ñòúïàëà è ñå îïèòâàõ äà ïðåöåíÿ äàëè áèõ ìîãëà äà ãè äîñòèãíà, êîãàòî çàáåëÿçàõ, ÷å îòãîâîð íå ïîñëåäâà.
-- Ñåâåðèàí?
Ëèöåòî ìó áëåäíååøå íà ñèíÿòà ñâåòëèíà.
-- Ñåâåðèàí!
Òîçè ïúò ðåàãèðà.
-- Äà. Îòñòðàíè èìà ìàëêà ðú÷êà, òÿ øå ñìúêíå ñòúëáàòà ïî-íàäîëó.
Ïîãëåäúò ìó îòíîâî ñå çàðåÿ.
-- Íî íÿìà êàê äà ñòèãíåø òîëêîâà âèñîêî.
-- Çàñòàíè òóê è ïîäëîæè ãúðáà ñè, çà äà ìîãà äà ñòúïÿ âúðõó íåãî.
Ïîñî÷èõ ìó ñ ðúêà ìàëêî âñòðàíè è ñå îòäàëå÷èõ íàçàä â êàíàëà.
--Ëóäà ëè ñè? Íÿìà êàê äà ñêî÷èø òîëêîâà âèñîêî!
Íÿìàõ âðåìå äà ñå ðàçïðàâÿì, ïëúõîâåòå ùÿõà äà íè ñå íàõâúðëÿò è íèòî íîæîâå, íèòî ìå÷îâå ùÿõà äà íè îòúðâàò îò ãëàäà èì.
-- Íàïðàâè ãî!
Ãëàñúò ìè íàäâè öâúð÷åíåòî íà ïðèáëèæàâàùèòå ñå ãðèçà÷è è òîé ìå ïîñëóøà. Íàâåäå ãðúá, ñëîæè ðúöå íà áåäðàòà çà ïî-äîáðà óïîðà è çà÷àêà.
Ïîãëåäíàõ íàãîðå êúì äâåòå ñòúïàëà, åäèíñòâåíîòî íåùî, êîåòî ñâåòëèíàòà íà êîðàëà óñïÿâàøå äà îãðåå. Òîâà ùåøå äà áúäå åäèíñòâåíîòî íåùî, êîåòî ùÿõ äà îñòàâÿ î÷èòå ñè äà ñëåäÿò. Òðÿáâàøå äà çàáðàâÿ çà ðàçñòîÿíèåòî, âîäàòà ïîä êðàêàòà ñè, êîÿòî ùåøå äà çàáàâè èíåðöèÿòà ìè è íåñòàáèëíàòà óïîðà, êîÿòî ùÿõ äà íàìåðÿ íà ãúðáà íà Ñåâåðèàí. Èçìåòíàõ íàìåòàëîòî íàçàä è îñâîáîäèõ ðúöåòå ñè. Ïîåõ ñè äúõ, ïðèêëåêíàõ ëåêî. Åäíî... íàïðåãíàõ ìóñêóëèòå íà êðàêàòà ñè ... äâå... èçäúðïàõ äÿñíàòà ñè ðúêà íàçàä ... òðè... îòëàñíàõ ñå íàïðåä è çàòè÷àõ. Íà ñâåòëèíàòà îò êîðàëà ïðåä ìåí, â äàëå÷èíàòà, ñå çàáëúñêàõà ìàëêè ãðúá÷åòà ñ êîçèíà, öâúð÷åíåòî ñå çàñèëè. Ïëúõîâåòå íè áÿõà îòêðèëè. Ñåâåðèàí òðåïíà. Ñêî÷èõ âúðõó ãúðáà ìó, çàä íàñ ñå ïîÿâè òúìåí ïîòîê îò ãúð÷åùè ñå òåëöà, çàáèõ áîòóøà ñè â ãúðáà ìó âúçìîæíî íàé-òåæêî, ÷óõ èçõðèïòÿâàíå ïîä êðàêàòà ñè, ïîñëå îùå åäíî ùîì òÿëîòî ìè ïîëåòÿ íàãîðå. Çâóê íà ìåòàë, ïðîçâó÷à íÿêúäå ïîä ìåí, Ñåâåðèàí âàäåøå îðúæèåòî ñè, èíñòèíêòèâåí, íî áåçïîëåçåí õîä.  ïîëåòà ìè ëÿâàòà ìè ðúêà ñå áëúñíà â ìåòàëíîòî òúíêî ñòúïàëî, íî íå óñïÿ äà ñå çàõâàíå ïî õëúçãàâàòà ïîâúðõíîñò. Ïîä ìåí Ñåâåðèàí êðåùåøå. Èíåðöèÿòà íà òÿëîòî ìè ñâúðøè, öÿëàòà ìè òåæåñò ìå ïîâëå÷å íàäîëó êúì óæàñíàòà ñìúðò â ìîðåòî îò ãúñòà êîçèíà è îñòðè çúáè. Î÷èòå ìè ñå íàâëàæíèõà, ãðàâèòàöèÿòà ìå çàäúðïà. Äâåòå ñòúïàëà, îñâåòåíè îò áÿñíî òðåïêàùàòà ñâåòëèíà ñå îòäàëå÷àâàõà. Ìèñëè çà ñêîðîøíèòå ñúáèòèÿ ñå çàáëúñêàõà â ãëàâàòà ìè, ùÿõìå äà óìðåì â êàíàëèòå íà Ìåðîàí áåç äà çíàåì çàùî. Ïîðåäíèÿò êðÿñúê îò áîëêà è óæàñ ñå èçòðúãíàõà ìîùíî îò óñòíèòå íà Ñåâåðèàí.  ïîñëåäåíîòî îò÷àÿíî è íåêîíòðîëèðàíî ðàçìàõâàíå íà êðàéíèöèòå ìè, äÿñíàòà ìè ðúêà ñå óëîâè çà íåùî ãëàäêî è õëúçãàâî. Ñúëçèòå â î÷èòå, çàìúãëÿâàùè ïîãëåäà ìè, ñåêíàõà. Îïîðàòà èçäúðæà ïîëåòà íà òÿëîòî ìè è îò âíåçàïíîòî ñïèðàíå òî ñå ðàçòðåñå, íî ðúêàòà ìè íå ñå èçïóñíà. Õâàíàõ ÿ ñ äâåòå ñè ðúöå è ðÿçêî èçäúðïàõ òÿëîòî ñè íàãîðå. Ñïàñåíèåòî ìè ñå áåøå îêàçàëî åäíî íåâèäèìî ñòúïàëî, íåîñâåòåíî îò êîðàëà. Çàèñêà÷âàõ ñå íàãîðå è îïèïâàõ çà ðú÷êàòà, ñïîìåíàòà îò Ñåâåðèàí. Óäàðèõ ñå â íåùî òîëêîâà ñèëíî, ÷å ðúêàòà ìè çàêúðâÿ. Òîâà áåøå ðú÷êàòà! Îïèòàõ ñå äà ÿ íàòèñíà, íî ðúêàòà ìè ñå ïëúçíà ïî êðúâòà. Óäàðèõ ñ âñè÷êà ñèëà è òîçè ïúò óñòðîéñòâîòî ñå ðàçìúðäà. Øóì íà æåëÿçî ïðîãëóøè óøèòå ìè, ñòúëáàòà ñå ñâëå÷å íàäîëó íà äâà ìåòðà íàä ïîäà íà êàíàëà.
-- Ñåâåðèàí!
Ëèöåòî ìó ëúùåøå îò ïîò, òÿëîòî ìó êúðâåøå, çàîáèêîëåíî îò ìúðäàù è õàïåù îáðà÷ ìðúñíà êîçèíà. Ñàìî ñâåòëèíàòà íà êîðàëà ñïèðàøå ãðèçà÷èòå. Ñïóñíàõ ñå íÿêîëêî ñòúïàëà íàäîëó è ìó ïîäàäîõ ðúêà.
-- Ñêà÷àé!
Òîé ïîñëåäâà êîìàíäàòà ìè è ñå çàõâàíà çà ñòúëáàòà. Òåæêîòî ìó òÿëî ÿ ðàçàêëàòè çàïëàøèòåëíî è ñå óïëàøèõ, ÷å ùå ñå îòëåïè îò ïàíòèòå è ùå ñå ñâëå÷å íàäîëó. Êîãàòî ìåòàëíîòî äðúí÷åíå çàãëúõíà è îïîðàòà ïîä êàðàêàòà íè çàñòèíà, ìó ïîìîãíàõ äà ñå èçêà÷è íàãîðå. Ëåâèÿò ìó êðàê êúðâåøå, íÿêîÿ îò ãàäèíèòå ãî áåøå äîñòèãíàëà. Äèøàøå òåæêî îò áîëêà è ñòðàõ, óñòíèòå ìó áÿõà ïîñèíåëè. Íÿêîëêî ðàíè ïî ðúöåòå ìó ñúùî êúðâÿõà, íî íèêîÿ íå èçãëåæäàøå òåæêà.
-- Ïîìèñëèõ, ÷å ùå ìå îñòàâèø òóê, íàðî÷íî ëè ñå çàáàâè òîëêîâà.
×óâñòâîòî íà ñúñòðàäàíèå, íàìåðèëî ïúò ïîêðàé ñòðàõà, ñå èçïàðè, ñëåä êàòî ÷óõ ñàðêàñòè÷íèòå íîòêè. Òîçè ïúò íå èçäàäîõ åìîöèèòå ñè è ëèöåòî ìè îñòàíà ãëàäêî.
-- Ïîãëåäíè íàãîðå -- íàðåäèõ àç.
Ñâåòëèíàòà íà êîðàëà íà øèÿòà ìó îñâåòè ãîðíèÿ êðàé íà ñòúëáàòà è ÷åðåíèÿ êàïàê, çàïå÷àðâàù ïúòÿ íè. Íåùî âúâ âèäà íà òåæêèÿ ìåòàë ïðîïóêà òúíêèÿ áåíò îò ñàìîêîíòðîë, êîéòî áÿõ èçäèãíàëà ñðåùó ïàíèêàòà. Êà÷èõ ñå áàâíî è âíèìàòåëíî äî ìàòàëíèÿ êðúã, îïèòâàéêè ñå äà íå ñëóøàì îòâðàòèòåëíîòî öâúð÷åíå è äðàùåíå íà ïëúõîâåòå ïîä ìåí, íî íå óñïÿâàõ. Øóìúò áåøå ñèëåí è êàðàøå òóíåëèòå íà êàíàëèçàöèÿòà äà áó÷àò è ñòúëáàòà äà âèáðèðà. Ðàçïðåäåëèõ òåæåñòòà íà òÿëîòî ñè âúçìîæíî íàé-äîáðå âúðõó òúíêèòå ñòîìàíåíè ïðúòè, êîèòî ïðåäñòàâëÿâàõà ñòúïàëàòà. Ñëåä êàòî ñå óâåðèõ, ÷å èìàì äîñòàòú÷íà ñòàáèëíîñò, âäèãíàõ ðúöå è ñå îïèòàõ äà ïîìðúäíà êàïàêà.
-- Íå ñå îòâàðÿ, íàëè?
Ãëàñúò íà Ñåâåðèíà, èäâàù íÿêúäå îòäîëó, çâó÷åøå òèõî. Êàïàêúò íàèñòèíà áåøå çàëîñòåí. Êàêòî è ïðåäèøíèÿ, è òîçè èìàøå íÿêàêúâ ìåõàíèçúì çà îòâàðÿíå ñàìî îò ñòðàíàòà íà óëèöàòà. Ñòîòèöèòå ãðèçà÷è ñàìî íà ìåòðè ïîä íàñ ìè äàâàõà îòãîâîð íà âúïðîñà çàùî áåøå íóæíî òàêúâ ìåõàíèçúì. Íèêîé è íèùî íå ìîæåøå äà ïðîïúëçè ïî óëèöèòå, àêî èäâàøå îò êàíàëèòå. Ïðåäïàçíàòà ìÿðêà ñðåùó ãðèçà÷èòå ñå áåøå îêàçàëà è åôåêòèâíà ñðåùó âñåêè, êîéòî ïî åäíà èëè äðóãà ïðè÷èíà èçïîëçâàøå "ïîäçåìíèòå óëèöè" íà ãðàäà. Åäèíñòâåíèÿò íà÷èí äà ñå èçìúêíåì áåøå íÿêîé äà íè îòâîðè îòñòðàíà íà óëèöàòà. Çàòâîðèõ î÷è è ñå îïèòàõ äà ñå êîíöåíòðèðàì. Çíàåõ êàêâî äà íàïðàâÿ, íî íèêàîãà íå áÿõ îïèòâàëà ïðåäè.
-- Êàêâî ùå ïðàâèì ñåãà?
 îòãîâîð èçñúñêàõ íà Ñåâåðèàí äà çàìúë÷è. Îïèòâàõ äà ïðîáóäÿ ãíåâà ñè, êîéòî çàñåãà áåøå ñëîìåí îò ñòðàõà. Ñàìî òàêà ìîæåõ äà ñå êîíöåíòðèðàì. Çíàåõ, ÷å âñå íÿêúäå òðÿáâà äà èìà íÿêîé. Íå ìîæåõ äà óìðà â êàíàëèòå íà ïðîêëåòèÿ Ìåðîàí. Ìèñúëòà ìè ñå ïëúçíà ïî óëèöàòà íàä íàñ, êàòî ïèïàëà ÷àêàùè äà çàâëåêàò íÿêîãî. Íå è â Ìåðîàí, ïîâòàðÿõ ñè àç. Ñàìî íå è òóê. Íÿìà äà ìó äîñòàâÿ óäîâîëñòâèåòî äà óìðà òî÷íî òóê. Ãíåâúò ìè çàïóëñèðà â ìåí è ñúçíàíèåòî ìè ñå ïðî÷èñòè îò âñè÷êî äðóãî îñâåí îò ÿðîñòòà. Áÿõ ãîòîâà äà íàïðàâÿ êàêâîòî òðÿáâà äà ñå èçìúêíà îòòóê. "Ïèïàëàòà" ìè ñå ñáëúñêàõà ñ íåùî. Óâèõ ãè îêîëî òîâà íîâî óñåùàíå è ñëåä ñåêóíäè ðàçáðàõ, ÷å ñúì ãî îòêðèëà. Îñòàâèõ ïèïàëàòà îêîëî íåãî è ñå ðàçðîâèõ â ãëàâàòà ìó. Âèäÿõ êàðòèíè îò äåñòâîòî ìó. Ïðåñêî÷èõ íàïðåä. Âèäÿõ ïúðâàòà ìó ñëóæáà êàòî ðàòàé, ñëåä òîâà êàòî âîéíèê. Ïðåñêî÷èõ íàïðåä. Òðÿáâàøå ìè íåùî ìíîãî ëè÷íî, ñèëíî ÷óâñòâî, ñ êîåòî äà ãî ïðèìàìÿ. Óñåùàõ, ÷å íÿêúäå òàì, â êàíàëà, òÿëîòî ìè ñå òðåñå. Ñëåä ìèã íàìåðèõ òîâà, êîåòî òúðñÿ. Òîçè ñïîìåí, òîâà íåãîâî ÷óâñòâî áåøå òîëêîâà ñèëíî, ÷å èñêðåøå êàòî ñâåòóëêà â ìðà÷íîòî ìó ñúçíàíèå. Îïèòàõ ñå äà ïîãëåäíà òî÷íî òàì, íî ñðåùíàõ ñòåíà. Òîé ñå ñúïðîòèâëÿâàøå. Òîâà ðÿäêî ìè ñå áåøå ñëó÷âàëî. Ñïîìåíúò èçãëåæäà áåøå ìíîãî ñêúï. È âúïðåêè, ÷å áåøå òàêà äîáðå ïàçåí, ãíåâúò ìè íàñèëè çàùèòàòà è òÿ ïîääàäå. Ñúäúðæàíèåòî íà ñïîìåíà ìå èçíåíàäà. Íÿêàêâî íåâçðà÷íî ìëàäî ìîìè÷å, ñ ãîëåìè ÷åðíè î÷è. Ñúñðåäîòî÷èõ ñå âúðõó òîçè îáðàç è ãî íàêàðàõ äà èçïëóâà â ñúçíàíèåòî íà ìúæà. Ñåãà ìè òðÿáâàøå íåùî, ñ êîåòî äà ãî ïðèìàìÿ êúì øàõòàòà. Íåóìèðàùàòà, áåçïî÷âåíà íàäåæäà äà âúðíå íåùî, çàâèíàãè èçãóáåíî, ùåøå äà ìè ïîñëóæè äîáðå. Íàòðàïèõ ìó íàäåæäàòà, ïðèñïàõ äî êîëêîòî ìîãà ñåòèâàòà ìó, äîêàòî ÷îâåêúò èçïàäíà â íåùî êàòî ïîëóñúí, â êîéòî àç èìàõ ãîëåìè ÷åðíè î÷è è çâúíêî ãëàñ÷å âèêàùî çà ïîìîù îò íàé-áëèçêàòà øàõòà, íà óëèöàòà ñàìî çàä ñëåäâàùèÿ çàâîé. Óñåòèõ êàê ìúæà ñå çàòè÷à è ñëåä ñåêóíäè âå÷å ÷óâàõ áúðçèòå òåæêè ñòúïêè.
-- Êàêâî ïîäÿâîëèòå å òîâà...Àøàð....íÿêîé...
Íå ðàçáèðàõ êàêâî ãîâîðè Ñåâåðèàí, íàìèðàù ñå íà íÿêîëêî ñòúïàëà ïîä ìåí. Ìèñúëòà ìè áåøå íàñî÷åíà êúì ìúæà, êîéòî òúêìî îòâàðÿøå ìåòàëíèÿ êàïàê íà øàõòàòà è ïðîâèðàøå ðúöå äà ìå èçìúêíå. ×èñòèÿò õëàäåí âúçäóõ ïîãàëè ëèöåòî ìè, êîãàòî ñèëíèòå ìó ðúöå ìå âäèãíàõà è àç îòíîâî ñòúïèõ íà êàëäúðúìà íà óëèöàòà. Ìúæúò ìå ãëåäàøå ñ óñìèâêà, ñúëçè êàïåõà ïî áóçèòå ìó. Ïðåãúðíà ìå.  òîçè ìîìåíò èçïóñíàõ þçäèòå íà ãíåâà, òîé ñå âòðåí÷è â ìåí è èëþçèÿòà ñå ðàçïàäíà. Ñëåä ìèã òÿëîòî ìó ñå ñâëå÷å øóìíî íà çåìÿòà, à àç ðàçòðèõ ðúêàòà ñè îò óäàðà.
-- Àøàð!
Îáúðíàõ ñå è âèäÿõ, ÷å êàïàêà îòíîâî çàïðå÷âàøå øàõòàòà è Ñåâåðèàí íå ìîæåøå äà èçëåçå. Íàâåäîõ ñå, íî âìåñòî ðúöåòå ìè äà ñå ïðîòåãíàò äà ãî îòâîðÿò, òå ñå èçâúðòÿõà áîëåçíåíî íàçàä è îêîëî ìåí ñå ïîÿâèõà âîéíèöè.
Ìúæúò, êîéòî ìå äúðæåøå, âåðîÿòíî òåõíèÿò êîìàíäèð, èçäæàâêà çàïîâåä ïðîñíàòèÿò íåïîäâèæíî âîéíèê äà áúäå ñâåñòåí. Ïî äÿâîëèòå! Òîçè, êîéòî áÿõ ïðèìàìèëà ñå áå îêàçàë åäèí îò òÿõ.
-- Èçâàäåòå Ñåâåðèàí.
Åäèí îò ìúæåòå ïîñëåäâà çàïîâåäòà íà êîìàíäèðà ñè, íî òúêìî äà âäèãíå êàïàêà, ñå ÷ó íÿêàêúâ øóì, êàòî ÷å ëè îò ... Ñòðåëà!  ìèãà, â êîéòî ðàçïîçíàõ çâóêà, èíñòèíêòèâíî ñå îïèòàõ äà ñå íàâåäà. Ñòðåëàòà ñå çàáè â áëèçêàòà äúðâåíà âðàòà.
-- Çàðåæåòå ãî! Îòñòúïåòå!
Îùå ñòðåëè ñå ïîñèïàõà, êàòî äúæä îêîëî íàñ, è êîìàíäèðúò ìå çàáëúñêà íàïðåä ïî óëèöèàòà. "Çàðåæåòå ãî"...
Ãîñïîäè! Òîé èìàøå ïðåäâèä Ñåâåðèàí. Îáúðíàõ ñå íàçàä è âèäÿõ êàê ìåòàëíèÿò êàïàê ëåæåøå òåæêî âúðõó øàõòàòà, çàòâàðÿéêè åäèíñòâåíèÿ ìó ïúò çà ñïàñåíèå. Ñïîìíèõ ñè äóìèòå ìó : "Íÿìà ëè äà ìè êàæåø â êàêâî ìå çàáúðêà, áëàãîðîäíà Àøàðàê? È êàê ìèñëèø äà íè èçìúêíåø, õìì?"...
Äîêàòî ìå ðú÷êàõà íàïðåä ïî òåñíèòå òúìíè óëè÷êè, êîëêîòî ïîâå÷å ñå îòäàëå÷àâàõ, íå ñïèðàõ äà ñè ìèñëÿ êàê âñå ïîâå÷å ñå ïðîâàëÿì ... ñ âñÿêà åäíà êðà÷êà íàïðåä øàíñúò äà íè èçìúêíà ñòàâàøå âñå ïî-ìàëúê.

õõõ

Âèäÿõ êàê Àøàðàê èç÷åçâà ïðåç îòâîðà, íî ïðåäè äà ìîãà äà ÿ ïîñëåäâàì ìåòàëúò ñå òðúøíà íàä ãëàâàòà ìè. Ïî äÿâîëèòå! Ìàé íàèñòèíà ìå çàðÿçà...
Ðàíèòå ìè ïàðåõà è óñåùàõ êðúâ äà ñå ñòè÷à ïî êðàêà ìè. Òúêìî ñè ìèñëåõ êàê ùå ñè óìðà òóê êîãàòî êàïàêà íàä ãëàâàòà ìè îòíîâî ñå îòâîðè.
-- Êîëêî ìèëî äà ìå èçìúêíåø îò íåùî, â êîåòî òè ìå çàáúðêà, Àøàð...
Íå ïðîäúëæèõ ñ íàáúðçî èçìèñëåíàòà õàïëèâà ðåïëèêà. Íàñî÷åíèÿò êúì ìåí íîæ, êîãàòî èçëÿçîõ îò êàíàëà, ìè ïîäñêàçà äà ñè çàìúë÷à äèïëîìàòè÷íî.
Ëèíà ìå ãëåäàøå âòðåí÷åíî è ìúë÷åøå.
-- Ëèíà!
Ðàçòåãíàõ óñòíè â íàé-÷àðîâíàòà ñè óñìèâêà è ÿ ñòðåëíàõ ñ ìàãíåòè÷íèÿ ñè ïîãëåä. Ïîñëåäâàëàòà ðåàêöèÿ íå áåøå ñïîðåä î÷àêâàíèÿòà ìè. Ëèíà ïðèòèñíà îùå ïî-ãðóáî íîæà ñè â ãúðäèòå ìè, êàòî åäâà íå ïðîáè êîæàòà. Òîëêîâà áëèçî ïðåä ìåí è íà ñâåòëèíàòà íà êîðàëà, âñå îùå âèñÿù íà âåðèæêà îêîëî âðàòà ìè, çàáåëÿçàõ ìàëêà ìðåæà îò áðú÷èöè îêîëî î÷èòå è óñòíèòå é. Óñìèâêàòà ìè ñå ñòîïè. Êàòî âñåêè äîáúð øóò è àç ïîçíàâàõ äîáðå ñâîÿòà ïóáëèêà è ìåíÿõ îáðàçà ñè, íàãàæäàéêè ñå êúì æåëàíèÿòà é. Çàâåÿíèÿò è íèùî íåðàçáèðàù Ñåâåðèàí íÿìàøå äà ïîñëóæè äîáðå òî÷íî ñåãà. Ëèíà ìå çàáëúñêà êúì åäíà îò áëèçêèòå êúùè. Äúëáîêî â äúðâåíàòà âðàòà ñòúð÷åøå ñòðåëà. Âêàðà ìå âúòðå è íàðåäè íà õîðàòà ñè äà íå íè áåçïîêîÿò. Ïîäõâúðëè ìè íÿêîëêî ÷èñòè ïàðöàëà, çàäúæëèòåëíî ïðèñúñòâàùè â åêèïèðîâêàòà íà Ëåãèîíà. Çàïî÷íàõ äà ïðåâúðçâàì ðàíèòå ñè êîãàòî òÿ çàãîâîðè. Ãëàñúò é çàçâó÷à ìîíîòîííî â òèøèíàòà íà èçïî÷óïåíàòà ñòàÿ.  åäèí ìîìåíò òÿëîòî ìè ðåàãèðà íà íåùî îò êàçàíîòî. Çàñòèíàõ, ïðúñòèòå ìè ñå ñêîâàõà, èçïóñíàõà ïîëóñòåãíàòàòà ïðåâðúçêà íà êðàêà ìè è òÿ ñå îòâúðçà. Îò ðàíàòà ìè îòíîâî çàêàïà êðúâ. Ïëàòúò íà êðà÷îëà ìè ïîïèâàøå âñå ïîâå÷å îò áàâíî ñòè÷àùèòå ñå ÷åðâåíè êàïêè.
-- Íî àç êúðâÿ.
Ãëàñúò ìè åäâà ñå ÷ó â òúìíàòà, ñòóäåíà ñòàÿ.
õõõ
Íîùòà âå÷å áåøå íàñòúïèëà è âèæäàõ ÿñíî ôàêëèòå ïî êðåïîñòíèòå ñòåíè è ñåíêèòå íà ïàòðóëèðàùèòå. Ñåãà îñòàâàøå ñàìî íÿêàê äà âëÿçà. Óâåðèõ ñå, ÷å øïåðöîâåòå áÿõà äîáðå ñêðèòè â òàéíèòå ìè äæîáîâå è ìàëêî ñå ïîóñïîêîèõ. À ñåãà êàê äà âëÿçà... Ëåê íàìåê çà óñìèâêà ñå ïîÿâè íà ëèöåòî ìè è çàêðà÷èõ íàïðåä. Áÿõ ïðîáâàë òîçè íîìåð â åäèí îò çàòâîðèòå, â êîéòî èñêàõ äà ñå âìúêíà. Òàì áÿõà çàòâîðèëè åäèí âèñîêîïîñòàâåí ÷îâåê, ðàçïîëàãàù ñ âàæíà çà ìåí èíôîðìàöèÿ, íî íå ïóñêàõà ïîñåòèòåëè. È ñåãà, ãîäèíè ïî-êúñíî, ïàê ùÿõ äà èçïîëçâàì ñúùèÿ íîìåð. Äàíî ñòðàæèòå íà ïîðòàòà äà ïîçíàåõà ëèöåòî ìè íà ñèíêàâàòà ñâåòëèíà íà êîðàëà è íå ìå ïðîñòðåëÿò ñ íÿêîÿ ñòðåëà. Êîãàòî íàáëèæèõ îãðîìíèòå ìåòàëíè ïîðòè âîéíèöèòå ïî ñòåíèòå ñå ðàçâèêàõà. Ñëåä íÿêîêîëêî ñåêóíäè ïîðòèòå ñå îòâîðèõà ñ ïðîãëóøèòåëåí øóì è äâàéñåòèíà âúîðúæåíè ìúæå ìå çàîáèêîëèõà.
Åäèí îò òÿõ ìè èçâúðòÿ áîëåçíåíî ðúöåòå íàçàä è ãè çàêîï÷à ñ áåëåçíèöè, çàäúëæèòåëíî ïðèñïîñîáëåíèå â àðñåíàëà íà ìåðîàíñêèÿ âîèí. Êîãàòî ìèíàâàõ ïðåç ïîðòèòå çàáåëÿçàõ, ÷å ñðåä âúîðúæåíèòå ìúæå èìàøå è æåíè. Óíèôîðìèòå èì íàïîìíÿõà òåçè íà Ëåãèîíà. Ëèíà íå áåøå èçëúãàëà. Ïîíå íå çà âñè÷êî. Âðàòèòå ïðîñêúðöàõà øóìíî è ñå çàòâîðèõà çàä ìåí, à àç åäâà ñïðÿõ óñìèâêàòà ñè. Áÿõ óñïÿë äà âëÿçà â íàé-ñòðîãî îõðàíÿâàíîòî ìÿñòî â öÿë Ìåðîàí ñàìî çà ìèíóòè. Íîìåðúò âèíàãè ìèíàâàøå. Æåíèòå ñ ÷åðíè óíèôîðìè è îðúæèÿ îò ìèòðèë ìè íàïîìíèõà îòíîâî çà Ëèíà, çà òîâà, êîåòî ìè êàçà òÿ è çàùî áÿõ îòáåëÿçàë ïðåä íåÿ âàæíèÿ ôàêò, ÷å êúðâÿ. Êàçà ìè, ÷å ñúì ìúðòúâ. Íî ìúðòúâöèòå íå êúðâÿò.

Ñëåäâà ïðîäúëæåíèå...


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 16.11.2007 @ 16:42:26 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   Sly

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

23.04.2024 ãîä. / 17:04:15 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Äúëã (II ÷àñò)" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.