Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 2
Вчера: 1
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 490
ХуЛитери: 4
Всичко: 494

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Nela
:: LioCasablanca
:: Lombardi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаУволнение или ръководство за бизнесмени,собственици на футболен отбор в България
раздел: Хумор и сатира
автор: merkator

Масивна,дървена врата-цвят махагон.
"Нок,нок..."
-Опа!-властен глас и дъх на меко,шотландско уиски.
-Здравейте господин Патков,радвам се да Ви видя толкова бодър тази сутрин!-влезлия оправи кичето коса на врата си и златното кръсче на дясното му ухо затрепка из завесата хаванскопурен дим.
-Абе Сикраков,стига ми говори на "Вие"!И защо,по дяволите чукаш на английски?
-О!Ами още немога да се адаптирам след сафарито,тия чернилки незнаят български!-вече прошарения,бивш футболист приседна плахо на стола пред бюрото от черен мрамор със сребристи нишки.
-Ти български незнаеш пък си тръгнал да плямпаш на английски...и неговори така за афроамериканците,че ще ни обвинят в расизам!-Патков приглади свирепия си,балкански мустак наподобяващ метла за тенискорт.-Я кажи,като си толкова отворен,как е "черно"?
-Чьорно.
-Не бе,на английски де!
-Бек.
-Не,не...ти си селски бек,а "черно" е блек,ха-ха-ха...!Нищо...как е отбора,раздаде ли премиите за този месец?-смеха разчупи неловката амосфера създала се в слесдствие на атмосферната неловкост.
-Да,да всичко е наред!Вече втора кола ни изпратиха от изтрезвителното!Но загубите са незначителни...помниш ли когато бихме "Гръмотевица"-Грудково,а!
-Още се разправям с министъра на здравеопазването,кой трябва да плати престоя на отбора в токсикологията!Неблагодарници...такова шоу,такова зрелище сътворихме!Между другото,съдията от съботния мач се обади.Не си превел парите на страничния!
-Ами това сафари ми обърка малко...
-Абе Сикраков,до кога ще ти обяснявам приоритетите в твойта работа!Какво ме интересува изтрепването на африканския добитък,а!-гневните,малки очички пронизаха ветерана и той отмести погледа на изпечен трапер.
Патков стана,обърна се и се загледа през прозореца към чисто новото,тренировъчно игрище с изкуствена настилка.Там неговият отбор провеждаше сутришно занимание под зоркия взор на тренера Станитир Сточилов-"Тури".Момчета тичаха,на пръв поглед хаотично,но под строги тактически указния за заблуда на разузнавачите на "вечния съперник" в предстоящото дерби на страната.Тичаха по-малко пияните,лекарските екипи бяха включили няколко на системи отстрани,до тъчлинията.В чантите им за първа, медицинска помощ се виждаха буркани с туршия и завита с вестник,паприкована сланинка.Банките коите преливаха венозно, бяха пълни с бистра,домашна ракия от 1.84лв. за литър.Бюджета издишаше и скоро щяха да тренират с парцалени топки,а и след драматичните победи на отбора запасите от мастика и осолена сардина намаляха драстично.Патков знаеше,че трябва спешно да продаде двама или трима от най-добрите,за да завършат сезона.Преди седмица продаде на "Челси" домакина на отбора и сега контрольорите перяха екипите и режеха шопската салата на обяд.А предстоеше и дербито с "кръвния враг"!
-Абе Сикраков,говори ли с главния ни мениджър за трансфера на Топуаков в Кошъгазърлъоглу Спорт!Имаше интерес от президента на този елитен клуб от Анадола.Търсеха защитник,нали?
-Да,този клуб е военен и търсеха защитници на базата им от честите набези на кюрдите.Имат обаче условие,което Тропчо отхвърли категорично.-бившият футболист си припомни за трудните преговори,преди години с Ал Джибур Хамам Алихарул от Йемен,когато арабите дойдоха опасани с експлозиви и смъкнаха цената на тогаващният им вратар на две цистерни суров петрол.Погледна Шефа и видя как лицето му почервеня от справедлив гняв!
-Какъв е тоя хубостник,че ще има претенции бе!Всичко се прави в името на отбора и никой няма право да поставя себе си над колектива!Кой е той,че ще ми се прави на примадона!Вкарай го в карцера!
-Вече стоя там три дни на хляб и вода!Колабира от липсата на алкохол в кръвта,но не отстъпи!Турците искат да се обреже за да стане техен футболист!
-И какво от това!Нашият благодетел също е обрязан пък виж какви висини достигна в перилния бизнес!Нима този Тропчо се въздига срещу ръката която го храни толкова години....-Патков млъкна,защото в този момент се разнесе ритъма на бясна чалга от телефона на Сикраков.
-Жена ми звъни.-каза смутено втерана и вдигна боязливо.Чуха се крясъци и викове,след което прошарения мъж почна да записва нещо на един лист кафява,амбалажна хартия.Патков изумено четеше-"Хлеб добруджа,две кисело и едно презно,половинка кренвирши..."!
Извади из под сакото си автоматичен пистолет с дръжка от слонова кост,завинти заглушител с посребрен мерник и пръсна от упор черепа на Сикраков.По кафявият лист с продуктите полепнаха дребни костици,нежни червени капчици и малко,много малко сиви пръски.
-Ей неможе да се разчита на никой в този клуб!Как да работя с такива дилетанти и лаици!?
Патков отвори вратата на кабинета си и се провикна в коридора:
-Бай Петко, ела да почистиш,че уволних Сикраков!


Публикувано от hixxtam на 12.11.2007 @ 10:49:04 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   merkator

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 18:15:20 часа

добави твой текст
"Уволнение или ръководство за бизнесмени,собственици на футболен отбор в България" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.