Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 793
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 794

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàAdiantum capillus-veneris
ðàçäåë: Èçáðàíî ïðîçà
àâòîð: Tiranozavar

(÷àñò Ïúðâà - Öúôòåæ)

Òîâà å ìîëèòâà. Òàéíî ïîñëàíèå, êîåòî èçðè÷àì ñàìî íàóì. Çàòâàðÿì î÷è, äèøàì ñïîêîéíî, íîçäðèòå ìè åäâà ñå ðàçòâàðÿò, ãðúäíèÿò ìè êîø ñå îòïóñêà è èçðè÷àì ñðè÷êà ïî ñðè÷êà. Àäèàíòóì êàïèëóñ âåíåðèñ, Àäèàí-òóì, êàïè-ëóñ, âåíå-ðèñ.
Íàìèðàì ñå â êàòåäðàëà. Êîëåíè÷èë ñúì. Óñåùàì ïîä êîëåíåòå ñè ñòóäåíèÿ, ìðàìîðåí ïîä. Íåäåëÿ. Ñåäìèöà ïðåäè âúçêðåñåíèåòî. Öâåòíèöà. Äåíÿò, â êîéòî Ñïàñèòåëÿò å âëÿçúë â ñâåùåíèÿ ãðàä. Àäèàíòóì êàïèëóñ âåíåðèñ. Õîðàòà ìå ïîñðåùàò ñ âúðáîâè êëîíêè, íåáåòî ìè ñå óñìèõâà, ïðàçíèê å, ïðîëåò å.
À ñåãà îáðàòíî.  äðóã ðåä. Êàòî çàêëèíàíèå. Ñè-ðåí-åâ ñó-ëè-ïàê ìóò-íè-àäè. Âñúùíîñò ñúì ïðîêúëíàò. Íå ñúì â êàòåäðàëà, à â ñîáñòâåíèÿ ñè äîì. Íàèñòèíà ñúì êîëåíè÷èë. Îò ñðàì. È ïëà÷à. Ãëàñúò ìè õðèïòè. Î÷èòå ìè ñà ïîäóòè. ×åëîòî ìè å îæóëåíî. Îïðÿë ñúì ãî â çåìÿòà. ×óâñòâàì ñå íèùîæåí. Ìúíè÷úê. Êàòî ìàëêî ìîì÷å, êîåòî íàðî÷íî ñà îáëåêëè â ïîëè÷êà. Ñ ðóñè êúäðèöè. Ïóõêàâè ìàëêè ðú÷è÷êè è êðà÷åòà. ×åðâåíè ñàíäàëè. Ìàéêà ìè ìå ãëåäà âòðåí÷åíî. À àç ñå îïèòâàì äà èçêîïàÿ äóïêà â ïÿñúêà. Öàïàì ñå, à òÿ íå çàáåëÿçâà. Î÷àêâàì äà ìè èçêðåùè èëè äà ìå íàïëÿñêà. Äà ñå íàâåäå íàä ìåí, äà ìå õâàíå çà äÿñíàòà ðúêà è äà ìå èçäúðïà îò ïÿñú÷íèêà. Ïúðâî óñåùàì ñÿíêàòà é íàä ìåí, ñëåä òîâà ÷óâñòâàì äîïèðà íà ãúðäèòå é â ðàìåíåòå ñè, òå ñà ïúëíè, ìåêè, òåæêè. ×óâñòâàì ñå çàõëóïåí. Ñÿêàø ìå å ñëîæèëà â òåíäæåðà è îòãîðå ìè ñå óñìèõâà, êàòî ÷å ëè ñúì ïàð÷åíöå ìåñî, êîåòî ñå çà÷åðâÿâà. Áóçèòå ìè ãîðÿò. Òÿ íîñè î÷èëà ñ ðîãîâè ðàìêè. Øèðîêè. Íîñúò é å ãðàïàâ, öåëèÿò îñåÿí ñ ïîðè, äúõúò é ìèðèøå íà íåùî, êîåòî ìè å ñìúòíî ïîçíàòî. Íà âëàãà, ñëàäíèêàâà âëàãà.  úãúë÷åòàòà íà óñòíèòå ñè èìà êàï÷èöè ñëþíêà. Ñÿêàø ñëåä ìúíè÷êî ùå ìå îáëèæå è ùå ìå ïîãúëíå êàòî õèùíî ðàñòåíèå. À ñëåä òîâà ñëàäêî ùå ìå ñõðóñêà. Ñðàì ìå å îò íåÿ. Âúïðåêè ÷å îòäàâíà ñúì ãîëÿì. À òÿ å ìúðòâà. Ëåæè ñðåä ñòîòèöè äðóãè ìúðòâè õîðà. Ïîëè÷êàòà, â êîÿòî ìå îáëè÷àøå, çà äà ìå óíèæè, îòäàâíà íå ñúùåñòâóâà. À àç îòäàâíà âå÷å íå ñúì ìîìè÷åíöå. Ìúæ ñúì. Èìàì áðàäà è ìóñòàöè. Ñèëíè êðàêà, çäðàâè ðúöå, òâúðä êàòî áóê ãðúá. Ëåêî ÷óïëèâà êîñà. Ñèëíî êúñîãëåä. Íå ñè çíàåø ñèëàòà, ìè êàçà òÿ âåäíúæ. Êîãàòî ñòèñêàõ ëúæèöàòà, äîêàòî íå ÿ èçêðèâèõ. Íà ìîÿ 7-ìè ðîæäåí äåí. Êîãàòî ìè áå íàïðàâèëà êàøà. Èñêàøå ìè ñå äà ÿ îïðúñêàì ñ òîâà â ÷èíèÿòà. Äà ÿ íàêàæà ïðåä âñè÷êèòå ìè ëåëè, ÷è÷îâöè, âèñîêè êàòî òîïîëè áðàòîâ÷åäêè, áàùà ìè, àðèñòîêðàòè÷åí êàòî êèïàðèñ, äÿäîâöèòå ìè, ãðîõíàëè êàòî ñòàðè êðóøè, äåöàòà, êîèòî ñå áÿõà íàðåäèëè îêîëî ìàñàòà è èçãëåæäàõà êàòî ñàêñèè ñ íàïúïèëè ïðîëåòíè áåëè êèòàéñêè ðîçè.
À ñåãà ñå îïèòâàì äà îòâîðÿ î÷è. Íå èñêàì äà ãî ïðàâÿ, íî òðÿáâà. Àíäèàíòóì. Òðÿáâà äà ïðèäàì ñòðîãîñò íà ãëàñà ñè. Äà çâó÷à çàïîâåäíè÷åñêè. Àç ñúì êîìàíäèð íà òÿëîòî ñè, íà óìà ñè, íà ÷óâñòâàòà ñè, íà ñúðöåòî ñè, íà ñëàáèíèòå ñè, íà áúäåùåòî. Êàïèëóñ - àç ñå ïîä÷èíÿâàì íà çàïîâåäèòå, èçïðàâÿì ñå, ñòðîåí ñúì, õóáàâåö, ñìåë, ñ îòêðèò ïîãëåä. Âåíåðèñ - ñïîêîåí ñúì, îò î÷èòå ìè íå ñå ñòè÷àò ñúëçè, ðàíàòà íà ÷åëîòî ìè íå ïàðè, ìîãà äà ïîñðåùíà âñè÷êî, êîåòî ìè ïðåäñòîè. Àç ñúì êîìàíäèðúò è âçâîäúò åäíîâðåìåííî.
Äîáúð äåí. Êàçâàì ñå Áåðíàð. Íà 45 ãîäèíè ñúì. Ðîäåí ñúì ñåäìèöà ïðåäè Âúçêðåñåíèåòî. Èëè òî÷íî ïåò äíè ïðåäè Èñóñ äà ñå ÿâè ïðåä Ïèëàò. Áåëÿçàí ñúì. Êîãàòî ñúì ñå ïîÿâèë îò óòðîáàòà íà ìàéêà ìè â ñòàÿòà å çàìèðèñàëî íà öâåòÿ. Ðîäèë ñúì ñå ëåêî è ñúì èçãëåæäàë ùàñòëèâ. Êîæàòà ìè å áèëà ÷èñòà è áÿëà êàòî ëèëèÿ. Êðàêàòà ìè ñà áèëè ñòðîéíè è ïðàâè. Èçãëåæäàë ñúì äîâîëåí. Ñïÿë ñúì êðîòêî, áèë ñúì õóáàâî áåáå ïî äóìèòå íà âñè÷êè. Ëú÷åçàðíî ìîì÷å. Èìàõìå îãðîìåí äâîð ñ âèíàãè îêîñåíà òðåâà. Ìíîãî äúðâåòà, ïî êîèòî ñå êàòåðåõ è ñå êðèåõ â êëîíèòå èì. Ëèñòàòà èì ìå ñêðèâàõà è ñå ÷óâñòâàõ êàòî â ïðåãðúäêàòà íà îãðîìåí è íåæåí äóõ, êîéòî ìè íàøåïâàøå, ãàëåøå ìå ñ êëîíè, ñ ëèñòà, îáëèçâàøå ìå ñ ìîêðà ëàñêà ñëåä äúæä. Âçèðàõ ñå â ëèñòàòà è ìîæåõ äà ñòîÿ ïîä êîðîíèòå íà äúðâåòàòà ñ ÷àñîâå. Çàñïèâàë ñúì â òàçè íàïåâíà ïðåãðúäêà êàòî â ðúöåòå íà ëþáîâíèöà. Êîãàòî áÿõ ìàëúê òàçè ëþáîâ áå ïî äåòñêè ïëàòîíè÷íà. È òàéíñòâåíà. Îïèÿíÿâàùà. Çàëåíèÿò öâÿò ñå ñïóñêàøå ïî âåíèòå ìè, ïî õóáàâèÿ, áÿë ãðúá, ïî ãðúáíàêà, ïîïèâàøå â êîñòèòå ìè, ñòèãàøå êàòî òîê äî âúðõîâåòå íà ïðúñòèòå ìè, ãàëåøå çàãàäú÷íî ñëàáèíèòå ìè, îïèÿíÿâàøå ìå. Ïîñëå, ñ ãîäèíèòå, ëàñêàòà íà äúðâåòàòà ñòàíà ïî-ðàçëè÷íà. Ïî-ìåêà, ïî-ãîðåùà, ïî-ïëúòíà. Òàéíñòâåíà, çàãàäú÷íà, èçìàìíà. Êîãàòî çàñïèâàõ íåâèäèìè ðúöå ìå ñúáëè÷àõà, îêîëî òÿëîòî ìè ñå óñóêâàõà ïàðåùè âúæåòà, ïîòúâàõ â îãðîìåí è íÿêàê õèùåí êëàäåíåö, â êîéòî ñå ÷óâñòâàõ ìúíè÷úê, íî ñèëåí, íÿêàê òâúðä. Íåïîêîðíî èçïðàâåí. Îãîëåí äî ñðàì è ñòðàõëèâ. Îò ìåí ñå èñêàøå íåùî. Íå çíàåõ êàêâî. Íÿêîé øàðåøå ñ óñòíè ïî ãúðáà ìè, ïî áåäðàòà, ïîä ïúïà. À â ñëàáèíèòå ìè ñå ïîÿâÿâàõà ìàëêè ìóøèöè, îò êîèòî èçïèòâàõ ñëàäúê ãúäåë è óæàñ åäíîâðåìåííî. Áÿõ ñòàíàë ìúæ íàñúí. È íå èñêàõ äà ñè ïðèçíàÿ.
Âñúùíîñò, áÿõ ñå ïðåâúðíàë â ìúæ â ëàñêèòå íà åäíà, ãðîõíàëà îò ïëîä, ÿáúëêà. Ñ ãðàïàâà êîæà, õëàäíè ëèñòà, è íåâèäèìî çà ìîèòå ÷îâåøêè î÷è ëèöå. Ïðåäñòàâÿõ ñè ÿ êàòî âúëøåáñòâî... Çà âñÿêî ìîì÷å ìúæåñòâåíîñòòà å ìàãèÿ. Òîãàâà òàêàâà áå è çà ìåí. Ó÷óäâàíå è òàéíà. Ñëåä òîçè äåí âå÷å òðÿáâàøå äà ñå êðèÿ. Áÿõ ïîðàñíàë.
Ñåêñóàëíèòå ìè çàíèìàíèÿ ïðîäúëæèõà â ïúëíà òàéíà çà öåëèÿ ñâÿò. Îòäàâàõ ñå íà âñÿêî äúðâî îò ãðàäèíàòà ñ íàñòúðâåíèå, ïîíÿêîãà ïî ïåò ïúòè íà äåí. Äîêàòî ìè ñå çàâèå ñâÿò. À ÷ëåíúò ìè ïî÷åðâåíåå, êîëåíåòå ìè ñå ïîäêîñÿâàõà, â ãëàâàòà ìè íàõëóâàõà ìíîãî è âëàæíè ãîëè îõëþâè, êîèòî ìå óäàâÿõà â ñëóç, îòäàëå÷ ìèðèøåõ íà ïîõîò, íà âÿòúð, êîéòî íà âñÿêà öåíà òðÿáâà äà îáðóëè öâåòíèÿ ïðàøåö è äà ãî ðàçíåñå. ×óâñòâàõ ñå êàòî Áîã. Ñïÿõ íåñïîêîéíî è ñúíóâàõ êîøìàðè. Áóäåõ ñå ñ èçïðàâåí ÷ëåí è óìèðàõ îò ñðàì, íî è îò ãîðäîñò. Òàéíèòå íà ñúòâîðåíèåòî ñå ðàçêðèâàõà ïðåä ìåí, àç áÿõ áàùà íà âñåëåíè. Âñÿêî åäíî îò öâåòÿòà, îò äúðâåòàòà, îò õðàñòèòå, îò òðåâèòå áÿõà ìîè ëþáîâíèöè. Íàñëàæäàâàõ èì ñå. Ïîëèâàõ ãè, ïëåâÿõ ãè, ïðåìàëÿë îò ëàñêèòå, ñ êîèòî ãè îòðóïâàõ, ëÿãàõ â ñÿíêàòà èì è èì ãîâîðåõ. Ó÷åõ èìåíàòà èì íà ëàòèíñêè è ñå îáðúùàõ êúì òÿõ ïî èìå.
Anacardiaceae - ñìðàäëèêà. Ëþáè ñå ñâåíëèâî. Ñðàìåæëèâà å. Åäâà ìå äîêîñâà. Èñêà äà ñúì íåæåí, äà íå ÿ íàðàíÿ è äà íå áúðçàì. Îáëàäàâàì ÿ êàòî ïàÿê, áàâíî, îïèâàì ÿ, îáãðàæäàì ÿ îò âñè÷êè ñòðàíè, è ñå îïèòâàì äà äèøàì áàâíî, äà îâëàäåÿ âúçáóäàòà ñè. Ñìðàäëèêà - âëàäåå òàéíèòå ìè. Èçêóñèòåëíà, çàãàäú÷íà, âïèâà ìèðèçìàòà ñè â ìåí, àðîìàòúò é íàõëóâà â ïðàçíèòå ïðîñòðàíñòâà íà òÿëîòî ìè è ìå çàäóøàâà.
Syringa vulgaris - ëþëÿê. Öåëóâà ìå êàòî çàêà÷êà. Íî èñêà äà ñúì èçöÿëî íåèí. Òîâà öâåòå å èçêóñèòåëíî è èçìàìíî. Íåíàñèòíî. ×óâñòâàì ñå äëúæíèê êúì âñÿêà íåãîâà ÷àøêà, êúì âñÿêà èçâèâêà, êúì âñÿêî íåíàñèòíà ìàëêà óñòè÷êà, êîÿòî ñ íåæíî åçè÷å äîêîñâà òÿëîòî ìè...
Íàó÷èõ ñå äà ñå âëàäåÿ. Àêî öâåòÿòà èëè äúðâåòàòà ìîæåõà äà ãîâîðÿò áèõà ìè äàëè èìå - Áåðíàð Ôëîñ.
Êàòî ìëàäåæ íå áÿõ ñèãóðåí êàêâî õàðåñâàì ïîâå÷å. Ìèëóâêàòà íà öâåòÿòà èëè ñåáå ñè. Ñåãà å ðàçëè÷íî. Ïîäåëÿìå óñåùàíèÿòà ïîðàâíî. Íå ñúì è òîëêîâà ñïðèõàâ. Èìàì òúðïåíèå. Ìîãà äà ðàçïðåäåëÿì ïðàâèëíî ñèëèòå ñè. Óìîðåí ñúì, íî ïî-çðÿë.
Îò îíçè õëàïàê ñ ïëàìúê â î÷èòå è ìèëèîíè òàéíè ñåãà å îñòàíàëî ñúâñåì ìàëêî. Ïîðàñíàë ñúì. Ðàçáèðà ñå, îòãëåæäàì öâåòÿ.
Èìàì äåñåòêè ñàêñèè, ñàíäú÷åòà, âàçè, âñÿêàêâè ïðè÷óäëèâè ðàñòåíèÿ - áîíçàè, âå÷íîçåëåíè òðåâèñòè èëè ïúê ðåäêè âèäîâå, êîèòî ðàñòàò â äðóãèÿ êðàé íà ïëàíåòàòà. Îñâåí, ÷å ãè îáè÷àì, öâåòÿòà ìå õðàíÿò. Ïðîäàâàì ãè. Êîãàòî íàé-ñåòíå è äîñòà êúñíî îñòàíàõ ñàì, îòâîðèõ ìàãàçèí....

(Ñëåäâà)



Ïóáëèêóâàíî îò mmm íà 22.06.2004 @ 18:13:55 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Èçáðàíî ïðîçà

» Ìàòåðèàëè îò
   Tiranozavar

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4.42
Îöåíêè: 21


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 02:31:59 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå êîìåíòèðà òîâà ïðîèçâåäåíèå.