Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 835
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 836

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÑàðà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Sardis

- Ñìîòàíÿê... - èçñúñêà Ñàðà è õâúðëè îòãîðå ìó äðåõèòå, ñúáðàíè íà êúëáî.
- Ïà÷àâðà... – èçëàÿ ìîì÷åòî, ïîäñêà÷àéêè íà åäèí êðàê, ìú÷åéêè ñå äà ñè îáóå ïàíòàëîíèòå. Ñàðà ñå èçñìÿ ãðúìîãëàñíî è íåðâíî, ãëàñúò è îòòåêíà ïî ãîëèòå ñòåíè.
Èçïúíà ñå áåç êàïêà ñâÿí, ãîëà è íàõàëíà. Ïîñåãíà êúì öèãàðèòå, íî ðúêàòà è çàìðúçíà âúâ âúçäóõà, ïîñëå ñå îòêëîíè è ñãðàá÷è øîêîëàäà, ñòîÿù äî òÿõ. Îáåëè îáâèâêàòà íåæíî, êàòî ÷å ëè ñå ïðèòåñíÿâàøå äà íå íàðóøè ïîêîÿ íà ìîëåêóëèòå ñëàäîñò, çàâèòè âúòðå. Êîãàòî øîêîëàäà áåøå ðàçâèò òÿ ãî îãëåäà, à â î÷èòå é áëåùóêàøå ãëàä è ñòðàñò. Ñëîæè ãî ìåæäó óñòíèòå ñè è ñúñ çúáêè ëåêî îñòúðãà ðúá÷åòî. Îñòàâè ãî äà ñå ðàçòîïè íà åçèêà ñè, è ñå ïî÷óâñòâà ùàñòëèâà. Îáúðíà ñå ïî êîðåì, äúðæàùà ñ äâå ðúöå ñâîåòî óäîâîëñòâèå. ×ó çàä ãúðáà ñè òðúøâàíåòî íà âðàòà, êîåòî ïðåäèçâèêà îòâàðÿíåòî íà áàëêîíñêàòà âðàòà. Íàõëóëèÿò âÿòúð íàêàðà ãîëîòî é òÿëî äà íàñòðúõíå, ðàçðîøè äúëãèòå é êîñè, êîèòî ïàäíàõà ïî ëèöåòî é. Ñëåä ìèã êîñàòà áåøå ïðèáðàíà ñ øíîëà. Ñàðà íå ïîíàñÿøå êîñà âúðõó ëèöåòî ñè. Îòíîâî âçå øîêîëàäà, îñòúðãà è äðóãèÿò ìó ðúá, êàòî ÷å ëè ñå ñòðàõóâàøå äà íå ãî çàáîëè àêî ãî ñ÷óïè èëè îòõàïå èñòèíñêè. Çàãëåäà ñå â öâåòà ìó. Àõ òîçè öâÿò íà øîêîëàä. Úãúë÷åòàòà íà óñòíèòå è ñå ñìúêíàõà è âúëíà îò òúãà ÿ çàëÿ, äúõúò è ñïðÿ íÿêúäå è î÷èòå é ïîòúìíÿõà. “Áîæèäàðå... êúäå ñè...? Ëèïñâàø ìè. Íèùî íå ìîæå äà òå çàìåíè. Ëèïñâàø ìè êàêòî ëèïñâà ÷àñò îò òÿëîòî. Ïàòåðèöàòà íå å êðàê. Óñìèâêàòà ìè å ðàçòåãëåíè óñòíè. Íå å ðàäîñò. Îïèòàõ äà òå çàìåíÿ. Òúðñèõ. Ãëåäàõ äðóãè î÷è – âèæäàõ òâîèòå, ìèëâàõ äðóãà ðúêà – ìèñëåõ çà òâîÿòà, ñëóøàõ äðóã ãîâîð, òîé ðåæåøå äóøàòà ìè - òîâà íå áÿõà òâîèòå äóìè, íå áåøå òâîÿòà íàãëàñà è ïîãëåä êúì ñâåòà, êîèòî îòíà÷àëî ìè áå òðóäíî äà ðàçáèðàì, à ïî-êúñíî óñåòèõ, ÷å ñà âèíàãè åäíà ìèñúë íàïðåä. Îïèòàõ äà òå çàìåíÿ. Îïèòàõ äà òå íàìåðÿ â äðóãèãî.Óæàñíî, óæàñíî...Êàêâà çàáëóäà... Áîæèäàðå, ...êúäå ñè?..
Ñàðà ðàçòâîðè ìîêðèòå ñè îò ñúëçèòå óñòíè è ãè âïè çúáêè â øîêîëàäà Íå ãî çàõàïà, îñòàâè òîïëèíàòà èì áàâíî äà ãî ðàçòîïè è ïúðâîòî ïàð÷åíöå äà ñå îòäåëè îò íåãî ïî÷òè ñàìî. Íå ãî è ñäúâêà, à ãî èç÷àêà ñàìî äà ñå ñëåå ñ íåÿ. Ïðåç òÿëîòî è ïîòå÷å øîêîëàä. Òÿ èñêàøå äà íå å ñàìà â òîçè ìèã. Èñêàøå äà èìà íÿêîé äî íåÿ, êîéòî äà ÿ ãëåäà çàõëàñíàò, íÿêîé, íà êîãîòî ìîæåøå äà êàæå âñè÷êî, êîéòî, äîðè è äà íå ÿ ðàçáèðà, äà ÿ ïîãàëè ïî ëèöåòî è äà è êàæå “Îáè÷àì òå”. Êîéòî ùå å ñúãëàñåí äà ñå îòêàæå îò âñè÷êî çà äà å ñ íåÿ. Äà ÿ âîäè, äà ÿ ñëåäâà, äà âúðâè äî íåÿ. Äà ÿ îáè÷à è “çàùîòî”, è “êîãàòî”, è “âúïðåêè”... Íÿêîãî, îò êîãîòî íèêîãà è çà íèùî íå áè ñå ñðàìóâàëà... íÿêîé, êîãîòî ùå ìîæå äà îáè÷à è äà ìó ñå ïîäàðè. Òÿ ãî òúðñè. Ñ ðàçëè÷íè ïîäõîäè.  óíèâåðñèòåòà, êúäåòî áåøå óìíà è ÷àðîâíà, â äèñêîòåêàòà, êúäåòî áåøå îòâîðåíà è ñúáëàçíèòåëíà, íà ñúáèðàíèÿ, êúäåòî áëåñòåøå äîðè áåç ãðèì è ïðè÷åñêà, áåç âèñîêè òîê÷åòà è òîàëåòè, çàãëåäàíà â ñîáñòâåíàòà ñè ÷àøà, çàùîòî òåçè î÷è è áëåùóêàùàòà íàãëîñò â òÿõ êàðàõà ìúæåòå äà ïðàâÿò íåèñòîâè îïèòè äà ñå ìúæêàðÿò. Íî îùå ñëåä ïúðâèòå äóìè, èçëåçëè îò óñòàòà èì, áÿõà êà÷âàíè íà Âåçíàòà íà Ñàðà è ðàçïðåäåëÿíè â ãðàôè “áåçíàäåæíè” è “ìîæå áè”. “Ìîæå áè” áÿõà äîïóñêàíè äî ðàçãîâîðè, ñðåùè, ïîñëå, â çàâèñèìîñò îò ãëàäà é çà ñåêñ, è â ëåãëîòî, êîåòî íå âèíàãè áåøå òî÷íî ëåãëî.  ñåêñà Ñàðà äàâàøå. È èñêàøå. Íî íèêîé íå óñïÿâàøå äà èçïúëíè ñâÿñòíà ìåëîäèÿ âúðõó òÿëîòî é. Òÿ äîðè çàïî÷íà äà ïîêàçâà êàê, íî óâè. Íèêîé íå íàöåëè ðèòúìà è ìåëîäèÿòà, êîÿòî çâúíåøå â íåÿ. Ïîíÿêîãà Ñàðà çàçâúíÿâàøå ôàëøèâî íàðî÷íî, çàùîòî ñàìîòàòà ÿ êàðàøå äà ñå ïðèìèðè ñ íÿêîãî. Íî èäâàøå äåí, êîãàòî ôàëøèâàòà ìåëîäèÿ êàðàøå äóøàòà é äà ñå ñãúð÷è. Òîãàâà î÷èòå é ñòàâàõà ëåäåíè è òÿ ñå îòíàñÿøå íÿêúäå. Ñëåä êàòî íÿêîé ñå å äîêîñíàë è äî ìàëêà ÷àñò îò ãîðåùàòà é ëè÷íîñò, è ñå ñáëúñêàøå ñ ïîäîáíî îòíîøåíèå, òîé ïðîïàäàøå â àäà. Èìàøå ÷óâñòâîòî, ÷å å ñòàíàë íåêðîôèë. Îòäðúïâàøå ñå îò íåÿ è ïèòàøå “Êàêâî òè å”. “Íèùî íå ìè å” îòãîâàðÿøå Ñàðà è òîâà áåøå èñòèíà. Íèùî íå é áåøå. À òîâà ïðè íåÿ áå íàé-ñòðàøíîòî. Àêî Ñàðà òè êàæå “Íèùî íå ìè å” çíà÷è, ÷å íàèñòèíà íèùî íå é å, à òè ñè ìóõëüî, èçòúðâàë ñè âëàêà, èçïëúçíàëà òè ñå å è íÿìà äà ñå âúðíå. Çàãóáèë ñè ÿ. Ñòàâàø, ïîãëåæäàø ãîëîòî è òÿëî, êîåòî áàâíî ñå ñúáèðà, è èìàø ÷óâñòâîòî , ÷å ñè áèë ïðè ïðîñòèòóòêà, íî öåíàòà, êîÿòî ñè ïëàòèë, å ðàäîñòòà îò æèâîòà çà ïîíå åäíà ãîäèíà íàïðåä. Çàùîòî ñè ñìàçàí. Çàùîòî ñè áîêëóê. Çàùîòî Ñàðà íå ïîòðúïâà îò òåá. Çàùîòî òè íå ìîæåø äà ÿ íàêàðàø äà çàçâúíè. “Ïà÷àâðà”, èçêðåùÿâàø îò áåçñèëèå è ÿä, òÿ òè ñå óñìèõâà. Íå ïðàâè äîðè óñèëèå äà ïðèêðèå ãîëîòàòà ñè. È íå çàùîòî òîëêîâà íå é ïóêà, ÷å ÿ ãëåäàø, à çàùîòî òåáå ïðîñòî âå÷å òå íÿìà ïðè íåÿ. Íå çàáðàâÿø íèùî îò âåùèòå ñè, çàùîòî ñè óæàñåí, ÷å ùå ñå íàëîæè îòíîâî äà òå îáëúõíå îíçè ñòóä. È áÿãàø. Íàâúí âèæäàø êðúøíè äåâîéêè, ñ êúñè ïîëè, ñ äúëãè ïîëè, ñ ãîëè ïúïîâå, ãðèìèðàíè î÷è, óñòíè, êîèòî òè ñå óñìèõâàò (çàùîòî ñè õóáàâ ìúæ). Òè ñå ÷óäèø – çàùî, ïî äÿâîëèòå, ñå çàáúðêàõ ñúñ Ñàðà, òÿ äîðè íå å òîëêîâà êðàñèâà, íèòî îñîáåíî óìíà, íèòî ... È ñè õâàùàø íîâî ãàäæå, êðàñèâî, ñ âêóñ, óõàåùî íà ñêúï ïàðôþì. Öåëóâàø ÿ, ÷óêàø ÿ, íî â ãëàâàòà òè å Ñàðà, ñ íåéíèòå íåèçìåííè äúíêè, ãðóáèòå îáóâêè, îðàíæåâèòå ïóëîâåðè, äúëãàòà é êîñà, êîÿòî òè íå ïîíàñÿø ïðèáðàíà, à òÿ ñå äðàçíè äà é ïàäà ïî ëèöåòî. Ñàðà, êîÿòî íÿìà ìàíèêþðè è áèæóòà (îñâåí ñèíäæèð÷åòî ñ ìàëêîòî ñúðöå), Ñàðà, êîÿòî êàòî òå õâàíå çà ðúêà è ñëîæè ãëàâà íà ðàìîòî òè èçïèòâàø ÷óâñòâîòî, ÷å ñè áîãîïîìàçàí. Ñàðà, êîÿòî êàòî òå äîêîñíå ñàìî ñ åäèí ïðúñò ïî âðàòà è ñè ãîòîâ äà íàïðàâèø âñè÷êî, ñàìî çà äà íå ñïèðà. Ñàðà, êîÿòî êàòî ïðîøåïíå “ìîëÿ” çíàåø, ÷å êàêâîòî è äà é ïîèñêàø â çàìÿíà – ùå òè ãî äàäå. Ñàðà – òàçè, ïðè êîÿòî ùîì çàìðåø óìîðåí çíàåø, ÷å òàì å òâîåòî ìÿñòî. Ñàðà – òâîÿò çàâèíàãè èçãóáåí ðàé.
Ñàðà ñúùî íÿìà äà òå çàáðàâè. Òè çà íåÿ ùå ñè îùå åäíî ñòúïàëî êúì îò÷àÿíèåòî.  êîåòî òÿ ïðîïàäà äåí ñëåä äåí. Çàùîòî òàêà ñòàâà, êîãàòî äàäåø íà òîçè, íà êîãîòî íåòðÿáâà, òîâà, êîåòî ñè ìèñëèø, ÷å òðÿáâà.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 09.11.2007 @ 16:29:30 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Sardis

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 04:03:24 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ñàðà" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.