Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 777
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 778

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊîãàòî øîôèðà æåíà
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: pencho_zaeka

Åäèí òàêúâ ïúòåïèñ



Ïúòÿò áå ïðîäúëæèòåëåí, êðèâ è íåðàâåí. Äîêàòî ñòèãíà äî Äðàãîìàí, óöåëèõ âñè÷êèòå ñîôèéñêè äóïêè, çàäìèíàõ íåïðàâèëíî îêîëî ïåòäåñåò ÒÈÐ-à, è èçîáùî íå çàãàñèõ äúëãèòå ñâåòëèíè. Ïñóâíèòå íà íàñðåùíèòå øîôüîðè ñå ëåïâàõà êàòî ðàçìàçàíè ìóõè ïî ñòúêëîòî, àìà òàêà å, êàòî ñå òðúãâà ïîñðåä íîù. Çàùîòî óæ ñå èçáÿãâàëè îïàøêèòå ïî ìèòíèöèòå. Íà íàøà òåðèòîðèÿ êàðàõ àç, îòìåíÿéêè ñóòðåøíî íåàäåêâàòíèÿ ìè ìúæ. Òîé, îáà÷å, ñëåä ïúðâèòå äâå-òðè ñúòðåñåíèÿ, ñå îêîêîðè, ñïðÿ äà ìèãà è çàñòèñêà äðúæêàòà íà âðàòàòà äîêàòî ïðúñòèòå ìó íå ïîáåëÿõà. Îò äúæä íà âÿòúð ïðîìúðìîðâàøå “äóïêà â äÿñíî”, “êàðàø â ëÿâî îò îñåâàòà ëèíèÿ” , “íå ãî çàñëåïÿâàé è òîÿ”, èëè ïúê àáñîëþòíî íàãëîòî: “äàé àç äà øîôèðàì”. Ìàëêèÿò îòçàä ñîëèäàðíî ìó ïðèãëàñÿøå. Âñè÷êèòå èì ïðåäëîæåíèÿ áÿõà îòõâúðëåíè ñ ìàëöèíñòâî.

Òàêà è íå ðàçáðàõà ìîèòå ìúæå, ÷å ñëåä êàòî ñúì ñòåãíàëà öåëèÿ áàãàæ, íàïðàâèëà ñúì ñàíäâè÷è, ïîãðèæèëà ñúì ñå âñè÷êè äîêóìåíòè è ïàðè äà ñå îçîâàò â ïðàâèëíàòà ÷àíòà è â êîëàòà, à íå â ÷åêìåäæåòî â õîëà, ñúáóäèëà ñúì ãè ñ öåíàòà íà íÿêîëêî ìèëèîíà áåçâúçâðàòíî óíèùîæåíè íåðâíè êëåòêè è îùå ïåò-øåñò áðú÷êè îêîëî óñòàòà, ñúì ñè îòâîþâàëà ïðàâîòî äà ïóñíà ïàðàòà, êàðàéêè êàêòî àç ñè çíàì!

Îñâåí òîâà, ïîñëåäíèòå ïðîó÷âàíèÿ íåäâóñìèñëåíî äîêàçâàò, ÷å æåíèòå, à íå ìúæåòå, ñà ïî-ñèãóðíè øîôüîðè. À êàòî èì ãî íàïîìíÿ, îíçè â ãàäíàòà âúçðàñò ìè íàòÿêâà, ÷å íà òåñòà çà ñåêñóàëíà îðèåíòàöèÿ íà ìîçúêà ñúì ñå îêàçàëà â äîëíèÿ êðàé íà æåíñêàòà ñêàëà, òîåñò, áèëà ñúì æåíà ñàìî ïî âúíøíè ïîëîâè áåëåçè. Ìè, âèêàì ìó, òåá êîé òå ðîäè, áðå, äèâàíå?? Êîé òè ïÿ äåòñêè ïåñíè÷êè? Êîé .....àéäå äà íå èçðåæäàì....Äà ìúë÷èø òàì îòçàä, è âåäíàãà äà çàñïèâàø!!!

Åñòåñòâåíî, íå ñðåùàì íèêàêâà ñúïðóæåñêà ïîäêðåïà. Ñàìî òåæêè âúçäèøêè.

Íà ãðàíèöàòà, ñúùèÿò òîç, îêîêîðåíèÿò è âúçäèøàùèÿò, âìåñòî äà õâàíå, ïúê äà íàìåðè äîêóìåíòèòå, äà ãè äàäå íà ìèòíè÷àðÿ è ïðî÷åå, ñàìî ìúðìîðè, ÷å íå çíàåë êúäå ñà. È êàêâî èçëèçà? Àç, îñâåí ÷å çíàì âñè÷êî, êàðàì, áúðêàì â ÷àíòàòà, âàäÿ áóìàãèòå, îáÿñíÿâàì çà êúäå è çàùî ñìå òðúãíàëè, à òå äâàìöàòà ìúë÷àò êàòî òåìåðóòè. Êóôàðè!

Êàêòî è äà å. Ó÷àñòúêúò äî Íèø, ñ îíèÿ îòâðàòèòåëíî òåñíè òóíåëè è ïîñòîÿííè ðåìîíòè, ïàê íà ìîéòå ðàìåíå ëåãíà. ×àê êàòî ñå ðàçâèäåëè è ñå êà÷èõ íà ìàãèñòðàëàòà, îòíîâî ïîëó÷èõ ëèöåìåðíà ïîäêàíà çà ñìÿíà íà ìåñòàòà. ßÿÿÿÿ, âèêàì ìó, òè ãëåäà êàòî êàòàòîíèê äîêàòî ñå òðåïàõ ïî îíèÿ óðâè, à ñåãà íà ëåñíîòî – òè äà êàðàø???. Íÿìà ïúê, ùå ñå èçêåôÿ íà àóòîáàí÷åòî, à ñëåä Áåëãðàä ïèé åäíî êàôå è ìå îòìåíÿé. À òîé – âåíòðèëîêâèñò - áåç äà ñè îòâàðÿ óñòàòà, èçìðúíêâà, ÷å îãðàíè÷åíèåòî òóê áèëî 120 êì/÷.! Áå òè ëóä ëè ñè, ñ òàÿ ìîùíà êîëà, äà ñå òúòðÿ ñúñ 120? Íàäóâàì ñè 140 è ïåé ñúðöå!

Òàêà, äîêàòî èççàä åäíî õúëì÷å íå èçñêî÷èõà ñðúáñêè ÷åíãåòà. Âàäÿò ñëúí÷îãëåäà. Ìúæ ìè ìå ãëåäà ñ èçðàæåíèå “Àç òè êàçâàõ...”. Ñïèðàì, è ñâåòêàâè÷íî èçìèñëÿì íåïîêëàòèìà âåðñèÿ.
-Îâäå ñå ïàëè ñâåòëî, ãÎñïîæî (çàùîòî ñúì áèëà áåç ôàðîâå). È íå ñàñ 140, ñàñ 120 ñå êàðà. – áåç ìíîãî äà ñå öåðåìîíè ìå íàõîêâà åäèíèÿò ïîëèöàé.
- Îõ, çíàì, çíàì, àìà ìå å íàëåãíàë åäèí çîð....
- Ùà?
- Çîð, çîð! Ðàçñòðîéñòâî èìàì, äèàðèÿ, òà áúðçàì äà ñòèãíà äî òîàëåòíà – ëúæà àç ñúñ ñàìî÷óâñòâèå.
- Å ùà íå îäè íà áåíçèíè÷êà ñòàíèöà??
- Ìè, íÿìàøå ïî ïúòÿ. Åòî – ñúïðóãúò ìè ùå ïîòâúðäè! Íàëè, ñêúïè?
- Úúúúúú, àç íå âèäÿõ.......- èçìðúíêà òîé, íî èçîáùî íå ñå ïîñòàðà äà ïðîçâó÷è óáåäèòåëíî.
- À, íåìÀëî – îòôúðêàëà ñè ÿ. Ïà è äà å íåìÀëî – òå òè òðúíêè, Îäèø è ñÅðåø! – îòñè÷à ïîëèöàÿò, äîêàòî êîëåãàòà ìó ñå õèëè. À ìàëêàòà ãàäèíêà îòçàä ñå äúðæè çà êîðåìà è ñå êèêîòè ïîä ñóðäèíêà.
- Êàê â õðàñòèòå, áå, ãîñïîäèíå, íàëè ñìå â Åâðîïà??? Ïúê è .....æåíà ñúì, íå ìîãà, âñå ïàê, ñðàìîòà....
- Å ó òî å ïðÎáëåì. Ùî ìÀæî òè íå êàðà? – íàâåæäà ñå, ïîãëåæäà ãî è òîçè ïúò ïèòà íåãî - Ùà ñè ÿ ðàçïàñàë òàà õàëà, à? Äàâàé îâäå ñòî è ïåäåñå äåíàðà è àéäå!
À òîé ñàìî âäèãà ðàìåíå è ñî÷è ìåí.
- Ìàëå, è äåíàðèòå ëè ó íåà ñà? – äèâÿò ñå ïîëèöàèòå. – Åäèí ïàò ñè ãà îïëåñêàë, äðóæå....
- Åìèèè.... – ïàê ñìîòîëåâÿ ìîÿò.
- Îõõõ, òîà ïàò ìèíóâàòå. Íå ìîé ãî ìîðèø òîà ÷îâå÷åö, ìàðè, ïóñòà æÅíà! – ìàõíàõà ñ ðúêà è íè ïóñíàõà.

Îòäúõíàõ ñ îáëåê÷åíèå, àëà äóìèòå èì îñòàíàõà äà êúíòÿò â ãëàâàòà ìè. Çàñðàìèõ ñå. Íå ñëåä äúëãî ñïðÿõ è ñ ïîêðóñåí âèä ïðåäàäîõ êëþ÷îâåòå.

Òîé ñåäíà êàòî öàð íà òðîíà ñè è ïîäêàðà ñúñ 160. Òúêìî ïðåäè Áåëãðàä ãî ñïðÿõà è ãî ãëîáèõà 100 åâðà.

Íèêîé ñëåä òîâà íå ñìååøå äà ãúêíå.


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 04.11.2007 @ 18:40:48 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   pencho_zaeka

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 02:51:41 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå êîìåíòèðà òîâà ïðîèçâåäåíèå.