Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 771
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 771

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàAm I Sorry?
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: kovalski

íà ìåðàêëèèòå,áåç àìáèöèè


Çíàì ëè?×îâåê íå ñè èçáèðà ñàì çàíàÿòà,çàíàÿòúò ìó ãî èçáèðà.
Åäíî âðåìå Õúíòúðà êàòî ìå çàðèáÿâàøå,âñå òîâà ïîâòàðÿøå: ïèñàíåòî å 99% òàëàíò è 99% òðóä!Ãîëÿì ìàéñòîð áåøå Õúíòúðà,ïúëåí ñ ÷àëúìè.Îò íåãî ñè ñâèõ òîÿ íîìåð ñ èç÷åçâàíåòî: îñòàâÿø äðåõèòå íà áðåãà,äîêóìåíòèòå òàì, ïîëîâèí íåäîïèòà áèðà çà àâòåíòè÷íîñò - è äàëäèñâàø.Ãåðîèòå ñàìè òè ñå íàíèçâàò íà ïàðêåðà...Íå,ïúðâè âèíàãè ïðèñòèãàò íåãåðîèòå,àìà òè òî÷íî òîãàâà ñè ïî÷èâàø,ñúáèðàø ñèëè è ìíîãî-ìíîãî íå èì îáðúùàø âíèìàíèå...È îò Áðèãàäèðà ìíîãî íåùà íàó÷èõ,ìàêàð ÷å ñàìî ìúë÷åøå - ãðÿõ íÿêàêúâ âúçëåñò èìàøå òîÿ ÷îâåê,ñ ãðåõà ñè âñå ñå ðàçïðàâÿøå,òà íÿìàøå ëèøíè äóìè çà âñåêèãî.Àìà ïóñíå ëè òå íà ìàñàòà ñè - âñå íåùî ùå òè ðå÷å ìúë÷åøêàòà,àêî çíàåø êàê äà ñè ïîïèòàø.Êàêâî ãî ïîïèòàõ,íå ïîìíÿ.Ñàìî îòãîâîðúò îñòàíà,åõòè ìè: â òîÿ çàíàÿò è 99% àìáèöèÿ òðÿáâàò!..Å,íÿìàøå ãè,çàùî òîãàâà çàïî÷íàõ?
Ïúðâèÿ ðàçêàç ãî îïëåñêàõ.Íî âèíà íÿìàì.Êàòî íàñúí ìè äîéäå,èçäàëåêî,áîëåøå äà ñè ãî ñïîìíèø ñóòðèí - ñâåòëèíàòà ëè ïðå÷åøå,òúìíîòî ëè?..Ñåãà ìè å ÿñíî,÷å ìíîãî äóìè çà êúñ ðàçêàç áÿõà...Òå âñè÷êè äóìè ñà íàé-ìàëêî ñ ïî äâå îñòðèåòà, àìà ÄÓÌÀ å íàé-íÿêàêâà,âíèìàòåëíî ñ íåÿ!..Òðÿáâàøå îïðåäåëåí ãåðîé â îïðåäåëåíî âðåìå íà îïðåäåëåíî ìÿñòî äà ïðàòÿ è ìúêàòà äà ïðåêúðøà!Ñ êðèâóëèöè,àìà ãî ïðàòèõ - Íåãî,Òîãàâà è Êúäåòî.Íå ÷å íèêîé íå ìè ïîìàãàøå,äàæå âñè÷êè ñÿêàø ìè ïðå÷åõà!..Çàòîâà ñåãà ñàì ñè ïèøà ïèñàíåòî.Äóìà ñúì äàë äóìè÷êà ãðåøíà äà íÿìàì - ãîëÿìà ìúêà å ãðåøíîòî!Ïðåêúðøè ñå îíÿ ñþæåò,à õóáàâî ïî÷âàøå...
Êàê ìå å ìú÷èëà íà÷àëíàòà â îòäåëåíèÿòà!..È ìàìà áåøå íà÷àëíà,àìà íå êàòî ìîÿòà,ìíîãî íåæíîñò èìàøå â òàÿ æåíà,çàòîâà ÿ îáè÷àõ è âñå ñå íàòèñêàõ äà ìå ãóøíå,ïúê òÿ - ïëåñ! çà ïðàâîïèñà,ïëåñ! çà êðàñíîïèñà...À êàêâè ïðèêàçêè ìè ðàçêàçâàøå - çà Ïðèíöà,çà Êîñìîíàâòà,çà Àíãåëà!..Ñ ïî-ãîëåìèòå ñè áðàòÿ ìå çàïîçíà è êàòî ïðåìèíàâàõ çà ïåòè êëàñ,çàðú÷à îò áðàòÿòà äà ñå ó÷à...Çàòîâà ïîñëå ïðèêàçêà íàïèñàõ è äîáðå ñòàíà - Ïåïåëÿøêà åäíà òðÿáâàøå äà ñå ñïàñÿâà,ðåêàòà íå çíàåøå êàê äà ïðåñå÷å,âñÿêàê ñå áåøå óäàâèëà â òàÿ âîäà îãíåíà!..Ìàéñòîðëúê ìè äîéäå è ãî ïðúñíàõ íàïðåäå ñè,âñè÷êî å êàêòî òðÿáâà,àìà íÿìà-íÿìà è ïàðêåðà ñàì ñå ïúõà â ðúêàòà ìè.Îò ïóñòîòî ÷åòåíå å,ïóñòî äà îïóñòå-å!
Íå ïî÷âà ìè ñå,íå ñìåå ìè ñå!Àìà íàëè ãðÿõ èìàì,íå ùà êàòî Áðèãàäèðà ñàì íà ìàñà äà áúäà,ìîéòå ñè íåðâè äà ÿì,ãîð÷èâè äà ñà ìè âñå ìàíäæèòå!Îò Ïëåâåí â Áóðãàñ ãî ïðàòèõ Îíÿ è ãîäèíàòà - ñåäåìäåñåò è äåâåòà,ïúê Òîé â çàòâîðà,ìúðäàíå íÿìà,áîëêà ñàìî çàçèäàíà!Ñòðàõ ìå å Áîæå-Áîæè÷êî!Àìà ÷îâåê íå ñè èçáèðà ñàì çàíàÿòà,çàíàÿòúò ìó ãî èçáèðà!
Íî è ìîæåíåòî èäâà îò ÷åòåíåòî.Íîâà Áèáëèîòåêà îòâîðèõà â ìàõàëàòà,çà ÷óäî è ïðèêàç!Ïîâúðòÿõ ñå,ïîìîòàõ ñå è äàëäèñàõ,áóòíà ëè ìå íÿêîé,äðúïíà ëè ìå - áúðçî ñòàíà,íå ïîìíÿ.Áàÿ ãëóïîñòè ïðî÷åòîõ,à è ñàì èçãîâîðèõ.Íàé-ìè õàðåñà åäèí äàñêàë ïî ÷åòåíå è ïèñàíå,ïðîñòè÷êî òàêà,êúñè÷êî,àìà ãè íèæå-å!Ïðåïèñàë ñúì ñè îò íåãî íÿêîëêî ðåäà,Áèáëèÿ ñà ìè:
Õóäîæåñòâåíèÿò òåêñò áèâà ñúçäàâàí ïî äâå ïðè÷èíè: âòîðàòà -- äà ãî ïðî÷åòàò äðóãèòå è ÏÚÐÂÀÒÀ -- â íåãî äà ïîæèâåå àâòîðúò!
Íàé-ãîò å, êîãàòî òåêñòúò å ñúçäàäåí, çà äà ñå æèâåå â íåãî!
Ïúðâè âàðèàíò:ÀÇ È ÃÐÀÔÎÌÀÍÈÒÅ:èçîáùî íå íè òðÿáâà êîïðèíåíà ñòúëáà, òúíêà áÿëà ëèíèÿ èëè ïðî÷åå - ïî íàé-êîòåøêè íà÷èí ñè æèâååì òàì, êúäåòî ñè èñêàìå, ÊÀ×ÅÑÒÂÎÒÎ ÍÀ ÒÅÊÑÒÀ ÍßÌÀ ÇÍÀ×ÅÍÈÅ
Âòîðè âàðèàíò:ÌÀÉÍ ÐÈÉÄ /äàëè è íà àíãë ñòàâà ãîò?/:òåêñòúò ñå ïðåäàâà "ãîòîâ äî êëþ÷" çàðàäè àâòîðà, ÷èòàòåëÿò ïîëçâà äàëàâåðàòà íà ïðèìîöèÿ, ÔÀÊÒÎËÎÃÈßÒÀ ÍÀÉ-ÏÚÐÂÀ, Òîìàñ Óëô íå å òóêà
Òðåòè âàðèàíò:ÒÎËÑÒÎÉ:àâòîðúò å ïúðâîâàðèàíòåí, íî ïî ñèëàòà íà îãðîìíèÿ ñè õóìàíèçúì ïðèîáùàâà ñèáèëèçèðàíîòî êúì ñåíñèáèëèçèðàíèòå, ÂÑÈ×ÊÎ ÈÌÀ ÇÍÀ×ÅÍÈÅ, Òîìàñ Óëô íå å òóêà
×åòâúðòè âàðèàíò:ÒÎÌÀÑ ÓËÔ
Ðåäàêòèðàíî îò - kovalski íà 04/3/2007 ã/ 08:27:36
Ãðàïàâî ìàëêî,ðúáåñòî,íå å ïèñàë ÷åñòî ÿâíî,íàé-ìíîãî íÿêîÿ åïèãðàìêà òàêà,îò ñêóêà.Èìåòî ìó âçåõ,çàìàãüîñâàì ñå êàòî íåãî äà áúäà,à è ëè÷íî èìå èçëåçå - êúñíî ðàçáðàõ,ñëÿï ñúì áèë!..Åé òàêà íà õîðàòà â äðàìèòå ñå íàïúõàõ,â êîæèòå èì.Êàêâî òîëêîç ìè õàðåñà òàÿ óëè÷íà êîëà,íàðå÷åíà "Äåçèðå" - ïèòàé ìå!Àêî ñè óìåí - áÿãàé ñåãà äîêàòî îùå ìîæåø,÷å ïîñëå!..Òîé çàòîâà òîÿ âèä "äðàìà" ñå âèêà - ãîëÿìî äðàíå å âúòðå,ìàé÷èöå!..Íÿêîé îò âàñ äà çíàå íà ëèòåðàòóðåí ãåðîé ðîæäåííèÿ äåí,à ÷åëè ñòå ìíîãî,÷åëè ñòå!..Òîÿ ïåäàë ñìîòàí Òåíåñè çàùî ìó å êàçàë äàæå ìèíóòàòà?..Ïîáúðêâàì ñå,àìà çàðàäè ìåíå å!
Ñ ëÿâîòî óõî ìàëêî íå ÷óâàì,òÿ å åäíà äðóãà òúïàíàðñêà èñòîðèÿ,íî òî÷íî ñ íåãî è ìàëêî ñ íîñà ñè ÷óæäèòå áîëêè íàäóøâàì - ïîìèÿðñêà ìó ðàáîòà,ùå êàæåòå è òàêà ñè å.Sorrysight!..Àíãëèöêè ó÷à,íÿêîé çíàå ëè êàê ñå ïðîèçíàñÿ?..Çàãëåäàõ ñå â òàÿ ïèåñêà,ïðåâåäîõà ìè ÿ äîáðè õîðà - "Òðàìâàé "Æåëàíèå"" áèëî.Çíàì ãè àç òèÿ æåëàíèÿ,îò òÿõ å âñè÷êî,ïàòèë ñúì,àìà ïàòêà ñúì!..Íàëè ïðåêóïèõ åäíî-äðóãî îò ïîëåíäàêà - âåäíàãà ñå îðèåíòèðàõ.Âñè÷êî è å íàðåä íà ïèåñêàòà,÷åëè ñìå:Âàëåíòèí è Âàëåíòèíà,Ìàðãàðèò è Ìàðãàðèòà...Ñòåíëè è Ñòåëà .Íîðìàëíî, è òå ïî÷òè íîðìàëíè,îñîáåíî Ñòåíëè,íà äðàìó íå òÿíóò!?.Êúäå,ìàìêà ìó,ñà êîïíàëè ïîìèÿðà?..À ñìúðäè íà äðàìà - ïëà÷å ìè ñå è ìè å ñòðàøíî!..Âèäÿ ñå òî,÷å íå å çà ñàì ÷îâåê ðàáîòà,ñìèëè ñå Ãîñïîä - ñèáèëà íÿêàêâà çà ñåêðåòàðêà ìè íàçíà÷è,òîëêîç ñåêðåòíà,÷å ñàìî àç â öÿëàòà Áèáëèîòåêà íå çíàåõ...À,è îùå åäèí,äåòî íå å îò òàÿ áàíäà...Çà÷åòîõ ñå.Íå áèë ïåäàë Òåíåñè,à ãåé.È îò æåëàíèåòî âñè÷êî ñå å îïëåñêàëî,îò êðèåíåòî!Ñ èíâåðñèîíåí öåíòúð ñòàíàëà ïèåñêàòà,àìà íÿìà ñåãà äà âè ó÷à êàêâî å òåòðà-ãîí-òðè-òåòðà-åäúð,Íèêîëàé äà âè ó÷è,Ñëàòèíñêè...Âíèìàâàéòå òóê,ìíîãî å íàâúðçàíî êèïóòî -íå Áåëîñëàòèíñêè,ñàìî Ñëàòèíñêè,ïðåçèäåíòñêî å ìàëêî,ïîäãîðíåñòî,õàðêîâñêî...
×àêàé,÷å íàèñòèíà,Ãîñïîäè,ìíîãî ñòàíà,äà ñâúðøâàìå...Ïèåñêàòà,êâî áåøå,÷å ñå îòïëåñíàõ...Äåáàëàíñèðàíà,ïðåìåñòåí öåíòúðà êúì êàêàòà - Áëàíø ëè áåøå,Ëèëà ëè å?..Êîéòî å ÷åë ïî-ìàëêî,äà ñè ÷åòå íàíîâî,íàëåé ñè íåùî, ïðèÿòåëþ,è íàé äîáðå ñè ñâàëè øàïêàòà...×åòè ÿêî,ìàìêà òè,÷åòè êîëêîòî òðÿáâà è òîëêîâà îùå!!!Àìåðèêàíñêà èì ðàáîòà,à êàê çâó÷è íà áúëãàðñêè! Ìè÷ - Áëàíø,Áëàíø -Ìè÷..................
Ïîâòàðÿé ãî,ïðèÿòåëþ!Äóìà ñúì äàë âòîðà ãðåøêà äà íÿìà!
Èíà÷å - êàòî Áðèãàäèðà!
Äà ñå òàêîâàì â Ìàéñòîðà!(I Am Sorry!)


Ïóáëèêóâàíî îò Amphibia íà 04.11.2007 @ 11:20:25 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   kovalski

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 03:28:01 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Am I Sorry?" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Am I Sorry?
îò kamik íà 04.11.2007 @ 16:09:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
õåì ñè å ðåöåïòà, õåì - ñ ïðîòèâîïîêàçàíèÿòà - ïî÷òåíî!È òàëàíòëèâî.
Õàðåñàõ äîñòàòú÷íî, çà äà ñå îáàäÿ, âúïðåêè ãíåâà, êîéòî îòêëþ÷âàì ïî íåèçâåñòíè çà ìåí ïðè÷èíè.
Ïîçäðàâè çà íàïèñàíàòî!/âñå ïàê ðàçãðàíè÷àâàì íåùàòà:))/


Re: Am I Sorry?
îò kovalski íà 04.11.2007 @ 23:11:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ñòåëàæè íåðàç÷èñòåíè - íå ÿ âèäÿõ òàÿ ñòåëà

]