Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 803
ХуЛитери: 5
Всичко: 808

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИнтелектуален Булшит
раздел: Други ...
автор: GalGal

Интелектуален Булшит

Някога, преди много години, или може би всъщност съвсем скоро, някъде на Изток, а може би на Запад, в началото на седмицата, или точно в неделя, през пролетта ( или през зимата!) живеел Галилео Галилей – по паспорт „датчанин”, по майка – „ирландец”, по самосъзнание – „интелектуалец”!
Галилео бил умен. Много умен. Толкова умен, че когато мислел бръчка се появявала на челото му, ушите му се наостряли, очите – окръглели, а ръцете – свивали е юмруци. Галилео бил млад. Някак винаги млад. Днес е млад, вчера бил млад и така до безкрай.
Галилео обичал много неща – птици, тревици, книги ( и всякакво друго изкуство, нека сме на ясно още от сега!), слънце и дъжд, мириса на младо момиче, самото младо момиче…! Защото бил млад. Или защото бил мъдър. Все едно.
Един ден, както си вървял в неговия роден край, дето бил някъде на Запад, или някъде на Изток, Галилио видял люлка. Съвсем нова, миришела на боя. Галилео седнал пред люлката и започнал да мисли. Челото му се набърчило, ушите му се заострили, очите - окръглили, ръцете се свили в юмруци, а той продължавал да мисли ли, мисли. Трескаво, възбудено!...Слънцето залязло, изгряла луна, а Галилео мислил.
Пропищял петел, или може би било лай на куче и ето, че изгряло слънце, а Галилео все така бил потънал в себе си. Дълбоко, дълбоко!
Залязло слънце,покатерила се на негово място Луната и Галилео се качил на люлката.
Изгряло слънце, тревата се изпръхнала доволна, скакалците уморени от правене на любов се свлекли от стеблата на тревата, на тяхно място мравките излезли да работят.
Само Галилео не помръдвал - сам, в скута на люлката и омислен. Толкова осмислен! Мисълта е тъй тежка понякога. Тъй, тъй! Духът на Галилео имал нужда да олекне, да се освободи. И тялото се залюляло. Раз, два. После по-силно. Три, четири. Галилео летял към небето, или то се спускало към него. Или било така, или иначе. Летял Галилео и мислил – „Ах, Луната, ах, звездите…дали, или?.... А после Аз и другото ми Аз или онова трето? Четвъртото? Дали, или? Надали! ... Космоса, Вселената, Духът, Истината…дали, или? Може би…”.
Мисленето е тежко понякога и прощавайте, ако Ви уморявам с историята си, но и Галилео бил уморен. Толкова уморен!....И, тогава – О, Еврика! – извикал Галилео и скочил от люлката. Но само след минута, той вече се бил свил на кълбо, а Духът му се бил нагънал като хармоника в тежкото тяло и плачел (всъщност и двамата плачели – и Галилео, и Духът). Да, плачели, защото главата на Галилео не била родила нищо „еврикоподобно”, а викът се оказал просто нервен рефлекс на умореното тяло. Дебелата Луна изгряла, нахално избутвайки смаленото Слънце и се вторачила любопитно в Галилео…Така, докато го гледала, тя не усетила как заслабнала, а пък Слънцето напротив било посъбрало сили, та я избутало и заело централно място в огромното Небе…Минала още един ден, нощ, месец, година… И през цялото това време Галилео се люлеел и мислел. Докато в един момент едното Аз се уморило и си легнало да спи, бързо последвано от второто и третото. Галилео останал само с едно Аз и то било най-обикновеното, най-посредственото, дето нищо умно не можело да измисли. Като се стекли така нещата, Галилео решил, че най-мъдро ще постъпи, ако просто се прибере вкъщи и се наспи. Станал от люлката, отупал се и тръгнал към къщи под зоркия поглед на любопитната луна. Земята в този момент се завъртяла около себе си доволна, че е надхитрила упорития Галилео, а щурците в тревата изпищели от оргазъм…
И тук тази история свършва. Или може би започва.


Публикувано от hixxtam на 31.10.2007 @ 07:30:08 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   GalGal

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 09:46:54 часа

добави твой текст
"Интелектуален Булшит" | Вход | 6 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Интелектуален Булшит
от Kloto на 31.10.2007 @ 09:21:25
(Профил | Изпрати бележка)
ха-ха-ха! искрено ме зарадва твойто разказче!
Много е "евридикоподобно"! Поздрави!:)


Re: Интелектуален Булшит
от Kloto на 31.10.2007 @ 09:23:25
(Профил | Изпрати бележка)
"еврикоподобно" !!! простете за разсейването!


Re: Интелектуален Булшит
от marteniza на 31.10.2007 @ 09:26:46
(Профил | Изпрати бележка) http://www.marteniza.blog.bg
С булшита е така. "И все пак тя се върти."


Re: Интелектуален Булшит
от marteniza на 31.10.2007 @ 09:27:09
(Профил | Изпрати бележка) http://www.marteniza.blog.bg
С булшита е така. "И все пак тя се върти."


Re: Интелектуален Булшит
от kredora на 07.12.2007 @ 16:23:49
(Профил | Изпрати бележка)
за едни булшит, за други - ерес.

...



Re: Интелектуален Булшит
от mariq-desislava на 03.09.2010 @ 19:49:21
(Профил | Изпрати бележка)
еееееееееееееееееееее, такова удоволствие ми достави значи - смях се с глас, седях осмислено и изобщо въобще ме размаза от интелектуалност