Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 603
ХуЛитери: 2
Всичко: 605

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКодексът на мениджъра-войн или47-те непреходни самурайски принципа за лидерство
раздел: Хумор и сатира
автор: krasavitsa

Беше горещ августовски следобед. Г-н Б., уважаван мениджър в още по-уважавана мултинационална компания, бе изпаднал в сладка следобедна дрямка. В дрямката му сериозни, но ожаднели девойки пиеха вода от улични чешмички. А г-н Б. си падаше по сериозни девойки.
Г-н Б. се оказваше ту пред чешмичките, смутено отклонявайки поглед, защото наведените девойки носеха блузки с доста изрязани деколтета, ту зад чешмичките, където пък ставаше ясно, че в тази жега всички сериозни девойки бяха окомплектовали горепосочените блузки с минижупи и прашки.
На всичко отгоре, като вдигнеха глава, по устните им оставаха капки вода, които те, кой знае защо, не облизваха. Капките капваха по издутините на блузките и правеха тъмни петна, които привличаха погледа.
Телефонът иззвъня. Дрямката изчезна скорострелно като любовник в гардероб и професионалната рутина си каза думата. - Никой не разбра – каза си той облекчен, оставяйки слушалката, и пак се скри зад монитора.
- Жега... – успя да си помисли, преди да задреме пак.
Дрямката не вървеше никак – сериозните и жадни девойки продължаваха да пият и го караха да се чувства неудобно, макар и насън. Защото г-н Б., вече позастаряващ и пооплешивяващ ерген, беше човек почтен, честен и с висок морал. Този именно морал смущаваше спокойствието на дрямката му.
В новия й вариант последното му завоевание - сериозна девойка, току-що придобила граждански права, му намигаше. Това нямаше да представлява никакъв проблем, ако действието не се развиваше в ресторанта, където г-н Б. оставяше част от заплатата си в замяна на щедро споделяните с него, незнайно кога и къде придобити девичи сексуални умения. Макар и нежна душа, г-н Б. беше мъж, a девойката, след като сподели с него печалната история на младия си живот, беше показала готовност да сподели и сексуалната си ерудиция. Състрадателната му, но и жадна за знания душа не можа да откаже и сега тя седеше срещу него, като освен оскъдното си образование носеше и оскъдно облекло. Смееше се и му намигаше, а моминската й гръд, видяла не една ласка, съблазнително потрепваше.
Г-н Б. се притесни. Само ако го видеха колегите му или някой бизнес-партньор! Умът му заработи трескаво, доколкото изобщо е възможно ум да работи през август, а треските вяло хвърчаха около него. Започна да се поти. Отнякъде в дрямката нахлуха звуци на чалга и довършиха колорита на картината.
– Смисълът! – каза си той насън. – Губи ми се смисълът! И наистина, смисълът летеше около него като молец – без да се съобразява и с най-елементарните физически закони на летенето. Явно беше смисъл точно толкова, колкото молецът е пеперуда. Кацаше за малко, колкото да го подразни с грозотата си, и пак изчезваше в нелогичен полет.
Казват, че за да се оправи нещо, трябва преди това да се е объркало достатъчно. И наистина – точно в разгара на обърканата си дрямка г-н Б. проумя – за всичко беше виновен Кодексът на мениджъра-войн на Дон Шминке. Всяка от неговите немного на брой страници вменяваше в дълг на мениджъра на 21 век, че основа на 47-те непреходни самурайски принципа е само и единствено богатата обща култура. А, улисан в придобиването на професионална култура, той беше занемарил сексуалната си такава. Нежната девойка, макар и с малолетно образование и тясна специалност, запълваше пропуските в личностното му развитие. Хм, всъщност, реално погледнато, всичко беше както трябва, той беше възстановил хармонията във вселената на живота си.

И все пак... не, не всичко беше както трябва... липсваше още нещо...

Тогава в жегата нещото се оформи, набра сили, намести се в него и го изпълни целия, без да го оставя дълго да се съмнява в същността му – това беше страстен интелектуален копнеж.

Копнеж по таратор.


Публикувано от hixxtam на 23.10.2007 @ 19:55:25 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   krasavitsa

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 21:56:18 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Кодексът на мениджъра-войн или47-те непреходни самурайски принципа за лидерство" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Кодексът на мениджъра-войн или47-те непреходни самурайски принципа за лидерство
от Ficho на 25.10.2007 @ 23:35:14
(Профил | Изпрати бележка)
Какъв позор, какъв позор -
сервираха ми таратор!
От него бих си хапнал яко,
но го сервираха без мляко,
без краставици и вода -
една паница свобода!

Т.А.


Re: Кодексът на мениджъра-войн или47-те непреходни самурайски принципа за лидерство
от angar на 26.10.2007 @ 09:04:24
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg

Много интригуващо, много остроумни неща има в него. Великолепен разказвач, език на талантлив фейлетонист. Макар на мене лично малко да ми се "губи смисълът"!