Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 806
ХуЛитери: 4
Всичко: 810

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГръб
раздел: Хумор и сатира
автор: djungla

Петърчо беше човек без гръб. Разбира се, че ако кажеше това, никой нямаше да му повярва, защото всички уважаващи себе си личности имаха гръб. Единствен Петърчо нямаше.
Това го притесняваше, но не чак толкова, защото всички си мислеха, че той има гръб, и то доста здрав гръб. Наистина, никой не беше виждал гърба му, но този факт не правеше впечатление, защото... Защото всеки си мислеше, че друг е видял гърба на Петърчо. И, за да не изглежда неприлично любопитен, сам никой не посмяваше да надникне и да се увери със собствените си очи: има ли Петърчо гръб или няма? С една дума никой не се интересуваше ни най-малко от гърба на Петърчо. А той нямаше гръб!
Та така си живееше, но не му пукаше много-много. Е, понякога изпитваше един такъв особен страх. Слабичък се чувстваше без гръб. Един по-силен вятър да задуха и ще го отнесе. Тъй си мислеше Петърчо и неспокоен заспиваше. Само понякога.
Иначе липсата на гръб имаше своите предимства – и да искаш, не можеш да се нагърбваш с разни работи. И Петърчо въобще с нищо не се нагърбваше. Ами че как да се нагърби, като си няма гръб?
За разлика от него, другите се нагърбваха с непосилни неща. Щъкаха като работни пчелици и носеха, непрекъснато носеха на гърбовете си какво ли не: нови телевизори, климатици, алуминеви дограми, че дори и автомобили. Някои, по-елегантни, си ходеха само с по един мобилен телефон – долу, ниско на гърба, а други, с по-силни гърбове, мъкнеха държавни апартаменти, тухлени къщи, луксозни вили, та дори и мраморни басейни! Веднъж Петърчо видя, как един с много як гръб бе понесъл цял хотел пет звезди на четири етажа.
“Ей тъй живеят хората с гърбове!” – казваше си Петърчо, но не им завиждаше. Само за едно нещо му беше криво – току виж направил някаква добрина, а няма как да го потупат по гърба и да му кажат: “Браво, моето момче!” Че как ще го потупат, като няма гръб? Дойдеше ли му това наум, изведнъж му ставаше тъжно и със свито сърце си шепнеше: “Друго си е, когато имаш гръб. Малко гръбче може да е, ама да го имаш!” И се въздържаше да прави добрини.
Така живееше ден за ден, докато реши, че не може цял живот да изкара без гръб и че, ако Господ не му е дал гръб, следва сам да си вземе. Поразпита, но съвсем деликатно, тук-там, докато разбере, че всеки ревниво пази гърба си и няма излишен такъв, да го дарява на Петърчо. Свободни гърбове се намираха само при покойниците, и то ако приживе не бяха завещани на близък или роднина.
Но нали на този свят всичко се купува? Така и Петърчо, след дълго търсене, се уреди да си купи един доста хубав и солиден гръб. Да, ама за него искаха майка си и баща си. Петърчо толкова пари не беше и сънувал. “Ще събера!” – не се предаваше той. Все пак въпросът беше на живот и смърт.
И акцията започна. Откри набирателни сметки в български лева, евро и долари, и хукна да дири спонсори. Вече цял месец проси горкият. Ако съдбата на Петърчо ви е трогнала, помогнете му! Аз вече направих това с публикацията на настоящия материал.


Публикувано от Amphibia на 18.10.2007 @ 20:04:35 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   djungla

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
319 четения | оценка няма

показвания 27538
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Гръб" | Вход | 4 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Гръб
от jelezniat на 18.10.2007 @ 21:39:23
(Профил | Изпрати бележка)
mnogo e dobro.Jivota takuv kakuvto e:)!!!!


Re: Гръб
от torbalan (lexx13_dir.bg@dir.bg) на 18.10.2007 @ 22:23:12
(Профил | Изпрати бележка)
Еееех, Джунгличке....Ако знаеше само, колко пъти са ме потупвали по гърба, който нямам...Хареса ми, наистина е хубаво.


Re: Гръб
от pc_indi (pc_indi@abv.bg) на 18.10.2007 @ 23:31:47
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Пускам и аз бюлетина номер пет за гърбът петърчов!:)
Хубаво е, Джунгла.
Поздрави!


Re: Гръб
от seso-sms-o на 19.10.2007 @ 19:36:27
(Профил | Изпрати бележка)
:) Не разбрах - лири приема ли?:)))/ А и трябва Петърчо да внимава - ако го тупнат един път - е едно, а ако го потупат два пъти - о, това значи много!/:)))