Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 490
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 493

Îíëàéí ñåãà:
:: hunterszone
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàSoldier of Fortune
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: cold_eyes

Ìîæå áè ïúðâàòà àñîöèàöèÿ íà âñåêè îò âàñ ñëåä òàêîâà çàãëàâèå ùå å ñâúðçàíà ñ íåáåçèçâåñòíèÿ õèò íà Deep Purple.Íî íå çà ìóçèêà ñòàâà âúïðîñ òóê.Âñúùíîñò ïîçâîëÿâàì ñè äà âçàèìñòâàì çàãëàâèåòî ñàìî ïîðàäè åäíà ïðè÷èíà-äà âè ðàçêàæà çà ÍÅß.
Íåçíàì çàùî ãî èçáðàõ.Íåçíàì äàëè âúîáùå ñúì ãî èçáèðàëà.Òî ïðîñòî ñå íàñòàíè â ãëàâàòà ìè ïðè ìèñúëòà çà íåÿ.È íå ÷å ïåñåíàòà èëè òåêñòà é èìàò íåùî îáùî.Ìèñëÿ,÷å å ñàìî çàãëàâèåòî.
Âîéíèê íà Ñúäáàòà!Å,òÿ å òàêàâà.Ìîæå áè îò ìàëêîòî îñòàíàëè.Íå ìîæåòå äà ÿ ïîçíàåòå ïî íèùî íà âúíøåí âèä.Òÿ ñå äâèæè ñðåä âàñ âñåêè äåí-ñàìîóâåðåíà,íî ìúë÷àëèâà.Òÿ íå îáè÷à ñàìîèçÿâàòà.
Ñàìî î÷èòå é...Ñàìî â òÿõ,àêî ïîãëåäíåòå,ùå ðàçáåðåòå.Òðåâèñòèÿò é ïîãëåä êðèå òîëêîâà,êîëêîòî íå áèõòå ìîãëè äà âúçïðèåìåòå.Àêî ñàìî ïîåìåòå ãðèæàòà íà òåçè î÷è,ùå ðóõíåòå.
Íî òÿ íå ðóõâà.Íå è òÿ.Òÿ ïðîäúëæàâà.Òÿ å Slodier of Fortune.Ñëàáà â ñèëàòà ñè è ñàìîòíà â ðàçäàâàíåòî ñè çà äðóãèòå.
Âåäíúæ òÿ ìè êàçà,÷å èìà äâà òèïà õîðà íà ñâåòà-òàêèâà,êîèòî ÷àêàò íåùàòà äà ñå ñëó÷àò è òàêèâà,êîèòî ÃÈ ÏÐÀÂßÒ äà ñå ñëó÷àò.Òÿ íåñúìíåíî å îò âòîðèòå.
Ñàìî î÷èòå é...Ñàìî òàì,àêî ïîãëåäíåòå,ùå ðàçáåðåòå,÷å å òàêà.
Óñòðåìåíèÿò é âèíàãè íàïðåä ïîãëåä,â êîéòî ñå âïëèòàò è ðàçïëèòàò äåñåòêè ïúòèùà-îò çàäà÷èòå â ðàáîòàòà äî äåöàòà(êîèòî âå÷å íå ñà íèêàêâè äåöà),îò âå÷åðòà ïàäàùà ïî úãëèòå íà ãðàäà äî ìàëêîòî é ñâåòëî ïðîçîð÷å,÷àêàùî äà ÿ ïðèþòè íÿêúäå â äàëå÷èíàòà,îò óìîðàòà íà äåíÿ,êîÿòî äîðè òîïúë äóø â ìàëêàòà é ñèíÿ áàíÿ(à âñúùíîñò òàêà íå îáè÷àøå ñèíèòå áàíè..) íå ìîæå äà ñâàëè îò ðàìåíåòå é.Òîçè ïîãëåä ùå âè êàæå.Òîé èìà íóæäà äà âè êàæå.Íà âàñ,íà òÿõ,íà íÿêîãî...×å ïîíÿêîãà îò âîéíèê íà ñúäáàòà ñòàâà íåéíà æåðòâà.È òîãàâà(íî ñàìî òîãàâà)òîçè ïîãëåä å óìîðåí,èçïëàøåí,íåñïîñîáåí äà äàâà ïîâå÷å.È âëàæåí...
Âúâ âå÷åðèòå íà óìîðåíèÿ ñè ïîãëåä,òÿ ìè ñå îáàæäà.Ñëåä êàòî øóìúò å ñòèõíàë íà è áåç òîâà òèõàòà é óëè÷êà,ñëåä êàòî ñëúíöåòî å çàëÿçëî íàä Äóíàâà,îòðàçèëî ñå å â î÷èòå é è å îñòàâèëî ïðàçíîòà.Òÿ ìè ñå îáàæäà äà ìè êàæå çà óìîðåíèÿ ñè ïîãëåä,çà óìîðåíîòî ñè òÿëî,çà ïðåèçìîðåíàòà ñè äóøà.È àç èñêàì äà é ñå ðàçâèêàì,äà é îòëåïÿ äâà øàìàðà íà òàçè äóøà è äà é êàæà"Ñòàâàé.Êàêâî ñè ñå ðàçêèñíàëà?!Òè ñè âîéíèê!".Íî íå ìîãà.Òÿ å òîëêîâà êðåõêà â ïîñëåäíî âðåìå òàçè äóøà,÷å ìå å ñòðàõ äà íå ÿ ñ÷óïÿ è äà ìå çàëåå ñ âñè÷êî,êîåòî å íàñúáðàëà-áîëêàòà,ñàìîòàòà,óäàðèòå,ñúëçèòå,åìîöèèòå íà ïîëîâèíàòà íè(ìàêàð è íå òîëêîâà ãîëÿì)êðàéäóíàâñêè ãðàä.È çàòîâà ñàìî ðàçãîâàðÿìå.Èñêàì äà ÿ âäèãíà íà êðàêà ïî äðóã íà÷èí.Òèõèÿò íà÷èí.Çàùîòî è âîéíèòå èìàò íóæäà îò íåæíîñò.Ìîæå áè äîðè ïîâå÷å îò âñè÷êè îñòàíàëè.Çàùîòî óòðå òÿ ïàê ùå òðúãíå êúì ñâîèòå áèòêè,ùå óñòðåìÿâà ïîãëåä íàïðåä è ùå óñïÿâà.Íî âúâ âå÷åðèòå íà óìîðåíèÿ ñè è âëàæåí ïîãëåä,òÿ å äðóãà.Ðàçëè÷íà.Ïî-ñëàáà.È èìà íóæäà îò ìåí.È ñè ãîâîðèì ìíîãî,çà ðàçëè÷íè íåùà è å óñïîêîÿâàùî íÿêàê.Íåçíàì âñúùíîñò äàëè àç é ïîìàãàì â òåçè ìèíóòè èëè òÿ íà ìåí.Ìîæå áè å äâóïîñî÷íî âëèÿíèå.Íî óñåùàì ïîíÿêîãà,÷å ïîãëåäúò é ñå å óñïîêîèë.Âñå òàêà èçìîðåí å,íî å ñïîêîåí.È çíàì,÷å óòðå òîé ïàê ùå áëåñòè âñå òàêà óâåðåí,òðåâèñòîçåëåí,óñòðåìåí.
È ñàìî î÷èòå é...Ñàìî òå ùå âè èçäàäàò,÷å òúêìî òÿ å òîçè Âîéíèê íà Ñúäáàòà.Âãëåäàéòå ñå â òÿõ,îïîçíàéòå ãè.Òå ùå ïîìîãíàò,ùå âè èçñëóøàò.
È êîé çíàå-àêî ñïå÷åëèòå äîâåðèåòî èì,ìîæå è íà âàñ äà ïîçâúíÿò,â íÿêîÿ îò îíåçè âå÷åðè,êîãàòî ñëúíöåòî å çàëÿçëî îòäàâíà íàä Äóíàâà,à òå ñà ñòðàøíî óìîðåíè.È âëàæíè...



(Ïîñâåòåíî íà dimension)


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 05.10.2007 @ 23:17:55 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   cold_eyes

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4.75
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

16.04.2024 ãîä. / 22:57:40 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Soldier of Fortune" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (5 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Soldier of Fortune
îò dimension íà 06.10.2007 @ 09:50:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çàùî ìå ðàçáè, cold_eyes...
"Áëàãîäàðÿ òè" å ìíîãî ìàëêî...
Íå çíàì êàêâî äà êàæà.


Re: Soldier of Fortune
îò CheGuevara (rujavasileva@hotmail.com) íà 07.10.2007 @ 09:41:15
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.Condor46.blog.bg
Òðÿáâà ìíîãî äà îáè÷àø òàçè æåíà,òà ñ òàêàâà òîïëîòà è ðàçáèðàíå äà ïèøåø äà íåÿ!Áðàâî çà òåêñòà,áðàâî è çà ÷óâñòâàòà!Ïîçäðàâè îòäàëå÷å-×å


Re: Soldier of Fortune
îò mariq-desislava íà 06.03.2009 @ 22:25:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîâà ñè áåøå èñòèíñêî îòêðîâåíèå- äà ñå ðàçêðèå äóøàòà íà Ïåòÿ ïðåç òâîÿ ïîãëåä. Îòêîãà èñêàì äà ñå çàïîçíàÿ ñ íåÿ, äåíÿò çà ñëó÷âàíå íàáëèæàâà è âå÷å ñúì ñèãóðíà, ÷å ùå ñè çàñëóæàâà.


Re: Soldier of Fortune
îò fortune íà 17.10.2010 @ 11:57:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àíãàæèðàíî ìè áåøå íÿêàê ... äà ïðî÷åòà :)
Ñàìî ïîåòèòå âèæäàò "òèõèÿò íà÷èí" çà ðàçïîçíàâàíå íà Ìóçàòà â " Íåÿ", à ïîñëå äà ïðåâúðíàò ñâîÿòà íàáëþäàòåëíîñò â òàëàíòëèâà ñïîäåëåíîñò!
Ïîçäðàâè !