Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 617
ХуЛитери: 3
Всичко: 620

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pastirka
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИ рибар...
раздел: Хумор и сатира
автор: XEPO

И рибар съм
Ми да ви кажа нещо и за рибарските ми успехи.Ще започна със закона на Мърфи в тази дисциплина,а именно че слуката спохожда винаги най-големите оплетковци,а аз почти винаги когато такъма ми успее да влезе във водата съм споходен от неимоверен интерес от страна на водоплаващите.Думите "успее" и "водоплаващи" съвсем не са случайно сложени и ще се опитам накратко да обясня защо. Всеки който е бил с мен за риба е очевидец на феноменалните ми замятания със спининг или от ръка в така наречената дънна дисциплина при риболова. Със спининг например мога съвсем успешно да кръстосам кордите на шест колеги разположени на петнайсет метра един от друг без значение от кой фланг са ми застанали,но поради сръчноста ми в разплитането на влакна след около два часа всичко си идва на мястото.Малко по-сложни са нещата при разпъване от ръка-на шише,както му викаме ветераните.За целта ми се усигурява отцепване на район с диаметър най-малко трийсет метра откъм бреговата част,като се отстранява всичко чупливо в периметъра.За хора и животни и дума не може да става освен ако не изпълняват уставни правила като при ядрен взрив,а именно в подземно укритие с дебелина на наблюдаващата менбрана пет санта или ниско залегнали с гръб към мене и снаражени най-малко с каска.
Само ще вметна,че с плочка кюспе и педесет грамова тежест съм имал попадение в центъра на кръгла къмпингова масичка с диаметър осемдесет санта,препълнена с чаши и чинии отдалечена на четиресет и пет метра от мен и то без да нараня по никакъв начин шестимата колеги,който бяха насядали край нея.Имаха късмет хората,че не бях някои малоумник без грам чувство за ориентация и не засякох веднага,а отидох пеша да си дигна такъмите и учтиво да се извиня за недоразумението,при което единия простак ми заяви другия път да опитам с кебапче щото от кюспето имал киселини и нямало да ми клъвне.Дойде ред и за водоплаващите да ви кажа.Единственното радващо нещо в риболова за мен е,че веднъж попаднала във водата стръвта ми привлича всичко живо и ми кълве повече от на всички.По време на един излет използвайки майсторския метод за ловене на свръх големи шарани "на коричка сух хляб" хвърлена с майсторлък на специално място в гъстите папури,което само доаените като мен знаят,поради взаимно недоглеждане засякох една водна кокошка,моля ви се. Отначало ми се правеше на Вела Пеева и искаше да ме заблуди че е риба като се гмурна под вода,но като видя че не ми минават тия ефтини номера полетя ниско над водата към другия бряг. Бях и отпуснал аванса да и гледам сеира,но кордата на макарата свършиии...Тая тъпа кокошка,моля ви се,реши да се връща обаче не при мене,а някъде си и оплете въдиците на почти всички по цялото протежение на брега от лявата ми страна(ми сто и педесет метра аванс и бях пуснал).Леле кво разплитане падна...а имаше и едни селяни дето искаха да ме бият...
Други уроци като риболов на плувка с дълъг телескопичен прът в гъсто обрасла с буйна растителност месност ще ви преподавам друг път.


Публикувано от BlackCat на 05.10.2007 @ 06:42:01 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   XEPO

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 07:39:39 часа

добави твой текст
"И рибар..." | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.