Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 803
ХуЛитери: 2
Всичко: 805

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТелата (нощ дванадесета)
раздел: Еротика
автор: dara33

Винаги има първи път. Така си мислеше другата. Жената по документ. Никога не изпита огризение. Или колебание когато започна връзката си с този по-млад мъж от нея. Той съчетаваше в себе си всичко мечтано от всяка жена. Младост. Сила. Красота. Нежност когато я любеше, не беше груб като онзи на който бе отдала младоста си. Странен е живота.
За първи път изпита истински оргазъм когато се люби с този мъж. Беше омъжена от толкова години, че бе свикнала да приема акта като задължение- не като удоволствие. Сега разбра какво значи удоволствие в пълния смисъл на думата и не се отказа от него. Въпреки разликата в годините. Въпреки приказките и шушуканията на хората. Просто не й пукаше. Той беше фитнес-инструктор. Тя ходеше там, за да убива голяма част от скуката в която живееше. Така се срещнаха. Още след запознанството се любиха. Там върху колелото. Той седнал, а тя върху му- контролираща и владееща ситуацията. Беше привличане от пръв поглед. Никога после не съжали. Колкото толкова, ама тя си вземаше от живота, защото съпругът и отдавна я беше забравил като жена. Е, или поне така както трябва. Чукаше я. Тя не изпитваше нищо. Едно голямо нищо. Сега изпитваше онова за което се пишеше по книгите. И тя се впусна в тази игра, която безумно й харесваше. И тя имаше право на живот. Така наричаше него-"моят живот". На младото момче му харесваше и даже не протестираше. Тази жена имаше енергия и сексуален апетит за сто жени. Никога не беше попадал на такава. Жени имаше много, но такава никога не беше усещал "сякаш за първи път се опознава и открива" мислеше за нея той.Точно като момиче живяло в манастир. Той нищо не питаше. Тя нищо не казваше. В очите им прозираше вълчият им апетит един към друг. Бяха като смахнати, но изкарваха времето си приятно. Тя просто диво лудееше когато залата затвореше вратата си за външни лица. Минаваше през банята. После гола отиваше в залата. И очакваше той да приближи. Облизваше лицето му като коте- котенцето си. И се целуваха до прималяване. После сеу впускаха в любовна игра. Опиваше бицепсите му и захласната го галеше навсякъде. На него му харесваше. Тялото на жената беше меко и женствено, пълно с обещания. Пред него не изпитваше срам от тялото си. Докосваше се. Това го влудяваше. После намираха местенце на което се разполагаха и търсеха начини да се слеят в едно. Тя изпита първият си оргазъм с него при това изнендващо бързо. Просто той лежеше покорен. Тя се наведе и спусна влажните си сочни устни точно над устата му. Той я лижеше и тя просто се изсипа в него като за секунда. Сякаш никога мъжки език не бе опипвал тези зони. После той я обърна и влезе в нея кучешката. Тя просто полудя. Тласкаше бедрата й, удряше дупето й а тя стенеше от удоволствие. После тласъците му станаха дълбоки и тя усети силата му вътре в себе си. Усети как спермата му се влива в нейната утроба и изкрещя. Беше бурен оргазъм, който я накара да не диша дори. После просто се строполи на земята. Той заопипва с езиче гръбчето на жената. Дори дупето облиза с най.голямо удоволствие. Тя никога не бе изпитвала подобно нещо. Сега разбра какво значи това-вълните които се разливаха по тялото й бяха топли, а той не спираше да облизва всяка част от нея.
"Не съм фригидна"-си помисли тя.
Винаги се беше съмнявала в свойта женственост и способност да получи оргазъм. Просто се беше примирила, че е една"дупка" за съпруга си и той се изливаше в нея от време на време. В сексуално отношение тя беше "девсвеница". Фитнес-инструктора не го разбра. Остана покорен от тази отдаваща му се плът и реши, че при всяка възможност ще бъде с тази жена. Каквото и да му струва. Дори скандал или присмех. Беше готов на всичко заради една жена дето си губеше времето във фитнеса.
Поне сега нямаше да е напразно. Винаги искаше да срещтне жената от мечтите си. В нея сякаш откри отдавана поизбледнял спомен на една потънала в прах мечта.
-Имам си любовник-така си мислеше тя докато пътуваше към дома.
-Открих я-така си помисли той преди да затвори очи под натиска на умората и да потъне в сънища.
Обикновенно пазеше гаджетата. С нея не се усещаше в опасност. Просто и се подари. Даде на тази жена в себе си. Дори и не подозираше, че тя също му е подарила себе си.

"Досега съм била в заблуда, ама че съм била глупава и все се обвинявах..."
Така мислеше тя докато се прибираше към общият дом и сивите стени.
"И аз ще имам мойта тайна"-усмихна се сама на себе си.
-Господи, колко не обичам този мъж! Този с който живея и никога нищо не ми даде от себе си. Господи, прости ми, но съм жена и искам да бъда желана.
Спорен въпрос е дали господ я чу. Но тя чу гласът на сърцето си и скрила вълните от удоволствие в себе си заизкачва тъмните стълби където той още не се беше прибрал.
Беше нощна тъма, но дори не й пукаше. Бавно изкачваше стълбите. Нямаше за къде или за кого да бърза. Отдавна!


_____
б.а. следва Телата/нощ тринадесета/


Публикувано от BlackCat на 18.06.2004 @ 18:30:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   dara33

Рейтинг за текст

Средна оценка: 3.25
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 07:05:42 часа

добави твой текст
"Телата (нощ дванадесета)" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Телата (нощ дванадесета)
от Liulina на 18.06.2004 @ 19:17:36
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Да така е много мъже не знаят какво съкровище е жена им...за това ходят там където "отъркани каки" знаят как да ги подхванат.А жените правят точно това за което пишеш...не са фригидни просто незадоволени...