Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 802
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 804

Îíëàéí ñåãà:
:: Georgina
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàlittle black dress
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: kaliopa_ina

Íîñÿ ñàìî ÷åðíî áåëüî. Ôèíî. Ãëàäêî. Ñòîè äîáðå â òúìíèÿ ñêðèí. Îùå ïî äîáðå – äî êîæàòà ìè. Èìàì ñåäåìíàéñåò ÷åðíè ðîêëè. È åäíà â öâÿò êúïèíà.
Êîåòî å ïðîñòî ãîðñêàòà ðàçíîâèäíîñò íà ÷åðíîòî. Ñàìî íåÿ îùå íå ñè ñúáëè÷àë ñ ïîãëåä. Äà, âèæäàì êàê ñå ðàçøèðÿâàò çåíèöèòå òè. Îïëèòàò ñå â ïðåçðàìêèòå ìè, â ñàòåíåíàòà õâàòêà íà äåêîëòåòî, â íåðàâíèÿ ðúá, ñàìî åäíî î÷àêâàíå ïîä ïðèëè÷èåòî è äåñåò ñàíòèìåòðà íàä êîëÿíîòî.
Íå çíàåø íèùî çà ìåí. Íå çíàÿ íèùî çà òåá. Îêîëî íàñ ðàçãîâîðèòå ñòàâàò ïî-øóìíè. Íèå ñìå åäíà ãîëÿìà, âåñåëà êîìïàíèÿ. Òè ìå ïîãëåæäàø íàä ñïèðàëèòå áàâåí öèãàðåí äèì. Òàíöóâàø ñ ìåí. Òàíöóâàø ñ âñè÷êè æåíè. Óñìèâêàòà ìè å íîâà, íî îùå íå çíàì. Íå òè ïîçâîëÿâàì äà ìå èçïðàòèø, ïðîñòî âçåìàì òàêñè. Âå÷åð êàòî äðóãèòå. Ðúöåòå, êîèòî îáâèâàø îêîëî êðúñòà ìè ñà òîïëè, òàêñèòî ÷àêà. Äà, òóê âñè÷êè ñå ñáîãóâàìå ñ öåëóâêà ïî áóçàòà. Ñòèëíî å. Àç ñúùî ñúì ñòèëíà. Âñå îùå íå çíàåø íèùî çà ìåí.
Èìàì ñàìî ÷åðíî áåëüî. ×åðíîòî âñìóêâà, äîðè äà å ñêðèòî. ×åðíîòî å êàòî ÷åðíà êîòêà – ãàëüîâíà è ñ èçìåí÷èâ íðàâ. ×åðíîòî å ïîñòîÿííî – ïîêàçâà ñàìî íàé-ãëàâíîòî. Îòðàçÿâà ñâåòëèíàòà. Ðàçøèðåíèòå òè çåíèöè ñà ÷åðíè. Êàòî êúïèíè.
Äåí ïúðâè – êîãàòî ñå çàïîçíàõìå, áÿõ ñ íàé-ëþáèìàòà ñè ðîêëÿ. Âèíîòî â ÷àøàòà òè áåøå òúìíî êàòî î÷àêâàíåòî â î÷èòå òè. Íèùî íå ïîìíÿ îò ðàçãîâîðà.
Äåí ñëåäâàù – ñëó÷àÿò ìå ñðåùà ñ òåá ñàìî, êîãàòî ñúì îáëå÷åíà â íÿêîÿ îò ðîêëèòå. Åäâà ëè ãè ðàçëè÷àâàø. Òîçè ïúò è àç ïèÿ âèíî. Íàâúí å òúìíî. Âñè÷êè ãîâîðÿò, òè ìå íàáëþäàâàø. Çíàì, çàùîòî êîæàòà ìè íàñòðúõâà. Íàâúí ñòàâà îùå ïî-òúìíî.
Êîãàòî òå ñðåùàì îòíîâî, âå÷å íå å ñëó÷àéíî. ×óõ êàê òðåïíà ãëàñúò òè, êîãàòî ìå ïîêàíè. Ïèåø ÷åðíî êàôå, ðàçãîâîðúò å ïëúòåí êàòî âúëíèñòà êîñà. Íå, íå ìè å ñòóäåíî. Íå, íå ñêðúñòâàì ðúöå. Ðàìåíåòå ìè ñà òâúðäå ãîëè ïîä íàñòîé÷èâèÿ òè ïîãëåä, íî íÿìà äà òè ãî êàæà. Èìàì îùå ÷åðíè ðîêëè. Äî åäíà ñà õóáàâè. Íî òè ùå âèæäàø âñå ïîâå÷å îò ìåí è âñå ïî-ìàëêî - äðåõèòå. Òîâà å îò ðàçãîâîðèòå, â êîèòî ìè ïàðòíèðàø. Ìåêî è ñ òúìåí ãëàñ. Òàíöóâàìå ïî òåìèòå ñ øêîëóâàíî èçÿùåñòâî, äîêàòî àç ñå âëþáâàì â òåìáúðà òè.
Ïîñëå ñè êóïóâàì îùå áåëüî. Íå ìîãà äà õàðåñàì äðóãî, îñâåí ÷åðíî. Ãëàäêî å, ëúñêàâî êàòî çåíèöèòå òè. Âå÷åð èðèñèòå òè ñà ãúëúáîâî ñèâè è âíèìàòåëíè. Íå çíàì, äàëè ìè õàðåñâà äà ìå ãëåäàø ñ òåçè î÷è. Çàòîâà îòêàçâàì íÿêîëêî ñðåùè.
Âå÷å èìàì è ÷åðíà ñàòåíåíà íîùíèöà. Ñ ìàëêî ïðîçèðåí òþë. Íå ÿ îáëè÷àì, ïðîñòî ÿ îñòàâÿì äà ïàäíå ìåêî â øêàôà. Äà ñå ñâëå÷å íà ìàòîâà êóï÷èíêà â íàé-äàëå÷íèÿ úãúë. Òàì, êúäåòî ðÿäêî íàäíè÷àì.
Â÷åðà âèäÿ è ïîñëåäíàòà ìè ðîêëÿ. Íà òðúãâàíå ïëúçíà ïðúñòè ïî êèòêàòà ìè. Óñåòèõ, êàê ðúêàâúò ïîòðåïíà. Ðåâåðúò íà ðèçàòà òè îäðàñêà ïëàòà, çàêà÷è ñå çà ïîäãúâà è ïîáÿãíà. Äðåõèòå íè ñå ïðèâëè÷àò. ×óõ äèøàíåòî òè íÿêúäå íàä ëÿâîòî ñè óõî. Êîñèòå ìè âåäíàãà ïîæåëàõà äà ãî äîñåãíàò. Ïîñëå ñå ïðèáðàõ, îòâîðèõ ãàðäåðîáà è ïðåáðîèõ ñðåùèòå íè – òî÷íî ñåäåìíàéñåò.
Îíàçè, ãîðñêàòà ðîêëÿ, îùå ñòîè íåîáëå÷åíà. Èç÷àêâà. Òÿ íå å êàòî äðóãèòå, ùå îòðàçè öâåòà íà î÷èòå òè, ùå ñå âìúêíå â ïîäðåäåíèÿ òè èíà÷å äåí. Âñÿêà æåíà èìà ìàëêà ÷åðíà ðîêëÿ, àç èìàì êúïèíîâà. Òðúï÷èâà å êàòî âèíî, ÷óõ òúìíèÿ é ãëàñ, êîãàòî ÿ êóïóâàõ. Çíàì, ùå ÿ ñëîæà íÿêîé äåí, ùå çàëèòíåø ïî èçìàìíàòà é ãëàäêîñò, ùå çàäúðæèø ðúêàòà ìè ìåæäó ñâîèòå, èëè ùå ïëúçíåø ïðúñòè òàì, êúäåòî ãúðáà å óìåëî èçðÿçàí. Çíàì, çåíèöèòå òè ùå ñà ðàçøèðåíè è ïèòàùè. È íà êîÿ æåíà òîâà íå áè é õàðåñàëî. Êúïèíîâàòà ðîêëÿ øóìîëè íà çàêà÷àëêàòà ñè. Ìèðèøå íà êðàòêîòðàåí ïëîä. Äà, îò ïàðôþìà ìè å. Èëè îò äóø-ãåëà. Âñå åäíî.



Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 27.09.2007 @ 19:47:28 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   kaliopa_ina

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 19:04:46 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"little black dress" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (8 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: little black dress
îò nadya íà 27.09.2007 @ 19:52:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://nadita.blog.bg/
Òîçè ðàçêàç ñè ãî õàðåñàõ è íà äðóãî ìÿñòî...;)

Ïîçäðàâè, Èíà!:)


Re: little black dress
îò kaliopa_ina (inaiv@mail.bg) íà 27.09.2007 @ 20:32:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àõà! :)))
Áëàãîäàðÿ, Íàäå!

]


Re: little black dress
îò regina íà 27.09.2007 @ 19:59:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
íàñòðúõíàõà ìè êúïèíèòå îò íàïðåæåíèå!
ìàéñòîðèöà!


Re: little black dress
îò kaliopa_ina (inaiv@mail.bg) íà 27.09.2007 @ 20:33:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñàêúí, ïàçè ãè, ÷å âñå ùå ñå íàìåðè íÿêîé äà ãè... îáåðå :)))
Áëàãîäàðÿ!

]


Re: little black dress
îò templier íà 27.09.2007 @ 20:55:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ðÿäêî ÷åòà ðàçêàçè, íî òîçè - åé, Áîãó! Îìàãüîñà ìå!


Re: little black dress
îò kaliopa_ina (inaiv@mail.bg) íà 27.09.2007 @ 21:12:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:) Áëàãîäàðÿ, óäîâîëñòâèåòî å ìîå! Ðèöàðñêè ïîçäðàâ!

]


Re: little black dress
îò Briannah íà 30.09.2007 @ 11:19:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çäðàâåé! Ãàëüîâåí ðàçêàç çà ÷èòàòåëñêîòî óõî..îáè÷àì êúïèíè :)


Re: little black dress
îò kaliopa_ina (inaiv@mail.bg) íà 30.09.2007 @ 12:47:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè! È àç îáè÷àì êúïèíè :)))

]