Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 839
ХуЛитери: 0
Всичко: 839

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНедоразумението
раздел: Еротика
автор: estela41

На Ирена с усмивка

Сякаш не фаянс лепеше в банята този мъж, а облицоваше въображението и.
Подхващаше плочката деликатно, опитно, прокарваше показалец по ръбчетата, сетне с цяла длан обираше въображаеми прашинки откъм гърба. Опознаваше всяка една поотделно, пренебрегвайки очевидността на серийното производство. Сякаш ги убеждаваше, че е необходимо да залепнат точно там, където той е отредил, да забравят кашоните, където прилепнали една до друга са споделяли моминските си тайни. Сега ги очаква нов живот. Тук ще се съблича тя, домакинята, ще флиртува с водата, ще плъзга доверчивия сапун по кожата си, ще се изтяга в розовата вана сред аромат на лавандула и ванилия.

Границата между териториите на сега и утре, на възможно и фантазно изчезна и жената изпадна в транс, разтвори устни, втренчила влажен поглед в усърдния майстор. Усети как коленете и омекнаха. Опря се на рамката на вратата и се опита да стопи напрежението в безучастната праволинейност на дървото. Прилепна до касата и докато несъзнателно чертаеше диаграми с върховете на показалеца си, продължи сладкото изтезание: да му се любува. Гърбът му се очертаваше при всяко движение – спокоен, с широки и прави рамене, гъвкав. Мускулите му - гърбове на млади жребци, без седла, непокорни...

Тя захапа палец с надежда болката да я изтръгне от видението, в което промушва със свенлива страст ръцете си под карираната му риза, но вместо това изохка и в тишината този стон се залепи върху стената на желанието с неоткрита още марка теракол и накара мъжа да се обърне с любопитство.


- Работете си, аз ...само така, да погледам – докато демонстрираше образцова и добре поддържана скромност, дланите и оставяха нежните следи на копнежа в широките сатенени джобове на халата.

- Да не ми вземете занаята – широко се усмихна той и стана, за да пренесе следващата партида плочки, а тя си отдъхна, убедила се, че няма очи за хастара на ситуацията.

Отново го сграбчи в обектива на напрежението си. Видя как ръцете му се плъзнаха свойски по кутията, разсъблякоха я от лепенките, после той разтвори внимателно капака, махна няколко бели шумолящи хартии и подхвана най-горната плочка, беше сигурна , че и прошепна нещо, докато я галеше. Тя притвори очи и си пожела да е кутия, фаянс, шпакла...ризата на гърба му, петното с неизвестен произход на ръкава му, но да я докосват тези ръце. Беше целунала мислено всяко кокалче по тях, всяка извивка и дори трапчинката в основата на дланта, оставена там сякаш от женски устни.

Майсторът приклекна в ъгъла. Зае се да изпипва някаква дреболия. Цъкаше и се тюхкаше.
- С нещо да помогна? – беше сигурна, че гласът и не пълзи така явно по бедрата му, както мислите, но все пак се постара да говори отсечено, дори вложи отрепетирана строгост.

- Ще ида за още гипс и после ще видя какво... – той се изправи пъргаво.
Жената се отдръпна, за да му направи път да мине, вдиша топлината му и се унесе от аромата на тази кражба, за която той дори не се досети.

Когато майсторът се върна, я завари с широко разтворен халат да стои под душа, да гали плочките и дори да ги целува. Понеже беше влязъл тихо, тя не го видя и той остана смаян, мълчалив и горд, убеден, че все са харесвали работата му, но чак толкова... Разкърши рамене, погледна часовника си, прецени, че до баскетболния мач остават само час и половина, подръпна ръкавите си нагоре и подканящо се изкашля.


Публикувано от BlackCat на 09.09.2007 @ 22:06:37 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   estela41

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 05:56:33 часа

добави твой текст
"Недоразумението" | Вход | 8 коментара (16 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Недоразумението
от ElToro на 09.09.2007 @ 22:21:51
(Профил | Изпрати бележка)
!
;-)


Re: Недоразумението
от pc_indi (pc_indi@abv.bg) на 09.09.2007 @ 23:12:45
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
:))))) Привет!
Днес сина ми докато играеше на една компютърна игра( построяване на зоопарк) и ми обясняваше за какво става въпрос в нея, каза нещо интересно: " ...Това не са хора, а са майстори...":)) неволно се сетих, като прочетох!:))
Поздравления за текста! Фина еротика, хумор, всичко... Майсторски пипнат!
Поздрави!


Re: Недоразумението
от cefuleSteven (cefulak@abv.bg -реален е) на 11.09.2007 @ 21:20:02
(Профил | Изпрати бележка) http://cefules.net/
Ами....:)))))

Човекът явно си обича спорта......

Доста такива мъже си има напоследък.


Поздрави....


Re: Недоразумението
от vladolubenov (vladolubenov@abv.bg) на 11.09.2007 @ 22:37:18
(Профил | Изпрати бележка) http://vladolubenov.com
леле мале, "хастара на ситуацията", "гласът й се плъзна по бедрата му"

виртуозно, че и психология - час и половина до бейзболния мач. Мечтата на домакинята и майсторът - две в едно. И читателят - три в едно.
Така де!
Хе-хе!

поздрав!

Владо


Re: Недоразумението
от LATINKA-ZLATNA на 10.10.2007 @ 12:56:36
(Профил | Изпрати бележка)
"да гали плочките и дори да ги целува"

Колко е силна Любовта на лирическата.


Re: Недоразумението
от Stanislav на 29.10.2007 @ 20:34:26
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
Моят коментар се казва "Поздравлението". Запретвам ръкави да го напиша преди футболната среща.


Re: Недоразумението
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 05.11.2007 @ 17:15:09
(Профил | Изпрати бележка)
Уауууу!!!:-)
Горещо става на читателя... в тоз студен ден!
:-)))


Re: Недоразумението
от chocolate на 14.11.2007 @ 06:46:06
(Профил | Изпрати бележка)
Майчице...
... Недей така, жив човек съм...

Много въздействащо написано!
Поздрав!