Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 993
ХуЛитери: 0
Всичко: 993

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСнощи бях чужда
раздел: Разкази
автор: rusito

Тази сутрин се връщам различна. Снощи не се прибрах. Не бях до теб. Спомням си, че стоях на бара, пиех мартини с много лед и черешка, някой ме почерпи с цигара, подаде ми огънче и ми каза "здравей"..., а после си тръгнах с него.
Не зная дали беше гузно ми е, а ти дори не ме поглеждаш в очите. Знам, че знаеш... и ти знаеш, че знам, че знаеш. Затова не ме питаш, виновна луната, морето, черешката или цигарата, но снощи бях чужда. Сега стоя пред тебе, дали съм била в чужди прегръдки, не ме питаш къде и с кого. Чувам тишината, тя ме отблъсква. Ако замълчим и двамата сигурно ще е по-лесно. Но аз не мога. Трябва да ти кажа. Бях там, където не трябваше да бъда. Бях чужда-грешна ли съм ?Бях друга-себе си ли съм? Продадох се скъпо-евтина ли съм? Беше ми хубаво-жестока ли съм?
Всичко ще ти обясня. Запали си цигара, седни и ме изслушай. Нека поне веднъж, докато ти говоря телевизорът е изгасен. Чуй истината, нищо няма да ти спестя. В този тъжно-смешен карнавал, наречен живот, се спъвах хиляди пъти. Ти ме лъга, аз те лъгах. Стига заеми. Време е да изиграем тази партия шах. Загубила всичко, не загубвам и себе си. Както и да ме виждаш, няма да сбъркаш. Аз съм истината. И съм лъжата. Тези сълзи не са за тебе, за себе си плача. Късно е за начало, вече пораснахме .Мислиш ли, че знаеш защо го направих, мислиш ли, че аз знам? Поддадох се на низки страсти. Някой ще ми каже, че съм виновна, друг ще ме подкрепи, но съветници не искам. Не ми казвайте, че греша, защото казаното вече е сторено. Никой не може да ме съди-дори и на дявола някой му е сложил рогата!
Вкъщи понякога ми беше студено. Забравих да бъда щастлива. Не исках да се завръщам, нямаше кой да чуе виковете ми. Ти винаги си прекалено зает. Разбери ме, понякога ми се иска да съм бездомна. У дома не мога да запазя усмивката си, защото няма на кого да я дам. Исках и имах !Не се поколебах да опитам от виното, с което ме почерпи животът. Спомних си, че понякога умираме( веднъж макар) и се уплаших. Затова сторих грях, затова бях негова. Мъдростта стои под страстта. Бунтарка ми е фамилията, а името ми е просто Жена. Въвличат ме в хиляди пожари, но ти си моето огнище. Не си мисли, че си ме изгубил. Аз винаги ще ти принадлежа. Изминалата вечер беше моята първа и последна спирка, моят сляп случай и рядък жребий.
Да ти призная ли всичко-за нежната музика, червения сатен, ароматните свещи и красивите рози?! За една нощ, той ми даде романтиката, която не получих от теб за години. Почувствах се желана и докосвана. Стенех, сърцето ми биеше лудо, трепнех от грешните целувки, които вземах и давах... Не ти спестявам нищо, защото знам какво би означавало да продължим любовта си след лъжа( и да ,премълчаната истина е лъжа) !!! Покажи ми пътя-в момента съм сляпа. Един пилот беше казал, че "броят на излитанията трябва да е равен на броя на приземяванията". Аз затова се връщам. Блудна, грешна, буйна и Твоя.В калта бях, но чувала съм, че тя е лечебна.
Приемаш ли ме отново? Ще простиш ли, че нараних мъжката гордост и, че белязах любовта ни с изневяра. Изгони ме ти, аз сама няма да си тръгна, просто защото искам да остана. Съжалявам-не мога да бъда по-добра, винаги ще правя грешки. Енигма съм и вълшебство. Аз съм секунда и съм съблазън. Понякога закъснявам и съм небрежна. Страхувам се от тъмното, а съм родена в мрака. Мислят ме за силна ,а съм крехка и слаба. Прочетох и научих урока си! Следвам те вече, защото разбрах, че аз не умея да водя. Винаги тръгвам в неправилната посока, а ти си толкова безупречен и съвършен, почти идеален. Сигурно не те заслужавам... Дали ако стъпя на стола, ще съм достатъчно висока, за да говоря с Бог? Бих го попитала защо съм такава. Имам всичко, а го пилея. Ти си в краката ми, а аз те настъпвам и се спъвам в тебе. Толкова съм жестока, чак се мразя. И този момент мразя. Отново си сдържан. По дяволите, аз ти изневерих , кажи нещо, развикай ми се ,удари ме, бъди груб, счупи вазата! Така трябва да направиш, така бих направила аз... Не ми подарявай спокойствието си, защото се чувствам още по-нищожна. Сгрешеното не е заличено, но ти все пак прости. Кажи ми това, което знаеш , че искам да чуя.
Ще те прегърна с мамещите си ръце и ще те целуна с блудните си устни.Снощи бях чужда... и разбрах колко си ми скъп Ти ,и колко евтина съм Аз !!!


Публикувано от aurora на 23.08.2007 @ 15:42:29 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   rusito

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 06:22:50 часа

добави твой текст
"Снощи бях чужда" | Вход | 2 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Снощи бях чужда
от mandir на 23.08.2007 @ 21:12:47
(Профил | Изпрати бележка)
Перфектно описание на жена, която в България наричаме с италианската дума за завой:))))))))) Само че мъжът е прав, скандалът ще е опрощение, по-простото е еднинят с багажа през вратата,след като нещата са толкова фалшиви,че да се стигне до забърсване в бара:)))))))))))


Re: Снощи бях чужда
от rusito на 23.08.2007 @ 21:27:40
(Профил | Изпрати бележка)
:)) и все пак изневярата е простима ;) ... искам да се извиня за едно объркване, което се е получило от 4 до 7 ред . Трябваше да изглежда ето така - 'Не зная дали беше виновна луната, морето, черешката или цигарата, но снощи бях чужда. Сега стоя пред тебе, гузно ми е, а ти дори не ме поглеждаш в очите. Знам, че знаеш... и ти знаеш, че знам, че знаеш. Затова не ме питаш, дали съм била в чужди прегръдки, не ме питаш къде и с кого. Чувам тишината, тя ме отблъсква. Ако замълчим и двамата сигурно ще е ...'


Re: Снощи бях чужда
от mandir на 23.08.2007 @ 22:44:07
(Профил | Изпрати бележка)
Простима е,когато не е безвкусна,т.е. има чувста и романтика:))) Но в това да си тръгнеш с някой, който просто те е заговорил и почерпил с цигара, няма нито едното нито другото и си е чиста обида за половинката:(((((

]