Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 874
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 877

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: Georgina
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊîìåíòàðúò
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: ToZero

    Ïóñêàì êîìïþòúðà, çà äà ïðî÷åòà íîâèòå òâîðáè íà ìëàäèòå àâòîðè îò åäèí ñàéò çà ëèòåðàòóðà. Îùå ïúðâàòà òâîðáà ìå çàïëåíÿâà ñ èçÿùíàòà ñè ôîðìà, êðàñèâèòå äóìè è äúëáîêèÿ ñìèñúë. Âåäíàãà ÿ îöåíÿâàì ïîäîáàâàùî, íî òðÿáâà, äëúæåí ñúì äà íàïèøà è êîìåíòàð.
    Òàêàâà òâîðáà çàñëóæàâà êðàñèâ êîìåíòàð ñ äúëáîê ñìèñúë è îêóðàæèòåëíè äóìè çà àâòîðà.  íèêàêúâ ñëó÷àé íå áèõ íàïèñàë íåùî áàíàëíî, ñàìî óäèâèòåëíè èëè ïúê óñìèâ÷èöà, èëè äîðè ñàìî ïîçäðàâ. Êîìåíòàðúò òðÿáâà äà áúäå èñòèíñêè è æèâ.
    ×åòà îòíîâî òâîðáàòà è îòêðèâàì â íåÿ íîâ, îùå ïî-äúëáîê ñìèñúë. Ïðè òðåòîòî ÷åòåíå îòêðèâàì, ÷å ñìèñúëà é å òîëêîâà äúëáîê, ÷å â íåãî òâîðáàòà ïðîñòî èç÷åçâà. Èç÷åçâàò èçÿùíàòà ôîðìà è êðàñèâèòå äóìè. Îñòàâà ñàìî òîçè òðóäíî óëîâèì ñìèñúë.
    Àìè ñåãà? Êàê äà êîìåíòèðàì òàêàâà òâîðáà? Àìè àêî àâòîðúò íå å ðàçêðèë òîçè òîëêîâà äúëáîê ñìèñúë, à àç âçåìà, ÷å ãî êîìåíòèðàì? Òà òîé ùå ïî÷óâñòâà ñàìî ñèëíà áîëêà, ùå ïîìèñëè, ÷å ìó ñå ïîäèãðàâàì. Çà äà êîìåíòèðàì òðÿáâà àç äà ñå ïðåâúðíà â òîçè àâòîð, äà îòêðèÿ êàêâî ñàìèÿò òîé èñêà äà êàæå ñ òâîðáàòà ñè, äîêúäå ñàìèÿò òîé å íàâëÿçúë â íåÿ.
    ×åòà ÿ îòíîâî è âå÷å ñúì îáúðêàí îêîí÷àòåëíî. Çíàì, ÷å òðÿáâà äà íàïèøà êîìåíòàð, íåïðåìåííî òðÿáâà äà ãî íàïèøà. Òîâà å æèçíåíî âàæíî è çà ìåí, è çà àâòîðà, íî âå÷å ñúì òàêà îáúðêàí, ÷å âñè÷êî êîåòî ñúì èñêàë äà íàïèøà å ñòàíàëî íà êàøà â ãëàâàòà ìè. Òî å íåùî äðåáíî è íåçíà÷èòåëíî, êîåòî ïðîñòî íå çàñëóæàâà äà ñå ïèøå.
    Âñå ïàê êîìåíòàðúò å íàïèñàí è èçïðàòåí.
    Âåäíàãà ñëåäâà è îòãîâîð îò àâòîðà. Ñèãóðíî òîé ïðåç öÿëîòî âðåìå å ÷àêàë ñàìî òîçè êîìåíòàð, âúïðåêè ìíîãîòî äðóãè. Åäèíñòâåíî àç îò âñè÷êè ñúì áèë ðàçáðàë òâîðáàòà ìó. ×àê ìè ñòàâà íåóäîáíî.
    Ïðî÷èòàì îòíîâî êîìåíòàðà ñè è ñåãà íå îòêðèâàì íèùî ñìèñëåíî â íåãî. Êàê ñúì ìîãúë äà íàïèøà òàêàâà ãëóïîñò?
    Íî êîìåíòàðúò ñå å ðàçäóë îò ãîðäîñò. Òîé âåäíàãà âðúùà îòãîâîð íà àâòîðà, èçïðàùà äåöàòà ñè – êîìåíòàð÷åòà êúì äðóãèòå òâîðáè íà àâòîðà, äîðè ñàìèÿò àâòîð íå ñìîãâà äà ìó âúðíå áëàãîäàðíîñòèòå ñè.
    Òîâà îùå ïîâå÷å ðàçäóâà êîìåíòàðà. Òîé âå÷å íÿìà íóæäà îò ìåí. Èìà íóæäà äà ãîñïîäñòâà íàä öåëèÿ ñàéò. Çà íåãî âå÷å íÿìà çíà÷åíèå êàêâè îòãîâîðè ùå ïîëó÷è – áëàãîäàðíîñòè, ïðèñìåõ, çàïëàõè èëè ìúë÷àíèå. Òîé âå÷å å áîã.
    Ìîìåíòàëíî èçêëþ÷âàì êîìïþòúðà è öÿëà ñåäìèöà íå ñìåÿ äà ãî âêëþ÷à. Âñå ïàê íå èçäúðæàì è ãî âêëþ÷âàì è îòâàðÿì îíçè ñàéò. Òàì íà òðîíà ñè ñåäè Êîìåíòàðúò è ìå íàáëþäàâà ñ åäíî îêî. Äàëè ìè ñå ïðèñìèâà? Ïî-ñêîðî êàòî ÷å èçîáùî íå ìå çàáåëÿçâà, çà íåãî ñúì âå÷å íèùî.
    Èçâåäíúæ íåùî ìè õðóìâà. Èçðàâÿì îò ÷åêìåäæåòî åäíà áàíêíîòà îò åäèí äîëàð è ÿ ïîãëåæäàì. Îò íåÿ ìå ñëåäè îêîòî íà Áîã.
    Äîáëèæàâàì áàíêíîòàòà äî åêðàíà íà êîìïþòúðà. Ñðåùó ìåí ñà äâåòå î÷è íà Àðèìàí.
    
    20. 08. 2007

Òîäîð Çàõàðèíîâ


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 22.08.2007 @ 13:51:07 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   ToZero

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 23:38:32 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Êîìåíòàðúò" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (12 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êîìåíòàðúò
îò marteniza íà 22.08.2007 @ 14:03:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.marteniza.blog.bg
ß, òóê âèæäàì íàñëåäíèêà íà óðóãâàåöà Õîñå Åíðèêå Ðîäî! Ñàìî ÷å òàì ïðîòèâîïîñòàâÿíåòî âúðâåøå ïî ëèíèÿ ñåâåð-þã, à íå ñòèõ-êîìåíòàð. Õóáàâîòî å, ÷å ñòèõîâåòå, ÷åñòî ñà ðîæáà íà Àðèåë. È êàòî íåãî äúðæàò íà ñúùíîñòòà è òâîð÷åñêàòà ñèëà, íå íà âúíøíîñòòà è ïîèìåííèòå ìóñêóëè. :))
Ñ íåóäîáñòâî, ÷å ïðàâÿ êîìåíòàð, îáà÷å íå ìîæàõ äà ñå âúçäúðæà. Ñëàáà ñúì ïñèõîëîãè÷åñêè.


Re: Êîìåíòàðúò
îò kaliopa_ina (inaiv@mail.bg) íà 22.08.2007 @ 15:06:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:)
Êàê äà êîìåíòèðàì êîìåíòàð? Õàðåñâàì èðîíè÷íàòà òåæåñò, äúëáàåíåòî â ìèãà, ñëó÷âàíåòî íà òåêñòà òè. È íå èñêàì äà çâó÷à äúëáîêîìèñëåíî, äà íå âçåìå è ìîÿò êîìåíòàð äà ñå ðàçäóå :)
À èíà÷å - ôèíàëúò çà ìåí å äî: "Òàì íà òðîíà ñè ñåäè Êîìåíòàðúò è ìå íàáëþäàâà ñ åäíî îêî. "
Ïîçäðàâ!


Re: Êîìåíòàðúò
îò LATINKA-ZLATNA íà 22.08.2007 @ 19:46:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íå òå çàáðàâÿì ,ÒîZero.
À òè íå ñè ÷åòåø êîìåíòàðèòå.
Íà êîëêî ìíîãî íå ñè ìè îòãîâîðèë ñàìî îò ïîðåäèöàòà "Ñðåùíàõà ñå", à ñúùî è ðàçêàçà çà æàáàòà.

À "Êîìåíòàðúò" òè å õóáàâ. Ëåê è áëàãîñëîâåí äà å äåíÿò òè.


Re: Êîìåíòàðúò
îò LeoBedrosian íà 24.08.2007 @ 16:31:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èç "Äåñåòòå çàïîâåäè çà ïèñàòåëÿ"

11. È äà íå ïðåíåáðåãâàø ñúäúðæàíèåòî çà ñìåòêà íà ôîðìàòà!