Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 851
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 852

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàThe time to come
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Bonnka

„Òîâà ìîæå áè íå ñúì àç è íå å ìîÿ æèâîò. Ñèãóðíà ñúì ÷å ùå ñå ñúáóäÿ è íåùàòà ùå ñà ðàçëè÷íè. Íÿìà äà ñúì â÷åðàøíàòà áðåìåííà êîòêà ñ ïàòðèàðõàëíè êîðåíè, êîèòî ñå áîðÿò è ñâèñòÿò – Ùå ñå îìúæèø,...ùå ñå îìúæèø. Ùå ñúì îíàçè ñúùàòà äèâà÷êà, êîÿòî íå ñòðàäà îò èçëèøíè ñêðóïóëè, è áåçñìèñëåíè êîìïðîìèñè. Ñàìî äà çàñïÿ... .”
Ñúáóäè ñå â íîåìâðèéñêè äúæä. Ðàííî óòðî. Ñâàòáåí äåí. Íåéíèòå íåàíàëèçèðàíè îêîâè. Ïîñëåäèöà îò åäíîêðàòíà íîù. Íèùî íå å ñëó÷àéíî. Íåñëó÷àéíîñò, êîÿòî ÿ íàïè ïî÷òè äî ñìúðò â åäíà êðàñèâà ñåïòåìâðèéñêà âå÷åð è íà ñóòðèíòà ñ óæàñ ñå ñúáóäè äî íÿêàêúâ òèï, êîéòî âúïðåêè, ÷å áå íåùî ìíîãî êóëòèâèðàíî äîðè çà íåéíèòå ïðåäñòàâè, ÿ ïðèíóäè äà ñå èçíèæå ìúë÷àëèâî è äà ãî çàáðàâè.
Íî íå. Ãðåøåøå. Ñëåä ñåäìèöà ñòîåøå ïðåä âèòðèíàòà íà áàðà â êîéòî ðàáîòåøå, ïîãëúùàøå ÿ ñ î÷è, áåç íèêàêâè äâèæåíèÿ. Íå âëåçå, íå é ïîìàõà, ïðîñòî ñè ñòîåøå òàì. Êàêòî ñå áå ïîÿâèë, òàêà è èç÷åçíà. Ñëåäâàùèÿ äåí îòíîâî, òèõî ñ âïåðåí ïîãëåä ñòîåøå òàì è ëàçåøå ïî òÿëîòî é. Ìèíà ñåäìèöà, ìåñåö – ïî÷òè ñâèêíà ñ íåãî, åäíî ìàëêî èëè ìíîãî ãúäåëè÷êàùî ïðèñúñòâèå. Ðåäîâíî. Åæåäíåâíî, åæåñåäìè÷íî, íàñàäè ñå â ìèñëèòå é, âëåçå è â ìå÷òèòå é.
Çàïî÷íà äà ãî òúðñè çàä âèòðèíàòà. ×àêàøå ãî. Ìúë÷àëèâî, êàòî íåãîâîòî ïîâåäåíèå. Ñúäáà.
Ðàçáðà, âåäíàãà ñëåä êàòî ïîâúðíà ñóòðåøíîòî ñè êàôå.  íà÷àëîòî íà ìèñúëòà é ñíÿã, äåíÿò áå çèìà – è ñëúí÷åâàòà óòðèí áå ñòóäåíà, êàòî ñòúêëåíîòî é ñúðöå. Íî ñëåä øîêà ïàê áå îêòîìâðè è ñòàíà òîëêîâà ñïîêîéíà – êàòî îêúïàíà ñ äúæäà îò ìîìèíè ñúëçè.
×àêàøå ãî íà ïðîçîðåöà, çàêúñíÿâàøå, ÷óâñòâàøå ãî íÿêàê áëèçúê, íå äîéäå. Âèòðèíàòà îñòàíàëà ñèðà÷å ëèøåíà îò ñèëóåòà ìó, äåí, äâà, ñåäìèöà. Ñðÿäà. Íàïðàâî âëåçå, ñåäíà äî íåÿ, âçèðàøå ÿ ñ òúìåí ïîãëåä, ïúëåí ñ ìúë÷àíèå. Ìèíóòà, äâå è .....
- Çíàåø ëè, ÷å èìà åäíà òèõîîêåàíñêà ìèäà, êîÿòî å íàé – íåâåðîÿòíîòî íåùî âèæäàíî íÿêîãà â ñâåòà. Çàùîòî êàðà ÷îâåêà, êîéòî ÿ ïðèòåæàâà äà îñúçíàå âàæíîñòòà è êðàñîòàòà, äà âèäè ÿñíî öåëòà íà æèâîòà ñè. Çà ìåí òè ñè òàçè ìèäà.
Èçíåíàäà. Íåçíàåøå êàêâî äà ïðàâè, äà ñå ñìåå èëè äà ïëà÷å, êàêâî ñè ìèñëåøå òîâà íåäîðàñëî ìîì÷å. Óæàñ, î÷èòå ìó ãîâîðåõà – òè íîñèø ìîåòî äåòå.
- Ñòðàõóâàø ñå íàëè, ñòðàõóâàø ñå îò ìèíàëîòî ñè – çà áúäåùåòî ñúùî. Êàæè ìè ñàìî – äà. È òè îáåùàâàì, ÷å íèêîãà íåùå ñè ïîçâîëÿ îòíîâî äà âëÿçà â ìèñëèòå òè.
....................
Òàêà, äíåñ áåøå íåèí ñâàòáåí äåí, äà èçáÿãà, äà ñå ñêðèå, äà ñå ñëåå ëè ñ ðîñàòà, äà èçïëà÷å íåðàçóìèåòî è íåÿñíîòàòà.
Íåùî ñå ïðîìåíÿøå â æèâîòà é à òÿ ñòîåøå íàñòðàíè êàòî î÷åâèäåö, íàáëþäàâàéêè ñúáèòèÿòà, áåç äà ó÷àñòâà â òÿõ. Íàïðàâè êðà÷êà, äâå è ñòàíà ëåñíî – òîâà áå íåùî åäèíè÷íî è íèêîãà íå áè ñå ïîâòîðèëî îòíîâî.
Ïîëîâèí áóòèëêà âîäêà ùå èçìèå íåî÷àêâàíîòî îò êîåòî ñå áîåøå. Êàêúâ å íà÷èíà, ÷ðåç êîéòî ìîæåø äà ïðèåìåø, íåïðèåìëèâîòî – êîãàòî ãëåäàø íà íåùàòà ïðåç ñòúêëåíîòî øèøå íà ïðàçíàòà áóòèëêà, íÿêàê äîñòà ëåñíî ñå îêàçâà âñè÷êî – âå÷å áåøå ñåáå ñè.
Òîé äîéäå ñ íÿêîëêî ïðèÿòåëÿ – èçãëåæäàøå êðàñèâ – íî àäñêî ðàçäðàçíåíèå ñå íàäèãíà â ãúðëîòî é, ùå ãî ïîâúðíå – êàêòî âñÿêî ñóòðåøíî êàôå.
Ìàé ðåøè äà ñïðå äî òóê. Ùå ìó êàæå: îòêàçâàì äà ñå îìúæà çà òåá. Íå ïîìíèø ëè – çàáúðñàõ òå â ñëó÷àåí áàð. Ùå ãî ðàçî÷àðîâà, íî ïîíå ùå âçåìà ñàìî òÿ ðåøåíèÿ èëè......ñïîìíè ñè çà ìèäàòà è ïðîçðÿ åäèíñòâåíèÿ èçõîä îò òîâà - è òîé áå... ùå ðàçî÷àðîâà ñåáå ñè.
Óñìèõíà ñå è òðúãíà êúì áúäåùåòî ñè...íåÿñíî, íî ðåøåíî âå÷å îò ñúäáàòà.


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 21.08.2007 @ 16:25:05 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Bonnka

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 03:30:49 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"The time to come" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.