Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 600
ХуЛитери: 0
Всичко: 600

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСтудент ми бил,да бе да...
раздел: Есета, пътеписи
автор: rusito

Нашето неуверено общество си отглежда студенти.Ще ти разкажа за тях.Не претендирам за логичност,по-скоро ще съм цинична и с мръсен поглед в стил ``Ал Бънди``..Българските студенти(онази глутница мъжки и женски екземпляри,търсещи
нещо за доизпиване,доизпушване и до`баване)са като декор от скъпа холивудска продукция.Дава се воля на идиотизма.Щури и луди,дори пред камера.Живеят така,че ги е срам да разказват,но им е кеф да си спомнят.Хубавото е ,че си имат всичко-алкохол,цигари,жени,кино,чалга,аптека,секс,рокендрол и наркотици...Добре звучи.Приятно начало в голямата преебушка.Те не почиват никога(който е уморен да почива след смъртта си),винаги има по някой буден и доказано жив,който се радва на ``камъните падат от небето``.Това са едни такива типове,които не могат да започнат деня си без алкохол.Ооо ,иначе са страшни свалячи.Номерът с ``абе ти,знаеш ли,че имаш страшни очи``,вече не минава,не вървят и обещанията от рода на``мила Ани,ще те обичам вечно``.Някак си думата ``любов``,звучи като хляб,мръвка...влюбени има само в алкохола,в друго -не.Логично е -обичаш и нищо не се получава,не обичаш-и пак нищо.Учиш и ставаш инженер ,не учиш и пак ставаш инженер.Затова любовта и сериозното са отложени за по-нататък
Get a life!!!Ако си смел-прави забраненото.Не се страхувай от нищо,освен от първия въпрос на свети Петър.Какво представлява купонът?Това е голям джангар без много ритъм-нещо като китайския химн,но да ти кажа готино е.Смисълът ли ти се губи?Ех,ама и ти си...То е очевидно-идеята е да отидеш на купона и да``зацепиш`` някоя си мадама(примерно,защото външния вид не влияе много).Романтиката и без това отсъства.Всяко момче би си легнало и с,приличащо на питбул момиче(макар че с прилична доза алкохол,грозни момичета няма).Просто ще я покрие с едно знаме и ще я из`ука в името на славата...
Днес имаш изпит.Ясно е ,че не си се счупил от учене.А и как,след като кръчмите са пълни 247.Всичко е пародия(образование,политика...).Студентите много обичат да преувеличават на тема ``колко много усилия им коства ученето`` и какъв кеф изпитват от 24 часа учене и писане на трудове,и как винаги неволно закъсняват за увлекателните 3-часови лекции.Еммм,такова е -ние сме будно-спящи.``Тоз,който мързел е по природа,той не умира``.
Добре,ок,не си подготвен,разбираемо е-пролет(слънце.минижупи,шарени картини се рисуват в съзнанието ти).Сутрин-махмурлук,мъгла в джоба ти салфетка с отпечатък от червило и телефонен номер(къде ли пак си се изявявал снощи,винаги като се напиеш ти падат задръжките и получаваш висша форма на знания по всички всемирни въпроси).Вечер-животът те иска,не върви да оставиш компанията за да зубкаш.
Хубаво,пич,живееш,НО все пак трябва да станеш ``някой``в тази игра.Хората не са на този свят,за да ти служат,нито ти си тук ,за да ги дразниш.Избери какъв точно ще бъдеш,все пак не всеки става за хирург,монах,поет,журналист,папа,педераст,курва...иска се и талант.Ако си поредният загубеняк който вярва на сълзливата историйка ,че и да бъдеш ,и да не бъдеш,все животът ще те прецака,рискуваш да завършиш като някой си от някой некролог.Имаме си вода ,имаме си земя и си правим кал.Добре е да се замислиш,че идва един ден,в който трябва или да си затегнеш колана, или да останеш без гащи,иначе може би наесен -септември ще бъде май...
Нормално е ,когато си на 18-20 да ти се иска да е`беш майката на вселената,да дефлорираш събитията и да счупиш мрака,но както някой беше казал``трудно е да хванеш черна котка в тъмна стая,особено когато котката я няма``.Затова -карай кротко и си седни на анатомията.Ако трябва да сме сериозни смисълът на живота не е в това да му се кефиш,че е готин,Напротив.Той понякога е гаден.Особено първите 100 години,после минава.Иначе `уkaмe,пукаме спирт,друсаме се,елементарното ни съзнание свързва дълбокия житейски кеф с образа на матрак.Кой може да каже ,че живеем непълноценно???Подобно на цар Мидас,който превръщал всичко ,до което се докоснел в злато, ако се докоснем до алкохол-напиваме се,ако се докоснем до жена -превръщаме я в секс,ако пипнем пари-стават прах...Научихме се да бързаме,но не и да чакаме,купуваме повече,но се радваме по-малко.Събуждаме се уморени.Обичаме рядко,мразим често.Сега е времето на лесни печалби,трудни връзки,бързо хранене,еднократен морал,времето на хапчетата,които правят всичко(възбуждат ни,успокояват ни,убиват ни).
Иначе аз вярвам в интелекта и способностите на българските студенти.Сериозно!Истината често звучи парадоксално,но това не я омаловажава.Студентът се учи на хубави неша(освен,че се учи да пише на кирилица,а току виж и грамотно някой ден, и освен ,че се научава да псува на 7 езика),учи се на нещо велико и вечно.Успява да разбере кой е ,намира себе си,опознава се,открива отговори.Приятелите се променят,убежденията също.Ако преди си се придържал към протокола,подражавал си на ``готинит``,където зализани ,с пуловери и цайси не минават (face control) ,сега може би ще им поискаш прошка ,а дори и помощ.Ще разбереш,че животът не е курорт и ,че когато си на пода,около тебе се струпва агитка,готова да ти се присмива цял живот(в нея може би ще припознаеш и стари свои ``приятели``).Остани си верен на гроздовата и здравия банкет,но от време на време прави нещо различно.Защото иначе е някак тъпо ,когато телефонният ти апарат е по-хитър от тебе.....Всичко казано до тук,може да е погрешно,но поради липса на данни,за вярно се приема най-простото обяснение.Иначе нека има критика.Това е израз на демокрация.Разсмиват се и тъжните....хах!!!:)


Публикувано от BlackCat на 21.08.2007 @ 06:32:34 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   rusito

Рейтинг за текст

Средна оценка: 1
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 21363
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Студент ми бил,да бе да..." | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.